Hahaha ik ook. We hebben legpress met schijven in een kuil staan met lange trap. En dan eerst squaten en dan legpress met 1 been doen, en dan zo moeilijk mogelijk kijken en het trappetje op kruipenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:03 schreef BertV het volgende:
[..]
Dat doen mensen die niet zwaar genoeg trainen allemaal al!
Ik trek altijd een moeilijk gezicht en loop zo mank mogelijk.
Ik train geen PL meer, zoals bekend is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:14 schreef ivosnivo het volgende:
@Ledzep, ben je al een keer bij Monsterstrength wezen trainen?
Dus hij heeft alle records overal op?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik train geen PL meer, zoals bekend is.
Check filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid=3659991141073041716&q=Paul+Anderson
Sterkste man die ooit op de aardbol heeft rondgelopen en wordt waarschijnlijk door niemand geëvenaard.
Nee, want het was in de jaren '50 en zoals je ongetwijfeld weet waren er toen geen AAS of dergelijke doping, en evenmin bench shirts / squat suits / wraps / whatever. Maar desondanks had deze beste man een squat van 1200lbs en dat is evenveel als het WR nu, maar dan zonder alle bovengenoemde middelen. Ik heb een half jaar terug of zo ook wel eens een verhaaltje over hem geplant hier; hij was bijvoorbeeld ondanks zijn gewicht ontzettend explosief. En benen zo groot als die van Coleman.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dus hij heeft alle records overal op?
Ik heb ooit eens (3 maanden terugquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:24 schreef mister_popcorn het volgende:
hallo hallo, Ik zit weer 's in de lappenmand. Laatst gevoetbald, voor het eerst in 1.5 jaar oid, vol op doel schieten, ging lekker. Ik kom thuis, sta bovenaan de trap, ik draai me half en voel meteen allemaal gekraak en narigheid in mijn knieNu dus al ruim 'n 2 weken mijn benen niet kunnen trainen, vandaag wat deadlifts voor het eerst gedaan, en het ging wel redelijk. Morgen wat rustig lopen en fietsen, en misschien wat stoten op de zak als mijn been het houdt, en gaat alles prima, dan gaan we vrijdag weer verder
![]()
Heb de afgelopen tijd dus maar beetje bovenlichaam gedaan, veel mp's, overhead werk en griptraining. Die grip training werkt trouwens wel z'n vruchten af, dus misschien dat we binnenkort eens boven de 150 kg deadlift uit kunnen komen.
Mooi filmpie trouwens led, alleen blijf ik het toch jammer vinden dat hij er wel redelijk vadsig uit ziet...
echt debiel hoe erg je je buikspieren hiermee belast. Ik heb er eigelijk nooit last van aan de buitenkant maar ik ging laatst 2 dagen na een squat/deadlift training mijn buikspieren doen en ik kon amper sit ups doen omdat ik zoveel last aan de binnenkant van me buik hadquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef Calyptus het volgende:
beste oefeningen om een muur van buikspieren te krijgen zijn deadlifts en squats, als je maar 1 maal per week traint zou ik die er zeker bijnemen, maar het zijn wel zowat zwaarste die er zijn.
Och ik weet nog toen ik de eerste keer deadlifte en squatte. Na 3 maand van 2 keer per week 5-6 sets had ik de sterkste abs uit mn oude boksclub. Er heeft zelfs iemand een vinger gebroken met in mn buik te slaan(voor de fun toen, in een half zatte bui daagde ik vrienden/kennissen uit zo hard mogelijk in mn buik te slaan voor 1 pintje. Ik heb nooit pijn gehad buiten 1 zatlap die half op mn lul sloegquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:07 schreef Fugie het volgende:
ff quote uit een ander topic
[..]
echt debiel hoe erg je je buikspieren hiermee belast. Ik heb er eigelijk nooit last van aan de buitenkant maar ik ging laatst 2 dagen na een squat/deadlift training mijn buikspieren doen en ik kon amper sit ups doen omdat ik zoveel last aan de binnenkant van me buik had
nicequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:16 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Och ik weet nog toen ik de eerste keer deadlifte en squatte. Na 3 maand van 2 keer per week 5-6 sets had ik de sterkste abs uit mn oude boksclub. Er heeft zelfs iemand een vinger gebroken met in mn buik te slaan(voor de fun toen, in een half zatte bui daagde ik vrienden/kennissen uit zo hard mogelijk in mn buik te slaan voor 1 pintje. Ik heb nooit pijn gehad buiten 1 zatlap die half op mn lul sloeg)
En die anderen maar duizenden sit-ups doen en na 1 slagje in de buik al neergaan en het niet snappen
zolang je goed eet denk ik niet dat het veel uitmaakt. 's ochtends zou je juist wat meer energie kunnen hebben omdat je nog niets hebt gedaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:02 schreef Jim.Beam het volgende:
Maakt het ook wat uit als je sochtends of savonds traint? Ivm dat je savonds misschien paar uurtjes erna naar bed gaan en dus meer rust ofzo?
Waarom ben je precies gestopt, geen motivatie oid. meer?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik train geen PL meer, zoals bekend is.
Check filmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid=3659991141073041716&q=Paul+Anderson
Sterkste man die ooit op de aardbol heeft rondgelopen en wordt waarschijnlijk door niemand geëvenaard.
Of je moet de marathon willen sprinten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:13 schreef J-Will het volgende:
hij gaat nu voor de duursporten, fietsen en lopen was het toch?
Trainen voor marathon gaat niet echt hand in hand met brute krachttraining lijkt me.
oei, dat doen die kenianen dus, 42 km lang bijna 20km/u... dwz "onze" sprint snelheid!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:06 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Of je moet de marathon willen sprinten.
Leg een washandje op je penis, knijp je prostaat aan zodat de penis omhoog gaat en herhaal dit een 15 keer. Drie setjes van 15.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Consigliere het volgende:
Niet lullig bedoeld ofzo he... Maar kun je ook de spieren in je penis trainen? Zo ja, hoe komt ie er dan uit te zien?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Consigliere het volgende:
Niet lullig bedoeld ofzo he... Maar kun je ook de spieren in je penis trainen? Zo ja, hoe komt ie er dan uit te zien?
Ja en danquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Leg een washandje op je penis, knijp je prostaat aan zodat de penis omhoog gaat en herhaal dit een 15 keer. Drie setjes van 15.
Wanneer het makkelijk gaat twee washandjes en dan overgaan naar een toilethanddoek, normale handdoek en uitbouwen tot strandlaken.
Motivatieproblemen idd door enorme hoeveelheden voeding en trainingsmogelijkheden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:32 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Waarom ben je precies gestopt, geen motivatie oid. meer?
penis heeft geen spieren maar zwellichamen. Sommige anabolica kunnen, in tegenstelling tot de mythe, voor een tijdelijke vergroting zorgen van de penis.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:39 schreef Consigliere het volgende:
Niet aan te raden. Ik heb het wel eens geprobeert, maar je word er behoorlijk gaar van.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:29 schreef Alessandro het volgende:
Red BULL een uur voordat je gaat sporten is dat goed of slecht??
Dat is toch:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef Del_Toro het volgende:
kan iemand carbcycling uitleggen en een goed cutschema met carbcycling als voorbeeld tonen?
Met crosstrainen verbrand je volgens mij meer calorieënquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef Del_Toro het volgende:
kan iemand carbcycling uitleggen en een goed cutschema met carbcycling als voorbeeld tonen?
Gappie, hoe gaat ie nou met trainen? Nog altijd onafgebroken bezig?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:34 schreef Del_Toro het volgende:
Ach ja, risico van 't vak, in het begin had ik ook overal pijntjes. Let er op, maar niet teveelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:55 schreef Fugie het volgende:
+ 5x5x50 bankdrukken
+ merkbare vooruitgang met alle oefeningen
-na wat fanatieke pull ups is mijn elleboog gaar:{ ergens bij de aanhecting van me tricep zit het niet helemaal lekker :x
Ik heb ook last van me lnker knie, bovenkant van de knie. Zeg maar de spier die op de schijf ligt. Toevallig ook al een week. Net gewoon gesquat 110 ging redelijk. Had hem ook helemaal ingewikkeld met elastisch lint.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:16 schreef McGilles het volgende:
Ik heb nu al een week of 5 'last' van mijn linker knie, is dit een reden om eens langs een huisarts te gaan of gewoon lekker doortrainen. Voel me altijd zo'n debiel als ik naar de huisarts ga, hij raadt mij toch af te gaan deadliften/squatten met 100+ kg en als ik er nog last van blijf houden weer langskomen etc etc.
Het is echt een irritant gevoel, beetje constante zeurende pijn.
Ja, net boven mijn knieschijf. Squatten en deadliften lukt ook nog wel maar of het nou zo bevordelijk is....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb ook last van me lnker knie, bovenkant van de knie. Zeg maar de spier die op de schijf ligt. Toevallig ook al een week. Net gewoon gesquat 110 ging redelijk. Had hem ook helemaal ingewikkeld met elastisch lint.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben ook een paar keer s'ochtends wakker gewordne, toen was die pijn niet harden.
Kniequote:
Een ´bodybuilder´ heeft meer kracht dat lijkt me logisch. Maar hij traint met een ander doel dan iemand die aan kickboksen/mma doet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:41 schreef Jajong het volgende:
Even een vraag je hè, en dit bedoel ik niet beledigend ofzo of wil niks uitlokken o.i.d. maar denken de bodybuilders c.q. heel erg gespierde mensen hier ook dat ze heel sterk zijn e.d?
Soms komt er namelijk wel eens zo'n bodybuilder naar mijn sportschool ( kickboksen/MMA ) en die doen dan heel stoer en denken dat ze heel sterk zijn maar zijn a) na 2 minuten doodsmoe, b) bakken er niks van en liggen of de hele tijd in een armklem of vangen allemaal klappen op hun kanis, om vervolgens nooit weer te komen..
Dus... denken jullie dat, of niet?
Nah, als ik bijvoorbeeld worstel met zo'n iemand ben ik toch echt sterker dan diegene hoor. Dat bankdrukken en squaten is allemaal 1 gerichte oefening vaak in een rechte lijn. Als je iets moet doen wat daarvan afwijkt heb je daar helemaal niets meer aan lijkt me... Ik durf te zeggen dat ik meer functionele kracht heb dan de gemiddelde bodybuilder.. Tuurlijk, met handjedrukken leg ik het af.. Maar daar houdt 't ook wel op denk ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Een ´bodybuilder´ heeft meer kracht dat lijkt me logisch. Maar hij traint met een ander doel dan iemand die aan kickboksen/mma doet.
Als je een kickboxer 150kg laat squaten ligt die ook plat.
Jij bent ´anders´ sterk dan een bodybuilder. Nogmaals als jij als kickboxer in een gym wordt geplaatst leg jij het ook af tegen de hele zaal. En andersom ook zoals jij zegt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nah, als ik bijvoorbeeld worstel met zo'n iemand ben ik toch echt sterker dan diegene hoor. Dat bankdrukken en squaten is allemaal 1 gerichte oefening vaak in een rechte lijn. Als je iets moet doen wat daarvan afwijkt heb je daar helemaal niets meer aan lijkt me... Ik durf te zeggen dat ik meer functionele kracht heb dan de gemiddelde bodybuilder.. Tuurlijk, met handjedrukken leg ik het af.. Maar daar houdt 't ook wel op denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |