:S damn dude.. .beterschap!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:46 schreef Bramvanlith het volgende:
Gister in Neuss geweest best leuk halletje, alleen die kinked rail niet.. Derde afdaling besloot ik hem te doen, eerste stuk ging goed, daarna niet echt op mn voorste been gaan leunen met als gevolg een crash waarbij ik linker pols first de sneeuw raakte. Wist gelijk dat het fout was maja.. Duitse ziekenhuizen trok ik niet echt, dus maar terug gereden naar Nederland (onderweg nog een hamburger gescoord) en naar het ziekenhuis. Conclusie: gebroken pols, maargoed het is een nette breuk wat ik al hoopte/verwachtte. Nu dus 6 weken de tijd voor mn scriptie ipv trainen voor het wakeboard seizoen...
Hoor ik daar een fotosessie?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:46 schreef Bramvanlith het volgende:
... trainen voor het wakeboard seizoen...
eensch,quote:Op zondag 18 maart 2007 23:04 schreef beerke het volgende:
verhaal
Wat zijn ze precies aan het doen dan? Heb je er nu last van? En wanneer moet het klaar zijn?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:04 schreef beerke het volgende:
Oh, en die extra piste zijn ze al vollop mee bezig. Zoals ik het heb kunnen zien kan het ook nog een aardig stijle piste worden. Ik ben benieuwd in ieder geval. Tegen oktober zal ik er wel weer een keer gaan kijken.
9 posts terug van snowworld.nl verder heb ik ook geen info kunnen vinden, maar ze zullen gewoon open zijn anders was dat wel bekent lijkt me.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat zijn ze precies aan het doen dan? Heb je er nu last van? En wanneer moet het klaar zijn?
x8 is een model voor de japanse markt, op series 13 kan je m wel kiezenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:57 schreef Basje_B het volgende:
Las net interview met Thijs Goossens. Zag dat hij Burton Jeremy Jones 156 en een X8 160 rijd. Die X8 hbe ik nog nooit van gehoord. Nieuw poederboard ofzo van Burton?
Ik zat gisteren ook al op snow-forecast te kijken maar zag ook alleen maar getallen onder de 10 cm per dag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:29 schreef BrakkeAap het volgende:
Pfff, van die meters sneeuw die ze beloofd hebben zie ik niet veel verschijnen...
D'r is net een centimeter of 10 gevallen denk...
Maarja, alles is beter dan niets
En het is tenminste ook weer goed koud geworden (rond de -15)
Had je White Balance/Paradox nog nooit gezien dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:55 schreef FlowDesign het volgende:
Eerste clipje van dit filmpje is echt geweldig![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xOjEf-F5fhA
Nog een vet filmpje:
http://www.snowvision.com/video/show/28/Sick-Fred
Tja, je zou het kunnen doen. Maar of het veel op gaat leveren denk ik niet. Na het voorval met die randdebiel (ik kan nog altijd niet begrijpen hoe iemand zo roekeloos kan zijn) heb ik nog een tijdje met een van die medewerkers van snowworld staan praten. Hij zei dat ze als personeel iemand nog niet eens van de baan mogen verwijderen. Wel kunnen ze iemand naar de beginnerspiste verwijzen. In Landgraaf is het sowieso al lastig inschatten wat iemand zijn capaciteiten zijn. Iedereen kan immers in een stoeltjes lift gaan zitten en zich naar boven laten brengen.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:10 schreef XL het volgende:
Je zou eigenlijk gewoon aangifte moeten doen voor mishandeling.
De X8 is ook een board dat volgend jaar pas op de europese markt komt als het goed is.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:57 schreef Basje_B het volgende:
Las net interview met Thijs Goossens. Zag dat hij Burton Jeremy Jones 156 en een X8 160 rijd. Die X8 hbe ik nog nooit van gehoord. Nieuw poederboard ofzo van Burton?
XL's oproep tot aanklagen wegens mishandeling gaat niet op; dat kan alleen als het slachtoffer daadwerkelijk letsel heeft opgelopen. Poging tot mishandeling wordt niet vervolgd. Alternatief: toevallig heb ik mezelf onlangs met de privaatrechtelijke onrechtmatige daad bezig gehouden; in dit geval is er sprake van een sport- en spelsituatie en dan wordt de grens voor gevaarzetting aanmerkelijk hoger gesteld dan in een normale situatie. Zelfs al is er sprake van een totaal verkeerde inschatting van het eigen kunnen van die kneus; als gebruiker van die piste hoor je er ook rekening mee te houden dat er anderen zijn die de controle over hun skies/snowboard verliezen. Dus inderdaad, dat gaat weinig opleveren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:17 schreef beerke het volgende:
[..]
Tja, je zou het kunnen doen. Maar of het veel op gaat leveren denk ik niet.
risoul = mooi jahquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:38 schreef 360sjors het volgende:
[..]
XL's oproep tot aanklagen wegens mishandeling gaat niet op; dat kan alleen als het slachtoffer daadwerkelijk letsel heeft opgelopen. Poging tot mishandeling wordt niet vervolgd. Alternatief: toevallig heb ik mezelf onlangs met de privaatrechtelijke onrechtmatige daad bezig gehouden; in dit geval is er sprake van een sport- en spelsituatie en dan wordt de grens voor gevaarzetting aanmerkelijk hoger gesteld dan in een normale situatie. Zelfs al is er sprake van een totaal verkeerde inschatting van het eigen kunnen van die kneus; als gebruiker van die piste hoor je er ook rekening mee te houden dat er anderen zijn die de controle over hun skies/snowboard verliezen. Dus inderdaad, dat gaat weinig opleveren.
Zelf ben ik ook een keer door zo'n debiel omver geschopt, heeft me een vakantie gekost, dus wat mij betreft mogen die lui ter plekke worden geexecuteerd.
Enfin; ik kom net terug uit Risoul. Geen meters sneeuw inderdaad, een cm of 10. Maar wat een heerlijk gebiedje is dat zeg. Een juweeltje. Nauwelijks vervelende stukken om te traverseren, lekker veel boompjes, veeeeeeeeeeel offpiste mogelijkheden en 2 bigass funparken. 1 Grote in het gebied van Risoul zelf en 1 (nog veel grotere) in Vars. Helaas hebben we die pas de laatste dag ontdekt. Vlak voor die ontdekking was ik bij een sullige pistetrick op mijn rug gecrasht dus ik heb daar weinig anders dan de boardercross meer uitgevoerd; de klappen van de landing absorberen ging niet meer zo lekkerMet name in Vars stonden echt huge kickers; 4 meter hoog en een landing 10 meter verderop was geen uitzondering.
Nadelen van het gebied: 1) weinig echt lange afdalingen en 2) je moet eerst langs respectievelijk les deux alpes, alpe d'huez en serre chevalier (briancon) rijden om er te komen!!!
Pics komen later, ik duik mn nest in
Flag als in Rome Flag??? Naaperquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:54 schreef Rnej het volgende:
volk selecta rockt... maar ik zou m langer kopen
176 booya
anyway, volgende week mn flag als alles meezit
Wacht maar tot XL komt. Die zal wel weer zeggen dat het gewoon aan je gewicht ligt dat de Malolo voor jou niet stabiel genoegh is op de pistequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Flag als in Rome Flag??? Naaper
Anyway, waarom zou je een board dat je lekker kort kunt rijden in de poeder heel erg lang gaan rijden. Met een kortere versie kun je veel sneller draaien en je hebt er toch geen problemen mee dat hij snel sneeuw gaat happen.
Vandaag en gister op gereden en dat ding ligt prima op de piste. Ook bij hoge snelheden is het totale controle.
Verder een beetje Malolo idee maar dan veel stabieler op de piste
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wacht maar tot XL komt. Die zal wel weer zeggen dat het gewoon aan je gewicht ligt dat de Malolo voor jou niet stabiel genoegh is op de piste
nou en naaper, ist geen goeie plank dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Flag als in Rome Flag??? Naaper
Anyway, waarom zou je een board dat je lekker kort kunt rijden in de poeder heel erg lang gaan rijden. Met een kortere versie kun je veel sneller draaien en je hebt er toch geen problemen mee dat hij snel sneeuw gaat happen.
Vandaag en gister op gereden en dat ding ligt prima op de piste. Ook bij hoge snelheden is het totale controle.
Verder een beetje Malolo idee maar dan veel stabieler op de piste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |