handdoek uit de droger of 1tje van de waslijn. scheelt nogalquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef KneusTeun het volgende:
Jeej, de nieuwe fun.kink van bataleon.
Dat ding is zo stijf als een handoek.
niets voor mij dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef KneusTeun het volgende:
Jeej, de nieuwe fun.kink van bataleon.
Dat ding is zo stijf als een handoek.
droog jij je niet af dan na het douche?quote:
Het nieuwe van 2008 niet binnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:38 schreef Basje_B het volgende:
[..]
handdoek uit de droger of 1tje van de waslijn. scheelt nogal![]()
heb je hem al gereden die fun.kink?
Waar verkoop je die boards? Verkoop je ook die petjes?
douche? ...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:06 schreef Basje_B het volgende:
[..]
droog jij je niet af dan na het douche?
Veel plezier. *jaloers*quote:Op zondag 22 april 2007 14:06 schreef Rnej het volgende:
[..]
over niet douchen gesproken
vnaaf op de bus naar Kaprun :-)
ben zaterdagmiddag terug
lat0r
Ik denk dat ik in de herfst nog een weekend of een weekje mee pak op een gletser.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:22 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Veel plezier. *jaloers*
Het snowboardseizoen is nu wel zo'n beetje afgelopen, dat is ook wel te zien aan dit topic dat niet meer zo'n vaart loopt. Met deze temperaturen is de sneeuw natuurlijk ook niet meer van zo'n beste kwaliteit (vooral in de middag)
Zijn er nog mensen die deze zomer nog gaan boarden op een gletscher o.i.d ?
Ik zal wel een paar keer indoor gaan snowboarden, zal daar ook wel lekker rustig zijn in de zomerquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:22 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Veel plezier. *jaloers*
Het snowboardseizoen is nu wel zo'n beetje afgelopen, dat is ook wel te zien aan dit topic dat niet meer zo'n vaart loopt. Met deze temperaturen is de sneeuw natuurlijk ook niet meer van zo'n beste kwaliteit (vooral in de middag)
Afgelopen? Nu al?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:22 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Veel plezier. *jaloers*
Iedereen zal wel in VT zitten i.v.m de dutchweekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:29 schreef beerke het volgende:
Hmmmm... het is hier verdacht stil de laatste tijd.
dat is de laatste plek waar ik nu wil zitten, dronken lui ontwijken in de pap......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Iedereen zal wel in VT zitten i.v.m de dutchweek
Maar het weer van de afgelopen periode doet me ook niet echt aan wintersport denken.
De sneeuw zal wel niet al te best zijn inderdaad... zag op een paar andere foto's dat het op sommige plekken ook lekker waterskiën/boarden isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat is de laatste plek waar ik nu wil zitten, dronken lui ontwijken in de pap......
sowieso frankrijk.. bah...
ik ben anti apres-skiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:25 schreef ReWinD het volgende:
[..]
De sneeuw zal wel niet al te best zijn inderdaad... zag op een paar andere foto's dat het op sommige plekken ook lekker waterskiën/boarden is
Maar wat is er mis met Frankrijk? Jij bent meer iemand van de Aprés-ski?
welke is dat?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:59 schreef Steven184 het volgende:
Me too, Oostenrijk trekt me gewoonweg meer dan Frankrijk. Al heb ik qua boarden absoluut geen slechte ervaringen met Frankrijk, Oostenrijk is meer mijn ding. Volgend jaar hopelijk een tripje langs de mooiste gletscher van Oostenrijk
Ik hou niet van Frankrijk. Het is niet slecht maar vind het meer kwantiteit dan kwaliteit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:25 schreef ReWinD het volgende:
[..]
De sneeuw zal wel niet al te best zijn inderdaad... zag op een paar andere foto's dat het op sommige plekken ook lekker waterskiën/boarden is
Maar wat is er mis met Frankrijk? Jij bent meer iemand van de Aprés-ski?
Ik bedoelde eigenlijk Gletschers, ik wil grtaag een rondtrip doen. Hintertux, Molltaler, Pitztal, Solden, Stubai, Kaprun, Kaunertal en Schalstal stonden al heel lang op het lijstje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
welke is dat?
me personally vind de molltaler wel heeeeeel mooi
Als je niet weet waar je over praat moet je niks zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat is de laatste plek waar ik nu wil zitten, dronken lui ontwijken in de pap......
sowieso frankrijk.. bah...
Vorig jaar is er ook 20 centimeter vers gevallen. Pap valt echt heel erg mee. Je zit echt zo hoog. Dal is wel minder maar daar hoef je niet te komen. (ja op de terugweg wel)quote:Op zondag 6 mei 2007 17:49 schreef Rnej het volgende:
dude, ik was niet serieus...
en over die pap, dan heb je gewoon mazzel gehad, want gewoonlijk ist overal pap rijden, deze tijd van t jaar
maarreh, tidee is meer dat de hele bende vol zit met hollanders en dat de meesten er heen gaan om te zuipen... als ik daar dus ook zou zijn moest ik in mn eentje beetje vroeg op gaan staan en boarden... dat was meer de strekking
mwoh, kzat in kaprun en dat was snorkelen na 1 uur 's middags hoor....quote:Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Vorig jaar is er ook 20 centimeter vers gevallen. Pap valt echt heel erg mee. Je zit echt zo hoog. Dal is wel minder maar daar hoef je niet te komen. (ja op de terugweg wel)
Moet zeggen dat toch gezellig is hoor met ze alle. Hoe meer ze zuipen hoe rustiger de volgende ochtend is. Wel hoop families die vroeg de piste op gaan.
Mooie van nederlands barpersoneel is dat ze neit echt goed opletten. Flessen dranken gingen zo achter de bar vandaan![]()
verbouwing? je bedoelt t hotel?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:51 schreef FlowDesign het volgende:
Iemand nog in SW Landgraaf geweest de laatste tijd? Hoe staat het met de verbouwing?
Ze zijn er nog een baan naast aan het bijbouwenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
verbouwing? je bedoelt t hotel?
dat gaat volgend jaar open toch?
nja, ik ga dinsdag de 15e, dus ik kijk wel ff voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |