Thnx voor de info. Zit nu nog beetje verder te kijken, nog wat reviewtjes/testjes opgesnort, zeker qua gewichtsrange enz. is er toch wel een kans dat dat board voor mij lastig wordt. Had nu een beetje m'n zinnen gezet op een F2 Real Gold, helaas zijn die bij de (voor mij) wat bekendere shops allemaal uitverkocht of nog steeds best duur. Nu wel een F2 Real 05/06 gezien voor een schappelijke prijs, weet alleen niet zo goed wat de verschillen met de Gold 06/07 versie zijn waarvan de reviews allemaal positief zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef Komakie het volgende:
Je moet wel een beetje bindingen hebben die enige stijfheid hebben. Missions moet je echt minimaal wel hebben. Een beetje afhankelijk hoeveel steun je wilt hebben vind ik de Cartel nog iets beter rijden.
En zeker met jouw schoenen (die niet bepaald stijf zijn) moet je wel een beetje bindingen hebben die fatsoenlijk steun geven. Anders is het board de goeie kant op sturen echt een moeilijke opgave.
F2 weet ik ook bar weinig van af.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:00 schreef Bolter het volgende:
[..]
Thnx voor de info. Zit nu nog beetje verder te kijken, nog wat reviewtjes/testjes opgesnort, zeker qua gewichtsrange enz. is er toch wel een kans dat dat board voor mij lastig wordt. Had nu een beetje m'n zinnen gezet op een F2 Real Gold, helaas zijn die bij de (voor mij) wat bekendere shops allemaal uitverkocht of nog steeds best duur. Nu wel een F2 Real 05/06 gezien voor een schappelijke prijs, weet alleen niet zo goed wat de verschillen met de Gold 06/07 versie zijn waarvan de reviews allemaal positief zijn.
Pompje?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
F2 weet ik ook bar weinig van af.
Ik weet alleen dat ze een belachelijk board met een pompje hebben uitgebracht.... Ziet er echt lachwekkend uit....![]()
huh?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
F2 weet ik ook bar weinig van af.
Ik weet alleen dat ze een belachelijk board met een pompje hebben uitgebracht.... Ziet er echt lachwekkend uit....![]()
de burton air....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
huh?
je hebt ook zon plank met een spinner erop :s
http://www.f2airbase.com/quote:
ow kewl man! thanks voor de info!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:15 schreef Rnej het volgende:
een baron is in principe de wide-versie van de burton custom... sterker nog, de baron heet volgend jaar burton CSTM Wide , en CSTM X Wide ... baron en baron ES bestaan niet meer....
en de cstm is zo'n beetje de ultieme alleskunner van burton
de baron is wel ietsje aangepast op de grotere rijder, dus hij zal een tikkie stijver zijn, maar in principe istie voor freestyle prima(ik kan een baron 162 dubbelvouwen als het nodig is, maar ik weeg ook 112
)
mja ik heb een beetje hetzelfdequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:31 schreef KneusTeun het volgende:
Mmmm, kweet niet wat ik ervan moet denken.
Een band plakken vind ik al erg genoeg.![]()
er is blijkbaar een markt voor...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
mja ik heb een beetje hetzelfde
Kijk er zal (net zoals triple base, de speciale tail van de Volkl Selecta en al die andere dingen) zeker wel voordeel in zitten en het zal met een goede reden gemaakt zijn. F2 is een te gerenomeerd merk om zomaar zijn naam te grabbel te gooien met 1 of ander vaag, slecht produkt.
Dus het zal zeker (misschien tot op zekere hoogte) zijn voordelen kennen.
Mocht het goed werken dan zijn er nog steeds een hoop nadelen aan lijkt me. Wat Renj al zei over het lek gaan. Maar ook bijvoorbeeld dat je een pompje mee de piste op moet nemen om je board op te blazen.
Ik bedoel, soms wil ik op 1 dag poeder rijden maar ook freestylen en dan moet ik dat ding dus meenemen.... Lijkt me niet echt handig, maar goed...
Mwah, als je die animatie ziet, dat pompje stelt echt niets voor. Kan je wel meenemen,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
mja ik heb een beetje hetzelfde
Kijk er zal (net zoals triple base, de speciale tail van de Volkl Selecta en al die andere dingen) zeker wel voordeel in zitten en het zal met een goede reden gemaakt zijn. F2 is een te gerenomeerd merk om zomaar zijn naam te grabbel te gooien met 1 of ander vaag, slecht produkt.
Dus het zal zeker (misschien tot op zekere hoogte) zijn voordelen kennen.
Mocht het goed werken dan zijn er nog steeds een hoop nadelen aan lijkt me. Wat Renj al zei over het lek gaan. Maar ook bijvoorbeeld dat je een pompje mee de piste op moet nemen om je board op te blazen.
Ik bedoel, soms wil ik op 1 dag poeder rijden maar ook freestylen en dan moet ik dat ding dus meenemen.... Lijkt me niet echt handig, maar goed...
ik vind het al irritant om mn mobieltje bij te hebben...... ik wil gewoon zorgeloos rijden... en niet voor ik een feature tegenkom gaan bedenken: " goh zal ik ff bijpompen? " :pquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mwah, als je die animatie ziet, dat pompje stelt echt niets voor. Kan je wel meenemen,
prachtig gebiedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:52 schreef Gstyles het volgende:
Wij willen komende wintersport gaan snowboarden in Sölden.. iemand ervaring met dit gebied? Hoe ist kwa uitgaan, restaurants, hotels/app's en uiteraard het gebied (met evt snowboard area's)? Ik hoor het graag!
pff.. ik ben in 1 hotel geweest (vraag me de naam nie meer) dat zo luxe was dat je echt huilend weg wilde rennen.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:56 schreef Gstyles het volgende:
das mooi man! zie er echt al naar uit en als ik jouw tekst bij mijn broertje neerleg kan het helemaal niet meer stuk![]()
Wat is een goed hotel daar trouwens? zijn er hotels met zwembad en of sauna gelegenheden?
Ik wil gewoon zo min mogelijk bij me hebben als ik aan het boarden ben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mwah, als je die animatie ziet, dat pompje stelt echt niets voor. Kan je wel meenemen,
k heb een klein stukkie pow gereden en tis idd flink achterover hangen ja .. maar merk weinig verschil met andere boards die niet specifiek powplank zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo min mogelijk bij me hebben als ik aan het boarden ben.
Ik heb alleen me portomonnee, mobiel, tooltje, zonnebrand en Ipod mee (heel klein eerste hulp kitje als ik les moet geven) en dat vind ik al veel te veel. Alles wat ik bij me heb, heb ik gewoon nodig op de berg. Voor me werk of voor mezelf.
Zo'n pompje ook nog meenemen heb ik helemaal geen zin in.
Daarnaast zijn er genoeg andere boards zoals (Renj al zei) die alles goed kunnen.
hoewel ik de Flag niet echt een super voorbeeld vindt. De stance maakt het er niet echt makkelijk op om poeder te rijden. Ik vond het tenminste niet echt lekker als ik center stance had. Met de Baron ES is dat veel makkelijker.
Je moet wel je bindingen een beetje naar achteren zetten om fatsoenlijk poeder te rijden met een Flag.
Vind ik het enige nadeel aan het board. Aan de andere kant heeft hij de nodige voordelen die ik belangrijker vind. Aangezien ik een Selecta voor poeder heb
ik ga binnekort ook eens die kant op lijkt me super! 20 pleurie voor 8 uur geen geldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
k heb een klein stukkie pow gereden en tis idd flink achterover hangen ja .. maar merk weinig verschil met andere boards die niet specifiek powplank zijn
edit:
maandag ben ik naar alle waarschijnlijkheid in Snowworld landgraaf te vinden... wie gaat er mee?
Ietsjes duurder, 560 - 25 % = 420 euroquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:42 schreef Gstyles het volgende:
[..]
wat betaalde jij ervoor? ik (550 - 25%) 415 pleurie![]()
Ik vind het best een groot verschil met me Baron ES.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
k heb een klein stukkie pow gereden en tis idd flink achterover hangen ja .. maar merk weinig verschil met andere boards die niet specifiek powplank zijn
edit:
maandag ben ik naar alle waarschijnlijkheid in Snowworld landgraaf te vinden... wie gaat er mee?
geld maandag doordeweekse jaarkaart ofniet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
edit:
Nope.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
geld maandag doordeweekse jaarkaart ofniet?
ohwja das waar ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:03 schreef XL het volgende:
Ga je met de trein Rnej?
Houd in gedachte dat er veel mensen maandag met de trein naar Landgraaf gaan.
ow oke heb ik mazzel met die vijf pleuriequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:34 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Ietsjes duurder, 560 - 25 % = 420 euro
Gehaald bij Duijvestein btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |