abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 00:14:26 #151
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_45995198
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef Jajong het volgende:
Prutsers.
Waar is dat gescheld nu steeds weer voor nodig zeg.

Kankermongooltje toch.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_45995397
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:14 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Waar is dat gescheld nu steeds weer voor nodig zeg.

Kankermongooltje toch.
Zeg jij maar niks, Duke Nukem
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45995400
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Haha ook echt. 2 druppels water!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 5 februari 2007 @ 00:26:40 #154
19479 Mr.J
pi_45995540
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hahahahahaha!1!!1! Goede grap kerel, nog nooit eerder gehoord.

Maareh, kunnen de heren niet optyfen naar een eigen topic ipv hier de stoere jongen uit te hangen door anderen te vertellen wat voor
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:29 schreef Jajong het volgende:
Kneuzen
en
quote:
Prutsers.
met
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef Jajong het volgende:
roid rage!!
ze wel niet zijn.
pi_45995647
quote:

[..]

Haha, grappenmaker. Deed je mee bij de kinderen tot 12 jaar ofzo? Of bij Fun, Punch & Kick met alle 40+ vrouwen?

Laat me a.u.b. niet lachen. IEDEREEN in dit topic ( ja ik ook ) wordt gesloopt door een getrainde Thai-vechter van 60 kilo.

En kom niet aan met die namen van " 's werelds sterkste mannen " bullshit, want als die echt zoooo sterk waren dat ze iedereen in elkaar zouden slaan, zouden ze geen boomstammen tillen maar vechten voor hun geld, aangezien daar 10000 keer meer geld in zit..

Prutsers.
Ik wil de eerste thai-vechter van 60 kilo wel eens zien die mij sloopt Enkele jaren geleden nog een would-be BK muay thai van zoon 80kg uit mn club gezet en een rammeling gegeven, die haalde ik gewoon naar de grond. Hij mocht bijna de stont uit zn broek gaan halen. Verliezen van een ventje van 60 kg, tenzij het een gracie is, zie ik niet gebeuren.

Doe toch normaal man, bang zijn van een mannetje van 60 kilo... Waarom denk je dat er gewichtsklasses zijn? Dat is 50kg extra massa verdeelt, een hoop groter bereik en veel meer limitkracht. Proportioneel is dat onbereikbaar als je dan ook nog jaren vechttraining hebt. Bob Sapp heeft de wereld laten zien dat je met enkel techniek en geen kracht/massa je nergens komt.

En er zijn genoeg sterkste mannen die het goed zouden doen als vechter. Mariusz was er een van, maar hij hield niet van slagen te moete opvangen, het mentale aspect had hij dus niet. Kun je hem vergeven, zit je in de zwaarste klasse zijn het geen bitchslapjes meer. Er zijn er genoeg die er iets aan overhouden, en het is een van de redenen waarom ik niet ben blijven boksen.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  maandag 5 februari 2007 @ 00:32:10 #156
19479 Mr.J
pi_45995695
Maar goed, nu we het toch over het uiterlijk hebben;

@cultheld: Kijk je altijd zo sloom uit je ogen? Zo ja, komt dat door drugs gebruik, een teveel aan klappen tijdens het kickboxen of je medicatie die jouw TBS kliniek je voorschrijft?

@Jajong; Kan van jouw foto weinig zeggen maar vraag me alleen af of op die andere foto dat nu de treinkapers van '75 of van '77 zijn?
pi_45995820
Foto's van feesten en dan mag je vertyft zijn . Jij gaat echter 24/7 als Duke Nukem door het leven: Hard voor je .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45995851
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:32 schreef Mr.J het volgende:
Maar goed, nu we het toch over het uiterlijk hebben;

@cultheld: Kijk je altijd zo sloom uit je ogen? Zo ja, komt dat door drugs gebruik, een teveel aan klappen tijdens het kickboxen of je medicatie die jouw TBS kliniek je voorschrijft?

@Jajong; Kan van jouw foto weinig zeggen maar vraag me alleen af of op die andere foto dat nu de treinkapers van '75 of van '77 zijn?
Ten eerste moet jij niks zeggen over medicatie, want we weten allemaal wel hoe het komt dat jouw pik zo verschrompelt gekomen is.

En nee sorry, dat zijn ze niet. Dat zijn ( helaas voor jou ) stuk voor stuk succesvolle zakenmensen met een salaris waar jij 1,000,000 dozen anabolen voor kan kopen.

Desalniettemin een goeie poging hoor, vooral voor iemand met het I.Q. van een skippybal.
pi_45995888
wat een trolltopic is me dit geworden, het wordt tijd dat hier een modje wat komt cleanen...
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_45995938
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:41 schreef Calyptus het volgende:
wat een trolltopic is me dit geworden, het wordt tijd dat hier een modje wat komt cleanen...
Ja, je hebt gelijk. Ik trek me terug. Ik wou gewoon iets weten en het duurde niet lang voordat iemand me persoonlijk aan begon te vallen, en ja dan retalieer ik.

( P.S. Die 60kg opmerking van mij was inderdaad overdreven, maar mijn punt staat nog steeds )
  maandag 5 februari 2007 @ 08:46:22 #161
19479 Mr.J
pi_45998804
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef cultheld het volgende:
Foto's van feesten en dan mag je vertyft zijn . Jij gaat echter 24/7 als Duke Nukem door het leven: Hard voor je .
Ik heb er geen problemen mee eigenlijk, alleen jij en je holmaatje Jajong zitten er kennelijk mee.

Dus krijg eens lekker de grafkanker en ga lekker met je zusjes neuken, irritant klein incest ventje.
  maandag 5 februari 2007 @ 08:50:16 #162
19479 Mr.J
pi_45998847
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:40 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ten eerste moet jij niks zeggen over medicatie, want we weten allemaal wel hoe het komt dat jouw pik zo verschrompelt gekomen is.
Aan jouw moeders reactie te horen was hij toch aardig op grootte.

Verder had ik ook niet echt een betere opmerking van jou verwacht. Een beetje rellen wat vooroordelen is kennelijk het enige wat je kan. Net een circusbeer die je een kunstje leert.
quote:
En nee sorry, dat zijn ze niet. Dat zijn ( helaas voor jou ) stuk voor stuk succesvolle zakenmensen met een salaris waar jij 1,000,000 dozen anabolen voor kan kopen.
Steroiden worden per dozen verkocht nog wel? Nou nou, meid toch. En van hun salaris (week, maand, jaar?) kan je daar wel 1.000.000 stuks van kopen?
quote:
Desalniettemin een goeie poging hoor, vooral voor iemand met het I.Q. van een skippybal.
Een skippybal nog wel. Nooit gedacht dat die krengen een IQ van >135 hadden.
  maandag 5 februari 2007 @ 09:02:08 #163
19479 Mr.J
pi_45998994
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:43 schreef Jajong het volgende:

en ja dan retalieer ik. + blijf ik net zo lang in dit topic rondhangen en vervelend aanwezig zijn om zodoende een topic te kunnen verzieken.
  maandag 5 februari 2007 @ 09:16:18 #164
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_45999166
quote:

[..]

Haha, grappenmaker. Deed je mee bij de kinderen tot 12 jaar ofzo? Of bij Fun, Punch & Kick met alle 40+ vrouwen?

Laat me a.u.b. niet lachen. IEDEREEN in dit topic ( ja ik ook ) wordt gesloopt door een getrainde Thai-vechter van 60 kilo.

En kom niet aan met die namen van " 's werelds sterkste mannen " bullshit, want als die echt zoooo sterk waren dat ze iedereen in elkaar zouden slaan, zouden ze geen boomstammen tillen maar vechten voor hun geld, aangezien daar 10000 keer meer geld in zit..

Prutsers.
Niet alles draait om geld he, sommige doen ook iets omdat ze het leuk vinden. En kom op zeg, tegen een thais mannetjes vechten die een keer zo licht is als mij ongeveer. Tuurlijk hij zal me beste miereklapjes geven, maar als ie in de hoek staat is het toch vrij snel afgelopen hoor.
quote:
Op maandag 5 februari 2007 00:43 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Ik trek me terug. Ik wou gewoon iets weten en het duurde niet lang voordat iemand me persoonlijk aan begon te vallen, en ja dan retalieer ik.

( P.S. Die 60kg opmerking van mij was inderdaad overdreven, maar mijn punt staat nog steeds )
Nee hoor dat punt is nu al een paar keer onderuitgehaald.

Maar misschien kun je beter jezelf bruut gaan opdrukken ofzo he. In plaats van hier die kutkneus uit te hangen.
quote:
Op maandag 5 februari 2007 09:02 schreef Mr.J het volgende:

[..]

In dat geval, NEGEREN!!!!!!!!!!
ada fare stop stalking me
pi_45999333
Hier was het die looser om te doen, dat wij hem zouden aanvallen op z'n luciferpootjes.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45999549
Het niveau daalt hier.

*dit werd mede mogelijk gemaakt door Jajong*
pi_46000104
People, don't feed the troll.

maandag 5 februari 2007 @ 10:19:53 #168
153812 Frautie
Frautilicious
pi_46000364
Damn, lees ff een dagje niet terug en de tyfus breekt los

Kunnen we weer lekker kletsen over pijn lijden, spiermassa en de pret die trainen ons geeft?

Ontopic:
Afgelopen week heel druk gehad met werk, dus amper getraind. Alles in het weekend goed gemaakt

Vrijdag benen getraind met mijn maatje, supersetjes gedaan met meer herhalingen en andere oefeningen dan die ik gewend ben. Ik kwam zaterdag strompelend mijn bedje uit

Zaterdag borst en triceps gedaan. 55kg gebankdrukt

Zondag: getraind met mijn maatje en haar begeleider. Damn, ik dacht dat ik een sadistische inslag had...maar 't kan erger Rug en schouders gedaan, ook weer supersets.

Voedingsschema is doorgelopen, an sich is het ok. Over 3 weken gooit ze mijn schema om en moet dan meer gaan eten. Ben benieuwd
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  maandag 5 februari 2007 @ 10:32:09 #169
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46000595
Hardstikke gezellig hoor, maar we gaan het weer over bodybuilding hebben. Als je al zo nodig stoer wilt doen over internet, doe je het maar in een ander topic.

[ Bericht 5% gewijzigd door pfaf op 05-02-2007 10:38:11 ]
pi_46000966
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:19 schreef Frautie het volgende:
Kunnen we weer lekker kletsen over pijn lijden, spiermassa en de pret die trainen ons geeft?

Zaterdag borst en triceps gedaan. 55kg gebankdrukt
Ah, en dan ook nog setjes?
Dan heb je de stang, en aan beide kanten zo'n schijf van 15 + wat extra.
Krijgt een ongetrainde man nog veel problemen mee.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  maandag 5 februari 2007 @ 10:54:39 #171
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46001029
blech, ik neem maar rust tot de pijn uit me arm weg is. Ben ik net lekker op gang in em nieuwe schema krijg je dit soort onzin
pi_46001085
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:51 schreef BertV het volgende:

[..]

Ah, en dan ook nog setjes?
Dan heb je de stang, en aan beide kanten zo'n schijf van 15 + wat extra.
Krijgt een ongetrainde man nog veel problemen mee.
Het gemiddelde in België voor een man lag op 50kg 1 rep in België
  maandag 5 februari 2007 @ 11:00:25 #173
119431 Celt
Y Goeden Bywyd
pi_46001161
nieuw centraal topic, krachttraining vs. vechtsport.

Maar tis wel makkelijk eerst lopen bashen, krijg je een kut opmerking terug dus je beeld is weer bevestigd...

Maar om op je eerste vraag terug te komen, er zijn idd bodybuilders die denken dat ze alles aankunnen omdat ze breed zijn, maar er zijn er genoeg die het niet doen.

Voor de mensen hier, ik ben een lurker , lees al mee vanaf deeltje 20 ofzo zonder te posten
Het mensengeslacht zou voorgoed de mysteriën van de ziel verliezen. De mensen zouden niet langer de hoeders van aarde en oceaan zijn, en niet meer zijn dan parasieten die ten koste daarvan leefden.
  maandag 5 februari 2007 @ 11:05:44 #174
19479 Mr.J
pi_46001276
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:32 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]Hardstikke gezellig hoor, maar we gaan het weer over bodybuilding hebben. Als je al zo nodig stoer wilt doen over internet, doe je het maar in een ander topic.[afbeelding]
Dus dit is een uitnodiging om in het Centrale Vechtsport topic verder te gaan?
  maandag 5 februari 2007 @ 11:09:52 #175
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46001392
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:05 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Dus dit is een uitnodiging om in het Centrale Vechtsport topic verder te gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')