Waar is dat gescheld nu steeds weer voor nodig zeg.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef Jajong het volgende:
Prutsers.
Zeg jij maar niks, Duke Nukemquote:Op maandag 5 februari 2007 00:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Waar is dat gescheld nu steeds weer voor nodig zeg.
Kankermongooltje toch.![]()
Haha ook echt. 2 druppels water!quote:
Hahahahahaha!1!!1! Goede grap kerel, nog nooit eerder gehoord.quote:
enquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef Jajong het volgende:
Kneuzen
metquote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef Jajong het volgende:
Prutsers.
ze wel niet zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef Jajong het volgende:
roid rage!!
Ik wil de eerste thai-vechter van 60 kilo wel eens zien die mij slooptquote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Deed je mee bij de kinderen tot 12 jaar ofzo? Of bij Fun, Punch & Kick met alle 40+ vrouwen?
Laat me a.u.b. niet lachen. IEDEREEN in dit topic ( ja ik ook ) wordt gesloopt door een getrainde Thai-vechter van 60 kilo.
En kom niet aan met die namen van " 's werelds sterkste mannen " bullshit, want als die echt zoooo sterk waren dat ze iedereen in elkaar zouden slaan, zouden ze geen boomstammen tillen maar vechten voor hun geld, aangezien daar 10000 keer meer geld in zit..
Prutsers.
Ten eerste moet jij niks zeggen over medicatie, want we weten allemaal wel hoe het komt dat jouw pik zo verschrompelt gekomen is.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:32 schreef Mr.J het volgende:
Maar goed, nu we het toch over het uiterlijk hebben;
@cultheld: Kijk je altijd zo sloom uit je ogen? Zo ja, komt dat door drugs gebruik, een teveel aan klappen tijdens het kickboxen of je medicatie die jouw TBS kliniek je voorschrijft?
@Jajong; Kan van jouw foto weinig zeggen maar vraag me alleen af of op die andere foto dat nu de treinkapers van '75 of van '77 zijn?
Ja, je hebt gelijk. Ik trek me terug. Ik wou gewoon iets weten en het duurde niet lang voordat iemand me persoonlijk aan begon te vallen, en ja dan retalieer ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef Calyptus het volgende:
wat een trolltopic is me dit geworden, het wordt tijd dat hier een modje wat komt cleanen...
Ik heb er geen problemen mee eigenlijk, alleen jij en je holmaatje Jajong zitten er kennelijk mee.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef cultheld het volgende:
Foto's van feesten en dan mag je vertyft zijn. Jij gaat echter 24/7 als Duke Nukem door het leven: Hard voor je
.
Aan jouw moeders reactie te horen was hij toch aardig op grootte.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ten eerste moet jij niks zeggen over medicatie, want we weten allemaal wel hoe het komt dat jouw pik zo verschrompelt gekomen is.
Steroiden worden per dozen verkocht nog wel? Nou nou, meid toch. En van hun salaris (week, maand, jaar?) kan je daar wel 1.000.000 stuks van kopen?quote:En nee sorry, dat zijn ze niet. Dat zijn ( helaas voor jou ) stuk voor stuk succesvolle zakenmensen met een salaris waar jij 1,000,000 dozen anabolen voor kan kopen.
Een skippybal nog wel. Nooit gedacht dat die krengen een IQ van >135 hadden.quote:Desalniettemin een goeie poging hoor, vooral voor iemand met het I.Q. van een skippybal.
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:43 schreef Jajong het volgende:
en ja dan retalieer ik. + blijf ik net zo lang in dit topic rondhangen en vervelend aanwezig zijn om zodoende een topic te kunnen verzieken.
Niet alles draait om geld he, sommige doen ook iets omdat ze het leuk vinden. En kom op zeg, tegen een thais mannetjes vechten die een keer zo licht is als mij ongeveer.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, grappenmaker. Deed je mee bij de kinderen tot 12 jaar ofzo? Of bij Fun, Punch & Kick met alle 40+ vrouwen?
Laat me a.u.b. niet lachen. IEDEREEN in dit topic ( ja ik ook ) wordt gesloopt door een getrainde Thai-vechter van 60 kilo.
En kom niet aan met die namen van " 's werelds sterkste mannen " bullshit, want als die echt zoooo sterk waren dat ze iedereen in elkaar zouden slaan, zouden ze geen boomstammen tillen maar vechten voor hun geld, aangezien daar 10000 keer meer geld in zit..
Prutsers.
Nee hoor dat punt is nu al een paar keer onderuitgehaald.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Ik trek me terug. Ik wou gewoon iets weten en het duurde niet lang voordat iemand me persoonlijk aan begon te vallen, en ja dan retalieer ik.
( P.S. Die 60kg opmerking van mij was inderdaad overdreven, maar mijn punt staat nog steeds)
In dat geval, NEGEREN!!!!!!!!!!quote:
Hardstikke gezellig hoor, maar we gaan het weer over bodybuilding hebben. Als je al zo nodig stoer wilt doen over internet, doe je het maar in een ander topic.
Ah, en dan ook nog setjes?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:19 schreef Frautie het volgende:
Kunnen we weer lekker kletsen over pijn lijden, spiermassa en de pret die trainen ons geeft?
Zaterdag borst en triceps gedaan. 55kg gebankdrukt![]()
Het gemiddelde in België voor een man lag op 50kg 1 rep in Belgiëquote:Op maandag 5 februari 2007 10:51 schreef BertV het volgende:
[..]
Ah, en dan ook nog setjes?
Dan heb je de stang, en aan beide kanten zo'n schijf van 15 + wat extra.
Krijgt een ongetrainde man nog veel problemen mee.
Dus dit is een uitnodiging om in het Centrale Vechtsport topic verder te gaan?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:32 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]Hardstikke gezellig hoor, maar we gaan het weer over bodybuilding hebben. Als je al zo nodig stoer wilt doen over internet, doe je het maar in een ander topic.[afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 11:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dus dit is een uitnodiging om in het Centrale Vechtsport topic verder te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |