Komt goed uit, want ik vecht in de 80kilo klassequote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat is je eigen lichaamsgewicht?
Jij hebt het hier wel over 'bodybuilders' die dan stoer proberen te doen, maar zelf probeer je het net zo hard met je vechtsport. Ik geloof er inderdaad geen zak van, heeft niks met ego te maken maar als ik iemand van 80kg voor me heb staan breek ik zo z'n nek![]()
Oke, kan je nu weer terug gaan naar je vechtsporttopic?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Komt goed uit, want ik vecht in de 80kilo klasse. Als je een keertje in Groningen bent moet je maar meetrainen, en dan kom ik daarna mee naar de fitnesszaal. Dan pwn ik jou, en jij daarna mij.
Haha, echt alles bevestigd hier. Kneuzenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Oke, kan je nu weer terug gaan naar je vechtsporttopic?
Het gaat mij om het feit dat je met jouw vechtsport in de gym het wel van mij zal winnen in de ring, maar niet op de straat. Je hebt zoveel vuile acties die je niet in de ring mag doen die je wel op straat zal kunnen doen, stel dat het nodig is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Komt goed uit, want ik vecht in de 80kilo klasse. Als je een keertje in Groningen bent moet je maar meetrainen, en dan kom ik daarna mee naar de fitnesszaal. Dan pwn ik jou, en jij daarna mij.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, echt alles bevestigd hier. Kneuzen.
Ik train ook in vuile straatvecht grappen hoor, niet alleen ringsport. Kapap, Krav Maga etc.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat je met jouw vechtsport in de gym het wel van mij zal winnen in de ring, maar niet op de straat. Je hebt zoveel vuile acties die je niet in de ring mag doen die je wel op straat zal kunnen doen, stel dat het nodig is.
Niks bevestigd, je bent gewoon aan het generaliseren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, echt alles bevestigd hier. Kneuzen.
We vinden je allemaal heel stoer en heel sterkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik train ook in vuile straatvecht grappen hoor, niet alleen ringsport. Kapap, Krav Maga etc.Als ik tegen iemand van een bodybuilder postuur zou moeten vechten peins ik er niet over om in zijn zak te trappen in zijn ogen uit te steken als het nodig is.
Ik zal het eens proberen uitleggen maar mn moeder zaagt op die moment de oren van mn kop, dus ik kan wegvallenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:20 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vanaf 120kg al? 120kg is niks, dat kan je met ectostokjes à 60cm nog squatten. En bij dat laatste vraag ik me af waar je dat vandaan haalt.
een karatekid, jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Niks bevestigd, je bent gewoon aan het generaliseren.
Als je echt groot bent en je hebt brute kracht dan mep je zo zo'n karatekid tegen de grond.
Over 1 maand precies woon ik in Groningen. Als je dan nog wil kunnen we wat afspreken. Kijken of je me dan nog een kneus noemt.........quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Over 1 maand precies woon ik in Groningen. Als je dan nog wil kunnen we wat afspreken. Kijken of je me dan nog een kneus noemt.........
laat ff weten wanneer, kunnen we komen kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Over 1 maand precies woon ik in Groningen. Als je dan nog wil kunnen we wat afspreken. Kijken of je me dan nog een kneus noemt.........
Bodybuilders zijn niet sterk. Bodybuilders zijn vooral breed. Dat de top sterk is is mede door genoeg anabolen in hun lijf. Ze missen de nodige explosiviteit en CNS-training om echt nuttig sterk te zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:51 schreef Fugie het volgende:
ja dat is nogal een dwaze vergelijking he, een bodybuilder vs een getrainde vechter
Dat bodybuilders vaak denken dat ze sterk zijn komt omdat ze dat ook zijn (goh). En waarschijnlijk denken er veel dat als ze sterk zijn ze ook kunnen vechten, maar alss het op vechten aankomt zullen ze het verliezen van een getrainde vechtsporter, maar dat is niet raar. Bedoel door squats leer je echt niet een takedown te verdedigen of lowkicks te ontvangen
Maar boksers zijn meestel ERG mobiel met hun voeten, dus als die bokser een maandje goed traint op takedown-defence(sprawlen of zijstappen denk ik dan aan) ligt het al helemaal anders.quote:Het is hetzelfde als een een gracie tegen een pure bokser te zetten, dan wint een bokser ook 9 van de 10 keer niet omdat ie in 2 seconden op de grond ligt en gesubmit wordt.
Srry, jajong, maar wil je kans hebben tegen onze ivo zul je fucking goed moeten zijn met je -80kgquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ok ze zijn breed, maar ook wel een beetje sterkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Bodybuilders zijn niet sterk. Bodybuilders zijn vooral breed. Dat de top sterk is is mede door genoeg anabolen in hun lijf.
Bodybuilding is het slechtste dat sportgerichte krachttraining is overkomen. Veel mensen zien nu de bomen niet door het bos en zitten eindeloos preachers curls te doen. Heavy compounds/OL ftw!
[..]
jups klopt, zelfde geldt dan ook voor een bodybuilder met enige kennis van vechtsporten, dan kom je er ook niet meer aan te pas met je 80kgquote:Maar boksers zijn meestel ERG mobiel met hun voeten, dus als die bokser een maandje goed traint op takedown-defence(sprawlen of zijstappen denk ik dan aan) ligt het al helemaal anders.
Ook de reden dat royce op het eind veel moeilijker begon te krijgen.
100 euro op Ivo!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Waar kan je tickets kopen??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Haha, prima. Moet je over een maandje even iets in mijn fotoboek achter laten dan geef ik je t adres van mijn sportschoolquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hear hear!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
laat ff weten wanneer, kunnen we komen kijken
ik ben wel eens een tijd gaan thaiboksen en moet zeggen dat ik nog vol fut zat na een 1.5u training terwijl alle mannetjes die al 2 jaar daar trainen niet meer zo levendig waren. niet dat die training niet intensief genoeg was. een ook niet dat die mannetjes harder gingen als ik, omdat ze me namelijk niet zo makkelijk af konden met al hun geavanceerde technieken. ik kende de basics en had de power, zij kenden alle kneepjes maar kwamen (zwaar) te kort in kracht en uithouding (lagen allemaal plat na 10 pushupsquote:
Ga gewoon niet naar de huisarts. Vind een sportarts..Iedere stad heeft tegenwoordig wel een sport medisch advies centrum...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:16 schreef McGilles het volgende:
Ik heb nu al een week of 5 'last' van mijn linker knie, is dit een reden om eens langs een huisarts te gaan of gewoon lekker doortrainen. Voel me altijd zo'n debiel als ik naar de huisarts ga, hij raadt mij toch af te gaan deadliften/squatten met 100+ kg en als ik er nog last van blijf houden weer langskomen etc etc.
Het is echt een irritant gevoel, beetje constante zeurende pijn.
Je lult, of je trainde bij een nepschool. Bij KB Arnhem hebben ze 3 groepen: De beginners, gevorderden en wedstrijdvechters. Als jij "een tijd gaat thaiboksen" kom je als het goed is bij de beginners terecht. Wat je zegt is dus pure onzin. En "geavanceerde technieken" ?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:02 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
ik ben wel eens een tijd gaan thaiboksen en moet zeggen dat ik nog vol fut zat na een 1.5u training terwijl alle mannetjes die al 2 jaar daar trainen niet meer zo levendig waren. niet dat die training niet intensief genoeg was. een ook niet dat die mannetjes harder gingen als ik, omdat ze me namelijk niet zo makkelijk af konden met al hun geavanceerde technieken. ik kende de basics en had de power, zij kenden alle kneepjes maar kwamen (zwaar) te kort in kracht en uithouding (lagen allemaal plat na 10 pushups).
volgens mij heb jij gewoon wat liggen trappen tegen een breezah, wat op zich niet zo moeilijk is.
ps: heb jij de docu van nat. georaphic "fight science" al eens bekeken? daar zit een kerel bij die jij direct "bodybuilder postuur" zou noemen, maar je zo in de grond slaagt op alle mogelijke manieren. volgens mij ben jij gewoon jaloers![]()
Haha, grappenmaker. Deed je mee bij de kinderen tot 12 jaar ofzo? Of bij Fun, Punch & Kick met alle 40+ vrouwen?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:02 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
ik ben wel eens een tijd gaan thaiboksen en moet zeggen dat ik nog vol fut zat na een 1.5u training terwijl alle mannetjes die al 2 jaar daar trainen niet meer zo levendig waren. niet dat die training niet intensief genoeg was. een ook niet dat die mannetjes harder gingen als ik, omdat ze me namelijk niet zo makkelijk af konden met al hun geavanceerde technieken. ik kende de basics en had de power, zij kenden alle kneepjes maar kwamen (zwaar) te kort in kracht en uithouding (lagen allemaal plat na 10 pushups).
volgens mij heb jij gewoon wat liggen trappen tegen een breezah, wat op zich niet zo moeilijk is.
ps: heb jij de docu van nat. georaphic "fight science" al eens bekeken? daar zit een kerel bij die jij direct "bodybuilder postuur" zou noemen, maar je zo in de grond slaagt op alle mogelijke manieren. volgens mij ben jij gewoon jaloers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |