goede genen, veel vreten, goed droog staan en goed trainen en het is best mogelijk. Trouwens ben ik er zeker van dat hij niet boven de 1m65 uit zal komen, die lijken nu eenmaal vlugger gespierd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:26 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ehm ja onderrug was niet getraind, hij staat daar in het foto gedeelte. Ik vraag me af of hij voor die 4 maanden ook al beetje gespierd was want als dat kan in 4 maanden vraag ik me af wat ik fout doe![]()
[afbeelding]
15 jaar![]()
Hij is uitgerekent op 1.85quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:30 schreef Calyptus het volgende:
[..]
goede genen, veel vreten, goed droog staan en goed trainen en het is best mogelijk. Trouwens ben ik er zeker van dat hij niet boven de 1m65 uit zal komen, die lijken nu eenmaal vlugger gespierd.
Neemt niet af dat er weinig 15jarigen er zo uitzien. Kan ook fake zijn?
droogstaan is je vetpercentage omlaag krijgen. Zo komen je spieren en cuts veel beter uit. Lijkt me bullshit dat je na 4 maand trainen op 1m85 zoon lichaam hebt. Ms met de nodige anabolen, maar op 15jaar anabolen=op 30jaar impotent.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Hij is uitgerekent op 1.85
Wat is droogstaan? Ik doe nu 3 keer per week zoals het in dit topic is aangegeven, net onder m'n max en dan 3x12 herhalingen zo gemiddeld. Ik eet ook echt veel, maar nu merk ik dat ik toch ook wel stukje dikker begin te wordenMinder eten of gewoon zo doorgaan?
Ok, ben ik het niet met je eens, maar smaken verschillen laten we maar zeggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik heb met 15 liever een bierpens dan zo'n blokken lichaam
Tsja, wat is eigenlijk het verschil tussen de twee. Bodybuilden is over het algemeen gezien: het ontwikkelen en vergroten van je spieren. En waarom doen de meeste mensen aan fitness? juist.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Valt me tegen dat hier alleen maar bb'es zitten ipv. ook fitness mensen. Ze zeiden nl. dat fitness hier ook thuis hoorde
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik heb met 15 liever een bierpens dan zo'n blokken lichaam
Dus fitness == bierpens?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Valt me tegen dat hier alleen maar bb'es zitten ipv. ook fitness mensen. Ze zeiden nl. dat fitness hier ook thuis hoorde
ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Skazminko het volgende:
http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=15555
Deze jongen is ook goed bezig.
why?quote:
zonder hulpmiddelen: pushups, crunches, dips, pullups, calf raises, pistols, op je hoofd gaan staan en drukken (ben de naam ff kwijt), upsd rows, enz enzquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:52 schreef Consigliere het volgende:
Ik heb nu niet de financiele middelen en tijd om vaak naar de sportschool te gaan... Toch wil ik mijn lichaam er wat gespierder uit laten zien en iets breder worden. Heeft iemand wat oefeningen voor thuis naast de gebruikelijke push&sit ups? Innovatieve crunches zijn natuurlijk ook zeer welkom
Omdat dat nu tijdelijk bij me schema hoort? Heb hem trouwens wel aangepastquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef Calyptus het volgende:
[..]
waarom zou je deadlift met 8 a 10 reps willen doen...
http://www.dutchbodybuild(...)to/5635/ppuser/15555quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:26 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ehm ja onderrug was niet getraind, hij staat daar in het foto gedeelte. Ik vraag me af of hij voor die 4 maanden ook al beetje gespierd was want als dat kan in 4 maanden vraag ik me af wat ik fout doe![]()
[afbeelding]
15 jaar![]()
Om een of andere reden vind ik het er gewoon niet uitzienquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef Frautie het volgende:
[..]
why?
Hij's jong ,maar zijn lichaam ziet er best ok uit. Hoguit dat zijn borst wat achter loopt...
Ranzig, lijkt net de klokkenluider van Notre Damequote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:32 schreef BertV het volgende:
[..]
http://www.dutchbodybuild(...)to/5635/ppuser/15555
deze bedoelde ik, 16 jaar...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:49 schreef Semargofni het volgende:
Wellicht traint hij nog meer dan enkel zijn biceps, jaja ook die mensen heb je. Echter zijn in dit topic niet veel van die mensen, zo aan de trieste reacties te zien.
Ik train nu 3 jaar, en me rug is ook me + punt, maar zo wijd als hij hem heeft kan ik hem niet krijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:49 schreef Semargofni het volgende:
Wellicht traint hij nog meer dan enkel zijn biceps, jaja ook die mensen heb je. Echter zijn in dit topic niet veel van die mensen, zo aan de trieste reacties te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |