abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45948489
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Jij bent ´anders´ sterk dan een bodybuilder. Nogmaals als jij als kickboxer in een gym wordt geplaatst leg jij het ook af tegen de hele zaal. En andersom ook zoals jij zegt.
Klopt, maar ik vraag me meer af of veel bodybuilders ook denken dat ómdat ze zoveel kunnen squaten en weet ik wat, ook denken dat ze sterk zijn qua vechten.. Soms met uitgaan merk ik dat nog wel eens namelijk, en vroeg me af of dat iets normaals was onder de bodybuilders.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_45948604
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:57 schreef Jajong het volgende:

[..]

Nah, als ik bijvoorbeeld worstel met zo'n iemand ben ik toch echt sterker dan diegene hoor. Dat bankdrukken en squaten is allemaal 1 gerichte oefening vaak in een rechte lijn. Als je iets moet doen wat daarvan afwijkt heb je daar helemaal niets meer aan lijkt me... Ik durf te zeggen dat ik meer functionele kracht heb dan de gemiddelde bodybuilder.. Tuurlijk, met handjedrukken leg ik het af.. Maar daar houdt 't ook wel op denk ik .
Dan moet je eens tegen mij vechten

Squatten doet idd niet veel, er zijn beter dingen, maar grotere limitkracht en explosieve kracht getraind door gewichten kan ERG handig zijn.

Het feit dat zware bodybuilders e.d. zo vroeg moe zijn is omdat ze niet op conditie getraind zijn. Als je op straat tegen ze vecht gaat het er wel anders aan toe, dan moet je niet 2 minuten kunnen presteren, maar een snelle burst kunnen geven.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_45948624
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Dan moet je eens tegen mij vechten

Squatten doet idd niet veel, er zijn beter dingen, maar grotere limitkracht en explosieve kracht getraind door gewichten kan ERG handig zijn.

Het feit dat zware bodybuilders e.d. zo vroeg moe zijn is omdat ze niet op conditie getraind zijn. Als je op straat tegen ze vecht gaat het er wel anders aan toe, dan moet je niet 2 minuten kunnen presteren.
Wat is dit voor vuig taalgebruik ?
pi_45948667
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hoezo, wat voor nut heeft het dan als je het over functionele kracht hebt? ( zelfverdediging o.i.d. )
pi_45948705
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:06 schreef LedZep het volgende:

[..]

Jij squat ook niet meer...
Fullsquats zouden meer nut hebben, maar je moet echt niet over de 120kg gaan.
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:07 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hoezo, wat voor nut heeft het dan als je het over functionele kracht hebt? ( zelfverdediging o.i.d. )
bodyslams, recht kunnen blijven staan,stabielere core,...
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_45948727
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:07 schreef Jajong het volgende:

[..]

Je kan heel hard rennen

en hard trappen

En hele zware dingen van de grond tillen
pi_45948764
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:09 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Jij squat ook niet meer...
Fullsquats zouden meer nut hebben, maar je moet echt niet over de 120kg gaan.
Ik doe nog steeds mijn dagelijkse pistols.

En waarom moet je niet over de 120kg gaan? Daar heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord.
pi_45948800
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:10 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik doe nog steeds mijn dagelijkse pistols.

En waarom moet je niet over de 120kg gaan? Daar heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord.
Hoeveel mensen ken jij die meer dan 120 kg wegen?
pi_45948817
Nah, daar heb je dus echt niets aan omdat die squats vaak in een gecontroleerde omgeving gebeuren, in een rechte lijn omhoog e.d. In een echte situatie komen er krachten van alle kanten en simpele natuurkunde dicteert dat je nog zo sterk kan zijn, als iemand op de goeie manier pressie uitoefent, ga je om als je niet weet hoe je dat moet verdedigen, hoe sterk en dik je beenspieren ook zijn .
pi_45948826
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:11 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Hoeveel mensen ken jij die meer dan 120 kg wegen?
2, maar in je post heb je het over fullsquats met 120kg, niet over 120kg BW.
pi_45948876
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:12 schreef Jajong het volgende:
Nah, daar heb je dus echt niets aan omdat die squats vaak in een gecontroleerde omgeving gebeuren, in een rechte lijn omhoog e.d. In een echte situatie komen er krachten van alle kanten en simpele natuurkunde dicteert dat je nog zo sterk kan zijn, als iemand op de goeie manier pressie uitoefent, ga je om als je niet weet hoe je dat moet verdedigen, hoe sterk en dik je beenspieren ook zijn .
Ja als jij tegenover Mr Miyagi staat kan jij nog zo je best hebben gedaan op je lowkicks maar je gaat ook in 2 tellen neer. Bovendien zijn je statements over de squat geheel onwaar, want de beweging is niet gecontroleerd, niet recht omhoog en komen er krachten van alle kanten.
pi_45948890
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:12 schreef LedZep het volgende:

[..]

2, maar in je post heb je het over fullsquats met 120kg, niet over 120kg BW.
Ik heb het over vechttraining. Vanaf je 120kg kan squatten, zou ik squatten op 1 maal per week 3 keer 60 tot 80(speedsquat) 100 en 120 zetten. Een meerwaarde die hogere gewichten hebben zijn erg regressief
pi_45948893
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:12 schreef Jajong het volgende:
Wat wil je nou bewijzen ?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45948976
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:14 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ja als jij tegenover Mr Miyagi staat kan jij nog zo je best hebben gedaan op je lowkicks maar je gaat ook in 2 tellen neer. Bovendien zijn je statements over de squat geheel onwaar, want de beweging is niet gecontroleerd, niet recht omhoog en komen er krachten van alle kanten.
Uh oh, roid rage!!
pi_45949029
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:57 schreef Jajong het volgende:

[..]

Nah, als ik bijvoorbeeld worstel met zo'n iemand ben ik toch echt sterker dan diegene hoor. Dat bankdrukken en squaten is allemaal 1 gerichte oefening vaak in een rechte lijn. Als je iets moet doen wat daarvan afwijkt heb je daar helemaal niets meer aan lijkt me... Ik durf te zeggen dat ik meer functionele kracht heb dan de gemiddelde bodybuilder.. Tuurlijk, met handjedrukken leg ik het af.. Maar daar houdt 't ook wel op denk ik .
Ik train dan wel niet om gespierd te worden, maar ik weet zeker dat ik in een grondgevecht wel win van veel mensen. Ik heb wel eens getest tegen een vriend van me die goed in vechtsporten is. In het staande gevecht leg ik het echt af maar eenmaal dichtbij heb ik veel meer kracht!

Van die mensen die goed kunnen trappen maar maar 40kg kunnen bankdrukken winnen het echt niet als ik 140kg kan bankdrukken, met een grondgevecht dan!
pi_45949057
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:14 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Ik heb het over vechttraining. Vanaf je 120kg kan squatten, zou ik squatten op 1 maal per week 3 keer 60 tot 80(speedsquat) 100 en 120 zetten. Een meerwaarde die hogere gewichten hebben zijn erg regressief
Vanaf 120kg al? 120kg is niks, dat kan je met ectostokjes à 60cm nog squatten. En bij dat laatste vraag ik me af waar je dat vandaan haalt.
pi_45949091
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:19 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik train dan wel niet om gespierd te worden, maar ik weet zeker dat ik in een grondgevecht wel win van veel mensen. Ik heb wel eens getest tegen een vriend van me die goed in vechtsporten is. In het staande gevecht leg ik het echt af maar eenmaal dichtbij heb ik veel meer kracht!

Van die mensen die goed kunnen trappen maar maar 40kg kunnen bankdrukken winnen het echt niet als ik 140kg kan bankdrukken, met een grondgevecht dan!
Haha, wedden voor je hele hebben en houwen dat ik je binnen 30 seconden in een klem heb liggen. En meer dan 80 kan ik volgens mij niet drukken .
pi_45949103
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:14 schreef LedZep het volgende:

[..]

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45949133
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

pi_45949199
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:22 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haha, wedden voor je hele hebben en houwen dat ik je binnen 30 seconden in een klem heb liggen. En meer dan 80 kan ik volgens mij niet drukken .
Wat is je eigen lichaamsgewicht?

Jij hebt het hier wel over 'bodybuilders' die dan stoer proberen te doen, maar zelf probeer je het net zo hard met je vechtsport. Ik geloof er inderdaad geen zak van, heeft niks met ego te maken maar als ik iemand van 80kg voor me heb staan breek ik zo z'n nek
pi_45949233
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef McGilles het volgende:

[..]

Wat is je eigen lichaamsgewicht?

Jij hebt het hier wel over 'bodybuilders' die dan stoer proberen te doen, maar zelf probeer je het net zo hard met je vechtsport. Ik geloof er inderdaad geen zak van, heeft niks met ego te maken maar als ik iemand van 80kg voor me heb staan breek ik zo z'n nek
Komt goed uit, want ik vecht in de 80kilo klasse . Als je een keertje in Groningen bent moet je maar meetrainen, en dan kom ik daarna mee naar de fitnesszaal. Dan pwn ik jou, en jij daarna mij.
pi_45949279
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:27 schreef Jajong het volgende:

[..]

Komt goed uit, want ik vecht in de 80kilo klasse . Als je een keertje in Groningen bent moet je maar meetrainen, en dan kom ik daarna mee naar de fitnesszaal. Dan pwn ik jou, en jij daarna mij.
Oke, kan je nu weer terug gaan naar je vechtsporttopic?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_45949292
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Oke, kan je nu weer terug gaan naar je vechtsporttopic?
Haha, echt alles bevestigd hier. Kneuzen .
pi_45949302
quote:

[..]

Het gaat mij om het feit dat je met jouw vechtsport in de gym het wel van mij zal winnen in de ring, maar niet op de straat. Je hebt zoveel vuile acties die je niet in de ring mag doen die je wel op straat zal kunnen doen, stel dat het nodig is.
pi_45949339
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef Jajong het volgende:

[..]

pi_45949364
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef McGilles het volgende:

[..]

Het gaat mij om het feit dat je met jouw vechtsport in de gym het wel van mij zal winnen in de ring, maar niet op de straat. Je hebt zoveel vuile acties die je niet in de ring mag doen die je wel op straat zal kunnen doen, stel dat het nodig is.
Ik train ook in vuile straatvecht grappen hoor, niet alleen ringsport. Kapap, Krav Maga etc. Als ik tegen iemand van een bodybuilder postuur zou moeten vechten peins ik er niet over om in zijn zak te trappen in zijn ogen uit te steken als het nodig is.
pi_45949370
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef Jajong het volgende:

[..]

Niks bevestigd, je bent gewoon aan het generaliseren.
Als je echt groot bent en je hebt brute kracht dan mep je zo zo'n karatekid tegen de grond.
pi_45949463
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:31 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik train ook in vuile straatvecht grappen hoor, niet alleen ringsport. Kapap, Krav Maga etc. Als ik tegen iemand van een bodybuilder postuur zou moeten vechten peins ik er niet over om in zijn zak te trappen in zijn ogen uit te steken als het nodig is.
We vinden je allemaal heel stoer en heel sterk Jij doet jou ding, wij doen ons ding. Blij?
pi_45949591
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:20 schreef LedZep het volgende:

[..]

Vanaf 120kg al? 120kg is niks, dat kan je met ectostokjes à 60cm nog squatten. En bij dat laatste vraag ik me af waar je dat vandaan haalt.
Ik zal het eens proberen uitleggen maar mn moeder zaagt op die moment de oren van mn kop, dus ik kan wegvallen

Je moet prioriteiten stellen in vechtsport. Fullsquaten is een goeie oefening, maar erg taxerend. Teveel toeleggen op gewichten en enkel de gewichten zien is niet goed. Ik zie persoonlijk geen meerwaarde na 120kg squaten. Qua deadlift ligt het ongeveer hetzelfde. Na 2x bodyweight(voor mij 220kg) zie ik het nut om er veel verder in te gaan ook niet meer van in. Je core is dan al sterk genoeg om veel te verdragen en stabiel te blijven, je kan de gespendeerde tijd om sterker te worden beter gebruiken voor technische training en sparren e.d.. Benchen(zonder arch) is belangrijker, upper-body doe je veel meer mee in vechtsport. Net zoals push-press.

Moest ik eindelijk op mijn streefgewichten zitten zou ik gaan naar 2 matige trainingen met gewichten per week, 2 keer plyo per week, en de rest vecht en conditietraining.

Een van de redenen dat veel bodybuilders falen in het vechten is het feit dat ze meer showmassa zijn als wat anders, en omdat trainen als een bodybuilder vrij waardeloos is voor vechtsport. Ik ken stevige en zwaar gebruikende bodybuilders die nog steeds met max 120kg bench het doen. Ik ken genoeg minder grote die nog minder nemen. Teveel massa komt je niet ten goede in een gevecht, een van de redenen dat ik rond 110kg wil blijven. Bij powerlifters en OLers ligt het al veeel anders. Die zijn veel explosiever en sterker.
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:31 schreef McGilles het volgende:

[..]

Niks bevestigd, je bent gewoon aan het generaliseren.
Als je echt groot bent en je hebt brute kracht dan mep je zo zo'n karatekid tegen de grond.
een karatekid, ja
Een kerel die traditionele rommel doet of amper spart, ook
Een kerel die veel sparred in een 3dimentionele vechtstijl, I don't think so. Dan moet je al een hoop kracht en kg in de schaal kunnen leggen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Calyptus op 03-02-2007 19:44:47 ]
pi_45950035
In een ver verleden werkte ik bij een verhuisbedrijf en daar werkte echt een enorm lompe boer die nog nooit de gym van binnen had gezien maar wel echt enorm sterk was.

Een keer kreeg hij ruzie met 3 politieagenten en voor je het wist lagen die alle 3 in de kreukels, echt niet normaal hoe sterk die sjaak was. Wel een paar daagjes de cel in.

Moraal van het verhaal, spierkracht kan toch wel verdomde makkelijk zijn in een straatgevecht!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:51:52 #131
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45950128
ja dat is nogal een dwaze vergelijking he, een bodybuilder vs een getrainde vechter

Dat bodybuilders vaak denken dat ze sterk zijn komt omdat ze dat ook zijn (goh ). En waarschijnlijk denken er veel dat als ze sterk zijn ze ook kunnen vechten, maar alss het op vechten aankomt zullen ze het verliezen van een getrainde vechtsporter, maar dat is niet raar. Bedoel door squats leer je echt niet een takedown te verdedigen of lowkicks te ontvangen

Het is hetzelfde als een een gracie tegen een pure bokser te zetten, dan wint een bokser ook 9 van de 10 keer niet omdat ie in 2 seconden op de grond ligt en gesubmit wordt.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:56:25 #132
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_45950312
quote:

[..]

Over 1 maand precies woon ik in Groningen. Als je dan nog wil kunnen we wat afspreken. Kijken of je me dan nog een kneus noemt.........
ada fare stop stalking me
pi_45950339
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:56 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Over 1 maand precies woon ik in Groningen. Als je dan nog wil kunnen we wat afspreken. Kijken of je me dan nog een kneus noemt.........
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:00:07 #134
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45950469
quote:

[..]

laat ff weten wanneer, kunnen we komen kijken
pi_45950793
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:51 schreef Fugie het volgende:
ja dat is nogal een dwaze vergelijking he, een bodybuilder vs een getrainde vechter

Dat bodybuilders vaak denken dat ze sterk zijn komt omdat ze dat ook zijn (goh ). En waarschijnlijk denken er veel dat als ze sterk zijn ze ook kunnen vechten, maar alss het op vechten aankomt zullen ze het verliezen van een getrainde vechtsporter, maar dat is niet raar. Bedoel door squats leer je echt niet een takedown te verdedigen of lowkicks te ontvangen
Bodybuilders zijn niet sterk. Bodybuilders zijn vooral breed. Dat de top sterk is is mede door genoeg anabolen in hun lijf. Ze missen de nodige explosiviteit en CNS-training om echt nuttig sterk te zijn.

Bodybuilding is het slechtste dat sportgerichte krachttraining is overkomen. Veel mensen zien nu de bomen niet door het bos en zitten eindeloos preachers curls te doen. Heavy compounds/OL ftw!
quote:
Het is hetzelfde als een een gracie tegen een pure bokser te zetten, dan wint een bokser ook 9 van de 10 keer niet omdat ie in 2 seconden op de grond ligt en gesubmit wordt.
Maar boksers zijn meestel ERG mobiel met hun voeten, dus als die bokser een maandje goed traint op takedown-defence(sprawlen of zijstappen denk ik dan aan) ligt het al helemaal anders.
Ook de reden dat royce op het eind veel moeilijker begon te krijgen.
quote:

[..]

Srry, jajong, maar wil je kans hebben tegen onze ivo zul je fucking goed moeten zijn met je -80kg
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:11:48 #136
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45951009
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Bodybuilders zijn niet sterk. Bodybuilders zijn vooral breed. Dat de top sterk is is mede door genoeg anabolen in hun lijf.
Bodybuilding is het slechtste dat sportgerichte krachttraining is overkomen. Veel mensen zien nu de bomen niet door het bos en zitten eindeloos preachers curls te doen. Heavy compounds/OL ftw!
[..]
ok ze zijn breed, maar ook wel een beetje sterk En veel zullen zich heel erg goed voelen omdat ze zo breed zijn, maar dat is gewoon de persoonlijkheid van iemand en dat heeft weinig met bodybuilden opzich te maken
quote:
Maar boksers zijn meestel ERG mobiel met hun voeten, dus als die bokser een maandje goed traint op takedown-defence(sprawlen of zijstappen denk ik dan aan) ligt het al helemaal anders.
Ook de reden dat royce op het eind veel moeilijker begon te krijgen.
jups klopt, zelfde geldt dan ook voor een bodybuilder met enige kennis van vechtsporten, dan kom je er ook niet meer aan te pas met je 80kg
pi_45951433
quote:

[..]

100 euro op Ivo!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:25:01 #138
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_45951647
quote:

[..]

Waar kan je tickets kopen??
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_45951801
quote:

[..]

Haha, prima. Moet je over een maandje even iets in mijn fotoboek achter laten dan geef ik je t adres van mijn sportschool .
pi_45951995
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef McGilles het volgende:

[..]

100 euro op Ivo!
maak er maar 500 van, Ivo kan wel wat klappen incasseren als ik hem zo zie
pi_45957601
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:00 schreef Fugie het volgende:

[..]

laat ff weten wanneer, kunnen we komen kijken
Hear hear!
Hardloper.
IG @webkim
pi_45958715
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:31 schreef Jajong het volgende:

[..]

blabla stoere praat
ik ben wel eens een tijd gaan thaiboksen en moet zeggen dat ik nog vol fut zat na een 1.5u training terwijl alle mannetjes die al 2 jaar daar trainen niet meer zo levendig waren. niet dat die training niet intensief genoeg was. een ook niet dat die mannetjes harder gingen als ik, omdat ze me namelijk niet zo makkelijk af konden met al hun geavanceerde technieken. ik kende de basics en had de power, zij kenden alle kneepjes maar kwamen (zwaar) te kort in kracht en uithouding (lagen allemaal plat na 10 pushups ).

volgens mij heb jij gewoon wat liggen trappen tegen een breezah, wat op zich niet zo moeilijk is.

ps: heb jij de docu van nat. georaphic "fight science" al eens bekeken? daar zit een kerel bij die jij direct "bodybuilder postuur" zou noemen, maar je zo in de grond slaagt op alle mogelijke manieren. volgens mij ben jij gewoon jaloers
Only when close to death, you really feel alive
  zondag 4 februari 2007 @ 01:30:22 #143
153812 Frautie
Frautilicious
pi_45960642
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:16 schreef McGilles het volgende:
Ik heb nu al een week of 5 'last' van mijn linker knie, is dit een reden om eens langs een huisarts te gaan of gewoon lekker doortrainen. Voel me altijd zo'n debiel als ik naar de huisarts ga, hij raadt mij toch af te gaan deadliften/squatten met 100+ kg en als ik er nog last van blijf houden weer langskomen etc etc.

Het is echt een irritant gevoel, beetje constante zeurende pijn.
Ga gewoon niet naar de huisarts. Vind een sportarts..Iedere stad heeft tegenwoordig wel een sport medisch advies centrum...

Als 't echt niet goed is kan je meestal in 'tzelfde gebouw terecht bij een sportfysio
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  zondag 4 februari 2007 @ 10:33:33 #144
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_45964421
Die vechtsportkneus moet zijn vuile praatjes maar eens aan een pudzianovski of kazmaier verkopen
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  zondag 4 februari 2007 @ 10:35:37 #145
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_45964445
Is dit het topic waar mensen met grote ego's anderen proberen te kleineren?

Zo ja, plaats ik even een TVP.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_45965655
Niemand een reactie op mijn schema van pag 2... ?
  zondag 4 februari 2007 @ 23:55:04 #147
19479 Mr.J
pi_45994630
Sorry, ik kan je alleen maar met een overrated en nutteloos split schema helpen.
pi_45995015
quote:
Op zondag 4 februari 2007 00:02 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

ik ben wel eens een tijd gaan thaiboksen en moet zeggen dat ik nog vol fut zat na een 1.5u training terwijl alle mannetjes die al 2 jaar daar trainen niet meer zo levendig waren. niet dat die training niet intensief genoeg was. een ook niet dat die mannetjes harder gingen als ik, omdat ze me namelijk niet zo makkelijk af konden met al hun geavanceerde technieken. ik kende de basics en had de power, zij kenden alle kneepjes maar kwamen (zwaar) te kort in kracht en uithouding (lagen allemaal plat na 10 pushups ).

volgens mij heb jij gewoon wat liggen trappen tegen een breezah, wat op zich niet zo moeilijk is.

ps: heb jij de docu van nat. georaphic "fight science" al eens bekeken? daar zit een kerel bij die jij direct "bodybuilder postuur" zou noemen, maar je zo in de grond slaagt op alle mogelijke manieren. volgens mij ben jij gewoon jaloers
Je lult, of je trainde bij een nepschool. Bij KB Arnhem hebben ze 3 groepen: De beginners, gevorderden en wedstrijdvechters. Als jij "een tijd gaat thaiboksen" kom je als het goed is bij de beginners terecht. Wat je zegt is dus pure onzin. En "geavanceerde technieken" ? . Dat zijn allemaal basisbewegingen hoor; De kunst zit hem in het timen, combineren en in je uithoudings- en anticipatievermogen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 5 februari 2007 @ 00:09:37 #149
19479 Mr.J
pi_45995073
Volgens mij is het hek te laag van het Centrale vechtsporttopic.
pi_45995107
quote:
Op zondag 4 februari 2007 00:02 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

Haha, grappenmaker. Deed je mee bij de kinderen tot 12 jaar ofzo? Of bij Fun, Punch & Kick met alle 40+ vrouwen?

Laat me a.u.b. niet lachen. IEDEREEN in dit topic ( ja ik ook ) wordt gesloopt door een getrainde Thai-vechter van 60 kilo.

En kom niet aan met die namen van " 's werelds sterkste mannen " bullshit, want als die echt zoooo sterk waren dat ze iedereen in elkaar zouden slaan, zouden ze geen boomstammen tillen maar vechten voor hun geld, aangezien daar 10000 keer meer geld in zit..

Prutsers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')