abonnement Unibet Coolblue
pi_33865965



Welkom in het centrale snowboard topic
Heb je vragen, opmerkingen of wil je je nieuwe gear laten zien dan kan dat hier. Vragen over een nieuwe wintersport bestemming of wil je je nieuwe trick laten zien, ook dat is hier uiteraard mogelijk. Kom maar op met je verhalen en foto's.


Fabrikanten
quote:
Shops
quote:
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
Online shops
quote:
Koelkast
quote:
Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag

België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen

Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
Handige links
quote:
Vorige delen
quote:
De OP-pics

Babes (opnieuw gevonden en gelijk veilig gesteld )


Pizza


Terje


Vragen of toevoegingen aan de openingspost, mail dan even naar GenesiZ
Deze openingspost gebruiken voor een nieuw topic Klik hier
Fingerspitzgefühl
  maandag 9 januari 2006 @ 14:46:27 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33866009
Fipo
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_33866171
XL ga je nog naar Gerlos?
  maandag 9 januari 2006 @ 14:57:03 #4
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_33866374
3 weekjes wachten tot een weekje boarden!
Stiekem gewoon een tvp!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 9 januari 2006 @ 15:02:32 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33866551
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:51 schreef Kentaro het volgende:
XL ga je nog naar Gerlos?
Hmmm.... tsja...

2 problemen: De week is niet ideaal, ik wil een week eerder en de prijs loopt nogal op als we daar appartementen moeten boeken.

Pas: 180 euro
Pension: 7 x 20 euro
Benzine: 80 euro (bij 2 pers)
maar het lijkt me wel megacool om daar met jullie wat te planken en te rolskien.

Voor 250 zit ik in Frankrijk met gids in de ideale week, maar daar ligt nog geen sneeuw.


Ik blijf dus bij mijn eerdere standpunt, ik kijk het lekker nog even aan en beslis last minute. Dat vindt mijn scriptie ook het leukste. Wat hebben jullie precies geregeld en tegen welke prijzen?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_33866978
Hier heb je ook een gids he, Mister Komakie himself!
Ik heb zelf een hotel geboekt omdat ik niet zo'n zin had om bij die maat van me en zijn vriendin op de bank te maffen. Maar er is ook genoeg te boeken voor iets van 18 euro p/n.
pi_33867315
ff een repost van een foto, link was gesloopt.
.

Hebben jullie van die sneeuwschoenen, en zo ja, scheelt dat wat?

Want dit was best zwaar zo .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_33867518
Ik kan niet wachten, nog 5 weekjes en dan ploeteren in Ischgl!
Mensen met ervaring van dit gebied? (silvretta skiregion)
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  maandag 9 januari 2006 @ 15:30:50 #9
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33867531
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:24 schreef -Mzraki- het volgende:
ff een repost van een foto, link was gesloopt.
[afbeelding].

Hebben jullie van die sneeuwschoenen, en zo ja, scheelt dat wat?

Want dit was best zwaar zo .
Hehe lekker naar boven ploegen Ik ben ook erg benieuwd in hoeverre die tennisrackets onder je poten helpen!
pi_33867609
Die tennisrackets helpen echt zoveel. Wij hadden ze toch met het camp van Ripstar en het scheelt echt heel veel. Ze zijn wel duur, die van Duotone zijn 269 euro ofzo
pi_33867682
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:33 schreef Kentaro het volgende:
Die tennisrackets helpen echt zoveel. Wij hadden ze toch met het camp van Ripstar en het scheelt echt heel veel. Ze zijn wel duur, die van Duotone zijn 269 euro ofzo
270? Damn, als ze nou een euro of 50 waren geweest, maar dan zweet ik maar wat meer.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 9 januari 2006 @ 15:36:37 #12
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33867744
Die tennisrackets zijn nog altijd goedkoper dan echte tennisrackets. Je vindt ze ook voor een euro of 200.

Die pensionprijs had ik al in beeld Kentaro (7x20)
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_33868014
Ischgl, daar is het leuk. Je kunt naar switserland skieen (samnaun en alp trida). De rode pistes in de rechterkant van je kaart zijn erg relaxed.

En neem eens de skibus naar Kappl. Ligt aan de andere kant van het dal, en daarom lekkerder in het zonnetje. Het is wel klein, maar leuk voor een dagje.
" there is nothing to not be amazed at "
pi_33869080
Ik weet dat ik in de toekomst ook van die tennisrackets ga kopen hoor. Maar zal pas zijn op de dag dat ik eens lekker voor ¤ 1000,- ga shoppen. Tegen die tijd heb ik vast wel geld om mee te doen aan een meet in Gerlos. Voor ¤ 400,- kan ik deze winter wel twee keer gaan boarden in de franse Alpen. Niet zo mooi en ruig als in Gerlos, maar ik weet gelukkig nog niet beter.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_33869603
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

270? Damn, als ze nou een euro of 50 waren geweest, maar dan zweet ik maar wat meer.
Ik vond het ook te duur maar bij ons camp zaten ze bij de uitrusting inbegrepen. Gewoon iemand anders voorop laten lopen werkt overgens net zo goed
pi_33869680
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:36 schreef XL het volgende:
Die tennisrackets zijn nog altijd goedkoper dan echte tennisrackets. Je vindt ze ook voor een euro of 200.

Die pensionprijs had ik al in beeld Kentaro (7x20)
7x 20 is beter dan 7 of 8x 85
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33869695
btw doe even mailen ofzo.

Kentaro anders rij ik met jou mee en boek ik wel 1 of ander pension. Gaan we met z'n 2en
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33869929
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:31 schreef Thermo het volgende:

[..]

7x 20 is beter dan 7 of 8x 85
ja maar das wel met eten he
quote:
Kentaro anders rij ik met jou mee en boek ik wel 1 of ander pension. Gaan we met z'n 2en
met ze drieen dan toch, anyway zoals we op de mail hadden besproken. Dus dat kan sowieso
pi_33870174
ja dat bedoel ik idd. Ik ga even wat telefoneren
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33871447
Even snel een tvp. Meld later nog wel wat interessants:P
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 9 januari 2006 @ 18:01:59 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33872652
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:14 schreef Kentaro het volgende:
Hier heb je ook een gids he, Mister Komakie himself!
Ik heb zelf een hotel geboekt omdat ik niet zo'n zin had om bij die maat van me en zijn vriendin op de bank te maffen. Maar er is ook genoeg te boeken voor iets van 18 euro p/n.
Hehe ik snap wat je bodoelt

Anyway, ik dacht dat Gerlos geen geheimen meer had voor me maar ik heb toch weer 2 nieuwe runs gevonden. Niet zo heel erg lang maar het is toch weer poeder

Momenteel is de poeder helemaal verspoort trouwens. Die kerstweken doen de sneeuw geen goed. En dat net nu ik vrij ben
15 dagen achter mekaar gewerkt. Bijna non-stop. alleen 1 jan vrij gehad (gelukkig wel. Was niet veel waard op die dag )
Toen was er lekkere poeder maar moest ik werken en nu is het op de pistes nog wel OK maar poeder is er bijna niet meer te vinden. Heb nog niet veel in de dalen gezocht, maar dat komt vooral omdat ik de hele tijd alleen aan het rijden ben of met z'n 2en en dan ga ik niet graag heel erg ver off-piste.

Ben vandaag dus maar naar het park in Mayrhofen geweest. Was ook wel lachen. Btje fotootjes schieten in het funpark enzo

Maar Kentaro, Frankwin had het nog over je
Hij zei al dat je langs komt en dat er nog wat andere mensen waarschijnlijk ook mee kwamen.
Als jullie nou allemaal ff de snowdance gaan doen (doen we hier elke dag ) dan komt het met de sneeuw vast wel goed

Ik hoop dat ik die week ook nog regelmatig vrij ben. Dan kan ik lekker met jullie een beetje meeboarden. gelukkig is er nu niet zo veel te doen dus dat scheelt gelukkig weer

btw wie komen er (misschien) allemaal??? Kentaro, Thermo en misschien XL begrijp ik??

Maar goed, me internet tijd zit er bijna weer op dus ik ga weer verder. Als je snel bent kijk ik zo nog ff
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 9 januari 2006 @ 18:05:23 #22
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33872751
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef Komakie het volgende:


btw wie komen er (misschien) allemaal??? Kentaro, Thermo en misschien XL begrijp ik??

Maar goed, me internet tijd zit er bijna weer op dus ik ga weer verder. Als je snel bent kijk ik zo nog ff
Dat is de stand van zaken. Ik vind het wat duur en het komt niet ideaal uit... maar wil wel graag mee.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 9 januari 2006 @ 18:11:46 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_33872951
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef XL het volgende:

[..]

Dat is de stand van zaken. Ik vind het wat duur en het komt niet ideaal uit... maar wil wel graag mee.
Je moet gewoon niet zo zeuren.
Voor een weekje chill boarden moet je natuurlijk wel wat over hebben he

anway je bent altijd welkom....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 9 januari 2006 @ 19:40:18 #24
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_33876427
Terug van een 10 dagen wintersport.. (eerste keer trouwens) en het was echt super vet! Ben echt blij dat ik snowboardlessen heb genomen.. als ik zie hoe de mensen die samen met me erheen zijn gegaan, maar dan zonder lessen, aan het eind van de week van de berg afgaan...
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_33877996
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef Wuder het volgende:
Terug van een 10 dagen wintersport.. (eerste keer trouwens) en het was echt super vet! Ben echt blij dat ik snowboardlessen heb genomen.. als ik zie hoe de mensen die samen met me erheen zijn gegaan, maar dan zonder lessen, aan het eind van de week van de berg afgaan...
Inderdaad, eerste week zouden lessen eigenlijk verplicht moeten zijn. Dan heb je wel ongeveer de kennis en techniek in huis om enigszins verantwoord de piste af te gaan.

Meer les is nooit weg natuurlijk .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')