abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2005 @ 15:28:33 #251
71115 Rnej
I walk the line
pi_32118965
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:34 schreef Thermo het volgende:
Ik probeer het, meer is het niet

Zolang we die meeting steeds uitstellen weten we het nooit van elkaar hé
idd, datumpje prikken?

ik ben voor een vrijdagavond
pi_32119282
Als je maar niet vrijdagavond 9 december gaat, dan zit ik er met een bedrijfsuitje

Lekker mijn nieuwe F2 uitlaten met of flowbindingen of nieuwe Burton Cartels.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_32119607
Om 21:55 gaat de laatst trein die ik eventueel zou kunnen pakken weg vanuit Zoetermeer. Met de auto wordt het helemaal een duur grapje ben ik bang !

Ohnee..22:55 is de laatste trein vanuit zoetermeer (dicht bij SW ??), ben ik wel om 01:45 in Assen !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 9 november 2005 @ 16:30:40 #254
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32120525
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:41 schreef ForumGek het volgende:
Komakie:

Waar geef jij les? want wij gaan al 9 jaar naar Mallnitz (Kärnten, Oostenrijk) en daar komen al jááren boardleraren die ook in SW:ZM lesgeven ik noem een aantal namen: Chris (geeft freestyle les aan kinderen dacht ik), Eric Vrolijk, Rudie, Randy, Nardes/nardus. Misschien wel en zo wel meer ! Ik heb inderdaad altijd les genomen want dat is gewoon het veiligst en de snelste manier om een goede techniek te krijgen. Ik kan het daarom ook iedereen aanraden, en je bent nooit uitgeleerd. Je kan techniek altijd wel verfijnen of bijspijkeren na 1 jaar niks gedaan te hebben.

En je wordt dan niet een radicale contra-boardende mafioso die de baan af gezoefd komt alschreeuwend : "YEEEHHAAAA" (wat wel lijp is though ).

Ik voel een meet aankomen !!
Ik geef verder niet in nederland les. Alleen in Oostenrijk. Ik vind snowboarden in Nederland niet echt leuk. Ik mis gewoon de bergen en de lucht enzo als ik in een koelkast aan het boarden ben. Dus in nederland lesgeven is voor mij geen optie. Ik kom dus ook niet echt vaak in zoetermeer. Ik heb wel de anwarter opleiding gedaan met een jongen die in SW:ZM heeft lesgegeven. Geen id of hij dat nu nog doet. Weet ook ff niet meer hoe hij heet....

Ik geef trouwens in Gerlos (Zillertal) les.

Verder heb je helemaal gelijk dat je les neemt. Les op hoger niveau is alleen maar leuker. Je leert leuke mensen kennen en je leert gewoon het beste snowboarden als je les neemt. Tegenwoordig heb ik geen les meer omdat ik nu zelf leraar ben. Maar ik laat me nog steeds regelmatig corrigeren door andere leraren die tips hebben
Maar ik denk dat als ik geen leraar was geweest, ik nog steeds les zou hebben gehad. Misschien wel iets meer in een wedstrijd richting. BoarderX lijkt me wel wat
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:42 schreef Thermo het volgende:
Owja Komakie ik vind ook dat Lindsay terug moet komen

hmmm jij volgt het amerikaanse seizoen ook?
Helemaal mee eens. Lindsay is cute (En Jess is geil )
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef ForumGek het volgende:
Om 21:55 gaat de laatst trein die ik eventueel zou kunnen pakken weg vanuit Zoetermeer. Met de auto wordt het helemaal een duur grapje ben ik bang !

Ohnee..22:55 is de laatste trein vanuit zoetermeer (dicht bij SW ??), ben ik wel om 01:45 in Assen !
Ok als je zo veel over hebt om te boarden ben je een held.
ik zou trouwens ook met de trein moeten. Ik ben waarschijnlijk vanaf 20nov 2 weken vrij. Of ze moeten morgen nog bellen met goed nieuws dat ze nog een plekje hebben...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 9 november 2005 @ 16:36:48 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32120658
Hey trouwens,

Ik las gisteren in de snowboarder magazine een stuk over pijnlijke voeten tijdens het snowboarden. Kramp en pijn onder je voet enzo.
Daar heb ik ook al jaren last van. Je voeten wennen er wel iets aan als je langer in de sneeuw zit, maar het is nog steeds niet alles. Nou heb ik schoenen van Burton met door warmte gevormde zool. Maar dat is oo niet een oplossing.

Nou hadden ze het in dat stukje ook over orthopedische zolen (of tewel, gewoon steunzolen). Nou heb ik vroeger wel steunzooltjes gehad omdat ik een beetje scheef sta en daardoor nog wel eens last van me rug had (tegenwoordig niet meer trouwens) maar die heb ik nooit gebruikt in me snowboardschoenen. ik gebruik ze ook niet meer in me gewone schoenen.

Heeft iemand ervaring met dat soort zolen en/of pijnlijke voeten en weet iemand of het werkt? De "goedkope" oplossing (voorverwarmde zolen) werkt dus voor mij niet. Ik wil dus iets dat beter werkt. Het schijnt dat steunzolen beter moeten werken.

Maar goed, heeft iemand er ervaring mee (of ken je iemand die er ervaring mee heeft) en weet iemand toevallig iemand die dit voor mij kan regelen? Bij voorbaat iemand die ervaring heeft met snowboarders. ik heb er 1 in de snowboarder magazine zien staan, maar die zit in Rotterdam. Wat niet echt naast Utrecht ligt.... Dus bij voorkeur iemand die dichterbij zit...

thnx
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_32120675
Het idee 5 uur en 20 minuten in de trein zitten voor 1 of 2 uur boarden zit me wel een beetje tegen ja ! ! Maar met OV is het toch gratis...iPodje in..moet wel vol te houden zijn, maar kan beter !
Fingerspitzgefühl
pi_32120693
Het idee 5 uur en 20 minuten in de trein zitten voor 1 of 2 uur boarden zit me wel een beetje tegen ja ! ! Maar met OV is het toch gratis...iPodje in..moet wel vol te houden zijn, maar ligt idd niet mijn voorkeur.

Ik zou vandaag gaan boarden op onze kunstgras-onder-je-door-rol-mat maar die is kapot ! (www.topchallenge.nl)
Fingerspitzgefühl
pi_32121138
5:20 totaal of heen 5:20 en terug 5:20?

Boekjes, ipod en slaap en je komt een heel eind. :d gelukkig heb ik een rijbewijs en een auto.
  woensdag 9 november 2005 @ 17:10:59 #259
71115 Rnej
I walk the line
pi_32121377
quote:
Op woensdag 9 november 2005 15:53 schreef ForumGek het volgende:

je moet station zoetermeer voorweg hebben, 15 minuten lopen (ruim gerekend) ....

die gaat over den haag centraal...
  woensdag 9 november 2005 @ 17:11:36 #260
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32121392
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:41 schreef ForumGek het volgende:

En je wordt dan niet een radicale contra-boardende mafioso die de baan af gezoefd komt alschreeuwend : "YEEEHHAAAA" (wat wel lijp is though ).

Ik voel een meet aankomen !!
Ik moet tot mijn schaamte toegeven dat er wel eens een yeehaa of yeehoow over mijn lippen gekomen is vorig jaar Maar dat was wel tijdens de les, toen we met behoorlijk hoge snelheid de berg af kwamen zetten Carven (al dan niet goed uitgevoerd) is zo heerlijk

Freestylen wil ik dit jaar ook wat meer gaan doen eigenlijk.. vorig jaar is dat er niet van gekomen, toen ben ik voordat ik op vakantie ging grandioos gecrashed (indoor) en toen had ik niet zo veel zin meer
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 9 november 2005 @ 17:15:32 #261
71115 Rnej
I walk the line
pi_32121515
okay, komt-ie-dan he!

vrijdag 25 november Snowworld ZM (baan ligt er heerlijk bij, sneeuw is briljant)
vanaf een uurtje of 5 is iedereen welkom? zoiets doen? dat mensen die 's middags al vrij hebben vroeg kunnen komen, maar dat de mensen die 's avonds terug moeten ook nog wat ademruimte hebben enzo?

Ik draag wel een rode anjer in mijn knoopsgat :-P

(zwarte ronin flight pant, lichtblauwe tech jacket, blauwe burton canyon met witte cartels en ik werk d'r dus je zal me mijn gear zien sjouwen naar de personeelsruimte )
pi_32121895
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:15 schreef Rnej het volgende:
okay, komt-ie-dan he!

vrijdag 25 november Snowworld ZM (baan ligt er heerlijk bij, sneeuw is briljant)
vanaf een uurtje of 5 is iedereen welkom? zoiets doen? dat mensen die 's middags al vrij hebben vroeg kunnen komen, maar dat de mensen die 's avonds terug moeten ook nog wat ademruimte hebben enzo?

Ik draag wel een rode anjer in mijn knoopsgat :-P

(zwarte ronin flight pant, lichtblauwe tech jacket, blauwe burton canyon met witte cartels en ik werk d'r dus je zal me mijn gear zien sjouwen naar de personeelsruimte )
Werk je daar als leraar, of werk je in de winkel?

P.S. meet lijkt me vet!, ik hoop dat ik dan mijn nieuwe gear heb gekocht!
  woensdag 9 november 2005 @ 17:38:51 #263
71115 Rnej
I walk the line
pi_32122174
geen van beiden, werk op de uitgifte/piste
pi_32122890
Lijkt me erg gaaf om dan te gaan boarden met wat lui van hier ! Kan jij dan ook een leuk prijsje voor ons regelen dan ?

Ik heb ook wel een rijbewijs maar benzine Assen - Zoetermeer en vice versa is niet goedkoop. En met OV is altijd nog gratis, doe er alleen wat langer over...tjah !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 9 november 2005 @ 18:26:54 #265
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32123475
als er 25 november wat mensen die kant op gaan, waar ik ook zeker wat voor voel, omdat mijn tentamenweek dan net afgelopen is, heb ik op zich wel zien om mee te gaan.
Plus dan heeft ForumGek een treinmaatje van zoetermeer tot aan zwolle .
pi_32123580
Hmm, Texel-Zoetermeer is me ff te ver, sorry .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 9 november 2005 @ 18:50:25 #267
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32124158
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:32 schreef Maruku het volgende:
Alleen dan wel de belofte dat niemand lacht om mijn gear...
Alleen om je Patta's, ouwe!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 9 november 2005 @ 19:36:56 #268
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32125678
als er een hoop komen, zal ik eens kijken wat ik kan doen.
Mits ik dan natuurlijk niet in oostenrijk zit Anders sta ik er niet negatief tegenover. Ben die week toch vrij
  woensdag 9 november 2005 @ 19:38:46 #269
71115 Rnej
I walk the line
pi_32125747
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:04 schreef ForumGek het volgende:
Lijkt me erg gaaf om dan te gaan boarden met wat lui van hier ! Kan jij dan ook een leuk prijsje voor ons regelen dan ?

Ik heb ook wel een rijbewijs maar benzine Assen - Zoetermeer en vice versa is niet goedkoop. En met OV is altijd nog gratis, doe er alleen wat langer over...tjah !
helaas, baantijd kan ik niet mee sjoemelen.. kan hoogstens gratis verhuurspul regelen (planken, boots, broeken enz... , maargoed, jullie hebben zelf allemaal spullen liggen.. nja, voor mensen die t nie zelf hebben, bij deze dus )
  woensdag 9 november 2005 @ 21:51:29 #270
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32129943
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:38 schreef Rnej het volgende:

[..]

helaas, baantijd kan ik niet mee sjoemelen.. kan hoogstens gratis verhuurspul regelen (planken, boots, broeken enz... , maargoed, jullie hebben zelf allemaal spullen liggen.. nja, voor mensen die t nie zelf hebben, bij deze dus )
hmmm ik kom gewoon zonder me spullen

Ik kom trouwens binnenkort op een zaterdag met een paar collega's (stuk of 5) naar SW-ZM. Zou eerst komende zaterdag zijn maar waarschijnlijk wordt het een andere dag aangezien er een aantal niet kunnen.
Daarvan heeft niemand spullen (behalve ik dan) dus....
pi_32131191
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:36 schreef Komakie het volgende:
Hey trouwens,

Ik las gisteren in de snowboarder magazine een stuk over pijnlijke voeten tijdens het snowboarden. Kramp en pijn onder je voet enzo.
Daar heb ik ook al jaren last van. Je voeten wennen er wel iets aan als je langer in de sneeuw zit, maar het is nog steeds niet alles. Nou heb ik schoenen van Burton met door warmte gevormde zool. Maar dat is oo niet een oplossing.

Nou hadden ze het in dat stukje ook over orthopedische zolen (of tewel, gewoon steunzolen). Nou heb ik vroeger wel steunzooltjes gehad omdat ik een beetje scheef sta en daardoor nog wel eens last van me rug had (tegenwoordig niet meer trouwens) maar die heb ik nooit gebruikt in me snowboardschoenen. ik gebruik ze ook niet meer in me gewone schoenen.

Heeft iemand ervaring met dat soort zolen en/of pijnlijke voeten en weet iemand of het werkt? De "goedkope" oplossing (voorverwarmde zolen) werkt dus voor mij niet. Ik wil dus iets dat beter werkt. Het schijnt dat steunzolen beter moeten werken.

Maar goed, heeft iemand er ervaring mee (of ken je iemand die er ervaring mee heeft) en weet iemand toevallig iemand die dit voor mij kan regelen? Bij voorbaat iemand die ervaring heeft met snowboarders. ik heb er 1 in de snowboarder magazine zien staan, maar die zit in Rotterdam. Wat niet echt naast Utrecht ligt.... Dus bij voorkeur iemand die dichterbij zit...

thnx
Aan die zolen ga ik waarschijnlijk ook, hier om de hoek ( letterlijk ) zit namelijk een orthopedisch instituut achtig iets.

Vandaag weer wezen boarden , de boots zitten perfect maar die zolen die ze ervoor maken kunnen gewoon de druk niet verdelen die ik er op zet. Vooral een sleeplift zorgt ervoor dat je echt veel druk zet.
Ik wissel nu elke keer van regular naar fakie per lift maar dan heb je 2 voeten die pijn doen

Ik heb wel al de tussenoplossing geprobeerd trouwens, sportzolen halen bij een sportzaak maar dat werkte ook niet.

* Thermo vandaag weer wel wat nieuwe dingen geleerd.
Best vaag, er was maar 4 man ofzo in heel Peer, snowboard dames die les aan het geven waren vonden het niet zo tof dat het zo rustig was.. maar ik wel
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 9 november 2005 @ 22:32:37 #272
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32131473
quote:
Op woensdag 9 november 2005 18:50 schreef XL het volgende:

[..]

Alleen om je Patta's, ouwe!
damn kill, mijn patta's zijn eigenlijk het enige van mijn gear die dus wel flex zijn.
pi_32134144
Ik verveelde me vanavond ff flink, dus dan ga je jezelf bezig houden. Gisteren heb ik op de strijkplank van mijn vriendin haar board in de wax gezet en moest hem vandaag daarop ook afschrapen. Nou, dat was dus echt een kl*teklus, omdat het voor geen meter werkte. Ik kon geen kracht zetten en schrapen lukt dan erg lastig.

Tijd om wat te klussen dus . Na wat rondgekeken te hebben op mijn zolder vond ik nog een oude smalle tl-buis, stroomkabels en 2 plankendragers. De plankendragers werden netjes onder de vensterbank van het dakkapel geschroeft en de tl-buis kwam onder de vensterbank. Uiteraard eerst een mooie hoogte uitgemeten zodat je geen last krijgt van je rug tijdens het waxen, slijpen en schrapen. Daarna de tl aangesloten en die werkte mooi.

Morgen ga ik even langs de Hubo voor een plaat MDF welke ik aan de randen netjes afschuur zodat ze ronder worden en als het het goed is heb ik achter het schot nog een stuk vloerbedekking over van de verbouwing waarmee ik de plank en een stukje van de muur links ga bekleden. Dit om ervoor te zorgen dat er geen beschadegingen op de boards komen.

Aangezien foto's meer zeggen dan 100 woorden heb ik een 4tal foto's van het geheel geschoten.

Onder de mdf plank wil ik nog een stopcontact maken zodat ik daar de strijkijzer aan kan sluiten en links in het rek maak ik ruimte voor het benodigde gereedschap. Het vastzetten van het board ga ik doen met een lijmklem met een stuk hout wat bekleed wordt met vloerbedekking.

Ik zit alleen met 1 probleempje en dat is het slijpen van het board. Daarvoor moet hij ipv horizontaal vertikaal gemonteerd gaan worden. Ik zit eraan te denken om een vertikaal stukje mdf te monteren aan de voorkant van de plank, zodat het board hiertegen gemonteerd kan worden met 2 lijmklemmen.

Hier een plaatje om het wat makkelijker te maken

Heb je tips, vertel ze maar. Ik hoor ze graag.
pi_32139413
Mijn tip: zet je hoedeplank weer terug in je auto !
Fingerspitzgefühl
pi_32139604
Hahaha. Wordt lastig, die staat op de sloop, de hoedenplank met speakers was het enige waardevolle van die auto.
  donderdag 10 november 2005 @ 14:48:12 #276
71115 Rnej
I walk the line
pi_32148630
ehm. zet je boardje schuin tegen een tafel ofzo, een voet voor je neus/tail en schrapen maar.... waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
  donderdag 10 november 2005 @ 14:49:33 #277
71115 Rnej
I walk the line
pi_32148670
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmm ik kom gewoon zonder me spullen

Ik kom trouwens binnenkort op een zaterdag met een paar collega's (stuk of 5) naar SW-ZM. Zou eerst komende zaterdag zijn maar waarschijnlijk wordt het een andere dag aangezien er een aantal niet kunnen.
Daarvan heeft niemand spullen (behalve ik dan) dus....
nja, als ik aan t werk ben moet er wel wat te regelen zijn... alleen valt het redelijk op als ik t voor zoveel man moet regelen zegmaar, zeker als ik zelf aan t werk ben... :S
pi_32149357
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:48 schreef Rnej het volgende:
ehm. zet je boardje schuin tegen een tafel ofzo, een voet voor je neus/tail en schrapen maar.... waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Is ook een mogelijkheid, maar de tips zijn dan klote te schrapen.
pi_32149617
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:10 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Is ook een mogelijkheid, maar de tips zijn dan klote te schrapen.
Ik leg mijn board op twee oude stoelen in de tuin, dan ligt die mooi vlak en kun je er makkelijk om heen lopen. Plus je wil die rommel niet in je huis
  donderdag 10 november 2005 @ 15:23:26 #280
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32149761
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:18 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik leg mijn board op twee oude stoelen in de tuin, dan ligt die mooi vlak en kun je er makkelijk om heen lopen. Plus je wil die rommel niet in je huis
In de winter houd ik toch wel van indoor-waxen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 10 november 2005 @ 15:54:17 #281
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32150745
Over een jaar of wat kun je ook in de winter buiten waxen

http://www.nu.nl/news.jsp?n=623459&c=85&rss
  donderdag 10 november 2005 @ 15:57:56 #282
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32150877
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef 360sjors het volgende:

Vriendin van mij gaat 2 jaar wonen op 3 uur rijden van Lake Tahoe, CA. Ga ik daar wel naartoe
Verder verschijnen dit soort berichten toch elk jaar voor het seizoen.
pi_32150957
Indoor-waxen en outdour-schrapen
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  donderdag 10 november 2005 @ 16:01:42 #284
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32151000
bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor het duimen!!!!

IK MAG NAMELIJK ALSNOG DE LANDES DOEN
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:25 schreef Thermo het volgende:

[..]

Aan die zolen ga ik waarschijnlijk ook, hier om de hoek ( letterlijk ) zit namelijk een orthopedisch instituut achtig iets.

Vandaag weer wezen boarden , de boots zitten perfect maar die zolen die ze ervoor maken kunnen gewoon de druk niet verdelen die ik er op zet. Vooral een sleeplift zorgt ervoor dat je echt veel druk zet.
Ik wissel nu elke keer van regular naar fakie per lift maar dan heb je 2 voeten die pijn doen

Ik heb wel al de tussenoplossing geprobeerd trouwens, sportzolen halen bij een sportzaak maar dat werkte ook niet.

* Thermo vandaag weer wel wat nieuwe dingen geleerd.
Best vaag, er was maar 4 man ofzo in heel Peer, snowboard dames die les aan het geven waren vonden het niet zo tof dat het zo rustig was.. maar ik wel
tja, ik heb die voorgevormde zolen en die werken ook niet.
het schijnt dat in utrecht ook zo'n gast zit die zolen kan maken. Wil daar dus een keer een afspraak mee maken
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:49 schreef Rnej het volgende:

[..]

nja, als ik aan t werk ben moet er wel wat te regelen zijn... alleen valt het redelijk op als ik t voor zoveel man moet regelen zegmaar, zeker als ik zelf aan t werk ben... :S
Ach, ik zal wel ff kijken. Zou wel grappig zijn maar hoeft niet persé. Ik ben toch niet de persoon die ze nodig heeft
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:23 schreef XL het volgende:

[..]

In de winter houd ik toch wel van indoor-waxen
*kuch* mietje *kuch*

donderdag 10 november 2005 @ 16:04:41 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32151076
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef 360sjors het volgende:

jep en in Engeland hebben ze het erover dat het een strengere winter wordt dan "normaal"...

het zal allemaal wel. Ik zie het wel
  donderdag 10 november 2005 @ 16:04:42 #286
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32151077
feli Komakie!

ennuh... waarom niet binnen waxen? Ik wax altijd op twee stoelen in de keuken, gaat best goed. En we hebben van die tegels op de grond, dus gewoon bezem erbij en weghalen.
Ruikt allemaal ook wel lekker.
pi_32151160
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:04 schreef Maruku het volgende:
feli Komakie!

ennuh... waarom niet binnen waxen? Ik wax altijd op twee stoelen in de keuken, gaat best goed. En we hebben van die tegels op de grond, dus gewoon bezem erbij en weghalen.
Ruikt allemaal ook wel lekker.
Ik wax bijna elke week en je loopt die zooi altijd helemaal plat en weken later kom je het nog tegen. Als je een eigen huis hebt, denk je er vast anders over

Goeie zaak, komakie Dan kun je me misschien bijhouden in januari
  donderdag 10 november 2005 @ 16:10:21 #288
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32151200
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:07 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik wax bijna elke week en je loopt die zooi altijd helemaal plat en weken later kom je het nog tegen. Als je een eigen huis hebt, denk je er vast anders over
De ellende van buiten waxen in de winter is natuurlijk dat tussen het vallen van het strijkijzer naar plank de wax alweer stolt.
  donderdag 10 november 2005 @ 16:19:09 #289
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32151378
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:07 schreef Kentaro het volgende:

[..]

mjah, zou goed kunnen idd. Maar ik wax niet bijna elke week en van de laatste keer dat ik waxte is niets meer te merken. Maar je hebt gelijk, in mijn eigen kamer ga ik niet waxen.
  donderdag 10 november 2005 @ 16:19:43 #290
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32151392
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:10 schreef XL het volgende:

[..]

De ellende van buiten waxen in de winter is natuurlijk dat tussen het vallen van het strijkijzer naar plank de wax alweer stolt.
en een verlengsnoer moet je regelen...
  donderdag 10 november 2005 @ 16:25:51 #291
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32151580
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

jep en in Engeland hebben ze het erover dat het een strengere winter wordt dan "normaal"...

het zal allemaal wel. Ik zie het wel
Het gaat niet over deze winter, maar over structurele verandering van het klimaat en dus sneeuwgrens/sneeuwval/sneeuwcondities.
Net zoals de klimatoloog waaraan ik onlangs refereerde uitlegde.

Engeland heeft overigens uiteraard te maken met andere condities dan Franrkijk, logisch als je kijkt naar de geografische ligging.
  donderdag 10 november 2005 @ 16:28:20 #292
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32151645
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:25 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Het gaat niet over deze winter, maar over structurele verandering van het klimaat en dus sneeuwgrens/sneeuwval/sneeuwcondities.

Engeland heeft overigens uiteraard te maken met andere condities dan Franrkijk, logisch als je kijkt naar de geografische ligging.
Mjah... voor je het weet zijn we allemaal in schotland aan het boarden. Om de één of andere reden kan het daar echt teringhard sneeuwen, terwijl het vet laag ligt. Ik snap daar sowieso nooit iets van.
  donderdag 10 november 2005 @ 16:30:16 #293
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32151692
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:28 schreef Maruku het volgende:

[..]

Mjah... voor je het weet zijn we allemaal in schotland aan het boarden. Om de één of andere reden kan het daar echt teringhard sneeuwen, terwijl het vet laag ligt. Ik snap daar sowieso nooit iets van.
Noor(d)wegen.... Poeder in april, hoe kan dat toch?
pi_32151838
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:25 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Nee, maar uit een recent Engels onderzoek bleek dat er in geheel Europa een tiefusharde winter aan zit te komen. Hoop het, mag wel weer een keer, Elfstedentoch en snert enzo! .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 10 november 2005 @ 16:36:40 #295
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32151855
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:30 schreef XL het volgende:

[..]

Noor(d)wegen.... Poeder in april, hoe kan dat toch?
Naja, noorwegen ligt een heel stuk noordelijker en dingen zijn daar een stuk hoger. Maar in schotland heb je dus gewoon de cairngorms (www.cairngormmountain.co.uk) en dat ding is dus nog niet eens 2km hoog, maar best een groot resort. En ik weet niet of ik het goed lees, maar volgens mij sneeuwt het er nu al.
Naja, klimaten zijn sowieso fokkop. Slechte tijd om nu pas te beginnen met boarden...
  donderdag 10 november 2005 @ 16:37:37 #296
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32151886
Er zijn ook mensen die denken dat er weer/nog een ijstijd gaat komen
  donderdag 10 november 2005 @ 16:38:31 #297
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32151915
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:36 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Nee, maar uit een recent Engels onderzoek bleek dat er in geheel Europa een tiefusharde winter aan zit te komen. Hoop het, mag wel weer een keer, Elfstedentoch en snert enzo! .
mjah... hopelijk weer een weekendje kunnen boarden in nederland . Afgelopen winter (of was het toen al lente) urban boarding was ook wel erg vermakelijk moet ik zeggen.
  donderdag 10 november 2005 @ 16:39:17 #298
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32151930
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:37 schreef XL het volgende:
Er zijn ook mensen die denken dat er weer/nog een ijstijd gaat komen
Damn... dan moet ik misschien toch maar eens een technische jas gaan kopen
pi_32151942
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:38 schreef Maruku het volgende:

[..]

mjah... hopelijk weer een weekendje kunnen boarden in nederland . Afgelopen winter (of was het toen al lente) urban boarding was ook wel erg vermakelijk moet ik zeggen.
Ja toen zat ik nog in Oostenrijk, kom je terug smelt alles net weer .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 10 november 2005 @ 16:40:10 #300
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32151955
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:36 schreef Maruku het volgende:

[..]

Naja, noorwegen ligt een heel stuk noordelijker en dingen zijn daar een stuk hoger. Maar in schotland heb je dus gewoon de cairngorms (www.cairngormmountain.co.uk) en dat ding is dus nog niet eens 2km hoog, maar best een groot resort. En ik weet niet of ik het goed lees, maar volgens mij sneeuwt het er nu al.
Naja, klimaten zijn sowieso fokkop. Slechte tijd om nu pas te beginnen met boarden...
Schotland en Noorwegen liggen allebei noorderlijker dan de Alpen.
Noorwegen heeft skigebieden ook maar rond de 800m hoogte.

Aan de poolcirkel is het toevallig net ff kouder dan aan de evenaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')