abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32050961
Bedankt voor je tips. Ik ga vandeweek wel even met mijn complete set naar de winkel, even het probleempje oplossen

Bij mij gaat hij mer 200kb/s.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_32051001
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:00 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Op ouddorp ligt inderdaad een aardig groot strand waar wij vaak vertoeven. Als je 26 of 27 november niets te doen hebt, dan hebben wij NK buggyraces op het strand van Burg-haamstede. Dat is 1 eiland verder en nog groter. Daar krijg je dit soort foto's
http://home.tiscali.nl/adsl642664/NKoktober/
Ziet er goed uit, maarre kunne we dan zelf ook ff knalle..
  maandag 7 november 2005 @ 11:19:00 #153
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32051029
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:16 schreef GenesiZ het volgende:
Bedankt voor je tips. Ik ga vandeweek wel even met mijn complete set naar de winkel, even het probleempje oplossen

Bij mij gaat hij mer 200kb/s.
Daar begon ik ook mee... inmiddels ga ik nog met 25kb/s.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32051237
Ik ga in februari voor het eerst boarden. Ik ga zóó hard op m'n bek!
  maandag 7 november 2005 @ 11:28:35 #155
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32051240
zo... een constructieve bijdrage geleverd...
en dan meteen een vraagje erbij: Hoe waterdicht moet boardkleding zijn? Ik heb nu broek en jas van 5000mm, maar waarvoor is dit genoeg. Ik neem aan dat ik met 5000mm niet in een meter diepe poeder wil landen, of wel? Ik heb eigenlijk geen flauw idee.
Duzzuh... wat zijn de do's en don'ts met 5000mm?
owjah... en damn... jullie zijn maf met dat rolskieen... ik lig hier dubbel .
  maandag 7 november 2005 @ 11:30:08 #156
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32051270
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef Roellio het volgende:
Ik ga in februari voor het eerst boarden. Ik ga zóó hard op m'n bek!
als je de eerste keer gaat is het wel de moeite waard om op zijn minst kniebeschermers te dragen. Beter had ik dat ook gedaan de eerste keer...
Gelukkig had ik na elke val wel zoiets van, harder proberen dan gaat het vast goed. Maar zo'n andere gast werd alleen maar bang en shit en die stopte er toen uiteindelijk mee.
  maandag 7 november 2005 @ 11:34:49 #157
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32051420
Filmpje ziet er goed uit... alleen die WMV(3)-bestanden, dat is toch klote he.
In Quicktime stopt ie er te vroeg mee, in VLC heb ik alleen geluid en Microsoft Mediaplayer is een rotprogramma (op de mac).
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32051429
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:17 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, maarre kunne we dan zelf ook ff knalle..
Buiten het raceparcour mag jij van mij best knallen hoor. Als jij de vlieger in bedwang kan houden en tergelijkertijd met je voeten de buggy kan besturen en ook nog eens naar de vlieger en voor je uit kan kijken, dan mag je met plezier gaan knallen
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:34 schreef XL het volgende:
In Quicktime stopt ie er te vroeg mee, in VLC heb ik alleen geluid en Microsoft Mediaplayer is een rotprogramma (op de mac).
Wie werkt er dan ook op een mac
pi_32051486
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:30 schreef Maruku het volgende:

[..]

als je de eerste keer gaat is het wel de moeite waard om op zijn minst kniebeschermers te dragen. Beter had ik dat ook gedaan de eerste keer...
Gelukkig had ik na elke val wel zoiets van, harder proberen dan gaat het vast goed. Maar zo'n andere gast werd alleen maar bang en shit en die stopte er toen uiteindelijk mee.
Ik heb wel altijd veel geskateboard, dus daar heb ik nog een hele kluit beschermers van liggen. Ik dacht alleen dat ik het wel kon, gezien mijn skateboard verleden, maar toen ik een keertje naar Snowplanet ben geweest viel dat vies tegen.

Al merk ik wel dat het na 1/2 uurtjes wel redelijk gaat.
pi_32051557
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef Maruku het volgende:
zo... een constructieve bijdrage geleverd...
en dan meteen een vraagje erbij: Hoe waterdicht moet boardkleding zijn? Ik heb nu broek en jas van 5000mm, maar waarvoor is dit genoeg. Ik neem aan dat ik met 5000mm niet in een meter diepe poeder wil landen, of wel? Ik heb eigenlijk geen flauw idee.
Duzzuh... wat zijn de do's en don'ts met 5000mm?
owjah... en damn... jullie zijn maf met dat rolskieen... ik lig hier dubbel .
Je hebt waterdicht en ademend. Waterdicht word weergegeven in MM en ademend in G.
Een jas en broek van 5000MM / 5000G is prima. Dat is gewoon goed waterdicht en laat ook het zweet eruit.
  maandag 7 november 2005 @ 11:42:25 #161
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32051641
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:35 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Buiten het raceparcour mag jij van mij best knallen hoor. Als jij de vlieger in bedwang kan houden en tergelijkertijd met je voeten de buggy kan besturen en ook nog eens naar de vlieger en voor je uit kan kijken, dan mag je met plezier gaan knallen
[..]

Beetje vliegeren kenne we allemaal wel toch
  maandag 7 november 2005 @ 11:48:05 #162
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32051822
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:42 schreef XL het volgende:

[..]

Beetje vliegeren kenne we allemaal wel toch
Met een vliegertje van de Aldi ja Denk dat zo'n 10 vierkante meter vlieger ff een stuk moeilijker in bedwang te houden is

Rolski topic is trouwens wel heersend
Life's like music, get the rhythm..
pi_32051829
Beetje vliegeren is 2 lijns. Wij rijden met 4 lijns vliegers varierdend van 2 t/m 10/12m2 groot
  maandag 7 november 2005 @ 11:50:32 #164
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32051901
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Je hebt waterdicht en ademend. Waterdicht word weergegeven in MM en ademend in G.
Een jas en broek van 5000MM / 5000G is prima. Dat is gewoon goed waterdicht en laat ook het zweet eruit.
ok ok... dan zit ik wel goed dus? 5000mm/5000g is mijn broek en 6000mm/?g is mijn jas.
  maandag 7 november 2005 @ 11:54:28 #165
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32052020
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:48 schreef GenesiZ het volgende:
Beetje vliegeren is 2 lijns. Wij rijden met 4 lijns vliegers varierdend van 2 t/m 10/12m2 groot
Touwtjes en wind, daar worden wij Zeeuwen groot mee
Hoe lang heb je erover gedaan voor je goed genoeg kon kiten om het te combineren met die buggy
pi_32052147
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:54 schreef XL het volgende:

[..]

Touwtjes en wind, daar worden wij Zeeuwen groot mee
Hoe lang heb je erover gedaan voor je goed genoeg kon kiten om het te combineren met die buggy
Het rijden zelf is makkelijk te leren, ben je een beetje snugger (je moet dus zoiezo een man zijn ) dan is het binnen een aantal uurtjes makkelijk te leren. Je bent alleen daarna nog een aantal jaar bezig om je technieken te verfijnen en de vlieger te leren kennen. Ik rij namelijk met race-matten welke erg onstabiel zijn en niet echt geschikt voor beginners. Ze rijden rete-snel, maar zijn erg onvoorstelbaar. Maw. tijdens het rijden kan hij spontaan inklappen. Maar het rijden zelf is best makkelijk te leren.
pi_32052195
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:01 schreef NoComment het volgende:

[..]

Te onzinnig gewoon
. Toen hij net geopend was eventjes gelezen, maar het wordt alsmaar beter .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 7 november 2005 @ 12:37:27 #168
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32053375
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:34 schreef XL het volgende:
quote:

Ff over dat schoenen+Flow verhaal:
hoe vaak moet ik nog zeggen dat je zo veel mogelijk de schoenen bij je bindingen moet zoeken (of andersom) Bij voorkeur van hetzelfde merk. Aangezien dit altijd het beste past!

btw, me boardje staat met bindingen en al op me kamer
Zaterdag weer ff een koelkast in. Zal wel weinig zelf boarden worden aangezien ik beloofd heb om een paar collega's les te geven

Ach, volgens mij wordt het wel grappig
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 7 november 2005 @ 15:19:56 #169
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32058168
quote:
Op maandag 7 november 2005 11:37 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik heb wel altijd veel geskateboard, dus daar heb ik nog een hele kluit beschermers van liggen. Ik dacht alleen dat ik het wel kon, gezien mijn skateboard verleden, maar toen ik een keertje naar Snowplanet ben geweest viel dat vies tegen.

Al merk ik wel dat het na 1/2 uurtjes wel redelijk gaat.
polsbeschermers zijn ook zeker aan te raden.
en iets voor je kont
pi_32058176
oooeeeww mensen, ik WIL boarden !!

Ik koop nu elke keer wat en krijg alleen maar meer zin, ik ga echter pas in februari op vakantie !
In het vorige deel had ik gepost dat ik schoenen ging/wilde kopen, en dat heb ikonderhand gedaan. En ook bindingen. Mijn F2 Legal boardje kan er tegenaan !
Wat ik nu erbij heb gekocht zijn:
DC Judge

En de nieuwe Burton Mission bindingen :

Ik zal binnekort fototje posten van de hele setup... (l)
Fingerspitzgefühl
pi_32058211
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

en iets voor je kont
TOen ik voor mijn 1e week boarde waren er 2 die hun polsen geknakt hadden en 2 die niet meer durfden gestopt !

/edit: nog een tipje voor fwnk: ga de eerste 2 dagen niet te veel na je les nog op de piste staan. Je bent waarschijnlijk kapot. De 2 die hun polsen gebroken hadden dat was allebei na de les gebeurt. Je moet je overgeven aan het gevoel dat je moet bent, wat dat ben je echt na een dag vallen en opstaan. Je wilt er de volgende dag (en de rest van de week) immers ook tegenaan kunnen. Dus mol jezelf niet meteen de 1e dagen, is zo zonde !
Fingerspitzgefühl
pi_32058365
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

en iets voor je kont
NOOIT polsbeschermers gebruiken.

Polsbeschermers veroorzaken alleen maar gecompliceerde breuken.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  maandag 7 november 2005 @ 15:26:51 #173
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32058420
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef ForumGek het volgende:

[..]

TOen ik voor mijn 1e week boarde waren er 2 die hun polsen geknakt hadden en 2 die niet meer durfden gestopt !

/edit: nog een tipje voor fwnk: ga de eerste 2 dagen niet te veel na je les nog op de piste staan. Je bent waarschijnlijk kapot. De 2 die hun polsen gebroken hadden dat was allebei na de les gebeurt. Je moet je overgeven aan het gevoel dat je moet bent, wat dat ben je echt na een dag vallen en opstaan. Je wilt er de volgende dag (en de rest van de week) immers ook tegenaan kunnen. Dus mol jezelf niet meteen de 1e dagen, is zo zonde !
Je moet ook je val niet met je polsen breken. Vallen doe je netjes op je onderarmen. Voor die skater van enkele posts terug. Skateboarders leren het doorgaans heel snel.
  maandag 7 november 2005 @ 15:29:13 #174
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32058486
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:25 schreef Thermo het volgende:

[..]

voor een beginner die 5 kilometer per uur gaat en meestal in het begin toch alleen maar aan het vallen is .

spreekt uit ervaring en bedoel niet precies roellio mee
pi_32058669
He Forumgek, hebben die Missions een flessenopener in de highback zitten, of lijkt het maar zo?
pi_32058979
Lijkt maar zo, is gewoon blingbling. Een bieropenen moet je in je riem hebben
pi_32059003
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:25 schreef Thermo het volgende:

[..]

Toch vaak genoeg steun aan gehad, zeker als je gewoon op de piste bent dan helpt een polsbeschermer wel, niet per se bij het vallen, maar vooral bij het opstaan, dat je niet te ver door je pols heengaat.

Wel een keertje bij een rail hard gevallen, had toen polsbeschermers om en toen elleboog ernstig overstrekt, maar nooit iets gebroken. Maarja, dat kan natuurlijk ook een gelukje zijn, mss dit jaar dan toch geen polsbeschermers om doen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 7 november 2005 @ 16:05:18 #178
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_32059593
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:34 schreef Kentaro het volgende:
He Forumgek, hebben die Missions een flessenopener in de highback zitten, of lijkt het maar zo?
Met die klem kan je de highback vast zetten (dus dat je hem niet zomaar in kan klappen). Hierdoor staat ie een stuk steviger, waardoor je betere controle schijnt te hebben...
  maandag 7 november 2005 @ 16:10:32 #179
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32059751
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:05 schreef BrakkeAap het volgende:

[..]

Met die klem kan je de highback vast zetten (dus dat je hem niet zomaar in kan klappen). Hierdoor staat ie een stuk steviger, waardoor je betere controle schijnt te hebben...
Kun je niet gewoon een fles tussen die gaten steken?
* XL weet dat niet zo goed. Kronenbourgh kun je draaien, Oostenrijk is bij mij altijd blik
  maandag 7 november 2005 @ 16:18:41 #180
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_32059980
ai.... dubbel?
pi_32060004
Halve liter blikken achter in de backpack voor op woensdag avond (nacht ski-lauf) op de oefenpiste !
Fingerspitzgefühl
  maandag 7 november 2005 @ 16:20:11 #182
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_32060023
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef XL het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon een fles tussen die gaten steken?
* XL weet dat niet zo goed. Kronenbourgh kun je draaien, Oostenrijk is bij mij altijd blik
Ohw.. ik zie nu welke flesopener je bedoelt
Ja, dat is bling bling

Als ze iets minder bling bling meer zijn wil ik ze wel eens als flesopener gebruiken, kijken hoe dat werkt
pi_32060185
Doe dat nou niet met je bindingen maar gewoon met je riem.
pi_32060265
Maar als je hem dan openmaakt komt er bier uit en dat zit dan precies daar zo bij je piem0l ! !!11 !11one !11! : !11
Fingerspitzgefühl
  maandag 7 november 2005 @ 16:33:49 #185
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32060366
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:29 schreef ForumGek het volgende:
Maar als je hem dan openmaakt komt er bier uit en dat zit dan precies daar zo bij je piem0l ! !!11 !11one !11! : !11
Whahahahaha Forumgek doet zich voor als man, want hij doet alsof hij een piem0l heeft. Maar hij verspilt zijn bier dus het is een vrouw!!!!111!!!einzeinz11eleven1!!!11
pi_32060769

Wanneer komt de film: First Descent Snowboard Movie uit? Die moét ik gewoon hebben !

Ohja, bij mijn DC Boots kreeg ik een dvd' tje, maar deze is regio 1 omdat DC import schoenen zijn. Daarom kan ik deze niet afspelen !

Als iemand deze dvd wil kan je me mail naar matthijs.blok@gmail.com

Maar alleen als je hem ook om wilt zetten naar DIVX en dan via MSN naar mij wilt versturen. Zodat ik hem alsnog kan zien !

Anyone?
Fingerspitzgefühl
pi_32060883
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef ForumGek het volgende:

Wanneer komt de film: First Descent Snowboard Movie uit? Die moét ik gewoon hebben !

Ohja, bij mijn DC Boots kreeg ik een dvd' tje, maar deze is regio 1 omdat DC import schoenen zijn. Daarom kan ik deze niet afspelen !

Als iemand deze dvd wil kan je me mail naar matthijs.blok@gmail.com

Maar alleen als je hem ook om wilt zetten naar DIVX en dan via MSN naar mij wilt versturen. Zodat ik hem alsnog kan zien !

Anyone?
2 december, maar dat is US.

En je kunt regio 1 dvd's wel afspelen op je computer, althans, ik kan zo'n 30 keer overschakelen van regio ofzo. Vast wel ergens een leuk programmatje voor te vinden.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_32061091
Dan weet jij niet hoe je bier moet openen, want dat gaat makelijk. Ook met zo'n ding in mijn keuken

pi_32062009
Morgen naar amsterdam, kijken voor boots en andere gear....

Iemand nog tips watbetreft winkels daar, ben er namelijk niet heel goed op de hoogte daar..
Er zat wel iets vlakbij de dam meen ik, maja zien we morgen wel...
pi_32062122
check snowboard.pagina.nl ffkes. Daar staan er een aantal. Burnside zit toch ook in Adam?
pi_32063087
Nee burnside zit in ( of all places.. ) deventer.
  maandag 7 november 2005 @ 20:12:43 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32066915
Het is gewoon heel simpel.
Koop een Analog broek en dikke kans dat er 1 in je broek zit aan een touwtje
Is bij mij ook zo

Burnside is een vette winkel trouwens. Vorig jaar 16% korting gekregen op me backcountrygear.
Alleen vind ik het matig dat ze geen Burton willen verkopen. Het is een statement, maar je verliest er een hoop klanten mee.
Verder erg vetten winkel trouwens. Vriend van me skate vaak op de baan erachter

Ik heb trouwens nooit begrepen waarom mensen op hun handen vallen. Is heb het nog nooit onbedoeld hard gedaan volgens mij. Heb alleen een keer een scheurtje in een vinger gehad. Kleintje, want ik heb het niet eens laten verbinden. Deed wel 2 maanden daarna nog pijn maar goed
Dat was iig omdat ik sprong en een beetje raar terecht kwam.
Maar verder... Nooit!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_32074625
He komakie, als ik zo naar de foto kijk van jou board heb je Burton Cartell bindingen. Waarom heb je niet de zwarte gekozen. Die passen toch beter bij je board? En waarom ben je voor die gegaan en niet voor de mission? Heb je er al mee gereden?

Veel vragen, maar ik heb ook wel intresse in die bindingen namelijk
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:02:37 #194
71115 Rnej
I walk the line
pi_32074826
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:57 schreef GenesiZ het volgende:
He komakie, als ik zo naar de foto kijk van jou board heb je Burton Cartell bindingen. Waarom heb je niet de zwarte gekozen. Die passen toch beter bij je board? En waarom ben je voor die gegaan en niet voor de mission? Heb je er al mee gereden?

Veel vragen, maar ik heb ook wel intresse in die bindingen namelijk
komakie is een grote jongen, cartels hebben een hogere highback dan de mission en is net ietsje stijver dan de mission

(dat is waarom ik m heb gekozen, en ik ben ook een grote jongen )

ik heb trouwens net gehoord dat ik gratis in een chalet kan zitten tijdens kerst+oud en nieuw in oostenrijk... via via een pro boardster uit oostenrijk

woohoo!

en ik ga een 2ehands custom kopen van 3 jaar oud .. zonder beschadigingen aan de base of staalkant....
pi_32075207
hmm, ik ben zelf niet 1 van de langste. 1.75 dus dan zou de hoge high bij alleen maar in de weg zitten.
pi_32079688
Klopt, ik zat ook te twijfelen tussen de Cartel en de Mission. Als voordeel word gegeven dat de cartel hogere highbacks heeft, maar die van de mission komen net tot niet tot de bovenkant van de achterkant van mijn boot. Daarbij moetik wel zeggen dat ik gigantisch kleine voeten heb, namelijk maat 39. Dus voor mij zijn de missions perfect dunkt me !
Fingerspitzgefühl
pi_32079872
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:12 schreef Komakie het volgende:
Het is gewoon heel simpel.
Koop een Analog broek en dikke kans dat er 1 in je broek zit aan een touwtje
Is bij mij ook zo

Burnside is een vette winkel trouwens. Vorig jaar 16% korting gekregen op me backcountrygear.
Alleen vind ik het matig dat ze geen Burton willen verkopen. Het is een statement, maar je verliest er een hoop klanten mee.
Verder erg vetten winkel trouwens. Vriend van me skate vaak op de baan erachter
Hij verkoopt geen burton meer omdat hij niet meer achter de kwaliteit van de producten staat.
Hij is in NL als eerste begonnen met burton 17 jaar geleden ofzo
De garantie mag dan wel super mooi zijn zegt hij, maar de manier waarop de spullen kapot gaan kan hij niet achter staan.

Ik denk dat hij het op deze manier nog erg goed doe.. de bindingen die hij heeft gaan behoorlijk hard iig. ( Rome, Agency, Forum )

Owja bij mijn Rome handschoenen zat ook een flesopener
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:24:26 #198
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32081340
Gebruik gewoon de bindingen van een willekeurige skieer als flesopener, n00bs. Of een van zijn staalkanten. Of ga gewoon naar eine gemütliche Schneebar
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 00:12 schreef GenesiZ het volgende:

hmm, ik ben zelf niet 1 van de langste. 1.75 dus dan zou de hoge high bij alleen maar in de weg zitten.
Nee hoor, ook bij 1,75 zitten ze niet in de weg. Enige waar je met de Cartel highbacks mee moet opppassen is het instappen in stoeltjesliften. De stoeltjes willen nog wel eens tegen de highback van je achterste binding aan beuken.
pi_32081435
Wel grappig, je lichaamslengte gebruiken als maatstaaf voor de hoogte van je highback

Elke dag verzinnen ze iets nieuws.
pi_32082190
Heb je de high-back van een cartel wel eens gezien? Ze zijn een stukje groter dan de normale highbacks. Het lijkt me erg kut als hij lekker in je kuit zit te drukken. Dus ja, dat kun je met je lichaamslengte bepalen lijkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')