Komakie, je hebt mazzel. Mijn scout was van 11:00 tot 13:00 in Landgraaf.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:24 schreef Komakie het volgende:
Die ADIDAS goggles zijn wel aardig
De Oakley Wisdom wordt mijn nieuwe aanwinst denk ik.
Ik heb nu de Dragon Foil
Die ene van Anon vind ik ook wel mooi...
haha aangezien haar conclusies niet zo goed waren ben ik daar blij om jaquote:Op woensdag 2 november 2005 20:05 schreef XL het volgende:
[..]
Komakie, je hebt mazzel. Mijn scout was van 11:00 tot 13:00 in Landgraaf.
Je bent er dus nipt langs geglipt.
Over smaak valt niet te twisten, dus om dat nou als een vaststaand feit te presenteren..quote:Op woensdag 2 november 2005 16:05 schreef XL het volgende:
[..]
De mooiste goggle is echter de Adidas Yodai
Mijn bindingen zijn ook al 3!quote:Op woensdag 2 november 2005 21:22 schreef Thermo het volgende:
Opzich wel knap, 3 jaar tevreden zijn met een snowboard gerelateerd item.
* Thermo klopt zichzelf op de schouders.
Ik heb wel nieuwe burton 3-schroef dingen voor mijn flowbindingen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:26 schreef Thermo het volgende:
Dat kunnen de burton adepten niet zeggen.
Maargoed wij shredden ook wat harder en gaan wat sneller vooruit dan van die flow homo's![]()
komop, er moest toch weer een flowbash gemaakt worden of niet?
Goggle = al 4quote:Op woensdag 2 november 2005 21:22 schreef Thermo het volgende:
Opzich wel knap, 3 jaar tevreden zijn met een snowboard gerelateerd item.
ik heb al een jaar of vier een A-frame met een oranje en een pimp spiegel lens voor als ht zonnetje schijnt. Als ik nu een goggle moest kiezen dan zo ik wel voor de Wisdom gaan. Toch nog net wat mooier.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef PatrickAlavi het volgende:
OK, ik heb een vraag aan jullie, of misschien stelling:
Welke Goggle vinden jullie het vetst/best/mooist/handigst?
Ik ga voor........
Oakley A-frame, maar ik vind de Oakley Wisdom ook wel errug bruut!
[afbeelding]
A-frame
[afbeelding]
Wisdom
Mzzl, Patrick
nee man, Flow is kut!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef GenesiZ het volgende:
Ik snap niet wat mensen te klagen hebben over Flows. Zelf ben ik er gek op maar wat is voor jullie het grote nadeel van het niet nemen van flows?
Flow is te zwaar voor je image!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef GenesiZ het volgende:
Ik snap niet wat mensen te klagen hebben over Flows. Zelf ben ik er gek op maar wat is voor jullie het grote nadeel van het niet nemen van flows?
Het grote nadeel van Flows is dat andere bindingen beter zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 00:06 schreef GenesiZ het volgende:
Ongeacht het brakke concept iddquote:Op donderdag 3 november 2005 08:47 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Het grote nadeel van Flows is dat andere bindingen beter zijn
Ho is, Kentaro is altijd serieus.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:52 schreef GenesiZ het volgende:
jaja, dus iedereen lult dus maar uit hun nek dat straps beter zijn dan flow. Aangezien jullie geen normale reactie kunnen geven
Nope Flow rulezquote:Op donderdag 3 november 2005 08:52 schreef GenesiZ het volgende:
jaja, dus iedereen lult dus maar uit hun nek dat straps beter zijn dan flow. Aangezien jullie geen normale reactie kunnen geven
Maar omdat je nieuw bent zal ik nog een keer de uitslag van de discussie herhalen:quote:Op donderdag 3 november 2005 12:43 schreef Komakie het volgende:
we maken het flowbashing een beetje belachelijk ipv Flow of Straps aangezien die discussie al is opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |