Shopsquote:
Online shopsquote:Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
Koelkastquote:
Handige linksquote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
Vorige delenquote:
De OP-picsquote:[Centraal] Snowboard topic deel 1
[Centraal] Snowboard topic deel 2
[Centraal] Snowboard topic deel 3
[Centraal] Snowboard topic deel 4
[Centraal] Snowboard topic deel 5
[Centraal] Snowboard topic deel 6
[Centraal] Snowboard topic deel 7
[Centraal] Snowboard topic deel 8
[Centraal] Snowboard topic deel 9
[Centraal] Snowboard topic deel10
[Centraal] Snowboard topic deel11
[Centraal] Snowboard topic deel12
[Centraal] Snowboard topic deel14
[Centraal] Snowboard topic deel15
[Centraal] Snowboard topic deel16
[Centraal] Snowboard topic deel17
[Centraal] Snowboard topic deel18
[Centraal] Snowboard topic deel19
[Centraal] Snowboard topic deel20
[Centraal] Snowboard topic deel21
[Centraal] Snowboard topic deel22
[Centraal] Snowboard topic deel24
[Centraal] Snowboard topic deel25
[Centraal] Snowboard topic deel26
[Centraal] Snowboard topic deel27
[Centraal] Snowboard topic deel28
[Centraal] Snowboard topic deel29
Hmmm.... tsja...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:51 schreef Kentaro het volgende:
XL ga je nog naar Gerlos?
Hehe lekker naar boven ploegenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:24 schreef -Mzraki- het volgende:
ff een repost van een foto, link was gesloopt.
[afbeelding].
Hebben jullie van die sneeuwschoenen, en zo ja, scheelt dat wat?
Want dit was best zwaar zo.
270? Damn, als ze nou een euro of 50 waren geweest, maar dan zweet ik maar wat meer.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:33 schreef Kentaro het volgende:
Die tennisrackets helpen echt zoveel. Wij hadden ze toch met het camp van Ripstar en het scheelt echt heel veel. Ze zijn wel duur, die van Duotone zijn 269 euro ofzo
Ik vond het ook te duur maar bij ons camp zaten ze bij de uitrusting inbegrepen. Gewoon iemand anders voorop laten lopen werkt overgens net zo goedquote:Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
270? Damn, als ze nou een euro of 50 waren geweest, maar dan zweet ik maar wat meer.
7x 20 is beter dan 7 of 8x 85quote:Op maandag 9 januari 2006 15:36 schreef XL het volgende:
Die tennisrackets zijn nog altijd goedkoper dan echte tennisrackets. Je vindt ze ook voor een euro of 200.
Die pensionprijs had ik al in beeld Kentaro (7x20)
ja maar das wel met eten hequote:
met ze drieen dan toch, anyway zoals we op de mail hadden besproken. Dus dat kan sowiesoquote:Kentaro anders rij ik met jou mee en boek ik wel 1 of ander pension. Gaan we met z'n 2en
Hehe ik snap wat je bodoeltquote:Op maandag 9 januari 2006 15:14 schreef Kentaro het volgende:
Hier heb je ook een gids he, Mister Komakie himself!
Ik heb zelf een hotel geboekt omdat ik niet zo'n zin had om bij die maat van me en zijn vriendin op de bank te maffen. Maar er is ook genoeg te boeken voor iets van 18 euro p/n.
Dat is de stand van zaken. Ik vind het wat duur en het komt niet ideaal uit... maar wil wel graag mee.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef Komakie het volgende:
btw wie komen er (misschien) allemaal??? Kentaro, Thermo en misschien XL begrijp ik??
Maar goed, me internet tijd zit er bijna weer op dus ik ga weer verder. Als je snel bent kijk ik zo nog ff
Je moet gewoon niet zo zeuren.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is de stand van zaken. Ik vind het wat duur en het komt niet ideaal uit... maar wil wel graag mee.
Inderdaad, eerste week zouden lessen eigenlijk verplicht moeten zijn. Dan heb je wel ongeveer de kennis en techniek in huis om enigszins verantwoord de piste af te gaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef Wuder het volgende:
Terug van een 10 dagen wintersport.. (eerste keer trouwens) en het was echt super vet! Ben echt blij dat ik snowboardlessen heb genomen.. als ik zie hoe de mensen die samen met me erheen zijn gegaan, maar dan zonder lessen, aan het eind van de week van de berg afgaan...
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef Kentaro het volgende:
Ik kan je wel op weg helpen: Koop schoenen van je budget en huur lekker een board![]()
Huur je ook schoenen?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar huurboards met groeven waar je met groot gemak paperclips in kwijt kon. Daarnaast merkte ik later (ik zat vorige jaar puur toevallig ook 2x in de sneeuw) dat dat board blijkbaar ook niet zo goed of scherp was want met m'n 2e huurboard had ik veel grip in de bochten.
Als je huurplank kut is moet je ermee terug gaan en een anderen vragen. Daar betaal je voor. Net zo vaak tot je een goede hebt. Schoenen zijn veel belangrijker voor je comfort. Krassen waar paperclips in kunnen zijn geen enkel probleem.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar huurboards met groeven waar je met groot gemak paperclips in kwijt kon. Daarnaast merkte ik later (ik zat vorige jaar puur toevallig ook 2x in de sneeuw) dat dat board blijkbaar ook niet zo goed of scherp was want met m'n 2e huurboard had ik veel grip in de bochten.
Ik ben er op zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeuren.
Voor een weekje chill boarden moet je natuurlijk wel wat over hebben he
anway je bent altijd welkom....
Vorig jaar heb ik dat ook via dit topic gedaan, supergoed bevallen! Een van de mooiste vakanties ooit zelfs.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik ben er op zeker![]()
Ik heb wel eens zin om met een stel compleet vreemden te gaa boarden
Bij Intersport was het vorige jaar ongeveer 120 eur voor een week voor board+schoenen. Excl schoenen zal je waarschijnlijk uitkomen op 100 eur. Ga bij Rotterdam Blijdorp eens kijken bij Daka of bij Zevenhuizen (vlakbij Alexandrium) bij Euro fun sport kijken. Deze verhuren ook en hebben goed spul staan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Hmmm stiekem wel een beetje jammer want een snowboard is een stuk cooler dan alleen de schoenen
maar goed, als ik een fatsoenlijk board wil huren in NL (bij voorkeur dus net geprepareerde staat) waar kan dat dan als beste (omg Rotterdam) en aan hoeveel geld moet ik denken voor een kleine week ?
Thnx ik betaalde vorige jaar voor een week ook al 100,-. Alleen erg irritant, aan de ene kant kan ik een volledige kit niet betalen maar de andere kant gooi ik straks wel 200,- weg aan huur materiaalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:46 schreef GenesiZ het volgende:
Bij Intersport was het vorige jaar ongeveer 120 eur voor een week voor board+schoenen. Excl schoenen zal je waarschijnlijk uitkomen op 100 eur. Ga bij Rotterdam Blijdorp eens kijken bij Daka of bij Zevenhuizen (vlakbij Alexandrium) bij Euro fun sport kijken. Deze verhuren ook en hebben goed spul staan.
Same shit hiero, ben zelf van het alpine pistegedoe nu naar wat meer freeride aan het gaan, bedoel tis wel relaxt dat ik nu me vrienden op hun skies bijhou op de piste, maar de uitdaging is beetje wegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:44 schreef Flippe het volgende:
Ik ben nieuw hier op dit forum (ben al een tijd geregistreerd, maar nooit niets gedaan met mijn account)
Na het lezen van enkele delen van het Centraal Snowboard topic toch maar besloten om wat actiever te worden.
Wat korte informatie:
Snowboard nu zow'n 7 "seizoenen", ik ga 1 a 2x per jaar een week naar de bergen, daarnaast nog af en toe indoor.
Vorige week donderdag heb ik een nieuw board gekocht: De burton Royale.
Op dit board komen mijn " oude bindingen " Burtom Custom's van 3 jaar oud, daarnaast heb ik nog schoenen van Flow.
Wat denken jullie van mijn nieuwe board, is het wat?
Ik wil vooral een beetje van alles wat doen. Voorheen reed ik alleen op de piste en af en toe en klein sprongetje (geen gekke trucs), nu wil ik komend jaar wat meer offpsite en wat meer gaan springen, maar ook nog gewoon on piste lekker boarden.
Je gooit geen 200 weg want je eigen board zou ook in waarde verminderen. Als je 3 jaar, 2 x per jaar op wintersport gaat ben je ook weer aan een nieuw board toe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Thnx ik betaalde vorige jaar voor een week ook al 100,-. Alleen erg irritant, aan de ene kant kan ik een volledige kit niet betalen maar de andere kant gooi ik straks wel 200,- weg aan huur materiaal![]()
Lijkt me een goede keuze, maar ik ken de plank niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:44 schreef Flippe het volgende:
De burton Royale.
Wat denken jullie van mijn nieuwe board, is het wat?
Ik wil vooral een beetje van alles wat doen. Voorheen reed ik alleen op de piste en af en toe en klein sprongetje (geen gekke trucs), nu wil ik komend jaar wat meer offpsite en wat meer gaan springen, maar ook nog gewoon on piste lekker boarden.
Ik wilde mezelf registreren, toen kwam ik erachter dat de username al in gebruik was. Door middel van het invullen van de username bij wachtwoord vergeten kreeg ik een mailtje in mijn inbox.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:13 schreef XL het volgende:
Je hebt wel heel lang niets met je account gedaan![]()
Gast, zo'n Burton Custom is bijna 500, bindingen nog eens 150 erbij, dus dan kun je helemaal lachen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben gewoon ontzettend eigenwijsen ga proberen om tweedehands een setje bij elkaar te sprokkelen. Natuurlijk is dat niet het meest optimale maar goed ik verwacht ook niet dat ik er alles uit ga halen wat er in zit dus dat valt mee
en ik denk dat ik een normale set schoenen nog wel nieuw kan betalen zodat ze iig goed passen. Als ik er twee jaar mee vooruit kan dan is dat helemaal perfect, tegen die tijd ben ik alweer een jaar aan het werk dus moet een goede set wel te betalen zijn.
Ik ben begonnen met het zoeken naar wat snowboards en ik kwam op de volgende dingen:Rossignol Nomad (162cm) Burton Custom (164) + Burton Custom bindingen Burton Cruzer (164) Rossignol R66+ (165)
Persoonlijk neig ik naar de R66+ toe. Naar ik meen stond dit bord vorig jaar ook in m'n lijstje en het heeft als voordeel dat het een Wide bord is (naar ik meen), iets wat handig is gezien het formaat van m'n schoenen (45). Aangezien jullie er allemaal een stuk meer verstand van hebben dan ik wilde ik hierover wat reacties vragen![]()
Was heel realistisch. Dit zijn tweedehands boards. De betreffende Custom + custom bindingen kost 190,-, is drie jaar oud en net gewaxed en geslepen. Dat geld voor al de boards, ze zijn allemaal tussen de 100,- en 200,- zodat ik nog genoeg over zou houden om nieuwe schoenen te kopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Gast, zo'n Burton Custom is bijna 500, bindingen nog eens 150 erbij, dus dan kun je helemaal lachen.
Ik zou realistisch blijven en even doorsparen, sowieso je set pas aan het einde van het seizoen gaan kopen, scheelt je al snel de helft.
Oef...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:07 schreef Rnej het volgende:
dus, ik post maar weer es
afgelopen donderdag geopereerd aan mijn rug, loop nu met een wond-afzuig-pomp rond voor de komende maand
jippie (moet mijn wintersport verschuiven... :S)
Custom + Custom van drie jaar oud voor 190? Volgens mij ben je dan beter af met huurspul.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was heel realistisch. Dit zijn tweedehands boards. De betreffende Custom + custom bindingen kost 190,-, is drie jaar oud en net gewaxed en geslepen. Dat geld voor al de boards, ze zijn allemaal tussen de 100,- en 200,- zodat ik nog genoeg over zou houden om nieuwe schoenen te kopen
Veels te eigenwijs jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:25 schreef beerke het volgende:
Aangezien je zo eigenwijs bent en ons advies toch in de wind slaat ben ik eens even gaan rondkijken.
operatie was gepland, complicaties niet..... klote dus.. heb ook 5 dagen in t ziekenhuis gelegen.. t was de bedoeling dezelfde dag naar huis te gaan... :Squote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Oef...
Beterschap. Was operatie gepland? Wat had je?
zit straks in zelfde schuitje met me schouder
Kut man, sterkte ermee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
operatie was gepland, complicaties niet..... klote dus.. heb ook 5 dagen in t ziekenhuis gelegen.. t was de bedoeling dezelfde dag naar huis te gaan... :S
Bij tweedehands is de kans op brak spul gewoon groot. Kijk liever naar (zoals Beerke zegt) naar overjarige modellen bij normale winkels. Dan koop je een nieuw board van de 04/05 collectie. Je zou ook bij Duijvestein kunnen kijken, die hebben nog wel eens testbaan boardjes voor een leuke prijs liggen. Zo scoorde ik er vorig jaar rond februari een Burton Air voor 300 euro ipv 499 met nagenoeg geen gebruikssporen (immers alleen indoor gebruikt). Maja zoals al gezegd je budget is gewoon te klein voor board/binding/schoenen. Ik zou nu gewoon alles huren en dan ergens rond augustus een overjarige set aanschaffen dat scheelt je toch al snel honderden euro's en je hebt nog ff de tijd om door te sparenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Veels te eigenwijs jaIk wil t zo graag maar t begint er steeds meer op te lijken dat het niet haalbaar is
Foto's?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:16 schreef Thermo het volgende:
omg... ik heb net een uur over het uitpakken van mijn nieuw board gedaan.
Maar dit ding is zo bizar.
Mooi... vreselijk mooi
Heel de sidecut is bobbelig... hoezo kanten makkelijk slijpen? Dit wordt een hell!
Maar damn wat is dit fantastisch mooi!
Limited Edition Travis Rice
Trice magne traction 4 life
Build near Canada, in the usa!
Koop schoenen, ga heel de zomer werken... en leef je uit in Augustus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Veels te eigenwijs jaIk wil t zo graag maar t begint er steeds meer op te lijken dat het niet haalbaar is
Vorig jaar weekje voordat de nieuwe collectie er kwam, snel even bij blue-tomato bindingen van dat jaar gehaald. Helaas waren die op, dus stuurden ze me de nieuwe modellen maarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, zo'n Burton Custom is bijna 500, bindingen nog eens 150 erbij, dus dan kun je helemaal lachen.
Ik zou realistisch blijven en even doorsparen, sowieso je set pas aan het einde van het seizoen gaan kopen, scheelt je al snel de helft.
Vet spul ouwe! Ziet er cool uit....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:10 schreef Thermo het volgende:
Foto's !
[afbeelding]
Overdag zal ik nog wat betere maken, het ding heeft een ZIEKE print.
[afbeelding]
Hier zie je goed wat magne traction precies inhoudt
Grote foto van meer dan 1mb :
http://subvert.nl/travisricegroot.jpg
Nog wat ebay shots, morgen maak ik betere
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die rand is zo bizar he.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:17 schreef XL het volgende:
[..]
Vet spul ouwe! Ziet er cool uit....
en dan moet je ook nog eens een nieuwe powerbook kopen![]()
Wat is z'n doelgroep? Freestyle? Piste? Rail?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:21 schreef Thermo het volgende:
[..]
Die rand is zo bizar he.
Vriend van me heeft een TRS magne traction gekocht
http://www.lib-tech.com/subHype/goodWood/goodWood.htm
Die was al eerder uit, mijne is een limited die pas in november is uitgekomen.
Mocht je interesse hebben XL, ik kan er redelijk goedkoop aankomen![]()
Morgen ga ik hem uitproberen!
Hoe komt het dat je erzo snel overheen gegroeid ben? Groei je zelf qua lengte en wordt je board daardoor te klein of heb je het over ervaring?. Dat je board niet meer aan je eisen voldoet omdat je er meer uit wilt halen en dat het niet meer kan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:28 schreef Steven184 het volgende:
Ik ben ook over mijn board heen gegroeid, maar heb er wel een redelijk aantal weekjes mee kunnen doen, 5 a 6. Ik ga er nu nog een weekje over boarden en zodra het winterseizoen is afgelopen ga ik op zoek naar een nieuw board, want dan ben ik gewoon veel minder uit. Schoenen heb ik nog en bindingen ga ik volgend jaar vervangen. Oftewel, alles op zijn tijd.
Freestyle everywherequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:23 schreef XL het volgende:
[..]
Wat is z'n doelgroep? Freestyle? Piste? Rail?
Wooooh!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:10 schreef Thermo het volgende:
Foto's !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze in groot:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:07 schreef Flippe het volgende:
Heeft iemand een mooie wallpaper , met een mooie tric van een snowboarder of iets dergelijks.
Dan krijg ik nog meer zin om op wintersport te gaan (kan dat nog?)
Ik ben daar dus ook serieus bang voorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Respect, en wat een print zeg, daar wil je geen krassen in rijden, veel te zonde van die print.
En hoe vet is zo'n golvende staalkant?
http://stuwww.uvt.nl/~s247727/terje.jpgquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Deze in groot: [afbeelding]
Is te vinden op:
http://www.firstdescentmo(...)s.php?wp=01_1280x960
veel plezier ermee, hij rocked.
dat is het enige lichtpuntje, ik ga 2 feb op wintersport, en die ga ik maybe nog redden ook, anders wordt het hoogstens 2 weken laterquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kut man, sterkte ermee.
Kun je nu het hele seizoen op je buik schrijven of ben je voor eind februari alweer een beetje herstelt?
We hebben het hier vooral over de ervaring en het feit dat ik er meer uit wil halen dan erin zit. Bij lange, snelle bochten wordt hij te zoekerig en als ik een vrij lang stuk aan het eind van de helling hem gewoon strak door trek gaatie stuiteren. Er zit te weinig power in voor mijn gevoel. Heb er al keer een hersenschudding, twee blauwe ogen en een gezicht vol bloed door gehad. Al kwam dat ook door een groot brok ijs dat ik niet meer kon ontwijken;).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:28 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je erzo snel overheen gegroeid ben? Groei je zelf qua lengte en wordt je board daardoor te klein of heb je het over ervaring?. Dat je board niet meer aan je eisen voldoet omdat je er meer uit wilt halen en dat het niet meer kan.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:25 schreef beerke het volgende:
Aangezien je zo eigenwijs bent en ons advies toch in de wind slaat ben ik eens even gaan rondkijken. Je budget is ¤ 400,- naar ik heb begrepen. Op Blue-Tomato staat de Santa Cruz All Star voor ¤ 197,40. De lengte is 162 en volgens mij moet je er met je maat 45 ook wel op passen. Het is een mooie all-rounder waar je voorlopig nog niet uitgegroeid bent.
Link: http://www.blue-tomato.at(...)Wdx3PrqPEBWgen8Aie-1
Je houdt meteen nog ¤ 200,- over om een paar überruige Burton Mission-bindingen van te kopen. Althans, als die nog in de maat L te vinden zijn. Anders kun je de Custom Ltd aanschaffen.
Link: http://www.blue-tomato.at(...)rtttQsqPEBWgen8Aie-1
Maar ja, zonder een fatsoenlijke boardschoen heb je er toch niks aan.
Ik ben ook begonnen met een goedkope beginnersset (deze heb ik het tweede jaar dat ik ging boarden gekocht) Set bestond uit board, schoenen en bindingen voor 500 Gulden, was toen der tijd erg goedkoop, heb daar ongeveer 3 jaar mee gedaan en toen was het board echt, maar dan ook echt op. Voordat ik er voor de derde keer mee ging boarden heb ik tweede handse Burton Custom bindingen (toen 2 jaar oud) en nieuwe Flow Boardschoenen gekocht, Die schoenen en bindingen gebruik ik nu nog steeds en werken echt super ( gaan nu zow'n 4 seizoenen mee, gemiddelen 1 a 2 weken gebruik per jaar)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://koopjes.marktplaats.nl/sport_en_fitness/snowboarden/17069546.html?return=eJwlykEKwyAQheG7BMxSo6FdKFLSm9g0oGh0cCY0benda8jq%2F%2BA9p6X%2BBj0Y1FJddYeLq7M3ngi0ELHAkvnqaiRIzhHynMR54eDhticr%2Byfa%2BGLj9NgqlczURQ3zhlRWNt6ptEE2JGr4BDi4Nx59ny0YGlQPVnbm9we3pS4g&df=1quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het hout langs de staalkanten staat haaks op de houtkern, hierdoor heb je veel kantgrip en het is erg duurzaam.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:41 schreef Flippe het volgende:
[afbeelding]
Dualzone EGD
The wood grain is positioned along the toe and heel edges, perpendicular to the rest of the wood core, to provide precise edge hold and durability.
Mijn nieuwe board (Royale) heeft deze techniek, kan iemand mij uitleggen hoe dit dan precies werkt? Mijn engels is niet zo heel erg goed
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:50 schreef Flippe het volgende:
Ah zo, wil dus zeggen dat ik tijdens het maken van bochten meer grip heb?
Het is echt een heel vet board, ouwe. Ik ben benieuwd of het werkt, die sidewalls. Welke boards gaan er mee naar Gerlos?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:10 schreef Thermo het volgende:
Foto's !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Devun walsh, Travis Rice.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:21 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Het is echt een heel vet board, ouwe. Ik ben benieuwd of het werkt, die sidewalls. Welke boards gaan er mee naar Gerlos?
Dat is de custom die ik 4 jaar geleden heb gehuurd (nouja niet die, maar wel het model waar ik een week op heb gereden). Op dat board heb ik mijn zwaarste crash ooit gehad en dat lag niet aan het snowboard. Afgezien van het feit dat deze nogal afgeragd is, is het een erg goed snowboard. Ik vond hem destijds heel erg goed op en buiten de piste, wat minder voor kleine tricks.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:17 schreef NoComment het volgende:
[..]
[url]...[/url]
Denk zo maar dat ie dit bedoeldTweedehand kun je uiteraard een plank kopen, maar dit is wel een heel erg oude hoor volgens mij
![]()
Weet je 100% zeker dat het niet die isquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:41 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat is de custom die ik 4 jaar geleden heb gehuurd (nouja niet die, maar wel het model waar ik een week op heb gereden).
Ik twijfelde nog even want ik had dat huurboard ook echt goed afgeragd die week (weinig sneeuw in de dalen, zo nu en dan schoten de vonken van de staalkanten af), maar ik had een andere lengtequote:Op woensdag 11 januari 2006 13:43 schreef XL het volgende:
[..]
Weet je 100% zeker dat het niet die is![]()
Hij staat nog te fladderen van die eerste clif als hij tegen de 'schans' van zijn tweede jump op rijdt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:17 schreef Bramvanlith het volgende:
Ik zag nog een leuk filmpje op break, check it: http://www.break.com/index/snowboardjump10.html ..
Best ziek!.....
![]()
edit: tweede ker kijken wordt ie nog leuker, vooral de tweede "sprong"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |