Ik moest daar ook om grinnikken inderdaadquote:
ja, maar hoofdleraar snowboarden staat zo belachelijk als je over een molshoop in de randstad praat.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:30 schreef Rnej het volgende:
want? die gast heeft landes, is bijna klaar met staatlich..... die gast is een van de betere nl leraren op t moment....
vind k wel meevallen, maar die discussie is al vaak genoeg gevoerdquote:Op zondag 25 maart 2007 22:04 schreef XL het volgende:
[..]
ja, maar hoofdleraar snowboarden staat zo belachelijk als je over een molshoop in de randstad praat.
het feit dat belgische toetsenborden kut zijn, staat niet eens in verhouding tot de eerste 2 puntenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:31 schreef BrakkeAap het volgende:
Had ik al gezegd dat het hier onwijs aan het dumpen is?
En dat we hier veel bier hebben?
En dat belgische toetsenborden k*t zijn?
Beerke wil er ook bij zijn en ik wil graag in April, dan zit ik tijdelijk met 2 auto's in Den Haag en dan kan Beer er mooi eentje naar Zeeland rijden. Dat is handig combineren dus. Eerste week van April?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
vind k wel meevallen, maar die discussie is al vaak genoeg gevoerd
wanneer gaan we bier zuipen dan?![]()
![]()
moet wel goed komenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef XL het volgende:
[..]
Beerke wil er ook bij zijn en ik wil graag in April, dan zit ik tijdelijk met 2 auto's in Den Haag en dan kan Beer er mooi eentje naar Zeeland rijden. Dat is handig combineren dus. Eerste week van April?
Ach dat zou wel grappig zijn aangezien de Selecta voor maximaal 85kg geschikt zou zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wacht maar tot XL komt. Die zal wel weer zeggen dat het gewoon aan je gewicht ligt dat de Malolo voor jou niet stabiel genoegh is op de piste
Zeker weten dat het een goeie plank is. Ik ben er prima tevreden meequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
nou en naaper, ist geen goeie plank dan?
en idd, die 176 moest je wel met een korreltje zout nemen, alhoewel de hoofdleraar @ snowworld m heeft en zegt dattie echt super rijdt (en die kerel is een stuk lichter dan jij of ik)
Dat is appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach dat zou wel grappig zijn aangezien de Selecta voor maximaal 85kg geschikt zou zijn
Die vlieger blijft dus lekker op de grond...
mja, de waist van de flag is 261, maar door die taillering is het zo dat je bij je bindingen zat ruimte hebt... mijn t6 is 260 op t midden maar heb minder ruimte bij mn bindingen... dus an sich zou t wel ns kunnen ja...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zeker weten dat het een goeie plank is. Ik ben er prima tevreden mee
Volgend jaar ga ik misschien nog een Anthem testen omdat die smaller en nog sneller is.
Maar die wil ik wel ff testen aangezien ik niet weet of hij wel breed genoeg is voor me (251mm) aan de andere kant gaat die Selecta ook prima (253mm)
Lekker zonnetje, aardige sneeuw.... just another workday in paradise...
whehe, moet er niet aan denken dat je valt op zo'n trap.. damn...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:08 schreef GenesiZ het volgende:
Tis dan wel een skieer, maar hij heeft wel lef
Skiverbod op roltrap
Down Townquote:Op maandag 2 april 2007 00:13 schreef FlowDesign het volgende:
Kent er iemand een zaak in Den Bosch waar ze veel snowboardspul verkopen?![]()
Thanksquote:Op maandag 2 april 2007 10:07 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Down Town
Orthenstraat 37
5211 SV 's-Hertogenbosch
073-6149787
postmaster@downtown.nl
Openingstijden:
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag 13.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 21.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 17.00 uur
1e zondag vd maand 13.00 - 17.00 uur
goede zaak heb ik gehoord. goede service
grote nadeel van aan t eind van t seizoen kopen... tis wel el cheapo.. maar vind t maar ns... :Squote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Thanks
Heb ze direct ff gebeld maar die kerel zei dat ze de schoenen die ik wil hebben (Burton Ruler) bijna nergens meer te koop hebben en al helemaal niet in de aanbieding/uitverkoop![]()
Vanaf 1 augustus wel weer het 2007 model.
Neem gewoon Moto's danquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Thanks
Heb ze direct ff gebeld maar die kerel zei dat ze de schoenen die ik wil hebben (Burton Ruler) bijna nergens meer te koop hebben en al helemaal niet in de aanbieding/uitverkoop![]()
Vanaf 1 augustus wel weer het 2007 model.
ratchet geloof ik, of misschien was dat juist het ratel dingquote:Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef Ilske het volgende:
Iemand een idee waar losse straps te krijgen zijn voor mijn bindingen? Het gekartelde stuk strap (heeft zoiets een naam?) is eigenlijk net te kort, dus ik wil er graag een andere opzetten. Thnx voor de info!
Nou die dude van Down Town zei dat Burton zelf ze niet eens meer op voorraad heeftquote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef KneusTeun het volgende:
bij de betere boardstore kunne ze altijd wel iets voor je fixe.
hequote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef KneusTeun het volgende:
bij de betere boardstore kunne ze altijd wel iets voor je fixe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |