Maar ik heb hem al langer in bezitquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:31 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ow oke heb ik mazzel met die vijf pleurie![]()
is dat een voordeel?quote:
neu, ik ga vanaf heerlen met een bus die er niet langsgaat, moet wel goedkomen (denk k)quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
ohwja das waar ook.
ik zou maandag uberhaupt niet gaan. Het is in de buurt van het Pinkpop terrein en zal wel moeilijk zijn om er te komen enzo....
jonguh, die pinkpoplui zijn net een plaag, ze zijn overalquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef Rnej het volgende:
[..]
neu, ik ga vanaf heerlen met een bus die er niet langsgaat, moet wel goedkomen (denk k)
de treinmensen gaan vanaf heerlen met een andere trein naar landgraaf enzo.. en dan met pendelbussen...
moet t nog ff uitzoeken
dude, k ben zelf ook 3x op pinkpop geweestquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
jonguh, die pinkpoplui zijn net een plaag, ze zijn overal
dame bent? ....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:08 schreef Gstyles het volgende:
mag aannemen dat je een dame bent?mooi spul hoor!
nix mis met wit en goud.. ik heb ook die foute pimpcartels van 2 jaar geleden :-Dquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef Bolter het volgende:
Tis ook een kerel. Kleurstelling is misschien niet zo conventioneel, vond 't juist wel vet. Mooier dan een of andere hele vage graphic.
"pimp" dekt de lading wel enigszinsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
nix mis met wit en goud.. ik heb ook die foute pimpcartels van 2 jaar geleden :-D
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:13 schreef Rnej het volgende:
[..]
dame bent? ....
de f2 real is toch een mannenplank?
edit: niet dat iedereen die een mannenplank rijdt perse een man is, maar tis aannemelijker dat t een kerel is lijkt me
waar zie je dat aan dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:06 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ik dacht toch echt een vrouwenplank en bindingen te zien... anyways we houden het maar op unisex
vind em overigens wel mooi hoor
![]()
dude, je weet wat mijn setje van dit jaar was. Wit board met witte (met gouden accenten) bindingenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
nix mis met wit en goud.. ik heb ook die foute pimpcartels van 2 jaar geleden :-D
no offense... maarreh...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:30 schreef Gstyles het volgende:
witte en gouden kleur.. is bij burton bv vaak de female-line...
je hebt van die paardwijven...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:03 schreef Rnej het volgende:
[..]
no offense... maarreh...
wit en goud zie je bij burton net zoveel op de mannenbindingen als op de vrouwenbindingen
daarnaast.. het is een F2 Real 160
160 lang.. een vrouwenboardje?
maakt nie uit voor de rest...
ben je ook een paarwijfquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
paardwijven ....![]()
anyway
ik rij ook op een 160![]()
k heb ook een 164 en een 163...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ben je ook een paarwijf
ik rijd nu 164, maar wil eigenlijk 160 f 158 gaan rijden
dude, je sig...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:55 schreef ForumGek het volgende:
* ForumGek schopt zichzelf naar dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |