quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:49 schreef Elwood1802 het volgende:
Hier is dat ook zo, van die vrouwtjes van 50. Fitnessen (30-60 min.) En dan uiteraard wel de auto zo dicht mogelijk bij de ingang neer zetten
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Ik train gemiddeld 30-45min...en zet ook me auto zo dicht mogelijk bij de ingang neer.
Zoals Elwood1802quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:39 schreef J-Will het volgende:
ik train ook rond de 45 minuten. Langer dan een uur ben ik alleen binnen als buttyboys het squatrek te lang bezet houden.
thx a fucking lotquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:35 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
In de gym waar ik nu nog 1 maand train doe ik altijd aan alle2 de kanten 20kg. En dan de rest 15, want die zijn kleiner. Dat werkt ideaal.
quote:
eens!quote:
En wie ben jij nu weer met je "quote:
riem is rommel, nog nooit gebruikt en zal het ook nooit doen. Je hebt in de transversus abdominus een "spiercorset" zeg maar, en als je de riem gebruikt neemt die het werk daarvan over, wat resulteerd dat die spier niet meer mee sterker wordt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
eens!
vandaag weer getrained ondanks me arm, maar bij squats en dl toch geen last van
na 5x5x67,5 kg squat ff wat geprobeerd te maxxen en 2x75 gemakkelijk omhoog.
Daarna met deadlifts na 5x5x107,5 ff gemaxt met 1x125kg, ging ook erg gemakkelijk
Mijn max zal dus nog wel hoger liggen (80/85kg squat en ik denk 135 bij deadlift ofzo)
Erg bevredigend aangezien ik dan ongeveer 25kg erbij heb op mijn 1rm na 5 weken en dus nog 25kg te gaan heb de komende 5 weken voor ik op wintersport ga
oja, na mijn dl kwam een mede eigenaar nog naar me toe dat ik wel goed bezig was en dat ik wel moest opletten dat ik een riem moet gaan gebruiken, nu vraag ik me af wie hier een riem gebruikt ?
en nee led, ik weet dat je tegen bent
Ik ben nog niet zo cool als duke.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:22 schreef Fugie het volgende:
in mijn ogen is duke nukem echt een uberheld, dus het zijn allemaal complimenten J
Daarom ook alleen als versteviging bij je max setjes. Daarvoor niet. Dan blijf je je onderrug goed belasten en dus versterken en met riem kan je je max met minder kans op blessures doen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Calyptus het volgende:
[..]
riem is rommel, nog nooit gebruikt en zal het ook nooit doen. Je hebt in de transversus abdominus een "spiercorset" zeg maar, en als je de riem gebruikt neemt die het werk daarvan over, wat resulteerd dat die spier niet meer mee sterker wordt.
TVA is ook handig voor geen dikke buik te krijgen
hmmm mja bij max zou ik het nut er nog van zien, maar dan nog... Een echte vent moet geen corsetquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:27 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Daarom ook alleen als versteviging bij je max setjes. Daarvoor niet. Dan blijf je je onderrug goed belasten en dus versterken en met riem kan je je max met minder kans op blessures doen.
Ik deed na 5 jaar trainen bij best veel oefeningen een riem om. Ik had ook best last van me rug altijd (kwam van het groeien in de lengte ook en zit ook beetje in de familie). Maar sinds 1 jaar ofzo ben ik het heel langzaam aan het afbouwen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Calyptus het volgende:
[..]
riem is rommel, nog nooit gebruikt en zal het ook nooit doen. Je hebt in de transversus abdominus een "spiercorset" zeg maar, en als je de riem gebruikt neemt die het werk daarvan over, wat resulteerd dat die spier niet meer mee sterker wordt.
TVA is ook handig voor geen dikke buik te krijgen
waarom zou je deadlift met 8 a 10 reps willen doen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik deed na 5 jaar trainen bij best veel oefeningen een riem om. Ik had ook best last van me rug altijd (kwam van het groeien in de lengte ook en zit ook beetje in de familie). Maar sinds 1 jaar ofzo ben ik het heel langzaam aan het afbouwen.
Ik heb hem nu alleen nog om met deadlift (hoge reps 8 tot 10 wil ik straks zonder gaan proberen), me uitvoering is ook al iets beter, ros hem nu over me schenen en knieen omhoogMet parallel squat (full squat niet). En met militariy press als ik zware gewichten doe.
ik heb gister nauwelijks langs me schenen en knieen geliftquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik deed na 5 jaar trainen bij best veel oefeningen een riem om. Ik had ook best last van me rug altijd (kwam van het groeien in de lengte ook en zit ook beetje in de familie). Maar sinds 1 jaar ofzo ben ik het heel langzaam aan het afbouwen.
Ik heb hem nu alleen nog om met deadlift (hoge reps 8 tot 10 wil ik straks zonder gaan proberen), me uitvoering is ook al iets beter, ros hem nu over me schenen en knieen omhoogMet parallel squat (full squat niet). En met militariy press als ik zware gewichten doe.
Veel plezier met je mieterige deadlift als je de uitvoering niet correct doet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb gister nauwelijks langs me schenen en knieen geliftGelukkig niet anders had ik nu weer overal blauwe plekken
dank je, ik heb er wel plezier mee jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Veel plezier met je mieterige deadlift als je de uitvoering niet correct doet.
heh?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef Jim.Beam het volgende:
Heeft iemand foto's van die 15 jarige jongen op het bodybuild forum voor die begon? Dat dat allemaal in 4 maanden kan zeg![]()
Die met die misvormde rug? Heb idd zoiets gezien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef Jim.Beam het volgende:
Heeft iemand foto's van die 15 jarige jongen op het bodybuild forum voor die begon? Dat dat allemaal in 4 maanden kan zeg![]()
Ehm ja onderrug was niet getraind, hij staat daar in het foto gedeelte. Ik vraag me af of hij voor die 4 maanden ook al beetje gespierd was want als dat kan in 4 maanden vraag ik me af wat ik fout doequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:21 schreef BertV het volgende:
[..]
Die met die misvormde rug? Heb idd zoiets gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |