abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46036916
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:35 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik zag laatst de nieuwe Bond met ontbloot bovenlijf...
ZELFS JAMES BOND SPUIT!

waar gaat dat heen?
wacht maar totdat p diddy James Bond speelt
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:04:30 #212
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_46037516
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:35 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik zag laatst de nieuwe Bond met ontbloot bovenlijf...
ZELFS JAMES BOND SPUIT!

waar gaat dat heen?
Heel veel acteurs gebruiken hoor.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_46037619
Ik vraag me af of die james bond heeft gebruikt hoor, zo droog gespierd was hij niet.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:11:04 #214
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46037661
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Heel veel acteurs gebruiken hoor.
kan ook niet anders, soms moeten ze binnen een paar maanden een gespierde pipo zijn, dat lukt natuurlijk nooit met normaal trainen
pi_46042642
ff een vraagje tussendoor:

Wat is een goede alternatieve oefening voor Back Fly's?! Ik trek die oefening namelijk echt slecht!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_46042712
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:52 schreef DubzOne het volgende:
ff een vraagje tussendoor:

Wat is een goede alternatieve oefening voor Back Fly's?! Ik trek die oefening namelijk echt slecht!
Pendlay rows naar borst
pi_46046865
O ja, gisteren nog eens gewogen, vollop aan de cut, 109.9 op de kop. Ik begin goed droog te staan, de buikspieren beginnen er zelfs wat door te komen als ik niet opspan. Lang geleden dat ik zo droog heb gestaan. En nog 4 weken te gaan.

2 keer per week 3x3 full frontsquats toegevoegd aan training. Ik had al moeite en lichte verzuring met 3 keer 70 kg Niks meer gewoon. Gewichten moeten wel omhoog schieten hoop ik. Donderdag 3*75 kg, elke training 5 kg voorruit tot we niet meer kunnen(zo rond de 90kg denk ik) en dan 10 kg terug en 2.5 per training to we niet meer kunnen enz enz.. Hopelijk 100 kg terug tegen eind deze maand.

En een vraagje, de elastiek (de bands in het engels)die bij benchen in WS DE bv wordt gebruikt, waar is die te kopen?

Is dit

http://www.decathlon.be/N(...)t_3337400/index.html

het?

[ Bericht 7% gewijzigd door Calyptus op 06-02-2007 18:27:53 ]
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_46053607
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:56 schreef Calyptus het volgende:
O ja, gisteren nog eens gewogen, vollop aan de cut, 109.9 op de kop. Ik begin goed droog te staan, de buikspieren beginnen er zelfs wat door te komen als ik niet opspan. Lang geleden dat ik zo droog heb gestaan. En nog 4 weken te gaan.

2 keer per week 3x3 full frontsquats toegevoegd aan training. Ik had al moeite en lichte verzuring met 3 keer 70 kg Niks meer gewoon. Gewichten moeten wel omhoog schieten hoop ik. Donderdag 3*75 kg, elke training 5 kg voorruit tot we niet meer kunnen(zo rond de 90kg denk ik) en dan 10 kg terug en 2.5 per training to we niet meer kunnen enz enz.. Hopelijk 100 kg terug tegen eind deze maand.

En een vraagje, de elastiek (de bands in het engels)die bij benchen in WS DE bv wordt gebruikt, waar is die te kopen?

Is dit

het?
Nee, je kan ze hier
http://www.flexcart.com/members/elitefts/default.asp?cid=138

en hier
http://www.irongladiators.com/index.cfm?page=accessories.cfm&content=bands.cfm

vinden.
pi_46053936
Ga binnenkort ook maar eens weer beginnen. Ben nooit heel serieus en lang bezig geweest met fitness, maar ik mis het nu wel. Zit nu op 83 kilo bij 1.90, kan dus een hoop bij.

Negentig kilo lijkt me een mooi streefgewicht om mee te beginnen. Mijn doel is een atletisch gespierd postuur.
Dat word dus veel vreten en bikkelen.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:31:44 #220
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_46060165
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:56 schreef Calyptus het volgende:

Is dit

het?
Begin je al minder sterk te worden? Ik kan nu toch duidelijk merken dat ik veel minder snel sterker word. Probeer eigenlijk met moeite op hetzelfde te blijven met sommige oefeningen.
pi_46063931
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Begin je al minder sterk te worden? Ik kan nu toch duidelijk merken dat ik veel minder snel sterker word. Probeer eigenlijk met moeite op hetzelfde te blijven met sommige oefeningen.
Ben je ook aan het cutten dan?

McGilles haat cutten
pi_46065496
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

binnen uurtje zal ik weten hoeveel kracht ik verloren heb. Ik denk niks, voornamelijk met lage reps bezig en mn cns aan het trainen. Veel last zal ik er dus niet van hebben, ik denk zelf dat ik licht sterker blijf worden.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:00:41 #223
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46065647
mijn arm doet nog steeds au
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:10:34 #224
19479 Mr.J
pi_46066937
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 02:38 schreef McGilles het volgende:

[..]

McGilles haat cutten
Ik ga binnen een maandje eens een cut inzetten. Even een weekje op 6% uitkomen, eventueel doortrekken naar een paar daagjes 4% afhankelijk van hoe lekker alles gaat.
pi_46067210
Ik ben een maand (half juli/augustus) naar the USA, dus ik sla het cutten denk ik maar over deze zomer. Zal in die maand wel rond de 5kilo kwijtraken. Iemand tips om daar op gewicht te blijven?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:49:34 #226
140141 ivosnivo
pi_46067898
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 02:38 schreef McGilles het volgende:

[..]

McGilles haat cutten
Ik doe het zeer rustig aan. En hoef ook niet kurkdroog te worden ofzo, gewoon klein beetje droger.
Pas me eten amper aan eigenlijk, heb alleen nu maar 1 junkdag in plaats van 7. En probeer 1 keer in de weeg cardio te doen.
pi_46068342
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:10 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik ga binnen een maandje eens een cut inzetten. Even een weekje op 6% uitkomen, eventueel doortrekken naar een paar daagjes 4% afhankelijk van hoe lekker alles gaat.
Wat is ervoor nodig om op 4% uit te komen (mbv spiermassa natuurlijk), kan dat alleen icm AAS of is dat natural ook mogelijk?
Indien je <6% bereikt willen we daar natuurlijk wel een keertje goede foto's van zien hè
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:13:43 #228
19479 Mr.J
pi_46068608
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben een maand (half juli/augustus) naar the USA, dus ik sla het cutten denk ik maar over deze zomer. Zal in die maand wel rond de 5kilo kwijtraken. Iemand tips om daar op gewicht te blijven?
Veel blijven eten en proberen te trainen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:14:44 #229
19479 Mr.J
pi_46068648
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:05 schreef Sloper het volgende:

[..]

Wat is ervoor nodig om op 4% uit te komen (mbv spiermassa natuurlijk), kan dat alleen icm AAS of is dat natural ook mogelijk?
Indien je <6% bereikt willen we daar natuurlijk wel een keertje goede foto's van zien hè
4% is denk ik erg lastig natural. Er komen kan op zich wel, alleen zal je erg veel spiermassa verliezen.

Indien ik de 6% bereik zal ik foto's maken ja.
pi_46068896
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:13 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Veel blijven eten en proberen te trainen.
Veel eten zal geen probleem zijn, alleen goed eten wel

Ik zit alleen ff te denken om me whey vanuit hier mee te nemen of gewoon daar supplementen te halen. De markt in Amerika is volgens mij groot genoeg.

Ik ga ook proberen om me bij zoveel mogelijk sportscholen gratis naar binnen te lullen, zodat ik om de paar dagen kan trainen.

En ik zal voor jullie foto's maken van Venice Beach (Muscle Beach)
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:34:09 #231
140141 ivosnivo
pi_46069135
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Veel eten zal geen probleem zijn, alleen goed eten wel

Ik zit alleen ff te denken om me whey vanuit hier mee te nemen of gewoon daar supplementen te halen. De markt in Amerika is volgens mij groot genoeg.

Ik ga ook proberen om me bij zoveel mogelijk sportscholen gratis naar binnen te lullen, zodat ik om de paar dagen kan trainen.

En ik zal voor jullie foto's maken van Venice Beach (Muscle Beach)
Gewoon zeggen dat je in andere sportschool traint maar dat het daar niet bevalt. En of je ff gratis mag trainen. Alleen bij enorme naaigym's mag dat niet, bedoel wat voor last hebben ze er nou van, begeleiding heb je toch niet nodig.
pi_46069282
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:34 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat je in andere sportschool traint maar dat het daar niet bevalt. En of je ff gratis mag trainen. Alleen bij enorme naaigym's mag dat niet, bedoel wat voor last hebben ze er nou van, begeleiding heb je toch niet nodig.
Daarom en Amerikanen zijn toch zo vriendelijk
pi_46070142
Nog een vraagje over voeding, ik ben nog niet zo into supllementen en shakes e.d Maar wat is nu gewoon aan te raden na het trainen? Een bak brinta, een bak kwark eten? Iemand tips, voor iemand die net een beetje begint te sporten?
pi_46070220
Koolhydraten en snel opneembare eiwitten. Ik doe altijd kwark + banaan + water om het vloeibaar te maken.
pi_46070296
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Haijo het volgende:
Koolhydraten en snel opneembare eiwitten. Ik doe altijd kwark + banaan + water om het vloeibaar te maken.
En deze donder je gewoon in de mixer. Klinkt nog lekker ook En voor de rest eet ik ´s avonds gewoon goed, vlees en groente e.d En eet ik overdag redelijk veel fruit.
pi_46070898
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Haijo het volgende:
Kwark zijn nou niet echt snel opneembare eiwitten...

Neem dan whey + dextrose.
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:42:04 #237
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_46071094
is melk goed? Ik drink gewoon sloten melk voor mijn eiwitten
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_46071691
, op zich zijn supplementen overrated. Gewoon na je training melk+studentenhaver+kwark is ook genoeg. Ik pak echter wel een shake omdat ik eerst nog 45 min naar huis moet fietsen voordat ik kan gaan eten .
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:31:21 #239
140141 ivosnivo
pi_46072458
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:05 schreef Semargofni het volgende:
, op zich zijn supplementen overrated. Gewoon na je training melk+studentenhaver+kwark is ook genoeg. Ik pak echter wel een shake omdat ik eerst nog 45 min naar huis moet fietsen voordat ik kan gaan eten .
Damn, respect dat je dan toch traint. Ik heb gelukkig een auto en op elke hoek een sportschool.
pi_46073263
Thanx, lijkt me heerlijk om snel bij een sportschool te zijn en nog keuze te hebben ook. 1 voordeel, ik hoef geen extra cardio te doen, dat dan weer wel .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')