gewoon afblijven, tenzij je na 2 jaar cutten nog steeds op 25% zitquote:Op maandag 5 februari 2007 20:13 schreef Elwood1802 het volgende:
En hoe zit het met die stackers, aan te raden als beginner of pas in een later stadium mee beginnen?
mmm mijn 1rm zit wel op die standaardsquote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef Calyptus het volgende:
toevallig ondersite op exrx gevonden over lifting standards op je gewicht op de grote 3 en andere oefeningenWel in pound.
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.htm
Ik zou ooit eens enkele van die elite stats willen halen indien dat mogelijk zou zijn. Qua kracht zou ik mezelf dan echt sterk beschouwenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
mmm mijn 1rm zit wel op die standaards
Ben je ook bang dat je te rijk wordt als je werkt? Dat gebeurt echt niet overnacht... Ik zal je een voorbeeldje gevenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:07 schreef honderd het volgende:
He jongens, snel een paar vraagjes. Hoe belangrijk is voeding nou? Ikzelf fitness nu weer sinds een tijdje, en doe op het moment krachttraining. Maar ik hoef dus geen bodybuilder te worden, gewoon gespierd vind ik prima, daarnaast zwem ik ook nog even goed na elke training en ga ik binnenkort weer boksen. Ik ga dus meer voor een atletische look, anders wordt het me allemaal te groot. Moet ik nu echt aan bepaalde voeiding gaan? Of is het bijvoorbeeld ook genoeg om na elke training een bak kwark of musli te vreten oid?
Bedankt.
In de gym waar ik nu nog 1 maand train doe ik altijd aan alle2 de kanten 20kg. En dan de rest 15, want die zijn kleiner. Dat werkt ideaal.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef Calyptus het volgende:
Nog wat extra vraagjes
- Waar kun je een belgië cash een caliphervetmeter vinden? Niks bestellen en post e.d.
- Iemand een makkelijker manier om de bar voor Deadlifts te loaden/deloaden. Ik verspeel teveel energie en rustpauze met die shit om de bar wat op te tillen voor een extra grote schijf eraan te krijgen.
Ik zag laatst de nieuwe Bond met ontbloot bovenlijf...quote:Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Vrij gewone fitnessfysiek niet? Geheimpje, 99% van de bevolking kan dit NOOIT natural halen.
wacht maar totdat p diddy James Bond speeltquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:35 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik zag laatst de nieuwe Bond met ontbloot bovenlijf...
ZELFS JAMES BOND SPUIT!
waar gaat dat heen?![]()
Heel veel acteurs gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:35 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik zag laatst de nieuwe Bond met ontbloot bovenlijf...
ZELFS JAMES BOND SPUIT!
waar gaat dat heen?![]()
kan ook niet anders, soms moeten ze binnen een paar maanden een gespierde pipo zijn, dat lukt natuurlijk nooit met normaal trainenquote:
Pendlay rows naar borstquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:52 schreef DubzOne het volgende:
ff een vraagje tussendoor:
Wat is een goede alternatieve oefening voor Back Fly's?! Ik trek die oefening namelijk echt slecht!
Nee, je kan ze hierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:56 schreef Calyptus het volgende:
O ja, gisteren nog eens gewogen, vollop aan de cut, 109.9 op de kop. Ik begin goed droog te staan, de buikspieren beginnen er zelfs wat door te komen als ik niet opspan. Lang geleden dat ik zo droog heb gestaan. En nog 4 weken te gaan.
2 keer per week 3x3 full frontsquats toegevoegd aan training. Ik had al moeite en lichte verzuring met 3 keer 70 kgNiks meer gewoon. Gewichten moeten wel omhoog schieten hoop ik. Donderdag 3*75 kg, elke training 5 kg voorruit tot we niet meer kunnen(zo rond de 90kg denk ik) en dan 10 kg terug en 2.5 per training to we niet meer kunnen enz enz.. Hopelijk 100 kg terug tegen eind deze maand.
En een vraagje, de elastiek (de bands in het engels)die bij benchen in WS DE bv wordt gebruikt, waar is die te kopen?
Is dit
http://www.decathlon.be/N(...)t_3337400/index.html
het?
Begin je al minder sterk te worden? Ik kan nu toch duidelijk merken dat ik veel minder snel sterker word. Probeer eigenlijk met moeite op hetzelfde te blijven met sommige oefeningen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:56 schreef Calyptus het volgende:
O ja, gisteren nog eens gewogen, vollop aan de cut, 109.9 op de kop. Ik begin goed droog te staan, de buikspieren beginnen er zelfs wat door te komen als ik niet opspan. Lang geleden dat ik zo droog heb gestaan. En nog 4 weken te gaan.
2 keer per week 3x3 full frontsquats toegevoegd aan training. Ik had al moeite en lichte verzuring met 3 keer 70 kgNiks meer gewoon. Gewichten moeten wel omhoog schieten hoop ik. Donderdag 3*75 kg, elke training 5 kg voorruit tot we niet meer kunnen(zo rond de 90kg denk ik) en dan 10 kg terug en 2.5 per training to we niet meer kunnen enz enz.. Hopelijk 100 kg terug tegen eind deze maand.
En een vraagje, de elastiek (de bands in het engels)die bij benchen in WS DE bv wordt gebruikt, waar is die te kopen?
Is dit
http://www.decathlon.be/N(...)t_3337400/index.html
het?
Ben je ook aan het cutten dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Begin je al minder sterk te worden? Ik kan nu toch duidelijk merken dat ik veel minder snel sterker word. Probeer eigenlijk met moeite op hetzelfde te blijven met sommige oefeningen.
binnen uurtje zal ik weten hoeveel kracht ik verloren heb. Ik denk niks, voornamelijk met lage reps bezig en mn cns aan het trainen. Veel last zal ik er dus niet van hebben, ik denk zelf dat ik licht sterker blijf worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Begin je al minder sterk te worden? Ik kan nu toch duidelijk merken dat ik veel minder snel sterker word. Probeer eigenlijk met moeite op hetzelfde te blijven met sommige oefeningen.
Ik ga binnen een maandje eens een cut inzetten. Even een weekje op 6% uitkomen, eventueel doortrekken naar een paar daagjes 4% afhankelijk van hoe lekker alles gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben je ook aan het cutten dan?
McGilles haat cutten
Ik doe het zeer rustig aan. En hoef ook niet kurkdroog te worden ofzo, gewoon klein beetje droger.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben je ook aan het cutten dan?
McGilles haat cutten
Wat is ervoor nodig om op 4% uit te komen (mbv spiermassa natuurlijk), kan dat alleen icm AAS of is dat natural ook mogelijk?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik ga binnen een maandje eens een cut inzetten. Even een weekje op 6% uitkomen, eventueel doortrekken naar een paar daagjes 4% afhankelijk van hoe lekker alles gaat.
Veel blijven eten en proberen te trainen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben een maand (half juli/augustus) naar the USA, dus ik sla het cutten denk ik maar over deze zomer. Zal in die maand wel rond de 5kilo kwijtraken. Iemand tips om daar op gewicht te blijven?
4% is denk ik erg lastig natural. Er komen kan op zich wel, alleen zal je erg veel spiermassa verliezen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:05 schreef Sloper het volgende:
[..]
Wat is ervoor nodig om op 4% uit te komen (mbv spiermassa natuurlijk), kan dat alleen icm AAS of is dat natural ook mogelijk?
Indien je <6% bereikt willen we daar natuurlijk wel een keertje goede foto's van zien hè![]()
Veel eten zal geen probleem zijn, alleen goed eten welquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:13 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Veel blijven eten en proberen te trainen.
Gewoon zeggen dat je in andere sportschool traint maar dat het daar niet bevalt. En of je ff gratis mag trainen. Alleen bij enorme naaigym's mag dat niet, bedoel wat voor last hebben ze er nou van, begeleiding heb je toch niet nodig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Veel eten zal geen probleem zijn, alleen goed eten wel
Ik zit alleen ff te denken om me whey vanuit hier mee te nemen of gewoon daar supplementen te halen. De markt in Amerika is volgens mij groot genoeg.
Ik ga ook proberen om me bij zoveel mogelijk sportscholen gratis naar binnen te lullen, zodat ik om de paar dagen kan trainen.
En ik zal voor jullie foto's maken van Venice Beach (Muscle Beach)![]()
Daarom en Amerikanen zijn toch zo vriendelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:34 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je in andere sportschool traint maar dat het daar niet bevalt. En of je ff gratis mag trainen. Alleen bij enorme naaigym's mag dat niet, bedoel wat voor last hebben ze er nou van, begeleiding heb je toch niet nodig.
En deze donder je gewoon in de mixer. Klinkt nog lekker ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Haijo het volgende:
Koolhydraten en snel opneembare eiwitten. Ik doe altijd kwark + banaan + water om het vloeibaar te maken.
Kwark zijn nou niet echt snel opneembare eiwitten...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Haijo het volgende:
Koolhydraten en snel opneembare eiwitten. Ik doe altijd kwark + banaan + water om het vloeibaar te maken.
Damn, respect dat je dan toch traint. Ik heb gelukkig een auto en op elke hoek een sportschool.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:05 schreef Semargofni het volgende:
, op zich zijn supplementen overrated. Gewoon na je training melk+studentenhaver+kwark is ook genoeg. Ik pak echter wel een shake omdat ik eerst nog 45 min naar huis moet fietsen voordat ik kan gaan eten
.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:49 schreef Elwood1802 het volgende:
Hier is dat ook zo, van die vrouwtjes van 50. Fitnessen (30-60 min.) En dan uiteraard wel de auto zo dicht mogelijk bij de ingang neer zetten
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Ik train gemiddeld 30-45min...en zet ook me auto zo dicht mogelijk bij de ingang neer.
Zoals Elwood1802quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:39 schreef J-Will het volgende:
ik train ook rond de 45 minuten. Langer dan een uur ben ik alleen binnen als buttyboys het squatrek te lang bezet houden.
thx a fucking lotquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
In de gym waar ik nu nog 1 maand train doe ik altijd aan alle2 de kanten 20kg. En dan de rest 15, want die zijn kleiner. Dat werkt ideaal.
quote:
eens!quote:
En wie ben jij nu weer met je "quote:
riem is rommel, nog nooit gebruikt en zal het ook nooit doen. Je hebt in de transversus abdominus een "spiercorset" zeg maar, en als je de riem gebruikt neemt die het werk daarvan over, wat resulteerd dat die spier niet meer mee sterker wordt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
eens!
vandaag weer getrained ondanks me arm, maar bij squats en dl toch geen last van
na 5x5x67,5 kg squat ff wat geprobeerd te maxxen en 2x75 gemakkelijk omhoog.
Daarna met deadlifts na 5x5x107,5 ff gemaxt met 1x125kg, ging ook erg gemakkelijk
Mijn max zal dus nog wel hoger liggen (80/85kg squat en ik denk 135 bij deadlift ofzo)
Erg bevredigend aangezien ik dan ongeveer 25kg erbij heb op mijn 1rm na 5 weken en dus nog 25kg te gaan heb de komende 5 weken voor ik op wintersport ga
oja, na mijn dl kwam een mede eigenaar nog naar me toe dat ik wel goed bezig was en dat ik wel moest opletten dat ik een riem moet gaan gebruiken, nu vraag ik me af wie hier een riem gebruikt ?
en nee led, ik weet dat je tegen bent
Ik ben nog niet zo cool als duke.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:22 schreef Fugie het volgende:
in mijn ogen is duke nukem echt een uberheld, dus het zijn allemaal complimenten J
Daarom ook alleen als versteviging bij je max setjes. Daarvoor niet. Dan blijf je je onderrug goed belasten en dus versterken en met riem kan je je max met minder kans op blessures doen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Calyptus het volgende:
[..]
riem is rommel, nog nooit gebruikt en zal het ook nooit doen. Je hebt in de transversus abdominus een "spiercorset" zeg maar, en als je de riem gebruikt neemt die het werk daarvan over, wat resulteerd dat die spier niet meer mee sterker wordt.
TVA is ook handig voor geen dikke buik te krijgen
hmmm mja bij max zou ik het nut er nog van zien, maar dan nog... Een echte vent moet geen corsetquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Daarom ook alleen als versteviging bij je max setjes. Daarvoor niet. Dan blijf je je onderrug goed belasten en dus versterken en met riem kan je je max met minder kans op blessures doen.
Ik deed na 5 jaar trainen bij best veel oefeningen een riem om. Ik had ook best last van me rug altijd (kwam van het groeien in de lengte ook en zit ook beetje in de familie). Maar sinds 1 jaar ofzo ben ik het heel langzaam aan het afbouwen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Calyptus het volgende:
[..]
riem is rommel, nog nooit gebruikt en zal het ook nooit doen. Je hebt in de transversus abdominus een "spiercorset" zeg maar, en als je de riem gebruikt neemt die het werk daarvan over, wat resulteerd dat die spier niet meer mee sterker wordt.
TVA is ook handig voor geen dikke buik te krijgen
waarom zou je deadlift met 8 a 10 reps willen doen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik deed na 5 jaar trainen bij best veel oefeningen een riem om. Ik had ook best last van me rug altijd (kwam van het groeien in de lengte ook en zit ook beetje in de familie). Maar sinds 1 jaar ofzo ben ik het heel langzaam aan het afbouwen.
Ik heb hem nu alleen nog om met deadlift (hoge reps 8 tot 10 wil ik straks zonder gaan proberen), me uitvoering is ook al iets beter, ros hem nu over me schenen en knieen omhoogMet parallel squat (full squat niet). En met militariy press als ik zware gewichten doe.
ik heb gister nauwelijks langs me schenen en knieen geliftquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik deed na 5 jaar trainen bij best veel oefeningen een riem om. Ik had ook best last van me rug altijd (kwam van het groeien in de lengte ook en zit ook beetje in de familie). Maar sinds 1 jaar ofzo ben ik het heel langzaam aan het afbouwen.
Ik heb hem nu alleen nog om met deadlift (hoge reps 8 tot 10 wil ik straks zonder gaan proberen), me uitvoering is ook al iets beter, ros hem nu over me schenen en knieen omhoogMet parallel squat (full squat niet). En met militariy press als ik zware gewichten doe.
Veel plezier met je mieterige deadlift als je de uitvoering niet correct doet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb gister nauwelijks langs me schenen en knieen geliftGelukkig niet anders had ik nu weer overal blauwe plekken
dank je, ik heb er wel plezier mee jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Veel plezier met je mieterige deadlift als je de uitvoering niet correct doet.
heh?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef Jim.Beam het volgende:
Heeft iemand foto's van die 15 jarige jongen op het bodybuild forum voor die begon? Dat dat allemaal in 4 maanden kan zeg![]()
Die met die misvormde rug? Heb idd zoiets gezien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef Jim.Beam het volgende:
Heeft iemand foto's van die 15 jarige jongen op het bodybuild forum voor die begon? Dat dat allemaal in 4 maanden kan zeg![]()
Ehm ja onderrug was niet getraind, hij staat daar in het foto gedeelte. Ik vraag me af of hij voor die 4 maanden ook al beetje gespierd was want als dat kan in 4 maanden vraag ik me af wat ik fout doequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:21 schreef BertV het volgende:
[..]
Die met die misvormde rug? Heb idd zoiets gezien.
goede genen, veel vreten, goed droog staan en goed trainen en het is best mogelijk. Trouwens ben ik er zeker van dat hij niet boven de 1m65 uit zal komen, die lijken nu eenmaal vlugger gespierd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:26 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ehm ja onderrug was niet getraind, hij staat daar in het foto gedeelte. Ik vraag me af of hij voor die 4 maanden ook al beetje gespierd was want als dat kan in 4 maanden vraag ik me af wat ik fout doe![]()
[afbeelding]
15 jaar![]()
Hij is uitgerekent op 1.85quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:30 schreef Calyptus het volgende:
[..]
goede genen, veel vreten, goed droog staan en goed trainen en het is best mogelijk. Trouwens ben ik er zeker van dat hij niet boven de 1m65 uit zal komen, die lijken nu eenmaal vlugger gespierd.
Neemt niet af dat er weinig 15jarigen er zo uitzien. Kan ook fake zijn?
droogstaan is je vetpercentage omlaag krijgen. Zo komen je spieren en cuts veel beter uit. Lijkt me bullshit dat je na 4 maand trainen op 1m85 zoon lichaam hebt. Ms met de nodige anabolen, maar op 15jaar anabolen=op 30jaar impotent.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Hij is uitgerekent op 1.85
Wat is droogstaan? Ik doe nu 3 keer per week zoals het in dit topic is aangegeven, net onder m'n max en dan 3x12 herhalingen zo gemiddeld. Ik eet ook echt veel, maar nu merk ik dat ik toch ook wel stukje dikker begin te wordenMinder eten of gewoon zo doorgaan?
Ok, ben ik het niet met je eens, maar smaken verschillen laten we maar zeggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik heb met 15 liever een bierpens dan zo'n blokken lichaam
Tsja, wat is eigenlijk het verschil tussen de twee. Bodybuilden is over het algemeen gezien: het ontwikkelen en vergroten van je spieren. En waarom doen de meeste mensen aan fitness? juist.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Valt me tegen dat hier alleen maar bb'es zitten ipv. ook fitness mensen. Ze zeiden nl. dat fitness hier ook thuis hoorde
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik heb met 15 liever een bierpens dan zo'n blokken lichaam
Dus fitness == bierpens?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Valt me tegen dat hier alleen maar bb'es zitten ipv. ook fitness mensen. Ze zeiden nl. dat fitness hier ook thuis hoorde
ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Skazminko het volgende:
http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=15555
Deze jongen is ook goed bezig.
why?quote:
zonder hulpmiddelen: pushups, crunches, dips, pullups, calf raises, pistols, op je hoofd gaan staan en drukken (ben de naam ff kwijt), upsd rows, enz enzquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:52 schreef Consigliere het volgende:
Ik heb nu niet de financiele middelen en tijd om vaak naar de sportschool te gaan... Toch wil ik mijn lichaam er wat gespierder uit laten zien en iets breder worden. Heeft iemand wat oefeningen voor thuis naast de gebruikelijke push&sit ups? Innovatieve crunches zijn natuurlijk ook zeer welkom
Omdat dat nu tijdelijk bij me schema hoort? Heb hem trouwens wel aangepastquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef Calyptus het volgende:
[..]
waarom zou je deadlift met 8 a 10 reps willen doen...
http://www.dutchbodybuild(...)to/5635/ppuser/15555quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:26 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ehm ja onderrug was niet getraind, hij staat daar in het foto gedeelte. Ik vraag me af of hij voor die 4 maanden ook al beetje gespierd was want als dat kan in 4 maanden vraag ik me af wat ik fout doe![]()
[afbeelding]
15 jaar![]()
Om een of andere reden vind ik het er gewoon niet uitzienquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef Frautie het volgende:
[..]
why?
Hij's jong ,maar zijn lichaam ziet er best ok uit. Hoguit dat zijn borst wat achter loopt...
Ranzig, lijkt net de klokkenluider van Notre Damequote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:32 schreef BertV het volgende:
[..]
http://www.dutchbodybuild(...)to/5635/ppuser/15555
deze bedoelde ik, 16 jaar...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:49 schreef Semargofni het volgende:
Wellicht traint hij nog meer dan enkel zijn biceps, jaja ook die mensen heb je. Echter zijn in dit topic niet veel van die mensen, zo aan de trieste reacties te zien.
Ik train nu 3 jaar, en me rug is ook me + punt, maar zo wijd als hij hem heeft kan ik hem niet krijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:49 schreef Semargofni het volgende:
Wellicht traint hij nog meer dan enkel zijn biceps, jaja ook die mensen heb je. Echter zijn in dit topic niet veel van die mensen, zo aan de trieste reacties te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |