Ik ga binnenkort vast wel weer naar Landgraaf, dus dan zorg ik dat ik er een keer op tijd ben. Kan ik nog ff de winkel in daarquote:Op donderdag 5 april 2007 14:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, maarja, je beste opties zijn dan misschien duivestijn landgraaf ofzo, maar das dan weer wel erg ver weg misschien, tis wel zeker dat ze daar die strapjes hebben liggen, dusja...![]()
Ik zet nooit meer me goggle af als ik brak ben....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik had al zo'n idee ja... vooral als je zegmaar opkeek dat zo je ene oog zo halfdicht hing en die andere kwartdicht![]()
![]()
niet alsof ik ermee zat, t was niet aan je rijden te merken dat je brak wasquote:Op woensdag 11 april 2007 15:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zet nooit meer me goggle af als ik brak ben....![]()
als k geld zou hebben zou k meegaan....quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:11 schreef beerke het volgende:
Rnej, ga je nou mee naar Werchter? De combitickets zijn bijna uitverkocht.
Gast, gewoon de rest van de maand op water en brood. Het is het dubbel en dwars waard.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
als k geld zou hebben zou k meegaan....![]()
ik leef al een halve maand op tostisquote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef beerke het volgende:
[..]
Gast, gewoon de rest van de maand op water en brood. Het is het dubbel en dwars waard.
Trouwens nog meer board-fokkers die op Werchter te vinden buiten XL en ik? Komakie?
Ik niet. Ik heb niet zo veel met Werchter.quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef beerke het volgende:
[..]
Gast, gewoon de rest van de maand op water en brood. Het is het dubbel en dwars waard.
Trouwens nog meer board-fokkers die op Werchter te vinden buiten XL en ik? Komakie?
Belgische festivals zijn beter dan de Duitse. De sfeer is er relaxter. Bovendien spelen op Werchter acts langer dan op RAR, Metallica staat bijv. weer voor 2 uur en 20 minuten op het rooster, maar net als afgelopen jaren zullen ze wel langer spelen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb niet zo veel met Werchter.
Ik ga naar Pinkpop of naar Rock am Ring. Een beetje afhankelijk van mijn vriendin. Bij voorkeur Rock am Ring eigenlijk. Duitse festivals zijn relaxter dan nederlandse. Kan een eind act van de avond ook een heel optreden doen. Anders dan in Nederland waar ze vaak maar een uurtje spelen.
meen me te herinneren dat in 2003 metallica op Rock Am Ring bijna 3 uur volknaldequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:31 schreef XL het volgende:
[..]
Belgische festivals zijn beter dan de Duitse. De sfeer is er relaxter. Bovendien spelen op Werchter acts langer dan op RAR, Metallica staat bijv. weer voor 2 uur en 20 minuten op het rooster, maar net als afgelopen jaren zullen ze wel langer spelen.
Op Werchter stonden ze toen 2:45 geprogrammeerd geloof ik. Gingen ze ook ruim over de tijd heen, dat doen ze op Werchter al zolang ik er komquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
meen me te herinneren dat in 2003 metallica op Rock Am Ring bijna 3 uur volknalde
denk dat het allebei prima festivals zijn, overigens
Iedereen maakt wel eens een foutje.quote:
Dat is juist het mooie van RAR. Ze spelen gewoon een hele show. Dat ze ik ook al. Maar goed, op Werchter is dat dus ook zo. Jammer alleen dat ze daarna nog Faitless hebben ingepland. Na Metallica moet je gewoon naar je bed kunnen zonder dat je misschien nog iets zou kunnen missen (persoonlijk vind ik Faitless behoorlijk kut maar goed, smaken enzo)quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:31 schreef XL het volgende:
[..]
Belgische festivals zijn beter dan de Duitse. De sfeer is er relaxter. Bovendien spelen op Werchter acts langer dan op RAR, Metallica staat bijv. weer voor 2 uur en 20 minuten op het rooster, maar net als afgelopen jaren zullen ze wel langer spelen.
met de nadruk op zijn, vroeger was nederland redelijk toonaangevend... en dan vooral pinkpopquote:Op woensdag 18 april 2007 22:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een foutje.
ze is nog skilerares ook....
[..]
Dat is juist het mooie van RAR. Ze spelen gewoon een hele show. Dat ze ik ook al. Maar goed, op Werchter is dat dus ook zo. Jammer alleen dat ze daarna nog Faitless hebben ingepland. Na Metallica moet je gewoon naar je bed kunnen zonder dat je misschien nog iets zou kunnen missen (persoonlijk vind ik Faitless behoorlijk kut maar goed, smaken enzo)
Metallica heeft trouwens volgens mij iets met Werchter. Ze staan er echt vaak....
Ik ga ook niet naar Werchter omdat er gewoon geen bands naar mijn gading komen. Op RAR veel meer
Ach, goed of slecht. Volgens mij is het allemaal wel relaxt
Als we het er maar over eens zijn dat nederlandse festivals (*kuch* pinkpop *kuch*) kut zijn
Hoewel ze dit jaar wel een erg goede line-up hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
met de nadruk op zijn, vroeger was nederland redelijk toonaangevend... en dan vooral pinkpop
maar sinds 2001/2002 begint het flink af te takelen.....
heb queens of the stoneage daar nog gezien VOOR ze bekend werden.. sinds ze kane hebben uitgenodigd ben ik pinkpop beetje zat geworden
iig.. nog... 4 dagen tot kaprun!!!:D:D
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |