quote:
quote:Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
quote:
quote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Snowgames - Lessen - In aanbouw !!1
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
[Centraal] Snowboard topic deel 43
[Centraal] Snowboard topic deel 44
maakt niet uit, als ze er maar staanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef XL het volgende:
Hey, de lekkere wijven staan scheef!
niiiice, dat zijn de betere dealsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef ssstef het volgende:
Lol vandaag nog iets moois meegemaakt:D
Ging dus met mijn vader naar Twits, coalition shop in leuven, belgië(sommigen zullen hem wel kennen) . Bleek die kerel nu te constateren dat mijn 10.5 boot eigelijk niet op de medium bindingen passen. Hij had geen large bindingen meer in de champagne kleur die ik wou..
Wat doet hij dan, hij zegt me wacht 1.5 week tot nieuwe set binnen is.. en omdat je zolang (?) moet wachten doe ik ipv 20%, 30% van je set af EN krijg je de nieuwe Cartels van 06/07
Set was eerst 808 euro en nu iets van 745 euro, met de betere cartels dus. Topsetje met Un-inc, cartels en 32 lashed:) Was wel leuk dat te horen
Btw alles betaald door vader dus ben al zeker:P
Altijd zwaar chill als je dat soort berichten te horen krijgt. Set ziet er inderdaad prima uit, zeker als je alles mee krijgt voor die prijs.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef ssstef het volgende:
Ging dus met mijn vader naar Twits, coalition shop in leuven, belgië(sommigen zullen hem wel kennen) . Bleek die kerel nu te constateren dat mijn 10.5 boot eigelijk niet op de medium bindingen passen. Hij had geen large bindingen meer in de champagne kleur die ik wou..
Wat doet hij dan, hij zegt me wacht 1.5 week tot nieuwe set binnen is.. en omdat je zolang (?) moet wachten doe ik ipv 20%, 30% van je set af EN krijg je de nieuwe Cartels van 06/07
Set was eerst 808 euro en nu iets van 745 euro, met de betere cartels dus. Topsetje met Un-inc, cartels en 32 lashed:) Was wel leuk dat te horen
mja, wel maf op zich, want maat van me heeft 10.5 in een large binding en dat gaat idd net niet lekker....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef Komakie het volgende:
Largebindingen op zo'n smal board?
Het zal best passen maar helemaal normaal is het ook niet.
Grappig dat een maat 10.5 32 schoen niet in een mediumbinding past en een 10.5 Burton schoen wel
Dat was die verkoper waar je soveel vertrouwen in hadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:49 schreef ssstef het volgende:
Mijn maat 12 32 past zelfs in een Medium binding?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:21 schreef Komakie het volgende:
Largebindingen op zo'n smal board?
Het zal best passen maar helemaal normaal is het ook niet.
Grappig dat een maat 10.5 32 schoen niet in een mediumbinding past en een 10.5 Burton schoen wel
Forum is sinds afgelopen jaar van Burton.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:24 schreef Komakie het volgende:
cool
Ik vind forum sowieso een overschat merk. Voor mijn gevoel voornamelijk een merk dat groot geworden is omdat ze zo "diehard" zijn...
Als je niet als Burton fanboy wilt worden gezien, dan neem je Forum. (vooral bij freestyle
weet ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:34 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Forum is sinds afgelopen jaar van Burton.
Ze maken wel meer freestyle georienteerde boarden.
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen Ride Kink of Forum Jiblet
Zit alleen btje met waist wide. Die is 24,6. heb maat 42 geloof ik van 32. ga ik dit halen? Sta wel 15 graden duck.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
weet ik
Ik zou dan wel voor een Forum gaan. Maar ik ben geen Ridefan...
Hmm ik heb ook 32 maar 't was toch wel duidelijk dat dat met de cartel medium te krap ging worden:s welk merk van bindingen heb je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:38 schreef Thermo het volgende:
[..]
Mijn maat 12 32 past zelfs in een Medium binding?
Mijn maat 12 Vans niet trouwens.
Je mag kijken: ik heb nergens gezegd dat ik een beginner benquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:36 schreef Komakie het volgende:
Bij de SL7 van Burton kon ik nog net in een medium binding. Alle schoenen groter niet meer (volgens mij is de SL7 ook de kleinste schoen van Burton qua buitenste omvang)
Ik vraag me uberhaupt af of een Large binding niet over de randen van je board heen komt. Ik weet niet of je het pendaal van een large binding zo ver in kunt schuiven dat hij op een board pas dat zo smal is. Op de Burton site geven ze aan dat er alleen een medium binding op past....
Ik heb trouwens niet zo bar veel vertrouwen in die verkoper maar goed.
btw, jij zei dat je een paar keer 540 en een 720 gedaan hebt. Hoe stel jij je dat voor.? In de lucht? op de grond? Hoe lang board je al en waarom beschouw jij jezelf als een beginner?
Als je namelijk dat soort tricks in de lucht kunt dan ben je echt wel goed en dat doe je niet na 2 weekjes boarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |