Ja, toevallig heb ik er nog een aantal op mijn kamer staan, voor als ik een powerpointpresentatie aan mijn vrienden wil gevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:03 schreef XL het volgende:
Als dat dit keer niet het geval is ben ik extra hard op zoek naar een overhead-projector (anyone?) om een beamertje te bouwen.
Die kleuren zijn prima. Het ligt er vooral aan hoe goed je LCD de kleuren doorgeeft, de backlight van zo'n overhead is vele malen sterker dan van zo'n tft-tje... Je wint hooguit aan kwaliteit ten opzichte van je oude monitor. Top-of-the line tft's met een zeer lage candela per vierkante meter kunnen te donkere kleuren geven. Maar het medionnetje wat mij te sloop is aangeboden gaat daar zeker geen last van krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:01 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ja, toevallig heb ik er nog een aantal op mijn kamer staan, voor als ik een powerpointpresentatie aan mijn vrienden wil geven![]()
Zijn de donkere kleuren overigens niet slecht bij zo'n zelf in elkaar geflanste beamer? Niet dat je die echt nodig hebt bij de gemiddelde snowboardfilm, maar toch.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ze vertelde dat er maar 1 goede boarder was en dat die er werkte, vandaar.
Ik weet niet hoe laat ze er was enzo, zal het haar nog eens vragen. Ze had het erover dat er maar 10 man was ofzo. Een jongen alleen en nog een groepje jongen van een man of 10 die niet veel konden. Zij waren met zijn 2-en.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan moet je beter opletten
Ligt er trouwens aan wat ze onder goed verstaat... Ik heb bijna alleen maar een beetje afdalinkjes gemaakt. Er was 1 dude die wel goed kon freestylen die in het funparkje bezig was. Misschien dat ze deze bedoelde.
Of ze was er gewoon niet toen ik er was
hmmm in het begin was het bij ons niet druk maar ik was wel na 12en enzo. volgens mij waren we pas om 13:00 de baan op ofzo. Moest eerst nog ff de verkoper bewerken voor me boardquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:13 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat ze er was enzo, zal het haar nog eens vragen. Ze had het erover dat er maar 10 man was ofzo. Een jongen alleen en nog een groepje jongen van een man of 10 die niet veel konden. Zij waren met zijn 2-en.
Op mijn kop passen alleen maar smalle goggles. Mijn keuze is dus beperkt, heb een Smith Anthem ofzoiets. De mooiste goggle is echter de Adidas Yodai, ben alleen niet helemaal zeker over de kwaliteit van dat ding.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef PatrickAlavi het volgende:
OK, ik heb een vraag aan jullie, of misschien stelling:
Welke Goggle vinden jullie het vetst/best/mooist/handigst?
Ik ga voor........
Oakley A-frame, maar ik vind de Oakley Wisdom ook wel errug bruut!
[afbeelding]
A-frame
[afbeelding]
Wisdom
Mzzl, Patrick
Wisdom ziet er wel mooier uit vind ik, maar wat qua kwaliteit het beste is? Moet je bij de pro's wezenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef PatrickAlavi het volgende:
Ik ga voor........
[afbeelding]
A-frame
[afbeelding]
Wisdom
Mzzl, Patrick
*kuch* robin *kuch*quote:Op woensdag 2 november 2005 16:05 schreef XL het volgende:
[..]
Op mijn kop passen alleen maar smalle goggles. Mijn keuze is dus beperkt, heb een Smith Anthem ofzoiets. De mooiste goggle is echter de Adidas Yodai, ben alleen niet helemaal zeker over de kwaliteit van dat ding.
Daar past geen helm opquote:
Komakie, je hebt mazzel. Mijn scout was van 11:00 tot 13:00 in Landgraaf.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:24 schreef Komakie het volgende:
Die ADIDAS goggles zijn wel aardig
De Oakley Wisdom wordt mijn nieuwe aanwinst denk ik.
Ik heb nu de Dragon Foil
Die ene van Anon vind ik ook wel mooi...
haha aangezien haar conclusies niet zo goed waren ben ik daar blij om jaquote:Op woensdag 2 november 2005 20:05 schreef XL het volgende:
[..]
Komakie, je hebt mazzel. Mijn scout was van 11:00 tot 13:00 in Landgraaf.
Je bent er dus nipt langs geglipt.
Over smaak valt niet te twisten, dus om dat nou als een vaststaand feit te presenteren..quote:Op woensdag 2 november 2005 16:05 schreef XL het volgende:
[..]
De mooiste goggle is echter de Adidas Yodai
Mijn bindingen zijn ook al 3!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:22 schreef Thermo het volgende:
Opzich wel knap, 3 jaar tevreden zijn met een snowboard gerelateerd item.
* Thermo klopt zichzelf op de schouders.
Ik heb wel nieuwe burton 3-schroef dingen voor mijn flowbindingen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef Thermo het volgende:
Dat kunnen de burton adepten niet zeggen.
Maargoed wij shredden ook wat harder en gaan wat sneller vooruit dan van die flow homo's![]()
komop, er moest toch weer een flowbash gemaakt worden of niet?
Goggle = al 4quote:Op woensdag 2 november 2005 21:22 schreef Thermo het volgende:
Opzich wel knap, 3 jaar tevreden zijn met een snowboard gerelateerd item.
ik heb al een jaar of vier een A-frame met een oranje en een pimp spiegel lens voor als ht zonnetje schijnt. Als ik nu een goggle moest kiezen dan zo ik wel voor de Wisdom gaan. Toch nog net wat mooier.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef PatrickAlavi het volgende:
Ik ga voor........
[afbeelding]
A-frame
[afbeelding]
Wisdom
Mzzl, Patrick
nee man, Flow is kut!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef GenesiZ het volgende:
Ik snap niet wat mensen te klagen hebben over Flows. Zelf ben ik er gek op maar wat is voor jullie het grote nadeel van het niet nemen van flows?
Flow is te zwaar voor je image!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef GenesiZ het volgende:
Ik snap niet wat mensen te klagen hebben over Flows. Zelf ben ik er gek op maar wat is voor jullie het grote nadeel van het niet nemen van flows?
Het grote nadeel van Flows is dat andere bindingen beter zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef GenesiZ het volgende:
Ongeacht het brakke concept iddquote:Op donderdag 3 november 2005 08:47 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Het grote nadeel van Flows is dat andere bindingen beter zijn
Ho is, Kentaro is altijd serieus.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:52 schreef GenesiZ het volgende:
jaja, dus iedereen lult dus maar uit hun nek dat straps beter zijn dan flow. Aangezien jullie geen normale reactie kunnen geven
Nope Flow rulezquote:Op donderdag 3 november 2005 08:52 schreef GenesiZ het volgende:
jaja, dus iedereen lult dus maar uit hun nek dat straps beter zijn dan flow. Aangezien jullie geen normale reactie kunnen geven
Maar omdat je nieuw bent zal ik nog een keer de uitslag van de discussie herhalen:quote:Op donderdag 3 november 2005 12:43 schreef Komakie het volgende:
we maken het flowbashing een beetje belachelijk ipv Flow of Straps aangezien die discussie al is opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |