Wow... klinkt goedquote:Op maandag 15 januari 2007 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
Een serie over de Amerikaanse president en zijn staf. Vrij reeel, als hebben ze wel een democraat als president. En dan alles wat erbij komt, van smerige politiek, chantage, machtsstrijd, oorlogen, rampen, etc. Voor mij de beste drama serie die er is, zonder enige concurrentie in de buurt.
Yep, het zoiets gezien bij bol.comquote:Op maandag 15 januari 2007 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow... klinkt goed.
Er is toch een complete box-set van?
Is het ook. Acteerprestaties. Damn. Overigens heb ik Capote maar een stukje van gezien, maar imo had Jaquin Phoenix de oscar moeten winnenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef Piovan het volgende:
Heb gisteren Walk The Line eindelijk eens gezien. Prachtige film zeg !!
Jaaaahquote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef Timo20 het volgende:
Dat gedoe dat m`n avatar niet in de OP te zien is begint me best te irriteren
en ja: ik heb `t aangepast op de wiki pagina
Zeker wetenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is het ook. Acteerprestaties. Damn. Overigens heb ik Capote maar een stukje van gezien, maar imo had Jaquin Phoenix de oscar moeten winnen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef Dizer het volgende:
Overigens, je staat nog steeds op de "misschien" lijstje van FTR meet... hoe en wat nou?
DVD aanbiedingen deel 23 - Koopjes voor de feestdagenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:26 schreef Piovan het volgende:
Is er trouwens ook een nieuw aanbiedingen topic?
Ik kan het nergens vinden.
Mensen die zeuren over hype iconenquote:
Ligt er nog steeds aan waar en wanneerquote:
Dat is al bekendquote:Op maandag 15 januari 2007 23:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over hype iconen
[..]
Ligt er nog steeds aan waar en wanneer
Wist ik niet, kom nooit in dat topicquote:
FTR meeting 2007!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wist ik niet, kom nooit in dat topic
zeg ff wanneer
Hij is wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Is V for Vendetta een beetje goed? Ik hoor wisselende verhalen er over.
10 Eu bij VanLeest.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens ergens voor een mooi prijsje vandaan halen.
Dan zal ik toch eens gaan zoekenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:03 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hij is wel de moeite waard.
* Shogo heeft weer wat cdwow koopjes in het aanbiedingen topic geknalt.
Naar mijn mening is V for Vendetta ook wel de moeite waard ja, en deze zal tegenwoordig ook wel redelijk geprijsd zijn jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:03 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hij is wel de moeite waard.
* Shogo heeft weer wat cdwow koopjes in het aanbiedingen topic geknalt.
dank je, helemaal zelf gemaaktquote:Op maandag 15 januari 2007 22:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Een van de mooiste die ik tot nu toe heb gezien
dat dacht ik al ja. Heb je nog geen mailtje naar Criterion gestuurd? zo van: "hey gasten, breng Chinatown eens uit met deze cover."quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dank je, helemaal zelf gemaakt![]()
heb vandaag weer een vracht ontvangenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat dacht ik al ja. Heb je nog geen mailtje naar Criterion gestuurd? zo van: "hey gasten, breng Chinatown eens uit met deze cover."![]()
Wat was het trouwens een uber k*t dag op `t werk![]()
zometeen maar wat dvdtjes bestellen om me wat op te vrolijken![]()
potretrecht?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb vandaag weer een vracht ontvangen![]()
en dan wel potretrecht natuurlijk
binnenkort nog eens wat meer varianten maken
quote:
Timo, je avatarquote:
Ik 5 dagen geledenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben laatst maar weer eens begonnen aan FriendsWas weer te lang geleden.
Ik ben net klaar met seizoen 4quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik 5 dagen geleden. En ik ben net klaar met seizoen 2
.
die aflevering waar m`n avatar uit komt is echt vetquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Timo, je avatar!
Alleen die van min is toffer.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:31 schreef Dizer het volgende:
Een vraagje..
Ik heb gister dus Blade Runner DC voor 7.50 gekocht bij de FRS.
Maar dat is een leuke keepcase en zo. Is het nu zo dat de Snapper versie, de OOP versie nog steeds een hogere waarde heeft?.
Vetquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
heeft een hogere waarde maar ook slechter beeld
quote:
Voelequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:41 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, ik ga er weer vandoor. Friends kijken en daarna weer slapen.
voele= Limburgs voor luie hondquote:
De Free Record Shop heeft de Pulp Fiction 2DVD voor 5 euroquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:20 schreef AbeSapien het volgende:
Hoi,
Ik ga morgen eens op zoek naar dvd's die niet al te duur zijn. Bijvoorbeeld bij Blokker of Boekenvoordeel.
Heeft iemand hier nog een aanrader?
Hoi,quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De Free Record Shop heeft de Pulp Fiction 2DVD voor 5 euro
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:34 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Hoi,
Heb ik al
¤ 4,50 bij Boekenvoordeel
niks mis mee hierquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:34 schreef Timo20 het volgende:
Avond
ook zo lekker uitgewaaid vanavond?
Play.com is trouwens echt een bout winkel aan `t worden/geworden. Hun leveringen zijn echt zo langzaam geworden. Heb m`n bestelling nog steeds niet binnen, zijn al bijna 2 weken onderweg...
Praat me er niet van. Ik heb er ruim drie uur over gedaan om thuis te komenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:34 schreef Timo20 het volgende:
Avond
ook zo lekker uitgewaaid vanavond?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De Free Record Shop heeft de Pulp Fiction 2DVD voor 5 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooow die! Deze is mooier:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=442276&navid=3
Out of printquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:59 schreef AbeSapien het volgende:
Wat wordt eigenlijk bedoeld met OOP?
Dat zie ik wel vaker hier.
Geldt dat niet alleen voor de R1 versie? Dat is de enige snapper waarvan ik weet dat ie meer waard is dan de keep.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:31 schreef Dizer het volgende:
Een vraagje..
Ik heb gister dus Blade Runner DC voor 7.50 gekocht bij de FRS.
Maar dat is een leuke keepcase en zo. Is het nu zo dat de Snapper versie, de OOP versie nog steeds een hogere waarde heeft?.
Dat zou dan misschien de eerste Criterion zijn die ik wel wil kopenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:14 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Geldt dat niet alleen voor de R1 versie? Dat is de enige snapper waarvan ik weet dat ie meer waard is dan de keep.
Vet trouwens, als er echt een Criterion van TM zou komen!!!
Twelve Monkeys...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:36 schreef pascalheister het volgende:
TM?
Briljante SF, met een sterke sfeer en film-noir elementen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:46 schreef AbeSapien het volgende:
Wat is er zo speciaal aan BladeRunner. Ik hoor daar veel mensen over.
Oh. He wat jammer... had best wel een bedrag of 30 euro uit willen geven aan een DVD dat niet veel anders is als de 5 euro versiequote:
Hmm.. de schok van The Matrix van begin jaren 90quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:46 schreef AbeSapien het volgende:
Wat is er zo speciaal aan BladeRunner. Ik hoor daar veel mensen over.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.. de schok van The Matrix van begin jaren 90 80.
Monty Python and the Holy DVDquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:52 schreef AbeSapien het volgende:
Bestaat er ook een - Wat is je laatste aanwinst dvd - topic?
Nou en of.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:52 schreef AbeSapien het volgende:
Bestaat er ook een - Wat is je laatste aanwinst dvd - topic?
1982quote:
Ik vond dequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:58 schreef Dizer het volgende:.
Ik heb gisteren pas voor het eerst Full Metal Jacket gezien. Hij was wel goed, maar ik snap niet wat al die fuss is erover. Zooooo supergoed was ie nou ook weer niet. En enorm langdradig in het begin
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch best schokkend en heftig hoor, zat echt op het puntje van mijn stoel. En het einde dan,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., gaf toch echt zeldzame rillingen over mijn rug..
Selectief spoileren gaat in 2007 helemaal hip worden
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vond deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch best schokkend en heftig hoor, zat echt op het puntje van mijn stoel. En het einde dan,Dat waren voor mij ook de beste scenes inderdaad. Maaar voor de rest was het een leuke filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., gaf toch echt zeldzame rillingen over mijn rug..
Selectief spoileren gaat in 2007 helemaal hip worden.
Tis geen Jarhead of Saving Private Ryan of Der Untergang of zo.
Friends don't let friends remain beardless...
Nee hoor, je bent zeker niet de enige. Er zijn hier ook al wekker stuk gegaan omdat ze te vroeg afgingen in een weekendquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:54 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die zich 's ochtends altijd met moeite uit bed moet slepen? Ik sliep rond één uur, maar als dan de wekker om kwart over acht gaan kun je me echt opvegen...
Je zou eens kunnen kijken naar DVD Profiler. Dit programma heeft een hele uitgebreide database waarmee je je eigen collectie samen kan stellen. Ik weet niet zeker of dit is wat je zoekt wat je kunt er wel een site mee laten maken maar voor zo ver ik weet kun je deze niet op je eigen site zetten. Hij word gehost bij het bedrijf zelf.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:18 schreef AbeSapien het volgende:
Goedemiddag
Ik ben op zoek naar een programma om je films netjes te rangschikken, met plaatjes en alles. Zodat je dit op je eigen site kan zetten.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net zoeen als The life of Veronique dus
Zijn het toevallig films die als adult gezien kunnen worden? Niet zo zeer vanwege sex maar vanwege veel geweld bijvoorbeeld. Die moet je namelijk in je profiel settings aanvinken om weer gegeven te worden. Had ik ook een tijd terug. Volgens mij was dat toen met de engelse versie van American History X.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:52 schreef Mikkie het volgende:
Doet DVD Profiler trouwens bij jullie ook zo apart?
Bij mij geeft 'ie de laatste en de op twee na laatste titel niet online weer. In mijn geval 112 titels, waarvan nummer 110 en 112 niet weergegeven worden. Geen ramp, maar wel raar
20 euro bij de Fame.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:38 schreef sjeppert het volgende:
iemand OZ seizoen 1 nog voor een mooi prijsje ergens gezien
Je hebt gewoon je erotiserende mannelijke charmes gebruiktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
20 euro bij de Fame.
Ik heb hem overigens voor 16 euro gehaald daar, speciale korting.
Niet met allesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:14 schreef Professional het volgende:
Maastricht filiaal.
Die zijn zowiezo goedkoper als filiaal in Heerlen.
Ik heb seizoen 1 al uitgekekenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt gewoon je erotiserende mannelijke charmes gebruikt
OZ is trouwens geweldig, ik keek het vroeger altijd op RTL5
Die heb ik voor jequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:19 schreef AbeSapien het volgende:
Morgen of donderdag maar eens Donnie Darko Director's Cut 2DVD halen.
Hmm, ik zag bij Vanleest de kartonnen versie liggen, met een holografische voorkant, voor een tientje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die heb ik voor je.
[TK] DVD Series & Films waarvan veel OOP!.
Dit is de tinbox, met de Engelse holografische versie erinquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Hmm, ik zag bij Vanleest de kartonnen versie liggen, met een holografische voorkant, voor een tientje.
Zeg, ga je nou mee of niet naar FTR meeting? Het is in Amsterdamquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:51 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag trouwens weer eens wat dvd`s binnen gekregen![]()
![]()
zo kom ik nooit door die kijkachterstand heen
Was ook wel nodig na 2 keer zakkenquote:
tv.comquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Weet er iemand of er een site is waar je kan terugvinden welke muziek er in bepaalde afleveringen van series gebruikt wordt?
ik mag 21 feb voor de 2e keerquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben ook blij. Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs
Nu alleen nog wachten tot hij klaar is.
Heb m`n rijbewijs ook pas de 3e keer gehaaldquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:31 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Was ook wel nodig na 2 keer zakken
Sommige mensen moeten ook werkenquote:
Nee dat is zeker niet de bedoeling. Al is het bij onze groep niet echt traditie. We hebben gewoon 1 maloot die al meerdere keren ongelukjes heeft gehad. Gelukkig niet meer dan blikschade.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:30 schreef Mikkie het volgende:
En geen brokken maken in het begin hè!
dat is een traditie ofzo, althans, bij onze groep wel
Dat zit er voorlopig nog niet echt in. Maar met een OV kaart kom ik ook overal nog goed dus dat maakt niet zo veel. En de auto thuis is ook redelijk veel beschikbaar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nu sparen voor een eigen auto?
Vast veel succes!quote:
Mijn theorie had ik gelukkig wel in 1 keer. Met maar 2 foutjes dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Heb m`n rijbewijs ook pas de 3e keer gehaald
M`n theorie ook
Dan vraag ik me alleen nog af welke ongelukje van jou wasquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, je bent jong en onervaren hè
De score bij ons (leer ervan), één ongelukje per persoon:
- Een paaltje bij een boom
- Een boom toen het spekglad was
- Een te wijde bocht op een andere auto
- Een auto achteruit aanduwen terwijl 'ie in de 4 staat
- Bijna de greppel in
Allemaal relatief onschuldig, het is overal bij blikschade en gedeukte ego's gebleven
Das niet helemaal waar. Zit ook een groot deel inzicht bij. En gewoon strik vragenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's niet zo slim, want je theorie halen is gewoon puur leerwerk. Heeft niks met inzicht of wat dan ook te maken
Theorie had ik ook in 1×, nul fout
Ik had zowel theorie als praktijk in twee keerquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:30 schreef pascalheister het volgende:
omg theorie in 3 keer, dan verdien je het gewoon om een jaar lang geen dvd's meer te kopen![]()
theorie in 1 keer, praktijk hoop ik de 2e keer te halen, 1e keer eigenlijk vanwege het kijken gezakt, dat moet dus de 2e keer beter kunnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had zowel theorie als praktijk in twee keer.
Zakken vanwege het kijken = we moesten iemand laten zakken vandaag vanwege de winstmarge blablablablabla..quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
theorie in 1 keer, praktijk hoop ik de 2e keer te halen, 1e keer eigenlijk vanwege het kijken gezakt, dat moet dus de 2e keer beter kunnen.
Eh... 24?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:33 schreef Piovan het volgende:
Wat zijn vette tv series op dvd?
Prijs +- 30 ¤.
ja helaasquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zakken vanwege het kijken = we moesten iemand laten zakken vandaag vanwege de winstmarge blablablablabla...
Ga jij nou eerst maar je rijbewijs eens halenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:30 schreef pascalheister het volgende:
omg theorie in 3 keer, dan verdien je het gewoon om een jaar lang geen dvd's meer te kopen![]()
Nicholson ken ik wel?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Piovan het volgende:
Wedden dat Jack Nickelson met een dikke smile achter zijn pc zit.
oh okquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar je rijbewijs eens halen![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Hmmm. Dat wordt veeel kijkplezier voor mij
!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
@rijbewijs zut:
Mits het mogenlijk is zal ik er naar streven nooit mijn rijbewijs te halen. Maar voor mn 30e wil ik dat gekke papiertje echt niet hebben! Eerst maar eens een motor rijbewijs halen.
Auto's
Echt heyquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar je rijbewijs eens halen![]()
Autorijbewijs.. check!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:35 schreef slindenau het volgende:
Mits het mogenlijk is zal ik er naar streven nooit mijn rijbewijs te halen. Maar voor mn 30e wil ik dat gekke papiertje echt niet hebben! Eerst maar eens een motor rijbewijs halen.
En hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:51 schreef Durbin het volgende:
[..]
Autorijbewijs.. check!
Motorrijbewijs.. check!
![]()
moet je niet werkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:18 schreef Timo20 het volgende:
Mogge![]()
![]()
![]()
Zometeen maar eens beginnen met het bekijken van m`n Cassavetes box. en niet de box, maar de films die erin zitten
In plaats daarvan had je mee kunnen gaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:18 schreef Timo20 het volgende:
Mogge![]()
![]()
![]()
Zometeen maar eens beginnen met het bekijken van m`n Cassavetes box. en niet de box, maar de films die erin zitten
quote:
Net zoals ik al zovaak heb gezegd: Amsterdamquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
In plaats daarvan had je mee kunnen gaan!
Hoensbroekquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Net zoals ik al zovaak heb gezegd: Amsterdam![]()
Je loopt achter mik..quote:Op zondag 28 januari 2007 01:27 schreef Mikkie het volgende:
Goed topic voor jou Dizer:
Norton vs. Bale
Ja. United 93 zit inmiddels ook in tweede halve prijs actie voor ¤10,--. Als je je bon nog hebt heb je twee weken de tijd om 'm om te ruilen tegen iets anders. En dat hoeft niet bij hetzelfde filiaal. Als je het bonnetje niet meer hebt zou ik zo snel mogelijk even teruggaan naar het filiaal waar je 'm gekocht hebt en ze erg lief aankijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gisteren een domme fout gemaakt. Ik heb bij de FRS Flight 93 mee genomen ipv United 93Ik wist niet dat er twee films van gemaakt waren.
Kun je bij de FRS ook ruilen voor een andere titel? Hij zat wel in de 2e halve prijs actie.
Het bonnentje heb ik gelukkig nog welquote:Op zondag 28 januari 2007 18:15 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja. United 93 zit inmiddels ook in tweede halve prijs actie voor ¤10,--. Als je je bon nog hebt heb je twee weken de tijd om 'm om te ruilen tegen iets anders. En dat hoeft niet bij hetzelfde filiaal. Als je het bonnetje niet meer hebt zou ik zo snel mogelijk even teruggaan naar het filiaal waar je 'm gekocht hebt en ze erg lief aankijken.
Ik loop morgen wel eens langs de FRS op het station.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die site klopt dan ook de helft van de tijd niet met acties in de winkel.
Bij de vijf voor ¤10 staan ook ¾ van de films die ze in de winkels verkopen niet online vermeld.
Ik heb 'm vandeweek zelf omgeprijst.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgens de site van de FRS zit United 93 trouwens niet in de 2e halve prijs actie.
Nou dan vertrouw ik erop dat het goed zitquote:Op maandag 29 januari 2007 10:47 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandeweek zelf omgeprijst.
quote:
ik wil jou ff niet horen jaquote:Op maandag 29 januari 2007 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@ Pascal: was wel een toffe wedstrijd gisteren![]()
![]()
![]()
![]()
Eerlijk??quote:Op maandag 29 januari 2007 22:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
He Timo, met welk programma heb je jou emoticon gemaakt? En heb je dat rechtstreeks uit een AVI bestand of van een DVD gedaan?
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik wil jou ff niet horen ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt heyquote:
Zie mijn onderschriftquote:Op maandag 29 januari 2007 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
echt hey
hoeveel keer heb je `m nu al gezien Diz??
toch dusquote:Op maandag 29 januari 2007 22:39 schreef Dizer het volgende:
Zo, Casino Royale vandaag gezien. Was verrassend goed.
Ja fuck he.. echt ik ben verslaafdquote:
Dat klopt Mikkie, vrijdag ga ik naar het postkantoor. Sorry, maar ik werk 4 dagen in de week en zoquote:Op maandag 29 januari 2007 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De achtste keer
Kan 't trouwens kloppen dat ik m'n winst nog niet ontvangen heb, Dizer?
Want?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Nu is Dizer niet tof meer.
kan ik hem eindelijk eens zienquote:Op maandag 29 januari 2007 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie mijn onderschrift.
En over iets meer dan een maand komt ie uit op DVD![]()
.
Ja dus? Ik klaag toch ook niet dat jij elk 3 maanden een nieuw apple product koopt?quote:
Ik ga misschien nog 1 keer.. maar dat is niet zeker. Ik weet niet of ie volgende week nog in de bios draait namelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef Timo20 het volgende:
Acht keer![]()
dacht ik dat ik destijds Kill Bill al vaak in de bios had gezien
maak er dan ook 10 vanquote:Op maandag 29 januari 2007 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga misschien nog 1 keer.. maar dat is niet zeker. Ik weet niet of ie volgende week nog in de bios draait namelijk![]()
.
Ik zou stoppen bij 007x keer en zoquote:
Of gelijk '68 keer, de geboortedatum van Craig.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou stoppen bij 007x keer en zo. Nu heb ik zo iets van... ik rust pas als ik hem 21x heb gezien. Omdat het de 21 officiele JB film is
.
Ja ik ben ziek.
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of gelijk '68 keer, de geboortedatum van Craig.
Ik zal 't em eens vragenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:45 schreef Dizer het volgende:
Ben je niet in de war met Dirk Bogarde en a bridge too far?
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:45 schreef Dizer het volgende:
Ben je niet in de war met Dirk Bogarde en a bridge too far?
hehequote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:10 schreef Dizer het volgende:
Mwah, na 3 maanden wachten op mijn dvd van Kiss Kiss Bang Bang bij cd-wow vond ik het tijd om ze een mailtje te sturen.
Als je toch niets anders te doen hebtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je wel eens hè. Ben al de halve avond aan 't werk, dan ga ik niet constant zitten fokken
Had je je een vak moeten lerenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben toch best jaloers op je, Timo.
Jij roept hier elke vrijdagavond keihard dat het eindelijk weekend is, terwijl voor mij dan weer de sleur van het werken op zaterdag (en soms zondag, zoals dit weekend) begint...
En gepre-orderdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef pascalheister het volgende:
echt wat voor dizer
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:04 schreef Mikkie het volgende:
Kheb trouwens m'n gewonnen dvd van Dizer ontvangen
Ik ook niet. Was het wat?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
'T is Apollo 13 geworden, had 'k nog nooit gezien
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef Geqxon het volgende:
Dit is denk ik eerder iets voor Dizer:
[afbeelding]
Hmm, die kan ik nergens vinden bij EzyDVD. Heeft iemand een rechtstreekse link voor me?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef pascalheister het volgende:
echt wat voor dizer
[afbeelding]
gewoon op de homepagequote:Op zondag 4 februari 2007 13:10 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hmm, die kan ik nergens vinden bij EzyDVD. Heeft iemand een rechtstreekse link voor me?
Aah crap, en ik maar zoeken op titel, new releases, coming soon e.d.quote:
Jawelquote:Op zondag 4 februari 2007 08:24 schreef Timo20 het volgende:Morgen
![]()
![]()
[..]Heb je `m nog niet besteld Dizer?
quote:Op zondag 4 februari 2007 09:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg Timo, dan zit je altijd te juichen dat je weekend hebt, maar vervolgens ben je wel al op zondag om half negen je nest uit
Zoals ik al zei: zal het zometeen ff controleren en dan zeg ik `t morgen wel, deal?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:39 schreef pascalheister het volgende:
Timo jij hebt toch ook de James Cagney box van HMV, ook problemen met de dvd van Angels with Dirty Faces?
Ja was bij mij ook al een tijd geledenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff... de laatste keer dat ik dat heb gehaald is echt een eeuwigheid geleden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |