abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49118884
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:51 schreef FlowDesign het volgende:
Iemand nog in SW Landgraaf geweest de laatste tijd? Hoe staat het met de verbouwing?
Heb het al hier eerder gepost over de verbouwing maar volgens mij blijft alles gewoon open alleen gaat er wel nog pistes dicht verwegen onderhoud enz.

SnowWorld is voornemens het onroerend goed van haar indoor skibanen in Zoetermeer en Landgraaf te kopen. De koop wordt deze maand afgerond, waarmee een bedrag is gemoeid van ruim Euro 50 mln.. Met de koop creëert SnowWorld een optimaal platform waarop haar nationale en internationale strategie succesvol kan worden gerealiseerd.

Zowel in SnowWorld Zoetermeer als Landgraaf wordt gewerkt aan uitbreiding van de skicapaciteit met een vierde piste in Landgraaf, opening oktober 2007, verdubbeling van de verhuurruimte en wat betreft Zoetermeer zijn er vergevorderde plannen voor een vierde wedstrijdpiste van ten minste 300 meter lang. Het geheel in Zoetermeer zal, naar het zich nu laat aanzien, worden afgerond met een panoramisch restaurant.

SnowWorld Landgraaf wordt bovendien in de breedte ontwikkeld met de bouw van een aanpalend 4-sterren sport chalethotel dat met een capaciteit van 400 bedden een forse stimulans betekent voor de bezoekers aantallen vanaf begin 2008.

Hotel

Internationaal wordt gewerkt aan een indoor skipiste in Barcelona dat een kopie zal zijn van Landgraaf en de start betekent van het exploiteren van meerdere buitenlandse vestigingen op termijn.

SnowWorld is in haar 10-jarig bestaan uitgegroeid ’s werelds meest aansprekende leisure bedrijf op het gebied van indoor skiën en is in Europa trendsetter. Met een personeelsbestand van circa 800 mensen en ruim 2,5 mln. bezoekers verwacht SnowWorld in het lopende boekjaar een omzet te realiseren van een kleine Euro 30 mln.. Bovendien is SnowWorld goed winstgevend.

Recentelijk is SnowWorld lid geworden van de ‘Club van 11’ welke de 11 grootste Nederlandse attractieparken verenigt en een nieuwe mijlpaal betekent voor oprichter en CEO Koos Hendriks. In 2004 ontving de oprichter van SnowWorld al de onderscheiding van Ondernemer van het Jaar.

Bron: www.snowworld.nl

Maar het schijnt maar een kleine piste te zijn die er bijkomt in LG anders zou die ook niet zo snel af kunnen zijn, ook heb ik gehoord dat er nog niet veel te zien was van de bouw maar dat is al een tijd terug.
............................
  maandag 7 mei 2007 @ 21:59:45 #182
71115 Rnej
I walk the line
pi_49120037
voor zover ik weet komt in landgraaf alleen een hotel erbij, en geen piste...

(ik schijn bij snowworld te werken dus ik weet wel ongeveer wat er daar aan de hand is )

dus wat ik hier lees snap ik niet echt, want heb er nooit wat van gehoord, dus ik gok dat ze een stukkie beginnerspiste erbij gaan maken.. heb iets vaags gehoord over dat t restaurant verplaatst wordt en dat de beginnerspiste doorgetrokken wordt... niets spectaculairs dus..
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:29:12 #183
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_49189907

Woot de LTD evil twin!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:33:20 #184
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49190068
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
[afbeelding]

Woot de LTD evil twin!
Is volgens mij al eens gepost maar wel super vet ding.

Toch vind ik de evil twin van dit jaar stiekum mooier
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:48:49 #185
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_49190637
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:33 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Is volgens mij al eens gepost maar wel super vet ding.

Toch vind ik de evil twin van dit jaar stiekum mooier
Klopt die van dit jaar was tof!
Deze is nadeel ook weer dat ie rond de 500 ballen gaat kosten .
Nu zit ik hard te twijfelen.
De gewone nieuwe twin en goliath of de LTD.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:16:35 #186
71115 Rnej
I walk the line
pi_49209601
500 euro voor een railsletje vind ik nogal aan de hoge kant... goeie plank hoor, maar damn, kan je beter 2 dominants kopen.... werkt ook, en kan je veel meer afraggen
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:08:17 #187
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49224627
Idd.

Ik snap niet wat al the Fuzz is over die Evil Twin.
Doe dan een echt goeie plank die beter is en ook nog eens beter rijdt op de piste.

Een Ride DH of een Buton Dominat ofzo...
Is iig een stuk goedkoper en de DH staat ook nog eens te boek als een beter board. Dat ook nog wat op de piste kan....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_49238212
Ja, maar dan heb je niet de triple base tech
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:05:59 #189
71115 Rnej
I walk the line
pi_49241776
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:48 schreef GenesiZ het volgende:
Ja, maar dan heb je niet de triple base tech
een beetje railrijder heeft geen triple base nodig

(ik reken mezelf hier niet toe... maar ik durf happers te hebben )
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:26:49 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49243077
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef Rnej het volgende:

[..]

een beetje railrijder heeft geen triple base nodig

(ik reken mezelf hier niet toe... maar ik durf happers te hebben )
Met een Rome Flag of met een Burton T6 railen

Maar dat hele triple base gezeur vind ik een beetje gay.
Ga gewoon goed leren snowboarden ipv truukjes te gebruiken door een ander ontwerp....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_49244278
Weet je wat gay is

Ach, het is wat nieuws en het heeft z'n voordelen, maar daardoor ook zijn nadelen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:41:18 #192
71115 Rnej
I walk the line
pi_49247549
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Met een Rome Flag of met een Burton T6 railen

Maar dat hele triple base gezeur vind ik een beetje gay.
Ga gewoon goed leren snowboarden ipv truukjes te gebruiken door een ander ontwerp....
met een flag railen gaat prima hoor
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:12:00 #193
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49249455
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:08 schreef Komakie het volgende:
Idd.

Ik snap niet wat al the Fuzz is over die Evil Twin.
Doe dan een echt goeie plank die beter is en ook nog eens beter rijdt op de piste.

Een Ride DH of een Buton Dominat ofzo...
Is iig een stuk goedkoper en de DH staat ook nog eens te boek als een beter board. Dat ook nog wat op de piste kan....
Ik daag je uit ( )om mijn Evil Twin een keer te rijden. Het is geen typische rail plak. Hij is in ze tail en nose stijver dan in midden. Ik heb er ook dagen piste mee gereden en niet gemerkt dat ie daar moeite mee heeft.
Ride DH is ook optie voor mij geweest maar vond triple base lekker en Ride DH is toch meer buiten plank terwijl de ET het indoor ook goed doet.

Verder is triple base is zeker geen gezeik en rijd gewoon heerlijk.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:19:54 #194
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49249960
  vrijdag 11 mei 2007 @ 03:30:55 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49256007
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:41 schreef Rnej het volgende:

[..]

met een flag railen gaat prima hoor
Alles kan. Met een T6 gaat het ook. Maar het is niet aan te raden. Ook niet met een Flag.
Hoewel ik toegeef dat het met een Flag minder moeilijk is dan met een T6....
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ik daag je uit ( )om mijn Evil Twin een keer te rijden. Het is geen typische rail plak. Hij is in ze tail en nose stijver dan in midden. Ik heb er ook dagen piste mee gereden en niet gemerkt dat ie daar moeite mee heeft.
Ride DH is ook optie voor mij geweest maar vond triple base lekker en Ride DH is toch meer buiten plank terwijl de ET het indoor ook goed doet.

Verder is triple base is zeker geen gezeik en rijd gewoon heerlijk.
Ehm.... je gaat me niet vertellen dat dat plankje een Flag, Baron ES, T6, Custom X of iets dergelijks bij houdt toch? Als je hem flink op zijn staart trapt merk je toch het verschil. Ligt misschien ook voor een deel aan mijn lengte+gewicht maar dan nog.

gezeik is misschien niet helemaal het goede woord. Maar het hele verhaal dat het makkelijker rijdt enzo vind ik gewoon een beetje vals spelen. Komt bij mij een beetje over zo van "het is makkelijker omdat ik geen zin heb om echt goed te leren snowboarden"
Nou bedoel ik niet dat je niet kunt snowboarden maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Het zal best lekker kunnen rijden maar geef mij maar een normale plank.

Voor de duidelijkheid, ik heb een keer op een Bataleon gereden (Hero) en ik vond het redelijk rijden. Alleen miste ik toch een stukje directheid. Ik denk dat het aan het triple base systeem ligt maar goed...

Ik snap alleen je verhaal over die buiten plank niet
Hij is wel wat all-rounder dan die ET volgens mij. Maar hij kan goed railen en dan is een plank een plank voor mij en moet je gewoon uitzoeken wat het lekkerste rijdt. In jouw geval de ET
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:27:54 #196
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49267962
quote]Op vrijdag 11 mei 2007 03:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Alles kan. Met een T6 gaat het ook. Maar het is niet aan te raden. Ook niet met een Flag.
[..]

Ehm.... je gaat me niet vertellen dat dat plankje een Flag, Baron ES, T6, Custom X of iets dergelijks bij houdt toch? Als je hem flink op zijn staart trapt merk je toch het verschil. Ligt misschien ook voor een deel aan mijn lengte+gewicht maar dan nog.

gezeik is misschien niet helemaal het goede woord. Maar het hele verhaal dat het makkelijker rijdt enzo vind ik gewoon een beetje vals spelen. Komt bij mij een beetje over zo van "het is makkelijker omdat ik geen zin heb om echt goed te leren snowboarden"
Nou bedoel ik niet dat je niet kunt snowboarden maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.

Voor de duidelijkheid, ik heb een keer op een Bataleon gereden (Hero) en ik vond het redelijk rijden. Alleen miste ik toch een stukje directheid. Ik denk dat het aan het triple base systeem ligt maar goed...

Hij is wel wat all-rounder dan die ET volgens mij. Maar hij kan goed railen en dan is een plank een plank voor mij en moet je gewoon uitzoeken wat het lekkerste rijdt. In jouw geval de ET
[/quote]

Zeg ook niet dat ik bij kan houden maar hij word niet heel onrustig ofzo op de piste. Althans zo voel ik het.

Ja ik begrijp het. Je word er lui van. Je hoeft je bocht niet helemaal door te zetten tot het einde. Scheelt niet veel maar toch merk je het. Ieder wat wils natuurlijk..... en dat is nou net het mooie aan al die planken. Ieder kan zijn ideale plank kiezen.

Zou best kunnen dat die directheid weg valt door TBT . Ik merk dit niet maar ben dan ook geen pro.

Ik zocht een lekkere jibplank voor zowel indoor als outdoor. Heb de Forum Jiblet en Ride Kink ook getest. indoor waren ze lekker maar had gevoel als je die op de piste zou rijden dat ze te slap waren. De ET is iets stijver waardoor ik dit gevoel niet had en toch lekker kon jibben.
Conclusie: Vond de Forum Jiblet en Ride kink te slap en de ET net goed. Maar zoals je al aangaf dat is heel persoonlijk en ik vind de ET lekker met het Triple Base Technologie.

Zoek trouwens nog een mooi plankje voor me vriendin. Ze is ook verslaafd geraakt. (gelukkig) maar nu gingen we in snowplanet weer huren en dat viel zwaar tegen (en terecht natuurlijk). we hadden op vakantie een Forum Recon 153 met Recon bindingen gehuurd en dat beviel er wel maar de print was niet mooi vond ze ( en ze wil gewoon een dames board.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:56:08 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49271652
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:27 schreef Basje_B het volgende:
[quote]Op vrijdag 11 mei 2007 03:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

[..]

Zeg ook niet dat ik bij kan houden maar hij word niet heel onrustig ofzo op de piste. Althans zo voel ik het.
[/quote]

Het ging mij er ff om dat hij misschien wel prima op de piste ligt maar als je hem echt op zijn staart trapt moet hij toch onrustiger worden. Maar ja, das wel met alle railboardjes een beetje. Hoewel de DH echt goed blijft rijden.

Tenminste, dat is wat ik elke keer van de experts hoor. Ik ben zelf ietsje te groot en te zwaar voor dat board
quote:
Ja ik begrijp het. Je word er lui van. Je hoeft je bocht niet helemaal door te zetten tot het einde. Scheelt niet veel maar toch merk je het. Ieder wat wils natuurlijk..... en dat is nou net het mooie aan al die planken. Ieder kan zijn ideale plank kiezen.

Zou best kunnen dat die directheid weg valt door TBT . Ik merk dit niet maar ben dan ook geen pro.

Ik zocht een lekkere jibplank voor zowel indoor als outdoor. Heb de Forum Jiblet en Ride Kink ook getest. indoor waren ze lekker maar had gevoel als je die op de piste zou rijden dat ze te slap waren. De ET is iets stijver waardoor ik dit gevoel niet had en toch lekker kon jibben.
Conclusie: Vond de Forum Jiblet en Ride kink te slap en de ET net goed. Maar zoals je al aangaf dat is heel persoonlijk en ik vind de ET lekker met het Triple Base Technologie.

Zoek trouwens nog een mooi plankje voor me vriendin. Ze is ook verslaafd geraakt. (gelukkig) maar nu gingen we in snowplanet weer huren en dat viel zwaar tegen (en terecht natuurlijk). we hadden op vakantie een Forum Recon 153 met Recon bindingen gehuurd en dat beviel er wel maar de print was niet mooi vond ze ( en ze wil gewoon een dames board.
Forum Aura (geloof ik) heeft me vriendin een keer gehuurd en die vond het helemaal geweldig.
Ze heeft ook een keer een Burton Troop gehad en die is net ietsje stijver geloof ik. Niet zo op gelet eigenlijk maar zo op eerste oogpunt leek het zo. Ze vond toen de Aura lekkerder. Maar ja, verschilt bij haar van dag tot dag

Maar het zijn allebij Boards waarbij je best redelijk door kunt groeien en toch nu ook al lol er van kunt hebben
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:18:26 #198
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49272593
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het ging mij er ff om dat hij misschien wel prima op de piste ligt maar als je hem echt op zijn staart trapt moet hij toch onrustiger worden. Maar ja, das wel met alle railboardjes een beetje. Hoewel de DH echt goed blijft rijden.

Tenminste, dat is wat ik elke keer van de experts hoor. Ik ben zelf ietsje te groot en te zwaar voor dat board
[..]

Forum Aura (geloof ik) heeft me vriendin een keer gehuurd en die vond het helemaal geweldig.
Ze heeft ook een keer een Burton Troop gehad en die is net ietsje stijver geloof ik. Niet zo op gelet eigenlijk maar zo op eerste oogpunt leek het zo. Ze vond toen de Aura lekkerder. Maar ja, verschilt bij haar van dag tot dag

Maar het zijn allebij Boards waarbij je best redelijk door kunt groeien en toch nu ook al lol er van kunt hebben
[/quote]

Geloof je graag dat ie onrustig zou worden maar of ik merk het niet of hem nog nooit op ze start getrapt.
Is de 159 ook te klein?

hahah klinkt bekend. Aura is helaas nerges meer te vinden
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:57:29 #199
71115 Rnej
I walk the line
pi_49276185
t ligt idd ook voor een groot deel aan je gewicht, ik sta op een flag 160, en dat ding railt prima, omdat ie eigenlijk te klein is voor mn gewicht.....

en nja, als een evil twin voor jou werkt, prima dan

enne, railen met een T6 is volgens mij vragen om problemen , afgezien van een getrashede aluminium core stuiter je alle kanten op

btw... kweet wie ErrJee is ... hij zat soep te eten @ snowworld vanmiddag

alweer een mini-meet :p
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:34:38 #200
72282 360sjors
King of the Hill
pi_49289132
Niets mis met evolutie van snowboards hoor. Ik ben het dan ook echt oneens met Komakies aversie tegen nieuwe ontwikkelingen (lees Triple Base) omdat dat voor wussies zou zijn. We hadden ook nog allemaal lekker op snurfers kunnen staan als er geen nieuwe ontwikkelingen zouden zijn geweest die snowboarden eenvoudiger hebben gemaakt. Het grotere gemak opent deuren naar indrukwekkendere prestaties en/of een groter rijgenot.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 02:34:29 #201
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49291734
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:34 schreef 360sjors het volgende:
Niets mis met evolutie van snowboards hoor. Ik ben het dan ook echt oneens met Komakies aversie tegen nieuwe ontwikkelingen (lees Triple Base) omdat dat voor wussies zou zijn. We hadden ook nog allemaal lekker op snurfers kunnen staan als er geen nieuwe ontwikkelingen zouden zijn geweest die snowboarden eenvoudiger hebben gemaakt. Het grotere gemak opent deuren naar indrukwekkendere prestaties en/of een groter rijgenot.
snurfers roelen jonguh
  zaterdag 12 mei 2007 @ 02:36:52 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49291777
Maar ff serieus...

Ik ben het op zich wel met je eens dat ontwikkelingen alleen maar goed zijn in de sport. Bataleon zal ook zeker zijn waarde erin hebben. Als het namelijk echt aanslaat (ik zie nog niet heel veel boards van hun maar wel steeds meer) dan gaan andere merken met iets soort gelijks aan de slag.

Op zich is dat niet slecht. Ik vind alleen dat je er minder goed door leert snowboarden (leert dus. Als je het al kan is het een iets ander verhaal) en het heeft niet mijn hart omdat ik van mening ben dat de boards niet snel genoeg zijn. Maar das een persoonlijk verhaal
  zaterdag 12 mei 2007 @ 03:23:24 #203
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_49292393
ik laat me neus ook even zien

heb vandaag de ware snowboard held rnej mogen aanschouwen
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 11:43:26 #204
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_49295807
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:34 schreef 360sjors het volgende:
Snurfers inderdaad

Net als al die stakkers die nog steeds met strapbindingen werken

Evolutie jongens, de sport gaat verder..... FLOW!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 12 mei 2007 @ 11:43:45 #205
71115 Rnej
I walk the line
pi_49295816
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 03:23 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik laat me neus ook even zien

heb vandaag de ware snowboard held rnej mogen aanschouwen
held?
oh my

ik heb niet eens mn board met 2 bindingen vastgehad
pi_49295897
Komttie dan he, komtie, komtiedan he !!!!!

Vreemde sneeuwval
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:47:25 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49297375
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:43 schreef XL het volgende:

[..]

Snurfers inderdaad

Net als al die stakkers die nog steeds met strapbindingen werken

Evolutie jongens, de sport gaat verder..... FLOW!
Ik vond het wel leuk dat ik die marketingmanager van Flow uit zweden sprak aan het begin van het seizoen en dat hij zelf toe gaf dat Flow dingen echt verkeerd heeft aangepakt vroeger en echt een tijd lang bagger heeft afgeleverd en dat ze dit jaar voor het eerst pas echt hele goeie spullen hadden.
Knap dat hij het durfde toe te geven (onder enigzins beschonken toestand ) en hij heeft nog gelijk ook

Ik moet trouwens wel zeggen dat Flow bindingen zeker beter zijn dit jaar dan vorige jaren. Hoewel het nog steeds niet geaccepteerd is door een groot deel van de snowboardscene. Bataleon dan weer wel....

Ik lag echt in een scheur dat die marketingmanager van de US gewoon daar in zijn eentje een fles wijn stond weg te drinken en gewoon daarna nog een bestelde. Wat een gast

Ik had er nog bijna een sponsering voor de school eruit gekregen maar toen ze hoorden dat het over de Hot Zone (de shop) ging wilden ze niet meer aangezien die altijd onwijs negatief tegenover Flow staan. Hoewel hij in beschonken toestand wel meer mooie dingen vertelde

Ik heb Flow trouwens nooit echt als een evolutie gezien. Of iig niet een geslaagde evolutie. Er zijn maar bar weinig (grote) merken die het idee hebben overgenomen en hun eigen draai er aan hebben gegeven. Ik kan alleen K2 voor de geest halen en die hebben het geloof ik niet echt goed gedaan.

De Cap strap van Burton vind ik wel een goed voorbeeld van de evolutie. Het is misschien een kleintje maar kijk eens hoeveel merken het tegenwoordig gebruiken. Burton, Forum, Ride, Rome, Salomon, etc. Voor boarden
De extra tapered boards is ook wel een evolutie. Ik weet niet zeker of Burton er mee begonnen is (of nieuw leven heeft ingeblazen) met de Fish maar kijk maar naar anderen merken. Die Volkl Selecta is volgens hetzelfde principe opgebouwd. en zo zijn er nog wel een paar.
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:49 schreef GenesiZ het volgende:
Komttie dan he, komtie, komtiedan he !!!!!

Vreemde sneeuwval
WTF!
Dat heb ik nog nooit gezien.
Eerst dacht ik gewoon dat het een lawine was maar het lijkt wel een wolk ofzo. Lawine is het iig niet zo te zien. Staat ook niet echt bij wat het nou precies is.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:15:20 #208
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49316414
Zonder het te weten, heeft het Britse kledingwinkelconcern Burton een tijdje T-shirts in de rekken gehad met daarop een racistische boodschap. Het duurde een tijdje tot de fout was ontdekt, omdat de tekst in het Russisch was opgesteld.

De vertaling van de Russische tekst luidt 'We zullen Rusland zuiveren van alle niet-Russen!'. Nadat de fout was ontdekt, heeft het concern de T-shirts uit de handel genomen.

De boodschap is een veel gebruikte slogan in extreem-rechtse groeperingen in Rusland. Het concern treft geen blaam, omdat werd gedacht dat de vertaling 'Wees trots op Rusland' was. Ook de leverancier had de inkoper van de keten verzekerd dat het een keurige, Russische boodschap zou zijn.

van de frontpage
  zondag 13 mei 2007 @ 13:08:42 #209
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49327806
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vond het wel leuk dat ik die marketingmanager van Flow uit zweden sprak aan het begin van het seizoen en dat hij zelf toe gaf dat Flow dingen echt verkeerd heeft aangepakt vroeger en echt een tijd lang bagger heeft afgeleverd en dat ze dit jaar voor het eerst pas echt hele goeie spullen hadden.
Knap dat hij het durfde toe te geven (onder enigzins beschonken toestand ) en hij heeft nog gelijk ook

Ik moet trouwens wel zeggen dat Flow bindingen zeker beter zijn dit jaar dan vorige jaren. Hoewel het nog steeds niet geaccepteerd is door een groot deel van de snowboardscene. Bataleon dan weer wel....

Ik lag echt in een scheur dat die marketingmanager van de US gewoon daar in zijn eentje een fles wijn stond weg te drinken en gewoon daarna nog een bestelde. Wat een gast

Ik had er nog bijna een sponsering voor de school eruit gekregen maar toen ze hoorden dat het over de Hot Zone (de shop) ging wilden ze niet meer aangezien die altijd onwijs negatief tegenover Flow staan. Hoewel hij in beschonken toestand wel meer mooie dingen vertelde

Ik heb Flow trouwens nooit echt als een evolutie gezien. Of iig niet een geslaagde evolutie. Er zijn maar bar weinig (grote) merken die het idee hebben overgenomen en hun eigen draai er aan hebben gegeven. Ik kan alleen K2 voor de geest halen en die hebben het geloof ik niet echt goed gedaan.

De Cap strap van Burton vind ik wel een goed voorbeeld van de evolutie. Het is misschien een kleintje maar kijk eens hoeveel merken het tegenwoordig gebruiken. Burton, Forum, Ride, Rome, Salomon, etc. Voor boarden
De extra tapered boards is ook wel een evolutie. Ik weet niet zeker of Burton er mee begonnen is (of nieuw leven heeft ingeblazen) met de Fish maar kijk maar naar anderen merken. Die Volkl Selecta is volgens hetzelfde principe opgebouwd. en zo zijn er nog wel een paar.
[..]

WTF!
Dat heb ik nog nooit gezien.
Eerst dacht ik gewoon dat het een lawine was maar het lijkt wel een wolk ofzo. Lawine is het iig niet zo te zien. Staat ook niet echt bij wat het nou precies is.
Klopt opzicht wel. Het was zwaar en duur. Moet eerlijk zeggen dat die nieuwe spullen er wel gelikt uitzien. Ze hebben ook goed team. 2 rijders bij de eerste 3 van Air & Style is niet niks. (zo nog veel meer wedstrijden)

Probleem wat ze nu wel beetje hebben is een imago wat niet heel positief is en dat veranderen is vrij lastig. Die nieuwe teaser van Flow is wel F#*W goed. http://www.flow.com/teaser07/teasers.php
K2 heeft die strap met de Flow gecombineerd. Maar die binding was 300(!!!!!!!!!!!!) euro.

Die capstrap van Burton lag patent op maar hebben andere merken slim omzeildtdtdttddt. Heb je capstrap van Burton en ook een soort Crapstrap van Bataleon binding maar meot zeggen dat die Crapstrap lekkerder zit. Meer mogelijkheden op vast te strappen. Ook ouderwets over je tenen mocht je dat willen.

Was woensdag in Snowplanet. Heb de uprail gedaan. Is toch grappig omhoog railen.
Erik van Kammen gaf les aan de leraren daar. Hij nam ook paar schansen. Hij springt echt met zoveel steez. Mooi om te zien.
  zondag 13 mei 2007 @ 15:05:41 #210
71115 Rnej
I walk the line
pi_49331375
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:08 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Klopt opzicht wel. Het was zwaar en duur. Moet eerlijk zeggen dat die nieuwe spullen er wel gelikt uitzien. Ze hebben ook goed team. 2 rijders bij de eerste 3 van Air & Style is niet niks. (zo nog veel meer wedstrijden)

Probleem wat ze nu wel beetje hebben is een imago wat niet heel positief is en dat veranderen is vrij lastig. Die nieuwe teaser van Flow is wel F#*W goed. http://www.flow.com/teaser07/teasers.php
K2 heeft die strap met de Flow gecombineerd. Maar die binding was 300(!!!!!!!!!!!!) euro.

Die capstrap van Burton lag patent op maar hebben andere merken slim omzeildtdtdttddt. Heb je capstrap van Burton en ook een soort Crapstrap van Bataleon binding maar meot zeggen dat die Crapstrap lekkerder zit. Meer mogelijkheden op vast te strappen. Ook ouderwets over je tenen mocht je dat willen.

Was woensdag in Snowplanet. Heb de uprail gedaan. Is toch grappig omhoog railen.
Erik van Kammen gaf les aan de leraren daar. Hij nam ook paar schansen. Hij springt echt met zoveel steez. Mooi om te zien.
K2 cinch toch?

staat er nog steeds een @ duif in zoetermeer....

net als de burton fusion .... klotesysteem

drake heeft ook nog een tijdje het flow-systeem met straps gecombineerd.... maar denk niet dat het werkt, beetje dubbelop, flowbindingen stel je af op je boot en hoppa, nooiit meer met straps in de weer....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')