abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48195151

Zomaar nog een mooi plaatje die ik bij het (voor de 100e keer) doorkijken van de foto's tegenkwam .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 11 april 2007 @ 12:49:53 #122
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_48212201
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:45 schreef Rnej het volgende:

[..]

idd, maarja, je beste opties zijn dan misschien duivestijn landgraaf ofzo, maar das dan weer wel erg ver weg misschien, tis wel zeker dat ze daar die strapjes hebben liggen, dusja...
Ik ga binnenkort vast wel weer naar Landgraaf, dus dan zorg ik dat ik er een keer op tijd ben. Kan ik nog ff de winkel in daar
Age of fruity enlightenment!
  woensdag 11 april 2007 @ 12:59:07 #123
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_48212499
Snowboarden van het werk uit in Steinach am Brenner afgelopen paasweekend was wel über relaxed trouwens. Op vrijdagavond met de bus vertrokken, zaterdagochtend aangekomen, ontbeten, spullen in de kamer van de moderne jeugdherberg geflikkerd, omgekleed, snowboard en schoenen bij verhuurshop gaan halen (schoenen waren op zich wel ok maar het board was 5cm te kort) en direct de piste op. Volop zon (nu vellen op m'n neus ) en lekker warm en best goede sneeuw voor zo'n laag gebied in deze tijd van het jaar. Zondag was het weer heel mooi weer en zondagavond zijn we weer terug gereden

En ik heb ook weer wat bijgeleerd in 2 dagen, ik kan nu een 180 springen en fakie een noseslide maken en dan in 1 keer omdraaien.
  woensdag 11 april 2007 @ 15:33:14 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48218116
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik had al zo'n idee ja... vooral als je zegmaar opkeek dat zo je ene oog zo halfdicht hing en die andere kwartdicht
Ik zet nooit meer me goggle af als ik brak ben....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 11 april 2007 @ 16:35:47 #125
71115 Rnej
I walk the line
pi_48220749
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zet nooit meer me goggle af als ik brak ben....
niet alsof ik ermee zat, t was niet aan je rijden te merken dat je brak was
  donderdag 12 april 2007 @ 13:00:09 #126
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_48252914
Dit weer hadden wij dus afgelopen weekend op de piste in Steinach. Ik wil terug!!! Boarden!
pi_48277876
Rnej, ga je nou mee naar Werchter? De combitickets zijn bijna uitverkocht.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:09:10 #128
71115 Rnej
I walk the line
pi_48283461
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 01:11 schreef beerke het volgende:
Rnej, ga je nou mee naar Werchter? De combitickets zijn bijna uitverkocht.
als k geld zou hebben zou k meegaan....
pi_48288651
Damn ik heb echt weer zin om te boarden ... Het doel van volgend seizoen: nog meer in de sneeuw en in de zomer vaak indoor boarden .. Ik moet nu nog heel even wachten tot mn gips eraf is, het begint al te vervelen.. Mag gewoon echt niet sporten, alleen aan mn lamme scriptie werken met dit mooie weer.
Wat dan wel weer leuk is; mn nieuwe baan als wakeboard intructeu r, maja daar kan ik ook pas in mei mee beginnen, terwijl ik nu al anderhalve maand had kunnen boardn
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:11:30 #130
71115 Rnej
I walk the line
pi_48296256
vnavond funpark opening zoetermeer

ik ben er iig!
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:20:36 #131
71115 Rnej
I walk the line
pi_48316223
er ligt echt een giga park
met vrij veel beginnersrails en boxen en schansjes ook.. erg leuk!
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:09:33 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48323078
Ik ben weer thuis. eigenlijk wel fijn om thuis te zijn maar ik denk dat ik volgende week alweer wil gaan boarden. Helaas niet echt een mogelijkheid daartoe maar ja, het moet maar. We hebben nou eenmaal zoiets als zomer....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 14 april 2007 @ 18:43:50 #133
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_48327933
Voor mij zit het er hier inmiddels ook zo goed als op, nog twee daagjes van de sneeuw (of moet ik zeggen: slush) van Tignes genieten, en dan mag ik weer op de bus richting nederland.
Vind het ook wel weer mooi geweest ook...
Kan wel een lekker warm zonnetje gebruiken
pi_48400251
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:09 schreef Rnej het volgende:

[..]

als k geld zou hebben zou k meegaan....
Gast, gewoon de rest van de maand op water en brood. Het is het dubbel en dwars waard.
Trouwens nog meer board-fokkers die op Werchter te vinden buiten XL en ik? Komakie?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  dinsdag 17 april 2007 @ 00:17:41 #135
71115 Rnej
I walk the line
pi_48402538
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef beerke het volgende:

[..]

Gast, gewoon de rest van de maand op water en brood. Het is het dubbel en dwars waard.
Trouwens nog meer board-fokkers die op Werchter te vinden buiten XL en ik? Komakie?
ik leef al een halve maand op tostis
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:08:07 #136
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48408856
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef beerke het volgende:

[..]

Ik niet. Ik heb niet zo veel met Werchter.

Ik ga naar Pinkpop of naar Rock am Ring. Een beetje afhankelijk van mijn vriendin. Bij voorkeur Rock am Ring eigenlijk. Duitse festivals zijn relaxter dan nederlandse. Kan een eind act van de avond ook een heel optreden doen. Anders dan in Nederland waar ze vaak maar een uurtje spelen.
pi_48420784
Hmm, ze hebben besloten op mijn universiteit om op mjin faculteit alles maar een beetje om te gooien. Dat betekent om de 5 weken tentamens, verplichte practica en colleges. Ze maken het skippen voor een weekje boarden wel een stuk lastiger.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:19:47 #138
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_48426286
Duitse festivals zijn over het algemeen idd stukken relaxter
pi_48427025
Euhm..Komakie, vriendin ? Explain !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:31:55 #140
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48428761
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik niet. Ik heb niet zo veel met Werchter.

Ik ga naar Pinkpop of naar Rock am Ring. Een beetje afhankelijk van mijn vriendin. Bij voorkeur Rock am Ring eigenlijk. Duitse festivals zijn relaxter dan nederlandse. Kan een eind act van de avond ook een heel optreden doen. Anders dan in Nederland waar ze vaak maar een uurtje spelen.
Belgische festivals zijn beter dan de Duitse. De sfeer is er relaxter. Bovendien spelen op Werchter acts langer dan op RAR, Metallica staat bijv. weer voor 2 uur en 20 minuten op het rooster, maar net als afgelopen jaren zullen ze wel langer spelen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:51:41 #141
71115 Rnej
I walk the line
pi_48432108
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:31 schreef XL het volgende:

[..]

Belgische festivals zijn beter dan de Duitse. De sfeer is er relaxter. Bovendien spelen op Werchter acts langer dan op RAR, Metallica staat bijv. weer voor 2 uur en 20 minuten op het rooster, maar net als afgelopen jaren zullen ze wel langer spelen.
meen me te herinneren dat in 2003 metallica op Rock Am Ring bijna 3 uur volknalde

denk dat het allebei prima festivals zijn, overigens
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:54:02 #142
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48432229
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef Rnej het volgende:

[..]

meen me te herinneren dat in 2003 metallica op Rock Am Ring bijna 3 uur volknalde

denk dat het allebei prima festivals zijn, overigens
Op Werchter stonden ze toen 2:45 geprogrammeerd geloof ik. Gingen ze ook ruim over de tijd heen, dat doen ze op Werchter al zolang ik er kom
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:29:33 #143
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_48442137
Ook maar weer eens aanwezig hiier.

Heb zomerpas van Snowplanet gekocht. 175 euro voor onbeperkt toegang tot 30 sept. Ga toch wel 2 tot 3 keer per week heen.
Over anderhalve week nog naar Val Thorens.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_48443178
Nou is het wel gewoon zo dat Metallica zelf eist van een organisatie dat ze een tijdslot krijgen waarin ze hun hele setlist kwijt kunnen. Die show op RAR bevatte net zoveel songs als die op Werchter dat jaar. Maar goed, dan zitten alleen XL en ik dit jaar op onze vaste camping aan de Haagtsesteenweg te Werchter.

BrakkeAap.... echt niet...?
pi_48443802
Ik ga heel misschien naar Lowlands
Fingerspitzgefühl
  woensdag 18 april 2007 @ 13:42:20 #146
72282 360sjors
King of the Hill
pi_48459586
Ieder festival met een optreden van Metallica is bij voorbaat al geslaagd, het doel van de discussie over welk festival het best is ontgaat me een beetje
pi_48469113
Hmmm... het was niet mijn intentie om een beste/slechtste discussie op te starten. Ik was meer benieuwd wie er allemaal op T/W te vinden zijn dit jaar.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:19:05 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48482470
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:40 schreef ForumGek het volgende:
Euhm..Komakie, vriendin ? Explain !
Iedereen maakt wel eens een foutje.

ze is nog skilerares ook....
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:31 schreef XL het volgende:

[..]

Dat is juist het mooie van RAR. Ze spelen gewoon een hele show. Dat ze ik ook al. Maar goed, op Werchter is dat dus ook zo. Jammer alleen dat ze daarna nog Faitless hebben ingepland. Na Metallica moet je gewoon naar je bed kunnen zonder dat je misschien nog iets zou kunnen missen (persoonlijk vind ik Faitless behoorlijk kut maar goed, smaken enzo)
Metallica heeft trouwens volgens mij iets met Werchter. Ze staan er echt vaak....

Ik ga ook niet naar Werchter omdat er gewoon geen bands naar mijn gading komen. Op RAR veel meer

Ach, goed of slecht. Volgens mij is het allemaal wel relaxt

Als we het er maar over eens zijn dat nederlandse festivals (*kuch* pinkpop *kuch*) kut zijn
  woensdag 18 april 2007 @ 23:19:00 #149
71115 Rnej
I walk the line
pi_48485336
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Iedereen maakt wel eens een foutje.

ze is nog skilerares ook....
[..]

Dat is juist het mooie van RAR. Ze spelen gewoon een hele show. Dat ze ik ook al. Maar goed, op Werchter is dat dus ook zo. Jammer alleen dat ze daarna nog Faitless hebben ingepland. Na Metallica moet je gewoon naar je bed kunnen zonder dat je misschien nog iets zou kunnen missen (persoonlijk vind ik Faitless behoorlijk kut maar goed, smaken enzo)
Metallica heeft trouwens volgens mij iets met Werchter. Ze staan er echt vaak....

Ik ga ook niet naar Werchter omdat er gewoon geen bands naar mijn gading komen. Op RAR veel meer

Ach, goed of slecht. Volgens mij is het allemaal wel relaxt

Als we het er maar over eens zijn dat nederlandse festivals (*kuch* pinkpop *kuch*) kut zijn
met de nadruk op zijn, vroeger was nederland redelijk toonaangevend... en dan vooral pinkpop

maar sinds 2001/2002 begint het flink af te takelen.....

heb queens of the stoneage daar nog gezien VOOR ze bekend werden.. sinds ze kane hebben uitgenodigd ben ik pinkpop beetje zat geworden

iig.. nog... 4 dagen tot kaprun!!! :D:D
  donderdag 19 april 2007 @ 10:54:22 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48494913
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef Rnej het volgende:

[..]

met de nadruk op zijn, vroeger was nederland redelijk toonaangevend... en dan vooral pinkpop

maar sinds 2001/2002 begint het flink af te takelen.....

heb queens of the stoneage daar nog gezien VOOR ze bekend werden.. sinds ze kane hebben uitgenodigd ben ik pinkpop beetje zat geworden

iig.. nog... 4 dagen tot kaprun!!! :D:D
Hoewel ze dit jaar wel een erg goede line-up hebben.
Stomme is alleen dat ze er geen volwaardig festival van 3 dagen van maken. Alleen de laatste dag is het terrein helemaal vol.

Op deze manier staan er een hele sloot grote acts allemaal op 1 dag gepland en de rest van de dagen is eigenlijk maar matig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')