Ik doe het zeer rustig aan. En hoef ook niet kurkdroog te worden ofzo, gewoon klein beetje droger.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben je ook aan het cutten dan?
McGilles haat cutten
Wat is ervoor nodig om op 4% uit te komen (mbv spiermassa natuurlijk), kan dat alleen icm AAS of is dat natural ook mogelijk?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik ga binnen een maandje eens een cut inzetten. Even een weekje op 6% uitkomen, eventueel doortrekken naar een paar daagjes 4% afhankelijk van hoe lekker alles gaat.
Veel blijven eten en proberen te trainen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben een maand (half juli/augustus) naar the USA, dus ik sla het cutten denk ik maar over deze zomer. Zal in die maand wel rond de 5kilo kwijtraken. Iemand tips om daar op gewicht te blijven?
4% is denk ik erg lastig natural. Er komen kan op zich wel, alleen zal je erg veel spiermassa verliezen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:05 schreef Sloper het volgende:
[..]
Wat is ervoor nodig om op 4% uit te komen (mbv spiermassa natuurlijk), kan dat alleen icm AAS of is dat natural ook mogelijk?
Indien je <6% bereikt willen we daar natuurlijk wel een keertje goede foto's van zien hè![]()
Veel eten zal geen probleem zijn, alleen goed eten welquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:13 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Veel blijven eten en proberen te trainen.
Gewoon zeggen dat je in andere sportschool traint maar dat het daar niet bevalt. En of je ff gratis mag trainen. Alleen bij enorme naaigym's mag dat niet, bedoel wat voor last hebben ze er nou van, begeleiding heb je toch niet nodig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Veel eten zal geen probleem zijn, alleen goed eten wel
Ik zit alleen ff te denken om me whey vanuit hier mee te nemen of gewoon daar supplementen te halen. De markt in Amerika is volgens mij groot genoeg.
Ik ga ook proberen om me bij zoveel mogelijk sportscholen gratis naar binnen te lullen, zodat ik om de paar dagen kan trainen.
En ik zal voor jullie foto's maken van Venice Beach (Muscle Beach)![]()
Daarom en Amerikanen zijn toch zo vriendelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:34 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je in andere sportschool traint maar dat het daar niet bevalt. En of je ff gratis mag trainen. Alleen bij enorme naaigym's mag dat niet, bedoel wat voor last hebben ze er nou van, begeleiding heb je toch niet nodig.
En deze donder je gewoon in de mixer. Klinkt nog lekker ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Haijo het volgende:
Koolhydraten en snel opneembare eiwitten. Ik doe altijd kwark + banaan + water om het vloeibaar te maken.
Kwark zijn nou niet echt snel opneembare eiwitten...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Haijo het volgende:
Koolhydraten en snel opneembare eiwitten. Ik doe altijd kwark + banaan + water om het vloeibaar te maken.
Damn, respect dat je dan toch traint. Ik heb gelukkig een auto en op elke hoek een sportschool.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:05 schreef Semargofni het volgende:
, op zich zijn supplementen overrated. Gewoon na je training melk+studentenhaver+kwark is ook genoeg. Ik pak echter wel een shake omdat ik eerst nog 45 min naar huis moet fietsen voordat ik kan gaan eten
.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:49 schreef Elwood1802 het volgende:
Hier is dat ook zo, van die vrouwtjes van 50. Fitnessen (30-60 min.) En dan uiteraard wel de auto zo dicht mogelijk bij de ingang neer zetten
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Ik train gemiddeld 30-45min...en zet ook me auto zo dicht mogelijk bij de ingang neer.
Zoals Elwood1802quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:39 schreef J-Will het volgende:
ik train ook rond de 45 minuten. Langer dan een uur ben ik alleen binnen als buttyboys het squatrek te lang bezet houden.
thx a fucking lotquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
In de gym waar ik nu nog 1 maand train doe ik altijd aan alle2 de kanten 20kg. En dan de rest 15, want die zijn kleiner. Dat werkt ideaal.
quote:
eens!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |