Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Het is in deze situatie "mits een goed trainingsschema en geen fucked up metabolisme."quote:(mits een goed trainingsschema en een fucked up metabolisme ).
k, overdrive leek mij niet "fucked up", ik dacht meer aan die dieet-jojo's...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:04 schreef Mr.J het volgende:
Wel een fucked up metabolisme in de zin van dat die in de overdrive staat.
En laat 't daar nu net mis gaan...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:10 schreef BertV het volgende:
ik dacht
De hersenen gebruiken veel energie, of de uitkomst nu klopt of niet...quote:
Assumption......quote:
Ok, dus als je net een bak kwark en een kilo kip hebt gegeten, en je eet na +/- een uur iets waar flink wat suiker in zit, wordt je maaltijd beter opgenomen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:40 schreef Mr.J het volgende:
Insuline is je opslaghormoon. Gaat je suikerspiegel snel omhoog, gaat je lichaam insuline produceren. Insuline zal cellen triggeren de stoffen uit het bloed te halen. Het is echter niet alleen voor spiercellen, maar ook voor vetcellen dioe getriggered worden tot opslag.
Verder zal een snelle piek in suikers resulteren in een hoge insulinepiek, wat ervoor zorgt dat er snel stoffen opgeslagen worden met als resultaat een lage bloedsuikerspiegel wat weer voor een hongergevoel zal zorgen. Dat wil je dus ook niet in je cut.
Het mag wel met melk. Een betere opname heb je met water en wordt het sneller opgenomen in je spieren en minder snel omgezet in creatinine.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:25 schreef BertV het volgende:
[..]
De hersenen gebruiken veel energie, of de uitkomst nu klopt of niet...
ff, iets anders, is het nog steeds zo dat creatine niet met melk genomen mag worden?
Of zijn daar weer andere ideeen over? Met een suikerrijke drank innemen zou volgens nieuwe inzichten niet hoeven.
k, het is wel zo makkelijk om alles in 1 maaltijdachtige shake te gooien, melk, havermout, eiwitpoeder en creatine.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Het mag wel met melk. Een betere opname heb je met water en wordt het sneller opgenomen in je spieren en minder snel omgezet in creatinine.
Heeft volgens mij te maken met calcium.
Check:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-faq-3550/
30 minuten voor de training en direct na de training pak ik 10 gram per keer. En na inname wacht ik 30 minuten voor het eten van eiwitten. Wel de carbs.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:12 schreef BertV het volgende:
[..]
k, het is wel zo makkelijk om alles in 1 maaltijdachtige shake te gooien, melk, havermout, eiwitpoeder en creatine.
Geen idee, ik neem het lekker met water in. Simpel zat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:25 schreef BertV het volgende:
[..]
De hersenen gebruiken veel energie, of de uitkomst nu klopt of niet...
ff, iets anders, is het nog steeds zo dat creatine niet met melk genomen mag worden?
Of zijn daar weer andere ideeen over? Met een suikerrijke drank innemen zou volgens nieuwe inzichten niet hoeven.
Eerder: Snelle suikers --> daarna maaltijd --> betere opname.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:39 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ok, dus als je net een bak kwark en een kilo kip hebt gegeten, en je eet na +/- een uur iets waar flink wat suiker in zit, wordt je maaltijd beter opgenomen?
Ik vind dat insuline maar vaag hoor....
beste in eens en zo vlug mogelijk na de trainingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik drink direct na de training me whey+dextrose in één is dit goed of is het beter 15/30 minuten te wachten?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:54 schreef Calyptus het volgende:
[..]
beste in eens en zo vlug mogelijk na de training
Maar is die insuline-piek niet allang voorbij tegen de tijd dat je maaltijd opgenomen wordt? Dat duurt denk ik wel een uurtje ofzo?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:33 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Eerder: Snelle suikers --> daarna maaltijd --> betere opname.
Het enige moment dat je dat wilt is na je training. Dus pwo shake met dextrose, daarna maaltijd.
1. Volgens mij niet, je zit in je puberteit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:25 schreef Rockert21 het volgende:
Dames,
Zonet de eerste keer officieel gefitnesst. Heb een trainingsschema gekregen waar ik me aan moest houden etc. etc., prima. Maar die fitnessinstructeur vertelde me iets over de invloed van testosteron op spierbouw. Ik ben nog jong(16), en hij vertelde me dat bijv. bij mij de spiergroei nog niet heel veel zal zijn omdat ik nog niet zoveel testosteron aanmaak. 2 vraagjes:
1: Klopt het wat hij zei?
2: Is het inderdaad zo dat ik nog weinig testosteron aanmaak. Ik ben toch al een vergevorderde puber?
Dank!
Don't you fucking "dames" mequote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:25 schreef Rockert21 het volgende:
Dames,
Zonet de eerste keer officieel gefitnesst. Heb een trainingsschema gekregen waar ik me aan moest houden etc. etc., prima. Maar die fitnessinstructeur vertelde me iets over de invloed van testosteron op spierbouw. Ik ben nog jong(16), en hij vertelde me dat bijv. bij mij de spiergroei nog niet heel veel zal zijn omdat ik nog niet zoveel testosteron aanmaak. 2 vraagjes:
2: Is het inderdaad zo dat ik nog weinig testosteron aanmaak. Ik ben toch al een vergevorderde puber?
Dank!
Ok, allergrootste hint die ik je nu kan geven is, wil je wat fitnessen en met gewichtjes spelen, gewoon voor de gezondheid en de fun, luister goed naar die kerel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:25 schreef Rockert21 het volgende:
Dames,
Dank!
whehehehequote:
Don't you "man" her boyquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef Calyptus het volgende:
straps... Train gewoon je grip man, doe je veel meer profijt mee
who you calling a boy, BOY.quote:
Any time.......quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef Calyptus het volgende:
[..]
who you calling a boy, BOY.
Let's take off our shirt and RASSLE like all manly men do...
Thanks, ik ga ff kijkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:15 schreef ivosnivo het volgende:
www.perfect-body.nl
En zoeken op straps.
Ik ben een meid....die kunnen ook aan krachttraining doen..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef Calyptus het volgende:
straps... Train gewoon je grip man, doe je veel meer profijt mee
Nee hoor. Die duurt wel eventjes een paar uur.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:21 schreef Sloper het volgende:
[..]
Maar is die insuline-piek niet allang voorbij tegen de tijd dat je maaltijd opgenomen wordt? Dat duurt denk ik wel een uurtje ofzo?
152.5 kgquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:36 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag gesquat (geen full) met 152,5 3x 10. Ging best lekker.
Me kuiten worden ook al sterker, ik verhoog elke week de zittende met 2,5kg en leggpress met 5kg.
Legpress zou verboden moeten worden!quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:59 schreef ivosnivo het volgende:
Ik doe helemaal geen legpress meer. Veel te gevaarlijk voor als je de laatste rep niet meer haalt. Je bent ook uren bezig om de schijven weer op te ruimen als je klaar bent
^^quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:51 schreef DjMark het volgende:
Ik doe gewoon zowel losse oefeningen (squat/lunges) als machines, legpress, hacksquat, leg curl, leg extension. Ik vind die combinatie juist lekker...
Dat doen mensen die niet zwaar genoeg trainen allemaal al!quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:56 schreef Frautie het volgende:
[..]
En als je klaar bent zo normaal mogelijk weglopen
Hahaha ik ook. We hebben legpress met schijven in een kuil staan met lange trap. En dan eerst squaten en dan legpress met 1 been doen, en dan zo moeilijk mogelijk kijken en het trappetje op kruipenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:03 schreef BertV het volgende:
[..]
Dat doen mensen die niet zwaar genoeg trainen allemaal al!
Ik trek altijd een moeilijk gezicht en loop zo mank mogelijk.
Ik train geen PL meer, zoals bekend is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef ivosnivo het volgende:
@Ledzep, ben je al een keer bij Monsterstrength wezen trainen?
Dus hij heeft alle records overal op?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik train geen PL meer, zoals bekend is.
Check filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid=3659991141073041716&q=Paul+Anderson
Sterkste man die ooit op de aardbol heeft rondgelopen en wordt waarschijnlijk door niemand geëvenaard.
Nee, want het was in de jaren '50 en zoals je ongetwijfeld weet waren er toen geen AAS of dergelijke doping, en evenmin bench shirts / squat suits / wraps / whatever. Maar desondanks had deze beste man een squat van 1200lbs en dat is evenveel als het WR nu, maar dan zonder alle bovengenoemde middelen. Ik heb een half jaar terug of zo ook wel eens een verhaaltje over hem geplant hier; hij was bijvoorbeeld ondanks zijn gewicht ontzettend explosief. En benen zo groot als die van Coleman.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dus hij heeft alle records overal op?
Ik heb ooit eens (3 maanden terugquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:24 schreef mister_popcorn het volgende:
hallo hallo, Ik zit weer 's in de lappenmand. Laatst gevoetbald, voor het eerst in 1.5 jaar oid, vol op doel schieten, ging lekker. Ik kom thuis, sta bovenaan de trap, ik draai me half en voel meteen allemaal gekraak en narigheid in mijn knieNu dus al ruim 'n 2 weken mijn benen niet kunnen trainen, vandaag wat deadlifts voor het eerst gedaan, en het ging wel redelijk. Morgen wat rustig lopen en fietsen, en misschien wat stoten op de zak als mijn been het houdt, en gaat alles prima, dan gaan we vrijdag weer verder
![]()
Heb de afgelopen tijd dus maar beetje bovenlichaam gedaan, veel mp's, overhead werk en griptraining. Die grip training werkt trouwens wel z'n vruchten af, dus misschien dat we binnenkort eens boven de 150 kg deadlift uit kunnen komen.
Mooi filmpie trouwens led, alleen blijf ik het toch jammer vinden dat hij er wel redelijk vadsig uit ziet...
echt debiel hoe erg je je buikspieren hiermee belast. Ik heb er eigelijk nooit last van aan de buitenkant maar ik ging laatst 2 dagen na een squat/deadlift training mijn buikspieren doen en ik kon amper sit ups doen omdat ik zoveel last aan de binnenkant van me buik hadquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef Calyptus het volgende:
beste oefeningen om een muur van buikspieren te krijgen zijn deadlifts en squats, als je maar 1 maal per week traint zou ik die er zeker bijnemen, maar het zijn wel zowat zwaarste die er zijn.
Och ik weet nog toen ik de eerste keer deadlifte en squatte. Na 3 maand van 2 keer per week 5-6 sets had ik de sterkste abs uit mn oude boksclub. Er heeft zelfs iemand een vinger gebroken met in mn buik te slaan(voor de fun toen, in een half zatte bui daagde ik vrienden/kennissen uit zo hard mogelijk in mn buik te slaan voor 1 pintje. Ik heb nooit pijn gehad buiten 1 zatlap die half op mn lul sloegquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:07 schreef Fugie het volgende:
ff quote uit een ander topic
[..]
echt debiel hoe erg je je buikspieren hiermee belast. Ik heb er eigelijk nooit last van aan de buitenkant maar ik ging laatst 2 dagen na een squat/deadlift training mijn buikspieren doen en ik kon amper sit ups doen omdat ik zoveel last aan de binnenkant van me buik had
nicequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:16 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Och ik weet nog toen ik de eerste keer deadlifte en squatte. Na 3 maand van 2 keer per week 5-6 sets had ik de sterkste abs uit mn oude boksclub. Er heeft zelfs iemand een vinger gebroken met in mn buik te slaan(voor de fun toen, in een half zatte bui daagde ik vrienden/kennissen uit zo hard mogelijk in mn buik te slaan voor 1 pintje. Ik heb nooit pijn gehad buiten 1 zatlap die half op mn lul sloeg)
En die anderen maar duizenden sit-ups doen en na 1 slagje in de buik al neergaan en het niet snappen
zolang je goed eet denk ik niet dat het veel uitmaakt. 's ochtends zou je juist wat meer energie kunnen hebben omdat je nog niets hebt gedaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:02 schreef Jim.Beam het volgende:
Maakt het ook wat uit als je sochtends of savonds traint? Ivm dat je savonds misschien paar uurtjes erna naar bed gaan en dus meer rust ofzo?
Waarom ben je precies gestopt, geen motivatie oid. meer?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik train geen PL meer, zoals bekend is.
Check filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid=3659991141073041716&q=Paul+Anderson
Sterkste man die ooit op de aardbol heeft rondgelopen en wordt waarschijnlijk door niemand geëvenaard.
Of je moet de marathon willen sprinten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:13 schreef J-Will het volgende:
hij gaat nu voor de duursporten, fietsen en lopen was het toch?
Trainen voor marathon gaat niet echt hand in hand met brute krachttraining lijkt me.
oei, dat doen die kenianen dus, 42 km lang bijna 20km/u... dwz "onze" sprint snelheid!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:06 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Of je moet de marathon willen sprinten.
Leg een washandje op je penis, knijp je prostaat aan zodat de penis omhoog gaat en herhaal dit een 15 keer. Drie setjes van 15.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Consigliere het volgende:
Niet lullig bedoeld ofzo he... Maar kun je ook de spieren in je penis trainen? Zo ja, hoe komt ie er dan uit te zien?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Consigliere het volgende:
Niet lullig bedoeld ofzo he... Maar kun je ook de spieren in je penis trainen? Zo ja, hoe komt ie er dan uit te zien?
Ja en danquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Leg een washandje op je penis, knijp je prostaat aan zodat de penis omhoog gaat en herhaal dit een 15 keer. Drie setjes van 15.
Wanneer het makkelijk gaat twee washandjes en dan overgaan naar een toilethanddoek, normale handdoek en uitbouwen tot strandlaken.
Motivatieproblemen idd door enorme hoeveelheden voeding en trainingsmogelijkheden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:32 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Waarom ben je precies gestopt, geen motivatie oid. meer?
penis heeft geen spieren maar zwellichamen. Sommige anabolica kunnen, in tegenstelling tot de mythe, voor een tijdelijke vergroting zorgen van de penis.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Consigliere het volgende:
Niet aan te raden. Ik heb het wel eens geprobeert, maar je word er behoorlijk gaar van.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:29 schreef Alessandro het volgende:
Red BULL een uur voordat je gaat sporten is dat goed of slecht??
Dat is toch:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef Del_Toro het volgende:
kan iemand carbcycling uitleggen en een goed cutschema met carbcycling als voorbeeld tonen?
Met crosstrainen verbrand je volgens mij meer calorieënquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef Del_Toro het volgende:
kan iemand carbcycling uitleggen en een goed cutschema met carbcycling als voorbeeld tonen?
Gappie, hoe gaat ie nou met trainen? Nog altijd onafgebroken bezig?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef Del_Toro het volgende:
Ach ja, risico van 't vak, in het begin had ik ook overal pijntjes. Let er op, maar niet teveelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:55 schreef Fugie het volgende:
+ 5x5x50 bankdrukken
+ merkbare vooruitgang met alle oefeningen
-na wat fanatieke pull ups is mijn elleboog gaar:{ ergens bij de aanhecting van me tricep zit het niet helemaal lekker :x
Ik heb ook last van me lnker knie, bovenkant van de knie. Zeg maar de spier die op de schijf ligt. Toevallig ook al een week. Net gewoon gesquat 110 ging redelijk. Had hem ook helemaal ingewikkeld met elastisch lint.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:16 schreef McGilles het volgende:
Ik heb nu al een week of 5 'last' van mijn linker knie, is dit een reden om eens langs een huisarts te gaan of gewoon lekker doortrainen. Voel me altijd zo'n debiel als ik naar de huisarts ga, hij raadt mij toch af te gaan deadliften/squatten met 100+ kg en als ik er nog last van blijf houden weer langskomen etc etc.
Het is echt een irritant gevoel, beetje constante zeurende pijn.
Ja, net boven mijn knieschijf. Squatten en deadliften lukt ook nog wel maar of het nou zo bevordelijk is....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb ook last van me lnker knie, bovenkant van de knie. Zeg maar de spier die op de schijf ligt. Toevallig ook al een week. Net gewoon gesquat 110 ging redelijk. Had hem ook helemaal ingewikkeld met elastisch lint.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben ook een paar keer s'ochtends wakker gewordne, toen was die pijn niet harden.
Kniequote:
Een ´bodybuilder´ heeft meer kracht dat lijkt me logisch. Maar hij traint met een ander doel dan iemand die aan kickboksen/mma doet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:41 schreef Jajong het volgende:
Even een vraag je hè, en dit bedoel ik niet beledigend ofzo of wil niks uitlokken o.i.d. maar denken de bodybuilders c.q. heel erg gespierde mensen hier ook dat ze heel sterk zijn e.d?
Soms komt er namelijk wel eens zo'n bodybuilder naar mijn sportschool ( kickboksen/MMA ) en die doen dan heel stoer en denken dat ze heel sterk zijn maar zijn a) na 2 minuten doodsmoe, b) bakken er niks van en liggen of de hele tijd in een armklem of vangen allemaal klappen op hun kanis, om vervolgens nooit weer te komen..
Dus... denken jullie dat, of niet?
Nah, als ik bijvoorbeeld worstel met zo'n iemand ben ik toch echt sterker dan diegene hoor. Dat bankdrukken en squaten is allemaal 1 gerichte oefening vaak in een rechte lijn. Als je iets moet doen wat daarvan afwijkt heb je daar helemaal niets meer aan lijkt me... Ik durf te zeggen dat ik meer functionele kracht heb dan de gemiddelde bodybuilder.. Tuurlijk, met handjedrukken leg ik het af.. Maar daar houdt 't ook wel op denk ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Een ´bodybuilder´ heeft meer kracht dat lijkt me logisch. Maar hij traint met een ander doel dan iemand die aan kickboksen/mma doet.
Als je een kickboxer 150kg laat squaten ligt die ook plat.
Jij bent ´anders´ sterk dan een bodybuilder. Nogmaals als jij als kickboxer in een gym wordt geplaatst leg jij het ook af tegen de hele zaal. En andersom ook zoals jij zegt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nah, als ik bijvoorbeeld worstel met zo'n iemand ben ik toch echt sterker dan diegene hoor. Dat bankdrukken en squaten is allemaal 1 gerichte oefening vaak in een rechte lijn. Als je iets moet doen wat daarvan afwijkt heb je daar helemaal niets meer aan lijkt me... Ik durf te zeggen dat ik meer functionele kracht heb dan de gemiddelde bodybuilder.. Tuurlijk, met handjedrukken leg ik het af.. Maar daar houdt 't ook wel op denk ik.
Klopt, maar ik vraag me meer af of veel bodybuilders ook denken dat ómdat ze zoveel kunnen squaten en weet ik wat, ook denken dat ze sterk zijn qua vechten.. Soms met uitgaan merk ik dat nog wel eens namelijk, en vroeg me af of dat iets normaals was onder de bodybuilders.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jij bent ´anders´ sterk dan een bodybuilder. Nogmaals als jij als kickboxer in een gym wordt geplaatst leg jij het ook af tegen de hele zaal. En andersom ook zoals jij zegt.
Dan moet je eens tegen mij vechtenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nah, als ik bijvoorbeeld worstel met zo'n iemand ben ik toch echt sterker dan diegene hoor. Dat bankdrukken en squaten is allemaal 1 gerichte oefening vaak in een rechte lijn. Als je iets moet doen wat daarvan afwijkt heb je daar helemaal niets meer aan lijkt me... Ik durf te zeggen dat ik meer functionele kracht heb dan de gemiddelde bodybuilder.. Tuurlijk, met handjedrukken leg ik het af.. Maar daar houdt 't ook wel op denk ik.
Wat is dit voor vuig taalgebruik ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Dan moet je eens tegen mij vechten
Squatten doet idd niet veel, er zijn beter dingen, maar grotere limitkracht en explosieve kracht getraind door gewichten kan ERG handig zijn.
Het feit dat zware bodybuilders e.d. zo vroeg moe zijn is omdat ze niet op conditie getraind zijn. Als je op straat tegen ze vecht gaat het er wel anders aan toe, dan moet je niet 2 minuten kunnen presteren.
Hoezo, wat voor nut heeft het dan als je het over functionele kracht hebt? ( zelfverdediging o.i.d. )quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wat is dit voor vuig taalgebruik ?
Jij squat ook niet meer...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wat is dit voor vuig taalgebruik ?
bodyslams, recht kunnen blijven staan,stabielere core,...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoezo, wat voor nut heeft het dan als je het over functionele kracht hebt? ( zelfverdediging o.i.d. )
Je kan heel hard rennenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoezo, wat voor nut heeft het dan als je het over functionele kracht hebt? ( zelfverdediging o.i.d. )
Ik doe nog steeds mijn dagelijkse pistols.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:09 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Jij squat ook niet meer...
Fullsquats zouden meer nut hebben, maar je moet echt niet over de 120kg gaan.
Hoeveel mensen ken jij die meer dan 120 kg wegen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:10 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds mijn dagelijkse pistols.
En waarom moet je niet over de 120kg gaan? Daar heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord.
2, maar in je post heb je het over fullsquats met 120kg, niet over 120kg BW.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:11 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij die meer dan 120 kg wegen?
Ja als jij tegenover Mr Miyagi staat kan jij nog zo je best hebben gedaan op je lowkicks maar je gaat ook in 2 tellen neer. Bovendien zijn je statements over de squat geheel onwaar, want de beweging is niet gecontroleerd, niet recht omhoog en komen er krachten van alle kanten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:12 schreef Jajong het volgende:
Nah, daar heb je dus echt niets aan omdat die squats vaak in een gecontroleerde omgeving gebeuren, in een rechte lijn omhoog e.d. In een echte situatie komen er krachten van alle kanten en simpele natuurkunde dicteert dat je nog zo sterk kan zijn, als iemand op de goeie manier pressie uitoefent, ga je om als je niet weet hoe je dat moet verdedigen, hoe sterk en dik je beenspieren ook zijn.
Ik heb het over vechttraining. Vanaf je 120kg kan squatten, zou ik squatten op 1 maal per week 3 keer 60 tot 80(speedsquat) 100 en 120 zetten. Een meerwaarde die hogere gewichten hebben zijn erg regressiefquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:12 schreef LedZep het volgende:
[..]
2, maar in je post heb je het over fullsquats met 120kg, niet over 120kg BW.
Wat wil je nou bewijzenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:12 schreef Jajong het volgende:
Nah, daar heb je dus echt niets aan omdat die squats vaak in een gecontroleerde omgeving gebeuren, in een rechte lijn omhoog e.d. In een echte situatie komen er krachten van alle kanten en simpele natuurkunde dicteert dat je nog zo sterk kan zijn, als iemand op de goeie manier pressie uitoefent, ga je om als je niet weet hoe je dat moet verdedigen, hoe sterk en dik je beenspieren ook zijn.
Uh oh, roid rage!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja als jij tegenover Mr Miyagi staat kan jij nog zo je best hebben gedaan op je lowkicks maar je gaat ook in 2 tellen neer. Bovendien zijn je statements over de squat geheel onwaar, want de beweging is niet gecontroleerd, niet recht omhoog en komen er krachten van alle kanten.
Ik train dan wel niet om gespierd te worden, maar ik weet zeker dat ik in een grondgevecht wel win van veel mensen. Ik heb wel eens getest tegen een vriend van me die goed in vechtsporten is. In het staande gevecht leg ik het echt af maar eenmaal dichtbij heb ik veel meer kracht!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vanaf 120kg al? 120kg is niks, dat kan je met ectostokjes à 60cm nog squatten. En bij dat laatste vraag ik me af waar je dat vandaan haalt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:14 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik heb het over vechttraining. Vanaf je 120kg kan squatten, zou ik squatten op 1 maal per week 3 keer 60 tot 80(speedsquat) 100 en 120 zetten. Een meerwaarde die hogere gewichten hebben zijn erg regressief
Haha, wedden voor je hele hebben en houwen dat ik je binnen 30 seconden in een klem heb liggen. En meer dan 80 kan ik volgens mij niet drukkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik train dan wel niet om gespierd te worden, maar ik weet zeker dat ik in een grondgevecht wel win van veel mensen. Ik heb wel eens getest tegen een vriend van me die goed in vechtsporten is. In het staande gevecht leg ik het echt af maar eenmaal dichtbij heb ik veel meer kracht!
Van die mensen die goed kunnen trappen maar maar 40kg kunnen bankdrukken winnen het echt niet als ik 140kg kan bankdrukken, met een grondgevecht dan!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja als jij tegenover Mr Miyagi staat kan jij nog zo je best hebben gedaan op je lowkicks maar je gaat ook in 2 tellen neer. Bovendien zijn je statements over de squat geheel onwaar, want de beweging is niet gecontroleerd, niet recht omhoog en komen er krachten van alle kanten.
Wat is je eigen lichaamsgewicht?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, wedden voor je hele hebben en houwen dat ik je binnen 30 seconden in een klem heb liggen. En meer dan 80 kan ik volgens mij niet drukken.
Komt goed uit, want ik vecht in de 80kilo klassequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat is je eigen lichaamsgewicht?
Jij hebt het hier wel over 'bodybuilders' die dan stoer proberen te doen, maar zelf probeer je het net zo hard met je vechtsport. Ik geloof er inderdaad geen zak van, heeft niks met ego te maken maar als ik iemand van 80kg voor me heb staan breek ik zo z'n nek![]()
Oke, kan je nu weer terug gaan naar je vechtsporttopic?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Komt goed uit, want ik vecht in de 80kilo klasse. Als je een keertje in Groningen bent moet je maar meetrainen, en dan kom ik daarna mee naar de fitnesszaal. Dan pwn ik jou, en jij daarna mij.
Haha, echt alles bevestigd hier. Kneuzenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Oke, kan je nu weer terug gaan naar je vechtsporttopic?
Het gaat mij om het feit dat je met jouw vechtsport in de gym het wel van mij zal winnen in de ring, maar niet op de straat. Je hebt zoveel vuile acties die je niet in de ring mag doen die je wel op straat zal kunnen doen, stel dat het nodig is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Komt goed uit, want ik vecht in de 80kilo klasse. Als je een keertje in Groningen bent moet je maar meetrainen, en dan kom ik daarna mee naar de fitnesszaal. Dan pwn ik jou, en jij daarna mij.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, echt alles bevestigd hier. Kneuzen.
Ik train ook in vuile straatvecht grappen hoor, niet alleen ringsport. Kapap, Krav Maga etc.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat je met jouw vechtsport in de gym het wel van mij zal winnen in de ring, maar niet op de straat. Je hebt zoveel vuile acties die je niet in de ring mag doen die je wel op straat zal kunnen doen, stel dat het nodig is.
Niks bevestigd, je bent gewoon aan het generaliseren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, echt alles bevestigd hier. Kneuzen.
We vinden je allemaal heel stoer en heel sterkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik train ook in vuile straatvecht grappen hoor, niet alleen ringsport. Kapap, Krav Maga etc.Als ik tegen iemand van een bodybuilder postuur zou moeten vechten peins ik er niet over om in zijn zak te trappen in zijn ogen uit te steken als het nodig is.
Ik zal het eens proberen uitleggen maar mn moeder zaagt op die moment de oren van mn kop, dus ik kan wegvallenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:20 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vanaf 120kg al? 120kg is niks, dat kan je met ectostokjes à 60cm nog squatten. En bij dat laatste vraag ik me af waar je dat vandaan haalt.
een karatekid, jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Niks bevestigd, je bent gewoon aan het generaliseren.
Als je echt groot bent en je hebt brute kracht dan mep je zo zo'n karatekid tegen de grond.
Over 1 maand precies woon ik in Groningen. Als je dan nog wil kunnen we wat afspreken. Kijken of je me dan nog een kneus noemt.........quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Over 1 maand precies woon ik in Groningen. Als je dan nog wil kunnen we wat afspreken. Kijken of je me dan nog een kneus noemt.........
laat ff weten wanneer, kunnen we komen kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Over 1 maand precies woon ik in Groningen. Als je dan nog wil kunnen we wat afspreken. Kijken of je me dan nog een kneus noemt.........
Bodybuilders zijn niet sterk. Bodybuilders zijn vooral breed. Dat de top sterk is is mede door genoeg anabolen in hun lijf. Ze missen de nodige explosiviteit en CNS-training om echt nuttig sterk te zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:51 schreef Fugie het volgende:
ja dat is nogal een dwaze vergelijking he, een bodybuilder vs een getrainde vechter
Dat bodybuilders vaak denken dat ze sterk zijn komt omdat ze dat ook zijn (goh). En waarschijnlijk denken er veel dat als ze sterk zijn ze ook kunnen vechten, maar alss het op vechten aankomt zullen ze het verliezen van een getrainde vechtsporter, maar dat is niet raar. Bedoel door squats leer je echt niet een takedown te verdedigen of lowkicks te ontvangen
Maar boksers zijn meestel ERG mobiel met hun voeten, dus als die bokser een maandje goed traint op takedown-defence(sprawlen of zijstappen denk ik dan aan) ligt het al helemaal anders.quote:Het is hetzelfde als een een gracie tegen een pure bokser te zetten, dan wint een bokser ook 9 van de 10 keer niet omdat ie in 2 seconden op de grond ligt en gesubmit wordt.
Srry, jajong, maar wil je kans hebben tegen onze ivo zul je fucking goed moeten zijn met je -80kgquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ok ze zijn breed, maar ook wel een beetje sterkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Bodybuilders zijn niet sterk. Bodybuilders zijn vooral breed. Dat de top sterk is is mede door genoeg anabolen in hun lijf.
Bodybuilding is het slechtste dat sportgerichte krachttraining is overkomen. Veel mensen zien nu de bomen niet door het bos en zitten eindeloos preachers curls te doen. Heavy compounds/OL ftw!
[..]
jups klopt, zelfde geldt dan ook voor een bodybuilder met enige kennis van vechtsporten, dan kom je er ook niet meer aan te pas met je 80kgquote:Maar boksers zijn meestel ERG mobiel met hun voeten, dus als die bokser een maandje goed traint op takedown-defence(sprawlen of zijstappen denk ik dan aan) ligt het al helemaal anders.
Ook de reden dat royce op het eind veel moeilijker begon te krijgen.
100 euro op Ivo!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waar kan je tickets kopen??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Haha, prima. Moet je over een maandje even iets in mijn fotoboek achter laten dan geef ik je t adres van mijn sportschoolquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hear hear!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
laat ff weten wanneer, kunnen we komen kijken
ik ben wel eens een tijd gaan thaiboksen en moet zeggen dat ik nog vol fut zat na een 1.5u training terwijl alle mannetjes die al 2 jaar daar trainen niet meer zo levendig waren. niet dat die training niet intensief genoeg was. een ook niet dat die mannetjes harder gingen als ik, omdat ze me namelijk niet zo makkelijk af konden met al hun geavanceerde technieken. ik kende de basics en had de power, zij kenden alle kneepjes maar kwamen (zwaar) te kort in kracht en uithouding (lagen allemaal plat na 10 pushupsquote:
Ga gewoon niet naar de huisarts. Vind een sportarts..Iedere stad heeft tegenwoordig wel een sport medisch advies centrum...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:16 schreef McGilles het volgende:
Ik heb nu al een week of 5 'last' van mijn linker knie, is dit een reden om eens langs een huisarts te gaan of gewoon lekker doortrainen. Voel me altijd zo'n debiel als ik naar de huisarts ga, hij raadt mij toch af te gaan deadliften/squatten met 100+ kg en als ik er nog last van blijf houden weer langskomen etc etc.
Het is echt een irritant gevoel, beetje constante zeurende pijn.
Je lult, of je trainde bij een nepschool. Bij KB Arnhem hebben ze 3 groepen: De beginners, gevorderden en wedstrijdvechters. Als jij "een tijd gaat thaiboksen" kom je als het goed is bij de beginners terecht. Wat je zegt is dus pure onzin. En "geavanceerde technieken" ?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:02 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
ik ben wel eens een tijd gaan thaiboksen en moet zeggen dat ik nog vol fut zat na een 1.5u training terwijl alle mannetjes die al 2 jaar daar trainen niet meer zo levendig waren. niet dat die training niet intensief genoeg was. een ook niet dat die mannetjes harder gingen als ik, omdat ze me namelijk niet zo makkelijk af konden met al hun geavanceerde technieken. ik kende de basics en had de power, zij kenden alle kneepjes maar kwamen (zwaar) te kort in kracht en uithouding (lagen allemaal plat na 10 pushups).
volgens mij heb jij gewoon wat liggen trappen tegen een breezah, wat op zich niet zo moeilijk is.
ps: heb jij de docu van nat. georaphic "fight science" al eens bekeken? daar zit een kerel bij die jij direct "bodybuilder postuur" zou noemen, maar je zo in de grond slaagt op alle mogelijke manieren. volgens mij ben jij gewoon jaloers![]()
Haha, grappenmaker. Deed je mee bij de kinderen tot 12 jaar ofzo? Of bij Fun, Punch & Kick met alle 40+ vrouwen?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:02 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
ik ben wel eens een tijd gaan thaiboksen en moet zeggen dat ik nog vol fut zat na een 1.5u training terwijl alle mannetjes die al 2 jaar daar trainen niet meer zo levendig waren. niet dat die training niet intensief genoeg was. een ook niet dat die mannetjes harder gingen als ik, omdat ze me namelijk niet zo makkelijk af konden met al hun geavanceerde technieken. ik kende de basics en had de power, zij kenden alle kneepjes maar kwamen (zwaar) te kort in kracht en uithouding (lagen allemaal plat na 10 pushups).
volgens mij heb jij gewoon wat liggen trappen tegen een breezah, wat op zich niet zo moeilijk is.
ps: heb jij de docu van nat. georaphic "fight science" al eens bekeken? daar zit een kerel bij die jij direct "bodybuilder postuur" zou noemen, maar je zo in de grond slaagt op alle mogelijke manieren. volgens mij ben jij gewoon jaloers![]()
Waar is dat gescheld nu steeds weer voor nodig zeg.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef Jajong het volgende:
Prutsers.
Zeg jij maar niks, Duke Nukemquote:Op maandag 5 februari 2007 00:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Waar is dat gescheld nu steeds weer voor nodig zeg.
Kankermongooltje toch.![]()
Haha ook echt. 2 druppels water!quote:
Hahahahahaha!1!!1! Goede grap kerel, nog nooit eerder gehoord.quote:
enquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef Jajong het volgende:
Kneuzen
metquote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef Jajong het volgende:
Prutsers.
ze wel niet zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef Jajong het volgende:
roid rage!!
Ik wil de eerste thai-vechter van 60 kilo wel eens zien die mij slooptquote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Deed je mee bij de kinderen tot 12 jaar ofzo? Of bij Fun, Punch & Kick met alle 40+ vrouwen?
Laat me a.u.b. niet lachen. IEDEREEN in dit topic ( ja ik ook ) wordt gesloopt door een getrainde Thai-vechter van 60 kilo.
En kom niet aan met die namen van " 's werelds sterkste mannen " bullshit, want als die echt zoooo sterk waren dat ze iedereen in elkaar zouden slaan, zouden ze geen boomstammen tillen maar vechten voor hun geld, aangezien daar 10000 keer meer geld in zit..
Prutsers.
Ten eerste moet jij niks zeggen over medicatie, want we weten allemaal wel hoe het komt dat jouw pik zo verschrompelt gekomen is.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:32 schreef Mr.J het volgende:
Maar goed, nu we het toch over het uiterlijk hebben;
@cultheld: Kijk je altijd zo sloom uit je ogen? Zo ja, komt dat door drugs gebruik, een teveel aan klappen tijdens het kickboxen of je medicatie die jouw TBS kliniek je voorschrijft?
@Jajong; Kan van jouw foto weinig zeggen maar vraag me alleen af of op die andere foto dat nu de treinkapers van '75 of van '77 zijn?
Ja, je hebt gelijk. Ik trek me terug. Ik wou gewoon iets weten en het duurde niet lang voordat iemand me persoonlijk aan begon te vallen, en ja dan retalieer ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef Calyptus het volgende:
wat een trolltopic is me dit geworden, het wordt tijd dat hier een modje wat komt cleanen...
Ik heb er geen problemen mee eigenlijk, alleen jij en je holmaatje Jajong zitten er kennelijk mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef cultheld het volgende:
Foto's van feesten en dan mag je vertyft zijn. Jij gaat echter 24/7 als Duke Nukem door het leven: Hard voor je
.
Aan jouw moeders reactie te horen was hij toch aardig op grootte.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ten eerste moet jij niks zeggen over medicatie, want we weten allemaal wel hoe het komt dat jouw pik zo verschrompelt gekomen is.
Steroiden worden per dozen verkocht nog wel? Nou nou, meid toch. En van hun salaris (week, maand, jaar?) kan je daar wel 1.000.000 stuks van kopen?quote:En nee sorry, dat zijn ze niet. Dat zijn ( helaas voor jou ) stuk voor stuk succesvolle zakenmensen met een salaris waar jij 1,000,000 dozen anabolen voor kan kopen.
Een skippybal nog wel. Nooit gedacht dat die krengen een IQ van >135 hadden.quote:Desalniettemin een goeie poging hoor, vooral voor iemand met het I.Q. van een skippybal.
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:43 schreef Jajong het volgende:
en ja dan retalieer ik. + blijf ik net zo lang in dit topic rondhangen en vervelend aanwezig zijn om zodoende een topic te kunnen verzieken.
Niet alles draait om geld he, sommige doen ook iets omdat ze het leuk vinden. En kom op zeg, tegen een thais mannetjes vechten die een keer zo licht is als mij ongeveer.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Deed je mee bij de kinderen tot 12 jaar ofzo? Of bij Fun, Punch & Kick met alle 40+ vrouwen?
Laat me a.u.b. niet lachen. IEDEREEN in dit topic ( ja ik ook ) wordt gesloopt door een getrainde Thai-vechter van 60 kilo.
En kom niet aan met die namen van " 's werelds sterkste mannen " bullshit, want als die echt zoooo sterk waren dat ze iedereen in elkaar zouden slaan, zouden ze geen boomstammen tillen maar vechten voor hun geld, aangezien daar 10000 keer meer geld in zit..
Prutsers.
Nee hoor dat punt is nu al een paar keer onderuitgehaald.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ik trek me terug. Ik wou gewoon iets weten en het duurde niet lang voordat iemand me persoonlijk aan begon te vallen, en ja dan retalieer ik.
( P.S. Die 60kg opmerking van mij was inderdaad overdreven, maar mijn punt staat nog steeds)
In dat geval, NEGEREN!!!!!!!!!!quote:
Ah, en dan ook nog setjes?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:19 schreef Frautie het volgende:
Kunnen we weer lekker kletsen over pijn lijden, spiermassa en de pret die trainen ons geeft?
Zaterdag borst en triceps gedaan. 55kg gebankdrukt![]()
Het gemiddelde in België voor een man lag op 50kg 1 rep in Belgiëquote:Op maandag 5 februari 2007 10:51 schreef BertV het volgende:
[..]
Ah, en dan ook nog setjes?
Dan heb je de stang, en aan beide kanten zo'n schijf van 15 + wat extra.
Krijgt een ongetrainde man nog veel problemen mee.
Dus dit is een uitnodiging om in het Centrale Vechtsport topic verder te gaan?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:32 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]Hardstikke gezellig hoor, maar we gaan het weer over bodybuilding hebben. Als je al zo nodig stoer wilt doen over internet, doe je het maar in een ander topic.[afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dus dit is een uitnodiging om in het Centrale Vechtsport topic verder te gaan?
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:51 schreef BertV het volgende:
Ah, en dan ook nog setjes?
Dan heb je de stang, en aan beide kanten zo'n schijf van 15 + wat extra.
Krijgt een ongetrainde man nog veel problemen mee.
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:56 schreef Calyptus het volgende:
Het gemiddelde in België voor een man lag op 50kg 1 rep in België
36 Topics lurken? Vies vuil lurkbeest dat je bent!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 11:00 schreef Celt het volgende:
nieuw centraal topic, krachttraining vs. vechtsport.![]()
Maar tis wel makkelijk eerst lopen bashen, krijg je een kut opmerking terug dus je beeld is weer bevestigd...
Maar om op je eerste vraag terug te komen, er zijn idd bodybuilders die denken dat ze alles aankunnen omdat ze breed zijn, maar er zijn er genoeg die het niet doen.
Voor de mensen hier, ik ben een lurker, lees al mee vanaf deeltje 20 ofzo zonder te posten
![]()
Je kunt ook vragen of je spotter mee kan helpen met de stang eruit te tillen. En daarna zelf aan de slag te gaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:14 schreef Frautie het volgende:
[..]
Was 5 setjes 8 herhalingen![]()
Eerste setje is opwarmen dus alleen stang. Daarna 5, 10, 15, 17,5 erbij
Wel met spotter natuurlijk...dus eerlijkheid dient mij te zeggen dat ik iig de eerste 3 reps zelf gedaan heb, en daarna had ik wel hulp nodig![]()
Ik vind 't trouwens moeilijker om de stang de eerste keer "los" te tillen dan om de eerste reps te doen......
Denk meer dat 't dan een ego probleem zou zijn dan een fysiek probleem. Ik blijf een klein opdondertje
[..]
Geloof ik direct... borstspieren en triceps... zijn gewoon spieren die in de praktijk nooit gebruikt worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:56 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Het gemiddelde in België voor een man lag op 50kg 1 rep in België
Dat is dan puur persoonlijk... Ik krijg 120 kg nog wel "los". Maar dan eh... zit ik vast.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:14 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik vind 't trouwens moeilijker om de stang de eerste keer "los" te tillen dan om de eerste reps te doen......
[..]
Je kunt hoog of laag springen, maar er zijn zat bodybuilders die hun spieren zo trainen dat als Jajong 1 keer een onverwacht goed blok of klem zet dat ze pijn lijden. Aan de andere kant 1 goede klap raak en Jajong ligt jankend aan de kant. Het zijn twee verschillende dingen met hun eigen voordelen. Toch denk ik dat brute kracht het uiteindelijk toch aflegt tegen snelheid en doeltreffendheid, als je ooit K1 hebt gezien dan wint degene die het beste dat combineert.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat is je eigen lichaamsgewicht?
Jij hebt het hier wel over 'bodybuilders' die dan stoer proberen te doen, maar zelf probeer je het net zo hard met je vechtsport. Ik geloof er inderdaad geen zak van, heeft niks met ego te maken maar als ik iemand van 80kg voor me heb staan breek ik zo z'n nek![]()
Lekker laten rusten. Als ik plat ga banken krijg ik ok altijd last me schouders door zo'n grapje. Ik druk nu alleen nog maar schuin.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:43 schreef rthls het volgende:
Eerste keer dat ik in deze topicreeks kom. Ik doe aan fitness (zo'n drie keer in de week). Nu probeerde ik laatst met bankdrukken zoveel mogelijk te drukken. Dit had ik al een tijd niet meer gedaan, omdat ik vaak in m'n eentje train. Ik had dacht ik m'n borstspieren wel redelijk warm had gemaakt, maar aan het einde van m'n training begon ik pijn te krijgen, op de plek waar (volgens mij) de borstspier hecht aan het gewricht (linkerkant). Ik drukte overigens 95 kilo, vond ik wel goed van mezelf
Ik heb toen een week lang niet getraind (alleen cardio) en afgelopen zaterdag probeerde ik te bankdrukken met alleen de stang (die maar 20 kilo is) en dat deed al pijn. Dat ik een blessure heb is dus wel duidelijk, maar mijn vraag is nu: zijn er oefeningen, die het herstel bevorderen? Ik heb dus last op de plek van de aanhechtings plek van borstspier...
srry, ik snap je punt, maar K1 vind ik ECHT geen goed voorbeeldquote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Je kunt hoog of laag springen, maar er zijn zat bodybuilders die hun spieren zo trainen dat als Jajong 1 keer een onverwacht goed blok of klem zet dat ze pijn lijden. Aan de andere kant 1 goede klap raak en Jajong ligt jankend aan de kant. Het zijn twee verschillende dingen met hun eigen voordelen. Toch denk ik dat brute kracht het uiteindelijk toch aflegt tegen snelheid en doeltreffendheid, als je ooit K1 hebt gezien dan wint degene die het beste dat combineert.
Respect jongens voor elkaars sport, respect.![]()
ik ben hier redelijk mee eens, alleen moet ik wel zeggen dat er bij k1 teveel regels zijn, dus bij een free-fight op straat of in de kroeg zou ik toch mijn geld inzetten op de brute massa die mijn inziens icm de adrenaline toch behoorlijk effectief is.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Je kunt hoog of laag springen, maar er zijn zat bodybuilders die hun spieren zo trainen dat als Jajong 1 keer een onverwacht goed blok of klem zet dat ze pijn lijden. Aan de andere kant 1 goede klap raak en Jajong ligt jankend aan de kant. Het zijn twee verschillende dingen met hun eigen voordelen. Toch denk ik dat brute kracht het uiteindelijk toch aflegt tegen snelheid en doeltreffendheid, als je ooit K1 hebt gezien dan wint degene die het beste dat combineert.
Respect jongens voor elkaars sport, respect.![]()
Hmm ok. Hoelang ongeveer? Of elke week even kijken of het pijn doet als ik weer druk?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lekker laten rusten. Als ik plat ga banken krijg ik ok altijd last me schouders door zo'n grapje. Ik druk nu alleen nog maar schuin.
Als het enkel boksen is, trainen op inside fighting. Als je kleiner bent maar sterker dan die kerels, is dat de manier om te winnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:28 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik ben hier redelijk mee eens, alleen moet ik wel zeggen dat er bij k1 teveel regels zijn, dus bij een free-fight op straat of in de kroeg zou ik toch mijn geld inzetten op de brute massa die mijn inziens icm de adrenaline toch behoorlijk effectief is.
Overigens is een combi natuurlijk het beste, massa snelheid en kracht. Die kracht/massa is alleen een nadeel als je zelf niet al te lang bent en als je nog voor wedstrijden de ring in wil, aangezien je dan in hogere gewichtsklasses komt en ineens tegen lange latten staat met een reach waar je u tegen zegt... Daarom boks ik geen wedstrijden meer, maar vind het wel prima zo.
powerlifting/krachttraining/fitness/bodybuilding/sterkste man/Olympisch liften is allemaal gebundeld in dit topicquote:Op maandag 5 februari 2007 18:24 schreef Elwood1802 het volgende:
Is er geen fitness topic?
observeer meer , tis net een soort big brother hier dus...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
36 Topics lurken? Vies vuil lurkbeest dat je bent!!!!!!!!!!!
ik doe nu 4 weken ofzo 5x5 (tenminste, ongeveer want ik moets het schema natuurlijk aanpassenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef J-Will het volgende:
dat er eens een admin die pubertjes van het forum kickt
Net week twee van Rippetoe afgerond, na 2.5 week ofzoVolgende keer alweer 3*5*55 full squat, gaat wel lukken. Ben niet zeker van 3*5*55 bench, dat squatten vermoeit namelijk nogal
Ik zou als ik jou was eerst wat spieren kweken en daarna af gaan vallen, dan gaat het namelijk een stuk sneller!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik had maar 11 % vet oid, dus dat viel wel mee
gewoon afblijven, tenzij je na 2 jaar cutten nog steeds op 25% zitquote:Op maandag 5 februari 2007 20:13 schreef Elwood1802 het volgende:
En hoe zit het met die stackers, aan te raden als beginner of pas in een later stadium mee beginnen?
mmm mijn 1rm zit wel op die standaardsquote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef Calyptus het volgende:
toevallig ondersite op exrx gevonden over lifting standards op je gewicht op de grote 3 en andere oefeningenWel in pound.
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.htm
Ik zou ooit eens enkele van die elite stats willen halen indien dat mogelijk zou zijn. Qua kracht zou ik mezelf dan echt sterk beschouwenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
mmm mijn 1rm zit wel op die standaards
Ben je ook bang dat je te rijk wordt als je werkt? Dat gebeurt echt niet overnacht... Ik zal je een voorbeeldje gevenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:07 schreef honderd het volgende:
He jongens, snel een paar vraagjes. Hoe belangrijk is voeding nou? Ikzelf fitness nu weer sinds een tijdje, en doe op het moment krachttraining. Maar ik hoef dus geen bodybuilder te worden, gewoon gespierd vind ik prima, daarnaast zwem ik ook nog even goed na elke training en ga ik binnenkort weer boksen. Ik ga dus meer voor een atletische look, anders wordt het me allemaal te groot. Moet ik nu echt aan bepaalde voeiding gaan? Of is het bijvoorbeeld ook genoeg om na elke training een bak kwark of musli te vreten oid?
Bedankt.
In de gym waar ik nu nog 1 maand train doe ik altijd aan alle2 de kanten 20kg. En dan de rest 15, want die zijn kleiner. Dat werkt ideaal.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef Calyptus het volgende:
Nog wat extra vraagjes
- Waar kun je een belgië cash een caliphervetmeter vinden? Niks bestellen en post e.d.
- Iemand een makkelijker manier om de bar voor Deadlifts te loaden/deloaden. Ik verspeel teveel energie en rustpauze met die shit om de bar wat op te tillen voor een extra grote schijf eraan te krijgen.
Ik zag laatst de nieuwe Bond met ontbloot bovenlijf...quote:Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Vrij gewone fitnessfysiek niet? Geheimpje, 99% van de bevolking kan dit NOOIT natural halen.
wacht maar totdat p diddy James Bond speeltquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:35 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik zag laatst de nieuwe Bond met ontbloot bovenlijf...
ZELFS JAMES BOND SPUIT!
waar gaat dat heen?![]()
Heel veel acteurs gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:35 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik zag laatst de nieuwe Bond met ontbloot bovenlijf...
ZELFS JAMES BOND SPUIT!
waar gaat dat heen?![]()
kan ook niet anders, soms moeten ze binnen een paar maanden een gespierde pipo zijn, dat lukt natuurlijk nooit met normaal trainenquote:
Pendlay rows naar borstquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:52 schreef DubzOne het volgende:
ff een vraagje tussendoor:
Wat is een goede alternatieve oefening voor Back Fly's?! Ik trek die oefening namelijk echt slecht!
Nee, je kan ze hierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:56 schreef Calyptus het volgende:
O ja, gisteren nog eens gewogen, vollop aan de cut, 109.9 op de kop. Ik begin goed droog te staan, de buikspieren beginnen er zelfs wat door te komen als ik niet opspan. Lang geleden dat ik zo droog heb gestaan. En nog 4 weken te gaan.
2 keer per week 3x3 full frontsquats toegevoegd aan training. Ik had al moeite en lichte verzuring met 3 keer 70 kgNiks meer gewoon. Gewichten moeten wel omhoog schieten hoop ik. Donderdag 3*75 kg, elke training 5 kg voorruit tot we niet meer kunnen(zo rond de 90kg denk ik) en dan 10 kg terug en 2.5 per training to we niet meer kunnen enz enz.. Hopelijk 100 kg terug tegen eind deze maand.
En een vraagje, de elastiek (de bands in het engels)die bij benchen in WS DE bv wordt gebruikt, waar is die te kopen?
Is dit
http://www.decathlon.be/N(...)t_3337400/index.html
het?
Begin je al minder sterk te worden? Ik kan nu toch duidelijk merken dat ik veel minder snel sterker word. Probeer eigenlijk met moeite op hetzelfde te blijven met sommige oefeningen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:56 schreef Calyptus het volgende:
O ja, gisteren nog eens gewogen, vollop aan de cut, 109.9 op de kop. Ik begin goed droog te staan, de buikspieren beginnen er zelfs wat door te komen als ik niet opspan. Lang geleden dat ik zo droog heb gestaan. En nog 4 weken te gaan.
2 keer per week 3x3 full frontsquats toegevoegd aan training. Ik had al moeite en lichte verzuring met 3 keer 70 kgNiks meer gewoon. Gewichten moeten wel omhoog schieten hoop ik. Donderdag 3*75 kg, elke training 5 kg voorruit tot we niet meer kunnen(zo rond de 90kg denk ik) en dan 10 kg terug en 2.5 per training to we niet meer kunnen enz enz.. Hopelijk 100 kg terug tegen eind deze maand.
En een vraagje, de elastiek (de bands in het engels)die bij benchen in WS DE bv wordt gebruikt, waar is die te kopen?
Is dit
http://www.decathlon.be/N(...)t_3337400/index.html
het?
Ben je ook aan het cutten dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Begin je al minder sterk te worden? Ik kan nu toch duidelijk merken dat ik veel minder snel sterker word. Probeer eigenlijk met moeite op hetzelfde te blijven met sommige oefeningen.
binnen uurtje zal ik weten hoeveel kracht ik verloren heb. Ik denk niks, voornamelijk met lage reps bezig en mn cns aan het trainen. Veel last zal ik er dus niet van hebben, ik denk zelf dat ik licht sterker blijf worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Begin je al minder sterk te worden? Ik kan nu toch duidelijk merken dat ik veel minder snel sterker word. Probeer eigenlijk met moeite op hetzelfde te blijven met sommige oefeningen.
Ik ga binnen een maandje eens een cut inzetten. Even een weekje op 6% uitkomen, eventueel doortrekken naar een paar daagjes 4% afhankelijk van hoe lekker alles gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben je ook aan het cutten dan?
McGilles haat cutten
Ik doe het zeer rustig aan. En hoef ook niet kurkdroog te worden ofzo, gewoon klein beetje droger.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben je ook aan het cutten dan?
McGilles haat cutten
Wat is ervoor nodig om op 4% uit te komen (mbv spiermassa natuurlijk), kan dat alleen icm AAS of is dat natural ook mogelijk?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik ga binnen een maandje eens een cut inzetten. Even een weekje op 6% uitkomen, eventueel doortrekken naar een paar daagjes 4% afhankelijk van hoe lekker alles gaat.
Veel blijven eten en proberen te trainen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben een maand (half juli/augustus) naar the USA, dus ik sla het cutten denk ik maar over deze zomer. Zal in die maand wel rond de 5kilo kwijtraken. Iemand tips om daar op gewicht te blijven?
4% is denk ik erg lastig natural. Er komen kan op zich wel, alleen zal je erg veel spiermassa verliezen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:05 schreef Sloper het volgende:
[..]
Wat is ervoor nodig om op 4% uit te komen (mbv spiermassa natuurlijk), kan dat alleen icm AAS of is dat natural ook mogelijk?
Indien je <6% bereikt willen we daar natuurlijk wel een keertje goede foto's van zien hè![]()
Veel eten zal geen probleem zijn, alleen goed eten welquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:13 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Veel blijven eten en proberen te trainen.
Gewoon zeggen dat je in andere sportschool traint maar dat het daar niet bevalt. En of je ff gratis mag trainen. Alleen bij enorme naaigym's mag dat niet, bedoel wat voor last hebben ze er nou van, begeleiding heb je toch niet nodig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Veel eten zal geen probleem zijn, alleen goed eten wel
Ik zit alleen ff te denken om me whey vanuit hier mee te nemen of gewoon daar supplementen te halen. De markt in Amerika is volgens mij groot genoeg.
Ik ga ook proberen om me bij zoveel mogelijk sportscholen gratis naar binnen te lullen, zodat ik om de paar dagen kan trainen.
En ik zal voor jullie foto's maken van Venice Beach (Muscle Beach)![]()
Daarom en Amerikanen zijn toch zo vriendelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:34 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je in andere sportschool traint maar dat het daar niet bevalt. En of je ff gratis mag trainen. Alleen bij enorme naaigym's mag dat niet, bedoel wat voor last hebben ze er nou van, begeleiding heb je toch niet nodig.
En deze donder je gewoon in de mixer. Klinkt nog lekker ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Haijo het volgende:
Koolhydraten en snel opneembare eiwitten. Ik doe altijd kwark + banaan + water om het vloeibaar te maken.
Kwark zijn nou niet echt snel opneembare eiwitten...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Haijo het volgende:
Koolhydraten en snel opneembare eiwitten. Ik doe altijd kwark + banaan + water om het vloeibaar te maken.
Damn, respect dat je dan toch traint. Ik heb gelukkig een auto en op elke hoek een sportschool.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:05 schreef Semargofni het volgende:
, op zich zijn supplementen overrated. Gewoon na je training melk+studentenhaver+kwark is ook genoeg. Ik pak echter wel een shake omdat ik eerst nog 45 min naar huis moet fietsen voordat ik kan gaan eten
.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:49 schreef Elwood1802 het volgende:
Hier is dat ook zo, van die vrouwtjes van 50. Fitnessen (30-60 min.) En dan uiteraard wel de auto zo dicht mogelijk bij de ingang neer zetten
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Ik train gemiddeld 30-45min...en zet ook me auto zo dicht mogelijk bij de ingang neer.
Zoals Elwood1802quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:39 schreef J-Will het volgende:
ik train ook rond de 45 minuten. Langer dan een uur ben ik alleen binnen als buttyboys het squatrek te lang bezet houden.
thx a fucking lotquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
In de gym waar ik nu nog 1 maand train doe ik altijd aan alle2 de kanten 20kg. En dan de rest 15, want die zijn kleiner. Dat werkt ideaal.
quote:
eens!quote:
En wie ben jij nu weer met je "quote:
riem is rommel, nog nooit gebruikt en zal het ook nooit doen. Je hebt in de transversus abdominus een "spiercorset" zeg maar, en als je de riem gebruikt neemt die het werk daarvan over, wat resulteerd dat die spier niet meer mee sterker wordt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
eens!
vandaag weer getrained ondanks me arm, maar bij squats en dl toch geen last van
na 5x5x67,5 kg squat ff wat geprobeerd te maxxen en 2x75 gemakkelijk omhoog.
Daarna met deadlifts na 5x5x107,5 ff gemaxt met 1x125kg, ging ook erg gemakkelijk
Mijn max zal dus nog wel hoger liggen (80/85kg squat en ik denk 135 bij deadlift ofzo)
Erg bevredigend aangezien ik dan ongeveer 25kg erbij heb op mijn 1rm na 5 weken en dus nog 25kg te gaan heb de komende 5 weken voor ik op wintersport ga
oja, na mijn dl kwam een mede eigenaar nog naar me toe dat ik wel goed bezig was en dat ik wel moest opletten dat ik een riem moet gaan gebruiken, nu vraag ik me af wie hier een riem gebruikt ?
en nee led, ik weet dat je tegen bent
Ik ben nog niet zo cool als duke.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:22 schreef Fugie het volgende:
in mijn ogen is duke nukem echt een uberheld, dus het zijn allemaal complimenten J
Daarom ook alleen als versteviging bij je max setjes. Daarvoor niet. Dan blijf je je onderrug goed belasten en dus versterken en met riem kan je je max met minder kans op blessures doen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Calyptus het volgende:
[..]
riem is rommel, nog nooit gebruikt en zal het ook nooit doen. Je hebt in de transversus abdominus een "spiercorset" zeg maar, en als je de riem gebruikt neemt die het werk daarvan over, wat resulteerd dat die spier niet meer mee sterker wordt.
TVA is ook handig voor geen dikke buik te krijgen
hmmm mja bij max zou ik het nut er nog van zien, maar dan nog... Een echte vent moet geen corsetquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Daarom ook alleen als versteviging bij je max setjes. Daarvoor niet. Dan blijf je je onderrug goed belasten en dus versterken en met riem kan je je max met minder kans op blessures doen.
Ik deed na 5 jaar trainen bij best veel oefeningen een riem om. Ik had ook best last van me rug altijd (kwam van het groeien in de lengte ook en zit ook beetje in de familie). Maar sinds 1 jaar ofzo ben ik het heel langzaam aan het afbouwen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Calyptus het volgende:
[..]
riem is rommel, nog nooit gebruikt en zal het ook nooit doen. Je hebt in de transversus abdominus een "spiercorset" zeg maar, en als je de riem gebruikt neemt die het werk daarvan over, wat resulteerd dat die spier niet meer mee sterker wordt.
TVA is ook handig voor geen dikke buik te krijgen
waarom zou je deadlift met 8 a 10 reps willen doen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik deed na 5 jaar trainen bij best veel oefeningen een riem om. Ik had ook best last van me rug altijd (kwam van het groeien in de lengte ook en zit ook beetje in de familie). Maar sinds 1 jaar ofzo ben ik het heel langzaam aan het afbouwen.
Ik heb hem nu alleen nog om met deadlift (hoge reps 8 tot 10 wil ik straks zonder gaan proberen), me uitvoering is ook al iets beter, ros hem nu over me schenen en knieen omhoogMet parallel squat (full squat niet). En met militariy press als ik zware gewichten doe.
ik heb gister nauwelijks langs me schenen en knieen geliftquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik deed na 5 jaar trainen bij best veel oefeningen een riem om. Ik had ook best last van me rug altijd (kwam van het groeien in de lengte ook en zit ook beetje in de familie). Maar sinds 1 jaar ofzo ben ik het heel langzaam aan het afbouwen.
Ik heb hem nu alleen nog om met deadlift (hoge reps 8 tot 10 wil ik straks zonder gaan proberen), me uitvoering is ook al iets beter, ros hem nu over me schenen en knieen omhoogMet parallel squat (full squat niet). En met militariy press als ik zware gewichten doe.
Veel plezier met je mieterige deadlift als je de uitvoering niet correct doet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb gister nauwelijks langs me schenen en knieen geliftGelukkig niet anders had ik nu weer overal blauwe plekken
dank je, ik heb er wel plezier mee jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Veel plezier met je mieterige deadlift als je de uitvoering niet correct doet.
heh?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef Jim.Beam het volgende:
Heeft iemand foto's van die 15 jarige jongen op het bodybuild forum voor die begon? Dat dat allemaal in 4 maanden kan zeg![]()
Die met die misvormde rug? Heb idd zoiets gezien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef Jim.Beam het volgende:
Heeft iemand foto's van die 15 jarige jongen op het bodybuild forum voor die begon? Dat dat allemaal in 4 maanden kan zeg![]()
Ehm ja onderrug was niet getraind, hij staat daar in het foto gedeelte. Ik vraag me af of hij voor die 4 maanden ook al beetje gespierd was want als dat kan in 4 maanden vraag ik me af wat ik fout doequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:21 schreef BertV het volgende:
[..]
Die met die misvormde rug? Heb idd zoiets gezien.
goede genen, veel vreten, goed droog staan en goed trainen en het is best mogelijk. Trouwens ben ik er zeker van dat hij niet boven de 1m65 uit zal komen, die lijken nu eenmaal vlugger gespierd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:26 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ehm ja onderrug was niet getraind, hij staat daar in het foto gedeelte. Ik vraag me af of hij voor die 4 maanden ook al beetje gespierd was want als dat kan in 4 maanden vraag ik me af wat ik fout doe![]()
[afbeelding]
15 jaar![]()
Hij is uitgerekent op 1.85quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:30 schreef Calyptus het volgende:
[..]
goede genen, veel vreten, goed droog staan en goed trainen en het is best mogelijk. Trouwens ben ik er zeker van dat hij niet boven de 1m65 uit zal komen, die lijken nu eenmaal vlugger gespierd.
Neemt niet af dat er weinig 15jarigen er zo uitzien. Kan ook fake zijn?
droogstaan is je vetpercentage omlaag krijgen. Zo komen je spieren en cuts veel beter uit. Lijkt me bullshit dat je na 4 maand trainen op 1m85 zoon lichaam hebt. Ms met de nodige anabolen, maar op 15jaar anabolen=op 30jaar impotent.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Hij is uitgerekent op 1.85
Wat is droogstaan? Ik doe nu 3 keer per week zoals het in dit topic is aangegeven, net onder m'n max en dan 3x12 herhalingen zo gemiddeld. Ik eet ook echt veel, maar nu merk ik dat ik toch ook wel stukje dikker begin te wordenMinder eten of gewoon zo doorgaan?
Ok, ben ik het niet met je eens, maar smaken verschillen laten we maar zeggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik heb met 15 liever een bierpens dan zo'n blokken lichaam
Tsja, wat is eigenlijk het verschil tussen de twee. Bodybuilden is over het algemeen gezien: het ontwikkelen en vergroten van je spieren. En waarom doen de meeste mensen aan fitness? juist.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Valt me tegen dat hier alleen maar bb'es zitten ipv. ook fitness mensen. Ze zeiden nl. dat fitness hier ook thuis hoorde
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik heb met 15 liever een bierpens dan zo'n blokken lichaam
Dus fitness == bierpens?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Valt me tegen dat hier alleen maar bb'es zitten ipv. ook fitness mensen. Ze zeiden nl. dat fitness hier ook thuis hoorde
ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Skazminko het volgende:
http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=15555
Deze jongen is ook goed bezig.
why?quote:
zonder hulpmiddelen: pushups, crunches, dips, pullups, calf raises, pistols, op je hoofd gaan staan en drukken (ben de naam ff kwijt), upsd rows, enz enzquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:52 schreef Consigliere het volgende:
Ik heb nu niet de financiele middelen en tijd om vaak naar de sportschool te gaan... Toch wil ik mijn lichaam er wat gespierder uit laten zien en iets breder worden. Heeft iemand wat oefeningen voor thuis naast de gebruikelijke push&sit ups? Innovatieve crunches zijn natuurlijk ook zeer welkom
Omdat dat nu tijdelijk bij me schema hoort? Heb hem trouwens wel aangepastquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef Calyptus het volgende:
[..]
waarom zou je deadlift met 8 a 10 reps willen doen...
http://www.dutchbodybuild(...)to/5635/ppuser/15555quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:26 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ehm ja onderrug was niet getraind, hij staat daar in het foto gedeelte. Ik vraag me af of hij voor die 4 maanden ook al beetje gespierd was want als dat kan in 4 maanden vraag ik me af wat ik fout doe![]()
[afbeelding]
15 jaar![]()
Om een of andere reden vind ik het er gewoon niet uitzienquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef Frautie het volgende:
[..]
why?
Hij's jong ,maar zijn lichaam ziet er best ok uit. Hoguit dat zijn borst wat achter loopt...
Ranzig, lijkt net de klokkenluider van Notre Damequote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:32 schreef BertV het volgende:
[..]
http://www.dutchbodybuild(...)to/5635/ppuser/15555
deze bedoelde ik, 16 jaar...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:49 schreef Semargofni het volgende:
Wellicht traint hij nog meer dan enkel zijn biceps, jaja ook die mensen heb je. Echter zijn in dit topic niet veel van die mensen, zo aan de trieste reacties te zien.
Ik train nu 3 jaar, en me rug is ook me + punt, maar zo wijd als hij hem heeft kan ik hem niet krijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:49 schreef Semargofni het volgende:
Wellicht traint hij nog meer dan enkel zijn biceps, jaja ook die mensen heb je. Echter zijn in dit topic niet veel van die mensen, zo aan de trieste reacties te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |