Ja, toevallig heb ik er nog een aantal op mijn kamer staan, voor als ik een powerpointpresentatie aan mijn vrienden wil gevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:03 schreef XL het volgende:
Als dat dit keer niet het geval is ben ik extra hard op zoek naar een overhead-projector (anyone?) om een beamertje te bouwen.
Die kleuren zijn prima. Het ligt er vooral aan hoe goed je LCD de kleuren doorgeeft, de backlight van zo'n overhead is vele malen sterker dan van zo'n tft-tje... Je wint hooguit aan kwaliteit ten opzichte van je oude monitor. Top-of-the line tft's met een zeer lage candela per vierkante meter kunnen te donkere kleuren geven. Maar het medionnetje wat mij te sloop is aangeboden gaat daar zeker geen last van krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:01 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ja, toevallig heb ik er nog een aantal op mijn kamer staan, voor als ik een powerpointpresentatie aan mijn vrienden wil geven![]()
Zijn de donkere kleuren overigens niet slecht bij zo'n zelf in elkaar geflanste beamer? Niet dat je die echt nodig hebt bij de gemiddelde snowboardfilm, maar toch.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ze vertelde dat er maar 1 goede boarder was en dat die er werkte, vandaar.
Ik weet niet hoe laat ze er was enzo, zal het haar nog eens vragen. Ze had het erover dat er maar 10 man was ofzo. Een jongen alleen en nog een groepje jongen van een man of 10 die niet veel konden. Zij waren met zijn 2-en.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan moet je beter opletten
Ligt er trouwens aan wat ze onder goed verstaat... Ik heb bijna alleen maar een beetje afdalinkjes gemaakt. Er was 1 dude die wel goed kon freestylen die in het funparkje bezig was. Misschien dat ze deze bedoelde.
Of ze was er gewoon niet toen ik er was
hmmm in het begin was het bij ons niet druk maar ik was wel na 12en enzo. volgens mij waren we pas om 13:00 de baan op ofzo. Moest eerst nog ff de verkoper bewerken voor me boardquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:13 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat ze er was enzo, zal het haar nog eens vragen. Ze had het erover dat er maar 10 man was ofzo. Een jongen alleen en nog een groepje jongen van een man of 10 die niet veel konden. Zij waren met zijn 2-en.
Op mijn kop passen alleen maar smalle goggles. Mijn keuze is dus beperkt, heb een Smith Anthem ofzoiets. De mooiste goggle is echter de Adidas Yodai, ben alleen niet helemaal zeker over de kwaliteit van dat ding.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef PatrickAlavi het volgende:
OK, ik heb een vraag aan jullie, of misschien stelling:
Welke Goggle vinden jullie het vetst/best/mooist/handigst?
Ik ga voor........
Oakley A-frame, maar ik vind de Oakley Wisdom ook wel errug bruut!
[afbeelding]
A-frame
[afbeelding]
Wisdom
Mzzl, Patrick
Wisdom ziet er wel mooier uit vind ik, maar wat qua kwaliteit het beste is? Moet je bij de pro's wezenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef PatrickAlavi het volgende:
OK, ik heb een vraag aan jullie, of misschien stelling:
Welke Goggle vinden jullie het vetst/best/mooist/handigst?
Ik ga voor........
Oakley A-frame, maar ik vind de Oakley Wisdom ook wel errug bruut!
[afbeelding]
A-frame
[afbeelding]
Wisdom
Mzzl, Patrick
*kuch* robin *kuch*quote:Op woensdag 2 november 2005 16:05 schreef XL het volgende:
[..]
Op mijn kop passen alleen maar smalle goggles. Mijn keuze is dus beperkt, heb een Smith Anthem ofzoiets. De mooiste goggle is echter de Adidas Yodai, ben alleen niet helemaal zeker over de kwaliteit van dat ding.
Daar past geen helm opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |