quote:Op donderdag 3 november 2005 12:54 schreef XL het volgende:
[..]
Maar omdat je nieuw bent zal ik nog een keer de uitslag van de discussie herhalen:
Flow is beter, maar de burton-goeroe's in dit topic hebben nog even nodig om daarachter te komen. Tot die tijd is Flow taboe.
ik heb iemand op een kleiner schansje een backflip zien doen...quote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef PatrickAlavi het volgende:
Of heb je ooit iemand op zo'n klein jumpje een backflip zien maken?!:
http://www.youtube.com/watch.php?v=1BNgaOpkd3I&search=snowboard
Das toch helemaal geen backflip? Of is iedere achterwaartse draai om je dwarsas een backflip te noemen?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef PatrickAlavi het volgende:
Ik heb hem thuis, ik moet hem alleen nog kijken. nog geen tijd voor gehad helaasquote:Op donderdag 3 november 2005 16:37 schreef -Mzraki- het volgende:
Heeft iemand From ___, with love, van Mack Dawg al gezien? Vond hem best aardig, wel beetje veel dezelfde stukjes, maar zeker niet verkeerd.
Die "backflip" is best netjes idd.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef PatrickAlavi het volgende:
Zo, ik vond dit filmpje op internet:
http://www.youtube.com/watch.php?v=5wdad-V-yAc&search=snowboard
Deze gast kan wel aardig boarden, en vooral goed grinden!
En deze is ook goed!:
http://www.youtube.com/watch.php?v=3Sd2Q3FtBaA&search=snowboard
Dat is echt onzin.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:27 schreef PatrickAlavi het volgende:
Kijk ik heb een oakley A-frame. Erg tevreden over! Maar toen ik hem kocht zat ik ook met het lenzen verhaal. Dat verschilt idd al gouw 40 euro! Ik heb gewoon in de winkel gevraagd welke lens eigenlijk altijd goed is en de verkoper zei dat het niks uitmaakte. Hij zei dat de ene lens gewoon duurder is, omdat hij er vetter uit ziet. bijv. een spiegellens, dat ziet er zo bruut uit!
Ik weet dus weer niet wat het verschil is tussen de lenzen...
Ik heb trouwens Spiegelende Fire lens: http://www.snowandrock.com/products/images/medium/COKJO.jpg
Precies die heb ik.
Maar ik wil toch graag weten wat nou eigenlijk precies het verschil is tussen de lenzen en welke lens voor welke weersomstandigheid beter is...
thnx, Patrick
EDIT: Ik bedenk me net dat zelfs ik dat niet mag vragenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef Kentaro het volgende:
Hier zijn alle 06 flicks te vinden
http://thepiratebay.org
Fijn dan kan ik nu mooi op ze gaan kankerquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:35 schreef Kentaro het volgende:
He Thermo, ik heb het geld van de blauwe tomaat binnen. Ik heb 30 euro overgemaakt
Ik heb ze van torrentspy en isohunt, een stuk of 5-6 van 2006. Gaat trouwens wel echt tergend langzaam, dvd binnen halen @ 8kb/s duurt ffquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef Kentaro het volgende:
Hier zijn alle 06 flicks te vinden
http://thepiratebay.org
Welke beanie heb je gekocht?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:05 schreef Thermo het volgende:
[..]
Fijn dan kan ik nu mooi op ze gaan ......
Ik heb een beanie terug gestuurd.
Ik krijg ter vervanging...
Zelfde beanie terug.
![]()
Northwave doet dat nog maar een jaar of 5 ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 18:41 schreef GenesiZ het volgende:
Het werkt best goed denk ik, je trekt de veters zoals normaal aan maar in plaats dat je je veters strikt, zet je ze vast in een klem. Het rechter touwtje is voor de bovenste rij veters en het linker touwtje voor de onderste rij. Hiiermee kun je perfect je schoen strak trekken, lijkt mij.
gefeliciteerd met je aankoopquote:Op zondag 6 november 2005 18:41 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ben sinds gisteren de gelukkige eigenaar van een nieuwe F2 Gothic en Flow AMP9 bindingen, beide uit 04/05 seizoen maar vet afgeprijst. Vandeweek maar even naar de koelkast om hem te testen.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een mooi boek erbij gekregen van Burton waar hun nieuwe schoencollectie in staat. Veters strikken is voor mij niet zo'n probleem, maar ik moet wel elke keer helpen bij mijn vriendin, dus we zijn nu een beetje aan het kijken voor nieuwe schoenen en nu vind iik deze wel heel vet. http://www.burton.com/gear/products.asp?productID=66
Het werkt best goed denk ik, je trekt de veters zoals normaal aan maar in plaats dat je je veters strikt, zet je ze vast in een klem. Het rechter touwtje is voor de bovenste rij veters en het linker touwtje voor de onderste rij. Hiiermee kun je perfect je schoen strak trekken, lijkt mij.
Vet spul, ouwe!quote:Op zondag 6 november 2005 18:41 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ben sinds gisteren de gelukkige eigenaar van een nieuwe F2 Gothic en Flow AMP9 bindingen, beide uit 04/05 seizoen maar vet afgeprijst. Vandeweek maar even naar de koelkast om hem te testen.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me geen typisch Flow probleem. Ik denk dt XL als hij terug is van zijn ochtendsessie langs de friese meren je wel wat tips kan gevenquote:Op maandag 7 november 2005 00:31 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb btw wel een klein probleempje (wat ik uiteraard in de winkel had moeten testen, maar dat merk je altijd later als je thuis bent)
Ik heb zodra ik alles netjes afgesteld heb staan, dat ik met een best kleine moeite mijn hak in de binding 2cm op kan tillen. Als ik de flow-cap wat strakker zet, dan gaat het moeilijker maar het is toch nog een beetje mogelijk, bijkomend nadeel is alleen dat mijn voet dan pijn gaat doen en het setje niet lekker meer zit. Dit is dan wel weer op te lossen door mijn hi-back losser te zetten, maar dan komt die weer te los te staan, waardoor ik geen goede suport meer heb aan de achterkant.
Is dit een flow-probleem of heb je dit met straps ook? Ik zat namelijk te twijfelen tussen deze flows of de Burton Cartel straps welke er ook erg geil uitzagenIk ben voor de flow's gegaan mede door de prijs en gemakelijk aantrekken, maar als die probleem dus niet is bij straps, dan ga ik ze vandeweek mooi even omruilen.
[afbeelding]
Goeie zaak Thermo! Eindelijk een paar goeie sloffen gevonden. Lekkere combi ook met die witte cartelsquote:Op zondag 6 november 2005 15:33 schreef Thermo het volgende:
* Thermo] naar de wei geweest.[/me]
Nice.
[me=Thermo![]()
Burton nogwattes uit 2003. Bruine softbootsquote:Op maandag 7 november 2005 08:39 schreef Thermo het volgende:
Kan goed aan je boots liggen
Boots + bindingen moeten bij elkaar passen etc.
Niet dat ik dat gedaan heb maargoed het past perfect
Welk merk boots heb je nu trouwens?
ja dat is een bekend probleem met de Burton nogwattes. Ik denk dat je beter de Burton weetikveel kan kopen, die zijn een stuk beter.quote:Op maandag 7 november 2005 09:03 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Burton nogwattes uit 2003. Bruine softboots![]()
Precies ja, duidelijk.quote:Op maandag 7 november 2005 09:06 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ja dat is een bekend probleem met de Burton nogwattes. Ik denk dat je beter de Burton weetikveel kan kopen, die zijn een stuk beter.
Ik keek net is op je site ne dat met die buggy's en die vliegers enzo ziet er wel erg bruut uit. Kan ik voor mijn zeer deskundige hulp welke ik jou in dit topic verstrekt heb niet een keer meequote:Op maandag 7 november 2005 09:53 schreef GenesiZ het volgende:
Nee oke. Dan weet ik datIk weet helaas niet welk type schoen het heeft. Ik denk dat ik vandeweek maar even langs de winkel ga om te kijken hoe de cartels zitten.
Zoals werd gemeld is 2 cm speling zelfs voor Flow teveel. Flow wordt altijd ietwat belachelijk gemaakt in dit topic maar als puntje bij paaltje komt is het geen echte rommel. De wereldkampioen Big Jump rijdt op Flow, dat kan hij niet met 2 cm speling tussen schoen en binding. Bij aanschaf van je bindingen zat een cd-rom met een instructiefilmpje over hoe je de bindingen moet monteren en hoe je ze afstelt. Heb je dat filmpje bekeken?quote:Op maandag 7 november 2005 09:53 schreef GenesiZ het volgende:
Nee oke. Dan weet ik datIk weet helaas niet welk type schoen het heeft. Ik denk dat ik vandeweek maar even langs de winkel ga om te kijken hoe de cartels zitten.
Op ouddorp ligt inderdaad een aardig groot strand waar wij vaak vertoeven. Als je 26 of 27 november niets te doen hebt, dan hebben wij NK buggyraces op het strand van Burg-haamstede. Dat is 1 eiland verder en nog groter. Daar krijg je dit soort foto'squote:Op maandag 7 november 2005 10:26 schreef Kentaro het volgende:
Ik woon in Leiden, Ouddorp is in Zeeland ergens toch? Heb je daar een strand? Het zit er wel spectalulair uit, is het een beetje te doen of lig je als je het voor het eerst door alleen maar in het zand?
Perfect, je hebt je workshop al gehaald. Je hoeft de cd niet meer te bekijken (je kunt hem overigens wel gewoon aanvragen op de flow-site, maar het is weinig spannends). Als ik dit zo lees en je kunt je schoen echt 2 cm optillen, dan heb je schoenen die niet samengaan met je flowbindingen. Dan zou ik ruilen van schoen of ruilen voor strapbindingen. Voor de zekerheid zou ik er wel een tweede flowkenner naar laten kijken (lees: die van van de shop er naar laten kijken). Het zou zonde zijn als je ten onrechte overstapt op straps.quote:Op maandag 7 november 2005 10:54 schreef GenesiZ het volgende:
Er zat bij mijn flows geen cd, wel een mooi rood boekje van Flow met de uitleg hoe je hem afsteld. Deze heb ik netjes gelezen en uitgevoerd en zelf nog wat dingen getest. Mijn voet heeft eigenlijk nergens makkelijk speling. In heb mijn schoen+voet in de binding gezet, cap erop gezet en vast geklikt. Daarna schoen eruitgehaald en de cap nog wat strakker aangezet en vastgeklikt. Daarna mijn voet erin gezet en de hi-back vast geklikt.
Volgens mij is het hele topic inmiddels dit filmpje aan het downloaden, de downloadsnelheid neemt gestaag af (en dat ligt niet aan de verbinding).quote:Op maandag 7 november 2005 10:54 schreef GenesiZ het volgende:
Even een teaser wat betreft buggyen: hier een filmje van mijn vakantie dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |