quote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef Kentaro het volgende:
Ik kan je wel op weg helpen: Koop schoenen van je budget en huur lekker een board![]()
Huur je ook schoenen?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar huurboards met groeven waar je met groot gemak paperclips in kwijt kon. Daarnaast merkte ik later (ik zat vorige jaar puur toevallig ook 2x in de sneeuw) dat dat board blijkbaar ook niet zo goed of scherp was want met m'n 2e huurboard had ik veel grip in de bochten.
Als je huurplank kut is moet je ermee terug gaan en een anderen vragen. Daar betaal je voor. Net zo vaak tot je een goede hebt. Schoenen zijn veel belangrijker voor je comfort. Krassen waar paperclips in kunnen zijn geen enkel probleem.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar huurboards met groeven waar je met groot gemak paperclips in kwijt kon. Daarnaast merkte ik later (ik zat vorige jaar puur toevallig ook 2x in de sneeuw) dat dat board blijkbaar ook niet zo goed of scherp was want met m'n 2e huurboard had ik veel grip in de bochten.
Ik ben er op zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 18:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeuren.
Voor een weekje chill boarden moet je natuurlijk wel wat over hebben he
anway je bent altijd welkom....
Vorig jaar heb ik dat ook via dit topic gedaan, supergoed bevallen! Een van de mooiste vakanties ooit zelfs.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik ben er op zeker![]()
Ik heb wel eens zin om met een stel compleet vreemden te gaa boarden
Bij Intersport was het vorige jaar ongeveer 120 eur voor een week voor board+schoenen. Excl schoenen zal je waarschijnlijk uitkomen op 100 eur. Ga bij Rotterdam Blijdorp eens kijken bij Daka of bij Zevenhuizen (vlakbij Alexandrium) bij Euro fun sport kijken. Deze verhuren ook en hebben goed spul staan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef UnleashMitch het volgende:
Hmmm stiekem wel een beetje jammer want een snowboard is een stuk cooler dan alleen de schoenen
maar goed, als ik een fatsoenlijk board wil huren in NL (bij voorkeur dus net geprepareerde staat) waar kan dat dan als beste (omg Rotterdam) en aan hoeveel geld moet ik denken voor een kleine week ?
Thnx ik betaalde vorige jaar voor een week ook al 100,-. Alleen erg irritant, aan de ene kant kan ik een volledige kit niet betalen maar de andere kant gooi ik straks wel 200,- weg aan huur materiaalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:46 schreef GenesiZ het volgende:
Bij Intersport was het vorige jaar ongeveer 120 eur voor een week voor board+schoenen. Excl schoenen zal je waarschijnlijk uitkomen op 100 eur. Ga bij Rotterdam Blijdorp eens kijken bij Daka of bij Zevenhuizen (vlakbij Alexandrium) bij Euro fun sport kijken. Deze verhuren ook en hebben goed spul staan.
Same shit hiero, ben zelf van het alpine pistegedoe nu naar wat meer freeride aan het gaan, bedoel tis wel relaxt dat ik nu me vrienden op hun skies bijhou op de piste, maar de uitdaging is beetje wegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:44 schreef Flippe het volgende:
Ik ben nieuw hier op dit forum (ben al een tijd geregistreerd, maar nooit niets gedaan met mijn account)
Na het lezen van enkele delen van het Centraal Snowboard topic toch maar besloten om wat actiever te worden.
Wat korte informatie:
Snowboard nu zow'n 7 "seizoenen", ik ga 1 a 2x per jaar een week naar de bergen, daarnaast nog af en toe indoor.
Vorige week donderdag heb ik een nieuw board gekocht: De burton Royale.
Op dit board komen mijn " oude bindingen " Burtom Custom's van 3 jaar oud, daarnaast heb ik nog schoenen van Flow.
Wat denken jullie van mijn nieuwe board, is het wat?
Ik wil vooral een beetje van alles wat doen. Voorheen reed ik alleen op de piste en af en toe en klein sprongetje (geen gekke trucs), nu wil ik komend jaar wat meer offpsite en wat meer gaan springen, maar ook nog gewoon on piste lekker boarden.
Je gooit geen 200 weg want je eigen board zou ook in waarde verminderen. Als je 3 jaar, 2 x per jaar op wintersport gaat ben je ook weer aan een nieuw board toe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Thnx ik betaalde vorige jaar voor een week ook al 100,-. Alleen erg irritant, aan de ene kant kan ik een volledige kit niet betalen maar de andere kant gooi ik straks wel 200,- weg aan huur materiaal![]()
Lijkt me een goede keuze, maar ik ken de plank niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:44 schreef Flippe het volgende:
De burton Royale.
Wat denken jullie van mijn nieuwe board, is het wat?
Ik wil vooral een beetje van alles wat doen. Voorheen reed ik alleen op de piste en af en toe en klein sprongetje (geen gekke trucs), nu wil ik komend jaar wat meer offpsite en wat meer gaan springen, maar ook nog gewoon on piste lekker boarden.
Ik wilde mezelf registreren, toen kwam ik erachter dat de username al in gebruik was. Door middel van het invullen van de username bij wachtwoord vergeten kreeg ik een mailtje in mijn inbox.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:13 schreef XL het volgende:
Je hebt wel heel lang niets met je account gedaan![]()
Gast, zo'n Burton Custom is bijna 500, bindingen nog eens 150 erbij, dus dan kun je helemaal lachen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben gewoon ontzettend eigenwijsen ga proberen om tweedehands een setje bij elkaar te sprokkelen. Natuurlijk is dat niet het meest optimale maar goed ik verwacht ook niet dat ik er alles uit ga halen wat er in zit dus dat valt mee
en ik denk dat ik een normale set schoenen nog wel nieuw kan betalen zodat ze iig goed passen. Als ik er twee jaar mee vooruit kan dan is dat helemaal perfect, tegen die tijd ben ik alweer een jaar aan het werk dus moet een goede set wel te betalen zijn.
Ik ben begonnen met het zoeken naar wat snowboards en ik kwam op de volgende dingen:Rossignol Nomad (162cm) Burton Custom (164) + Burton Custom bindingen Burton Cruzer (164) Rossignol R66+ (165)
Persoonlijk neig ik naar de R66+ toe. Naar ik meen stond dit bord vorig jaar ook in m'n lijstje en het heeft als voordeel dat het een Wide bord is (naar ik meen), iets wat handig is gezien het formaat van m'n schoenen (45). Aangezien jullie er allemaal een stuk meer verstand van hebben dan ik wilde ik hierover wat reacties vragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |