We gaan maar 4 dagen, dan wil ik niet 4 dagen lang stuntelen omdat het zo verdomde lastig isquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:43 schreef heijx het volgende:
Je moet niet het makkelijkste kiezen, je moet kiezen wat je het leukste vindt.
eeehmmm...quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:00 schreef Super Snackman het volgende:
Conquestador: Misschien 14 oktober toch maar Skieen ipv Snowboarden?
Die stokken heb je alleen maar nodig om weer overeind te komen, hoor. Eventueel handig om je evenwicht te bewaren, of als ondersteuning om je bovenlichaam de goeie kant op te houden, maar voor het skiën zelf heb je ze echt niet nodig... Als je denkt dat je alleen een bocht maakt door die stok in de sneeuw te douwen, doe je iets niet helemaal goed...quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Snowboarden is makkelijker (vind ik). Sturen gaat veel soepeler dan bij skiën. Ik vind die stokken ook zo onhandig.
Daarnaast kan je nog eens leuke tricks gaan leren als je wat verder bent.
`quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Kentaro het volgende:
Skieen is een echte sport, die al honderden jaren word beoefend. Snowboarden is een hype voor wannebees die de hele dag met hun wijde broeken op de piste zitten.
Burtonquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Kentaro het volgende:
Snowboarden is een hype voor wannebees die de hele dag met hun wijde broeken op de piste zitten.
Inderdaad mijn BrEeZaH! zusje moet ook in 1 keer snowboarden. Volgens mij omdat iedereen dat ook doet in de films Pista en nog zo'n andere gare slechte Nederlandse wintersportfilm.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Kentaro het volgende:
Skieen is een echte sport, die al honderden jaren word beoefend. Snowboarden is een hype voor wannebees die de hele dag met hun wijde broeken op de piste zitten.
Proef ik hier enige frustratie?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Inderdaad mijn BrEeZaH! zusje moet ook in 1 keer snowboarden. Volgens mij omdat iedereen dat ook doet in de films Pista en nog zo'n andere gare slechte Nederlandse wintersportfilm.
Laat haar lekker de polsen breken, pauper teef.
Ik heb zelf 1 week gesnowboard, en verder skie ik mijn hele leven al. Skieen is echt veel leuker. Snowboarden gaat mij te langzaam, en daarbij komt ik heb geen zin om continu op mijn gat te zitten. Ook verneuken snowboarders de pistes.
En nu het beste argument om te gaan skieen: Het heet Apres Ski en geen apres Snowboard. Omdat snowboarders vaak verpauperde schuurboer skaters zijn die geen geld te makken hebben.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |