dat vind ik vreemd.... gezien die dingen al jaren tzelfde zijn.... en ze die in bijna elke boardstore ze dozen vol van die shit hebben liggen...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou die dude van Down Town zei dat Burton zelf ze niet eens meer op voorraad heeft![]()
Ja maar ik woon in Eindhoven en ga vrijdagavond nog een weekendje naar Steinach am Brenner.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat vind ik vreemd.... gezien die dingen al jaren tzelfde zijn.... en ze die in bijna elke boardstore ze dozen vol van die shit hebben liggen...
althans, de stores waar ik kom wel
(skihut scheveningen en duivesteijn...)
Hebben ze daar niet gewoon een beetje fatoenlijke store?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar ik woon in Eindhoven en ga vrijdagavond nog een weekendje naar Steinach am Brenner.
Dus om nu nog helemaal daar heen te rijden...
Momenteel de enemy 161, en evil twin 1.55. voor volgend seizoen, goliath.quote:
goed bezig ouwe,quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet gewoon een beetje fatoenlijke store?
btw seizoen zit er bijna op. Nog maar 9 dagen snowboarden. Sneeuw is trouwens echt vaag hier. Soms is het slush maar soms ook niet maar dan is het hard geworden smeltsneeuw die echt onwijs traag is met daaronder weer een keiharde ijslaag.
Btw, ik zie het hele seizoen al mensen met een helm op skien/snowboarden en dan met een gewone zonnebril erbij. F*ck man, als je dan toch een helm opzet, doe er dan gewoon een goggle bij. Het is niet alsof je daar minder bruin van wordt als je toch al een dikke helm erop het zitten
Nouja, ik heb nog nieuwe DC schoentjes in Mayrhofen gekocht en een trui en ga nog ff bij de Hot Zone koekeloeren.
heb ik trouwens al verteld dat ik het geld van me gestolen jas en me kapotte snowboard heb terug gekregen?
Alles van me jas en 60% van me board. Grappig genoeg is dat zo goed als hetzelde bedrag wat ik voor me nieuwe jas en board heb betaald zonder dat ik wist dat het zou gaan lukken
Heb trouwens de nieuw prijs van de Malolo opgegeven zoals hij normaal in de winkel ligt (iets van van ¤500) terwijl ik er maar 180 voor betaald heb. Heb dus meer geld terug gekregen dan ik ervoor betaald heb
Anyway, ik post nog wel wat voordat ik naar huis ga denk ik maar het zit er dus bijna op
Ik doe het ook wel eens. Een goggle heeft geen extra toegevoegde waarde als je een helm op hebt en het maakt wel degelijk uit qua zon.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Btw, ik zie het hele seizoen al mensen met een helm op skien/snowboarden en dan met een gewone zonnebril erbij. F*ck man, als je dan toch een helm opzet, doe er dan gewoon een goggle bij. Het is niet alsof je daar minder bruin van wordt als je toch al een dikke helm erop het zitten
Nee, matig hèquote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet gewoon een beetje fatoenlijke store?
idd, maarja, je beste opties zijn dan misschien duivestijn landgraaf ofzo, maar das dan weer wel erg ver weg misschien, tis wel zeker dat ze daar die strapjes hebben liggen, dusja...quote:
Die slow-mo dat hij ff van de zijkant wordt gefilmd is echt wel vet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef 360sjors het volgende:
http://www.snowvision.com/video/show/41/Freddy-Attacks
zonlicht dan?quote:
Sprouts !quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
zonlicht dan?
ik heb rood haar, daarom is zon kut
Juist. En ook gangster bandanaquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef ForumGek het volgende:
Ik draag altijd een goggle + muts. Ook al is het helemaal blauw en lekker warm. Je hebt dan geen wind langs je ogen en het zit wat steviger allemaal.
Je hebt wel alles tegen in je leven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
zonlicht dan?
ik heb rood haar, daarom is zon kut
Dat weet ik dan weer wel. Hij kan wel een beetje van een berg af komen maar ik moest wel elke keer op hem wachten. Zal wel aan die T6 liggen, die wil niet zo hardquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef XL het volgende:
Goed!
Of hij kan snowboarden weet ik nog steeds niet, maar Rnej kan wel zuipen!![]()
Oh en Beerke, hij gaat mee naar Werchter, als fan van Beastie Boys en Metallica.... dat moet goedkomen
ik bleef gewoon op afstand van die brakke bierwalm die achter je aan hingquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel. Hij kan wel een beetje van een berg af komen maar ik moest wel elke keer op hem wachten. Zal wel aan die T6 liggen, die wil niet zo hard
Als je sneller had gekund kon je beter voor me rijden aangezien die lucht 10min later nog te ruiken was op de plekken waar ik langs gereden ben. Ben trouwens de rest van het seizoen niet meer zo gaar geweest als die dagquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:18 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik bleef gewoon op afstand van die brakke bierwalm die achter je aan hing![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je sneller had gekund kon je beter voor me rijden aangezien die lucht 10min later nog te ruiken was op de plekken waar ik langs gereden ben. Ben trouwens de rest van het seizoen niet meer zo gaar geweest als die dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |