XL's oproep tot aanklagen wegens mishandeling gaat niet op; dat kan alleen als het slachtoffer daadwerkelijk letsel heeft opgelopen. Poging tot mishandeling wordt niet vervolgd. Alternatief: toevallig heb ik mezelf onlangs met de privaatrechtelijke onrechtmatige daad bezig gehouden; in dit geval is er sprake van een sport- en spelsituatie en dan wordt de grens voor gevaarzetting aanmerkelijk hoger gesteld dan in een normale situatie. Zelfs al is er sprake van een totaal verkeerde inschatting van het eigen kunnen van die kneus; als gebruiker van die piste hoor je er ook rekening mee te houden dat er anderen zijn die de controle over hun skies/snowboard verliezen. Dus inderdaad, dat gaat weinig opleveren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:17 schreef beerke het volgende:
[..]
Tja, je zou het kunnen doen. Maar of het veel op gaat leveren denk ik niet.
risoul = mooi jahquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:38 schreef 360sjors het volgende:
[..]
XL's oproep tot aanklagen wegens mishandeling gaat niet op; dat kan alleen als het slachtoffer daadwerkelijk letsel heeft opgelopen. Poging tot mishandeling wordt niet vervolgd. Alternatief: toevallig heb ik mezelf onlangs met de privaatrechtelijke onrechtmatige daad bezig gehouden; in dit geval is er sprake van een sport- en spelsituatie en dan wordt de grens voor gevaarzetting aanmerkelijk hoger gesteld dan in een normale situatie. Zelfs al is er sprake van een totaal verkeerde inschatting van het eigen kunnen van die kneus; als gebruiker van die piste hoor je er ook rekening mee te houden dat er anderen zijn die de controle over hun skies/snowboard verliezen. Dus inderdaad, dat gaat weinig opleveren.
Zelf ben ik ook een keer door zo'n debiel omver geschopt, heeft me een vakantie gekost, dus wat mij betreft mogen die lui ter plekke worden geexecuteerd.
Enfin; ik kom net terug uit Risoul. Geen meters sneeuw inderdaad, een cm of 10. Maar wat een heerlijk gebiedje is dat zeg. Een juweeltje. Nauwelijks vervelende stukken om te traverseren, lekker veel boompjes, veeeeeeeeeeel offpiste mogelijkheden en 2 bigass funparken. 1 Grote in het gebied van Risoul zelf en 1 (nog veel grotere) in Vars. Helaas hebben we die pas de laatste dag ontdekt. Vlak voor die ontdekking was ik bij een sullige pistetrick op mijn rug gecrasht dus ik heb daar weinig anders dan de boardercross meer uitgevoerd; de klappen van de landing absorberen ging niet meer zo lekkerMet name in Vars stonden echt huge kickers; 4 meter hoog en een landing 10 meter verderop was geen uitzondering.
Nadelen van het gebied: 1) weinig echt lange afdalingen en 2) je moet eerst langs respectievelijk les deux alpes, alpe d'huez en serre chevalier (briancon) rijden om er te komen!!!
Pics komen later, ik duik mn nest in
Flag als in Rome Flag??? Naaperquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:54 schreef Rnej het volgende:
volk selecta rockt... maar ik zou m langer kopen
176 booya
anyway, volgende week mn flag als alles meezit
Wacht maar tot XL komt. Die zal wel weer zeggen dat het gewoon aan je gewicht ligt dat de Malolo voor jou niet stabiel genoegh is op de pistequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Flag als in Rome Flag??? Naaper
Anyway, waarom zou je een board dat je lekker kort kunt rijden in de poeder heel erg lang gaan rijden. Met een kortere versie kun je veel sneller draaien en je hebt er toch geen problemen mee dat hij snel sneeuw gaat happen.
Vandaag en gister op gereden en dat ding ligt prima op de piste. Ook bij hoge snelheden is het totale controle.
Verder een beetje Malolo idee maar dan veel stabieler op de piste
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wacht maar tot XL komt. Die zal wel weer zeggen dat het gewoon aan je gewicht ligt dat de Malolo voor jou niet stabiel genoegh is op de piste
nou en naaper, ist geen goeie plank dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Flag als in Rome Flag??? Naaper
Anyway, waarom zou je een board dat je lekker kort kunt rijden in de poeder heel erg lang gaan rijden. Met een kortere versie kun je veel sneller draaien en je hebt er toch geen problemen mee dat hij snel sneeuw gaat happen.
Vandaag en gister op gereden en dat ding ligt prima op de piste. Ook bij hoge snelheden is het totale controle.
Verder een beetje Malolo idee maar dan veel stabieler op de piste
quote:
Ik moest daar ook om grinnikken inderdaadquote:
ja, maar hoofdleraar snowboarden staat zo belachelijk als je over een molshoop in de randstad praat.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:30 schreef Rnej het volgende:
want? die gast heeft landes, is bijna klaar met staatlich..... die gast is een van de betere nl leraren op t moment....
vind k wel meevallen, maar die discussie is al vaak genoeg gevoerdquote:Op zondag 25 maart 2007 22:04 schreef XL het volgende:
[..]
ja, maar hoofdleraar snowboarden staat zo belachelijk als je over een molshoop in de randstad praat.
het feit dat belgische toetsenborden kut zijn, staat niet eens in verhouding tot de eerste 2 puntenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:31 schreef BrakkeAap het volgende:
Had ik al gezegd dat het hier onwijs aan het dumpen is?
En dat we hier veel bier hebben?
En dat belgische toetsenborden k*t zijn?
Beerke wil er ook bij zijn en ik wil graag in April, dan zit ik tijdelijk met 2 auto's in Den Haag en dan kan Beer er mooi eentje naar Zeeland rijden. Dat is handig combineren dus. Eerste week van April?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
vind k wel meevallen, maar die discussie is al vaak genoeg gevoerd
wanneer gaan we bier zuipen dan?![]()
![]()
moet wel goed komenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef XL het volgende:
[..]
Beerke wil er ook bij zijn en ik wil graag in April, dan zit ik tijdelijk met 2 auto's in Den Haag en dan kan Beer er mooi eentje naar Zeeland rijden. Dat is handig combineren dus. Eerste week van April?
Ach dat zou wel grappig zijn aangezien de Selecta voor maximaal 85kg geschikt zou zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wacht maar tot XL komt. Die zal wel weer zeggen dat het gewoon aan je gewicht ligt dat de Malolo voor jou niet stabiel genoegh is op de piste
Zeker weten dat het een goeie plank is. Ik ben er prima tevreden meequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
nou en naaper, ist geen goeie plank dan?
en idd, die 176 moest je wel met een korreltje zout nemen, alhoewel de hoofdleraar @ snowworld m heeft en zegt dattie echt super rijdt (en die kerel is een stuk lichter dan jij of ik)
Dat is appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach dat zou wel grappig zijn aangezien de Selecta voor maximaal 85kg geschikt zou zijn
Die vlieger blijft dus lekker op de grond...
mja, de waist van de flag is 261, maar door die taillering is het zo dat je bij je bindingen zat ruimte hebt... mijn t6 is 260 op t midden maar heb minder ruimte bij mn bindingen... dus an sich zou t wel ns kunnen ja...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zeker weten dat het een goeie plank is. Ik ben er prima tevreden mee
Volgend jaar ga ik misschien nog een Anthem testen omdat die smaller en nog sneller is.
Maar die wil ik wel ff testen aangezien ik niet weet of hij wel breed genoeg is voor me (251mm) aan de andere kant gaat die Selecta ook prima (253mm)
Lekker zonnetje, aardige sneeuw.... just another workday in paradise...
whehe, moet er niet aan denken dat je valt op zo'n trap.. damn...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:08 schreef GenesiZ het volgende:
Tis dan wel een skieer, maar hij heeft wel lef
Skiverbod op roltrap
Down Townquote:Op maandag 2 april 2007 00:13 schreef FlowDesign het volgende:
Kent er iemand een zaak in Den Bosch waar ze veel snowboardspul verkopen?![]()
Thanksquote:Op maandag 2 april 2007 10:07 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Down Town
Orthenstraat 37
5211 SV 's-Hertogenbosch
073-6149787
postmaster@downtown.nl
Openingstijden:
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag 13.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 21.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 17.00 uur
1e zondag vd maand 13.00 - 17.00 uur
goede zaak heb ik gehoord. goede service
grote nadeel van aan t eind van t seizoen kopen... tis wel el cheapo.. maar vind t maar ns... :Squote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Thanks
Heb ze direct ff gebeld maar die kerel zei dat ze de schoenen die ik wil hebben (Burton Ruler) bijna nergens meer te koop hebben en al helemaal niet in de aanbieding/uitverkoop![]()
Vanaf 1 augustus wel weer het 2007 model.
Neem gewoon Moto's danquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Thanks
Heb ze direct ff gebeld maar die kerel zei dat ze de schoenen die ik wil hebben (Burton Ruler) bijna nergens meer te koop hebben en al helemaal niet in de aanbieding/uitverkoop![]()
Vanaf 1 augustus wel weer het 2007 model.
ratchet geloof ik, of misschien was dat juist het ratel dingquote:Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef Ilske het volgende:
Iemand een idee waar losse straps te krijgen zijn voor mijn bindingen? Het gekartelde stuk strap (heeft zoiets een naam?) is eigenlijk net te kort, dus ik wil er graag een andere opzetten. Thnx voor de info!
Nou die dude van Down Town zei dat Burton zelf ze niet eens meer op voorraad heeftquote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef KneusTeun het volgende:
bij de betere boardstore kunne ze altijd wel iets voor je fixe.
hequote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef KneusTeun het volgende:
bij de betere boardstore kunne ze altijd wel iets voor je fixe.
dat vind ik vreemd.... gezien die dingen al jaren tzelfde zijn.... en ze die in bijna elke boardstore ze dozen vol van die shit hebben liggen...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou die dude van Down Town zei dat Burton zelf ze niet eens meer op voorraad heeft![]()
Ja maar ik woon in Eindhoven en ga vrijdagavond nog een weekendje naar Steinach am Brenner.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat vind ik vreemd.... gezien die dingen al jaren tzelfde zijn.... en ze die in bijna elke boardstore ze dozen vol van die shit hebben liggen...
althans, de stores waar ik kom wel
(skihut scheveningen en duivesteijn...)
Hebben ze daar niet gewoon een beetje fatoenlijke store?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar ik woon in Eindhoven en ga vrijdagavond nog een weekendje naar Steinach am Brenner.
Dus om nu nog helemaal daar heen te rijden...
Momenteel de enemy 161, en evil twin 1.55. voor volgend seizoen, goliath.quote:
goed bezig ouwe,quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet gewoon een beetje fatoenlijke store?
btw seizoen zit er bijna op. Nog maar 9 dagen snowboarden. Sneeuw is trouwens echt vaag hier. Soms is het slush maar soms ook niet maar dan is het hard geworden smeltsneeuw die echt onwijs traag is met daaronder weer een keiharde ijslaag.
Btw, ik zie het hele seizoen al mensen met een helm op skien/snowboarden en dan met een gewone zonnebril erbij. F*ck man, als je dan toch een helm opzet, doe er dan gewoon een goggle bij. Het is niet alsof je daar minder bruin van wordt als je toch al een dikke helm erop het zitten
Nouja, ik heb nog nieuwe DC schoentjes in Mayrhofen gekocht en een trui en ga nog ff bij de Hot Zone koekeloeren.
heb ik trouwens al verteld dat ik het geld van me gestolen jas en me kapotte snowboard heb terug gekregen?
Alles van me jas en 60% van me board. Grappig genoeg is dat zo goed als hetzelde bedrag wat ik voor me nieuwe jas en board heb betaald zonder dat ik wist dat het zou gaan lukken
Heb trouwens de nieuw prijs van de Malolo opgegeven zoals hij normaal in de winkel ligt (iets van van ¤500) terwijl ik er maar 180 voor betaald heb. Heb dus meer geld terug gekregen dan ik ervoor betaald heb
Anyway, ik post nog wel wat voordat ik naar huis ga denk ik maar het zit er dus bijna op
Ik doe het ook wel eens. Een goggle heeft geen extra toegevoegde waarde als je een helm op hebt en het maakt wel degelijk uit qua zon.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Btw, ik zie het hele seizoen al mensen met een helm op skien/snowboarden en dan met een gewone zonnebril erbij. F*ck man, als je dan toch een helm opzet, doe er dan gewoon een goggle bij. Het is niet alsof je daar minder bruin van wordt als je toch al een dikke helm erop het zitten
Nee, matig hèquote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet gewoon een beetje fatoenlijke store?
idd, maarja, je beste opties zijn dan misschien duivestijn landgraaf ofzo, maar das dan weer wel erg ver weg misschien, tis wel zeker dat ze daar die strapjes hebben liggen, dusja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |