abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:01:17 #51
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31861174
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:03 schreef XL het volgende:

Als dat dit keer niet het geval is ben ik extra hard op zoek naar een overhead-projector (anyone?) om een beamertje te bouwen.
Ja, toevallig heb ik er nog een aantal op mijn kamer staan, voor als ik een powerpointpresentatie aan mijn vrienden wil geven

Zijn de donkere kleuren overigens niet slecht bij zo'n zelf in elkaar geflanste beamer? Niet dat je die echt nodig hebt bij de gemiddelde snowboardfilm, maar toch.
pi_31862565
Zullen we het anders niet combineren met een paar dagen boarden op Mnt. Bear of zo? Als we er toch zijn.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:00:01 #53
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31862672
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:01 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ja, toevallig heb ik er nog een aantal op mijn kamer staan, voor als ik een powerpointpresentatie aan mijn vrienden wil geven

Zijn de donkere kleuren overigens niet slecht bij zo'n zelf in elkaar geflanste beamer? Niet dat je die echt nodig hebt bij de gemiddelde snowboardfilm, maar toch.
Die kleuren zijn prima. Het ligt er vooral aan hoe goed je LCD de kleuren doorgeeft, de backlight van zo'n overhead is vele malen sterker dan van zo'n tft-tje... Je wint hooguit aan kwaliteit ten opzichte van je oude monitor. Top-of-the line tft's met een zeer lage candela per vierkante meter kunnen te donkere kleuren geven. Maar het medionnetje wat mij te sloop is aangeboden gaat daar zeker geen last van krijgen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:42:12 #54
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31863872
Ok, ik zit nu dus te kijken voor een vakantie... de TU waar ik ga afstuderen voor zover het er nu naar uitziet is gesloten (nou ja, er is bijna niemand) van 26 tot 30 december, met weekenden erbij betekend dat ik dus van 23 december ('s avonds vertrekken) tot en met 1 januarie weg kan. Nu heb ik wel al een en ander gevonden, zoals Les 2 Alpes voor 299,- van 22 dec tot 31 dec. Maar nu het probleem: ik gha uiteraard niet alleen, en wil in maart nog een keer, dus er moet dus ook even gekeken worden naar de kosten... Zijn er goede/leuke gebieden met een hoge sneeuwzekerheid in die periode? Nu naar buiten kijkend vrees ik eigenlijk het ergste voor de sneeuw in de hele alpen (20 graden denk hier) maargoed, waar ligt over het algemeen sneeuw eind december?

edit: En dat die film niet naar NL komt, dat zou gewoon kut zijn
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:00:32 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31864313
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:05 schreef XL het volgende:

[..]

Ze vertelde dat er maar 1 goede boarder was en dat die er werkte, vandaar.

Dan moet je beter opletten

Ligt er trouwens aan wat ze onder goed verstaat... Ik heb bijna alleen maar een beetje afdalinkjes gemaakt. Er was 1 dude die wel goed kon freestylen die in het funparkje bezig was. Misschien dat ze deze bedoelde.

Of ze was er gewoon niet toen ik er was
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:13:52 #56
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31864687
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dan moet je beter opletten

Ligt er trouwens aan wat ze onder goed verstaat... Ik heb bijna alleen maar een beetje afdalinkjes gemaakt. Er was 1 dude die wel goed kon freestylen die in het funparkje bezig was. Misschien dat ze deze bedoelde.

Of ze was er gewoon niet toen ik er was
Ik weet niet hoe laat ze er was enzo, zal het haar nog eens vragen. Ze had het erover dat er maar 10 man was ofzo. Een jongen alleen en nog een groepje jongen van een man of 10 die niet veel konden. Zij waren met zijn 2-en.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31864707
Er worden hier plannen gesmeed om toch tijdens het afstuderen Mayrhofen eff te bezoeken ( lees kerst )
Het wordt een mooi jaar
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:32:56 #58
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31865203
wanneer ga je precies? ik zoek ook nog iets in die periode namelijk... Les 2 alpes kost ons 420 euro p.p, das een beetje te gortig denk ik. Maarja, kerstvakantie heh..
pi_31865377
We zitten ook aan kerfstvakantie te denken.
Met 2 auto's richting Oostenrijk knallen
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:49:18 #60
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31865620
Thermo, zijn er toevallig nog 2 plaatsen over? Of nog twe extra personen zodat er een 3e auto bij kan Probleem is echt de sneeuwzekerheid, ik kan wel weer naar Pra Loup gaan, maar dan is het waarschijnlijk weer drama zoals de vorige keer...
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:51:19 #61
71115 Rnej
I walk the line
pi_31865667
mja ik zoek ook nog een budget vakantietje
pi_31866229
Ik denk niet dat met de auto gaan echt goed voor je budget is btw
Ligt beetje aan of ik met een dakdrager ga rijden of er plekken zijn. We zijn de groep nu nog aan het vormen dus het aantal personen kan nog veranderen.

iig reken ik er niet op dat er meer dan 3 pers. per auto mee kunnen.
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:20:11 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31866462
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:13 schreef XL het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe laat ze er was enzo, zal het haar nog eens vragen. Ze had het erover dat er maar 10 man was ofzo. Een jongen alleen en nog een groepje jongen van een man of 10 die niet veel konden. Zij waren met zijn 2-en.
hmmm in het begin was het bij ons niet druk maar ik was wel na 12en enzo. volgens mij waren we pas om 13:00 de baan op ofzo. Moest eerst nog ff de verkoper bewerken voor me board

Bij ons was het iig een stuk drukker al. Iig naar mate de dag vorderde...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_31872152
Iemand hier beetje bekend met Mariapfarr? Sneeuwzeker net na de jaarwisseling? Ziet er naar uit dat wij daar deze kerst gaan boarden .

Vrij dichtbij ligt in ieder geval Obertauern, dat ziet er sowieso goed uit .

En van het voorjaar naar Saalbach, hoor ik net, wordt leuk wintertje .

[ Bericht 45% gewijzigd door -Mzraki- op 01-11-2005 18:32:54 ]
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_31875051
Ik ga rond kerst naar Tsjechien, waarschijnlijk naar Spindler Mlyn. Vorig jaar lag er veel en goede sneeuw, hopelijk dit jaar ook.. Verder misschien na nieuwjaar zwitserland en dan maar weer plannen voor de periodes erop.. (ff oefenen nog voor ik op ga voor m'n anwerter )
pi_31898897
Is het wat, Tsjechie? Van wat ik er van denk zijn er maar 3 sleepliftjes en 3 pistes per gebied, of valt dat reuze mee? Hetzelfde idee heb ik bij Turkijk trouwens... Wel lekker rustig lijkt me!
pi_31898971
Minder pistes betekend meer poeder

Minder liften betekend meer hiken

Toch stem ik voor foksnowboard meet @ Iran
pi_31899110
Ok, meer poeder
Meer hiken
pi_31899410
OK, ik heb een vraag aan jullie, of misschien stelling:
Welke Goggle vinden jullie het vetst/best/mooist/handigst?
Ik ga voor........

Oakley A-frame, maar ik vind de Oakley Wisdom ook wel errug bruut!

A-frame

Wisdom

Mzzl, Patrick
  woensdag 2 november 2005 @ 16:05:35 #70
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31899607
quote:
Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef PatrickAlavi het volgende:
Ik ga voor........

[afbeelding]
A-frame

[afbeelding]
Wisdom

Mzzl, Patrick
Op mijn kop passen alleen maar smalle goggles. Mijn keuze is dus beperkt, heb een Smith Anthem ofzoiets. De mooiste goggle is echter de Adidas Yodai, ben alleen niet helemaal zeker over de kwaliteit van dat ding.
pi_31899636
Ik heb al jaren een A-frame en ben er erg happy mee
pi_31899948
quote:
Ik ga voor........

[afbeelding]
A-frame

[afbeelding]
Wisdom

Mzzl, Patrick
Wisdom ziet er wel mooier uit vind ik, maar wat qua kwaliteit het beste is? Moet je bij de pro's wezen .

Wat is het prijsverschil eigenlijk, ook niet geheel onbelangrijk lijkt me zo.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 2 november 2005 @ 16:42:44 #73
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_31900764
Dragon DX met oranje en een spiegellens

super ding
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_31901155
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:05 schreef XL het volgende:

[..]

Op mijn kop passen alleen maar smalle goggles. Mijn keuze is dus beperkt, heb een Smith Anthem ofzoiets. De mooiste goggle is echter de Adidas Yodai, ben alleen niet helemaal zeker over de kwaliteit van dat ding.
*kuch* robin *kuch*
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  woensdag 2 november 2005 @ 17:05:59 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31901491
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:55 schreef beerke het volgende:

[..]

*kuch* robin *kuch*
Daar past geen helm op
pi_31902612
Hiij is inderdaad niet gemaakt voor bij een helm. Echter, op sommige helmen is het geen probleem. Neem bijvoorbeeld de Skycap. Uiteraard hoop ik dat hij goed op de Giro Nine 9 past, want dat gaat mijn nieuwe aanwinst worden.
  woensdag 2 november 2005 @ 19:24:57 #77
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31905614
Die ADIDAS goggles zijn wel aardig
De Oakley Wisdom wordt mijn nieuwe aanwinst denk ik.
Ik heb nu de Dragon Foil

Die ene van Anon vind ik ook wel mooi...
  woensdag 2 november 2005 @ 20:05:49 #78
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31907026
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:24 schreef Komakie het volgende:
Die ADIDAS goggles zijn wel aardig
De Oakley Wisdom wordt mijn nieuwe aanwinst denk ik.
Ik heb nu de Dragon Foil

Die ene van Anon vind ik ook wel mooi...
Komakie, je hebt mazzel. Mijn scout was van 11:00 tot 13:00 in Landgraaf.
Je bent er dus nipt langs geglipt.
  woensdag 2 november 2005 @ 20:49:28 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31908744
quote:
Op woensdag 2 november 2005 20:05 schreef XL het volgende:

[..]

Komakie, je hebt mazzel. Mijn scout was van 11:00 tot 13:00 in Landgraaf.
Je bent er dus nipt langs geglipt.
haha aangezien haar conclusies niet zo goed waren ben ik daar blij om ja
Aan de andere kant voor haar wel jammer. Heeft ze toch een goeie boarder gemist
  woensdag 2 november 2005 @ 21:19:44 #80
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31909838
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:05 schreef XL het volgende:

[..]

De mooiste goggle is echter de Adidas Yodai
Over smaak valt niet te twisten, dus om dat nou als een vaststaand feit te presenteren..

Overigens was ik vorig jaar helemaal weg van de Spy Optic. Dit jaar laat ik de goggles even aan me voorbij gaan, ervaring wijst uit dat ik over mijn goggle absoluut niets te klagen heb... beslaat -nooit- en biedt uitstekend zicht onder alle omstandigheden.
pi_31909935
Opzich wel knap, 3 jaar tevreden zijn met een snowboard gerelateerd item.

* Thermo klopt zichzelf op de schouders.
  woensdag 2 november 2005 @ 21:24:54 #82
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31910032
quote:
Op woensdag 2 november 2005 21:22 schreef Thermo het volgende:

* Thermo klopt zichzelf op de schouders.
Mijn bindingen zijn ook al 3!
pi_31910110
Dat kunnen de burton adepten niet zeggen.

Maargoed wij shredden ook wat harder en gaan wat sneller vooruit dan van die flow homo's

komop, er moest toch weer een flowbash gemaakt worden of niet?
  woensdag 2 november 2005 @ 21:28:10 #84
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31910159
quote:
Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef Thermo het volgende:
Dat kunnen de burton adepten niet zeggen.

Maargoed wij shredden ook wat harder en gaan wat sneller vooruit dan van die flow homo's

komop, er moest toch weer een flowbash gemaakt worden of niet?
Ik heb wel nieuwe burton 3-schroef dingen voor mijn flowbindingen.
  woensdag 2 november 2005 @ 22:17:17 #85
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31911985
quote:
Op woensdag 2 november 2005 21:22 schreef Thermo het volgende:
Goggle = al 4
  woensdag 2 november 2005 @ 22:47:44 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31913250
Ik heb die van mij pas 1 jaar en ik wil nu alweer een nieuwe
  woensdag 2 november 2005 @ 22:49:17 #87
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31913327
Bij nader inzien is mijn broek ongeveer 8.
pi_31913694
En mijn sokken al 10
pi_31913703
quote:
Ik ga voor........

[afbeelding]
A-frame

[afbeelding]
Wisdom

Mzzl, Patrick
ik heb al een jaar of vier een A-frame met een oranje en een pimp spiegel lens voor als ht zonnetje schijnt. Als ik nu een goggle moest kiezen dan zo ik wel voor de Wisdom gaan. Toch nog net wat mooier.
pi_31916209
Ik snap niet wat mensen te klagen hebben over Flows. Zelf ben ik er gek op maar wat is voor jullie het grote nadeel van het niet nemen van flows?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 3 november 2005 @ 00:34:10 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31916857
quote:
Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef GenesiZ het volgende:
Ik snap niet wat mensen te klagen hebben over Flows. Zelf ben ik er gek op maar wat is voor jullie het grote nadeel van het niet nemen van flows?
nee man, Flow is kut!

De discussie Flow vs straps is al zooooooo lang geleden helemaal doorsproken. Daar gaan we het toch niet weer over hebben he
  donderdag 3 november 2005 @ 02:34:01 #92
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31918321
quote:
Flow is te zwaar voor je image!
  donderdag 3 november 2005 @ 02:39:39 #93
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31918359
BrakkeAap, heb je een tamboerijn?
pi_31919780
quote:
Het grote nadeel van Flows is dat andere bindingen beter zijn
  donderdag 3 november 2005 @ 08:50:58 #95
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_31919830
Nope... stond net te ver...
Die eerste ging idd een metertje of 4-5 recht vooruit het publiek in. Maar daar stond ik echt te ver van weg.

De tweede gooide Liam zelf een metertje of 2-3 bij mij vandaan kon er dus net niet bij. Om die tweede werd echt goed gevochten. Je zag een hele kluwe mensen vanaf het punt waar ie dat ding gooide door het publiek langzaam richting de deuren schuiven... Was best een grappig gezicht... Duurde ook wel een paar minuten..

Wij hadden wel een andere setlist. In ieder geval hadden we The Masterplan.
Ik ga ff googelen...

*edit*
En gevonden:
1. Fuckin' in the bushes
2. Turn up the sun
3. Lyla
4. Bring it on down
5. Morning Glory
6. Cigarettes & Alcohol
7. The importance of being idle
8. The Masterplan
9. Songbird
10. A Bell Will Ring
11. Acquiesce
12. Live forever
13. Mucky Fingers
14. Wonderwall
15. Champagne Supernova
16. Rock 'n' Roll Star
17. Guess god thinks I'm abel
18. The meaning of soul
19. Don't look back in anger
20. My generation
pi_31919844
jaja, dus iedereen lult dus maar uit hun nek dat straps beter zijn dan flow. Aangezien jullie geen normale reactie kunnen geven
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_31919847
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:47 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Het grote nadeel van Flows is dat andere bindingen beter zijn
Ongeacht het brakke concept idd

En voor de onwetende onder ons, de flow bashing is een beetje een incrowd grapje, we gaan er niet serieus op in verder
pi_31919864
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:52 schreef GenesiZ het volgende:
jaja, dus iedereen lult dus maar uit hun nek dat straps beter zijn dan flow. Aangezien jullie geen normale reactie kunnen geven
Ho is, Kentaro is altijd serieus.
  donderdag 3 november 2005 @ 12:43:35 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31924979
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:52 schreef GenesiZ het volgende:
Nope Flow rulez

Jammer dat burton bindingen nou eenmaal fijner en beter zijn

Echt waar, dat hele flowgezeur hebben we het nou al zo vaak over gehad. We hebben een vast clubje dat voornamelijk in dit topic bivakeerd en we maken het flowbashing een beetje belachelijk ipv Flow of Straps aangezien die discussie al is opgelost en totaal onzinnig is
  donderdag 3 november 2005 @ 12:54:51 #100
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31925282
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:43 schreef Komakie het volgende:
we maken het flowbashing een beetje belachelijk ipv Flow of Straps aangezien die discussie al is opgelost
Maar omdat je nieuw bent zal ik nog een keer de uitslag van de discussie herhalen:

Flow is beter, maar de burton-goeroe's in dit topic hebben nog even nodig om daarachter te komen. Tot die tijd is Flow taboe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')