Ik zal 't em eens vragenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:45 schreef Dizer het volgende:
Ben je niet in de war met Dirk Bogarde en a bridge too far?
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:45 schreef Dizer het volgende:
Ben je niet in de war met Dirk Bogarde en a bridge too far?
hehequote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:10 schreef Dizer het volgende:
Mwah, na 3 maanden wachten op mijn dvd van Kiss Kiss Bang Bang bij cd-wow vond ik het tijd om ze een mailtje te sturen.
Als je toch niets anders te doen hebtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, dat heb je wel eens hè. Ben al de halve avond aan 't werk, dan ga ik niet constant zitten fokken
Had je je een vak moeten lerenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:14 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben toch best jaloers op je, Timo.
Jij roept hier elke vrijdagavond keihard dat het eindelijk weekend is, terwijl voor mij dan weer de sleur van het werken op zaterdag (en soms zondag, zoals dit weekend) begint...
En gepre-orderdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef pascalheister het volgende:
echt wat voor dizer
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:04 schreef Mikkie het volgende:
Kheb trouwens m'n gewonnen dvd van Dizer ontvangen
Ik ook niet. Was het wat?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
'T is Apollo 13 geworden, had 'k nog nooit gezien
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef Geqxon het volgende:
Dit is denk ik eerder iets voor Dizer:
[afbeelding]
Hmm, die kan ik nergens vinden bij EzyDVD. Heeft iemand een rechtstreekse link voor me?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef pascalheister het volgende:
echt wat voor dizer
[afbeelding]
gewoon op de homepagequote:Op zondag 4 februari 2007 13:10 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hmm, die kan ik nergens vinden bij EzyDVD. Heeft iemand een rechtstreekse link voor me?
Aah crap, en ik maar zoeken op titel, new releases, coming soon e.d.quote:
Jawelquote:Op zondag 4 februari 2007 08:24 schreef Timo20 het volgende:Morgen
![]()
![]()
[..]Heb je `m nog niet besteld Dizer?
quote:Op zondag 4 februari 2007 09:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg Timo, dan zit je altijd te juichen dat je weekend hebt, maar vervolgens ben je wel al op zondag om half negen je nest uit
Zoals ik al zei: zal het zometeen ff controleren en dan zeg ik `t morgen wel, deal?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:39 schreef pascalheister het volgende:
Timo jij hebt toch ook de James Cagney box van HMV, ook problemen met de dvd van Angels with Dirty Faces?
Ja was bij mij ook al een tijd geledenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff... de laatste keer dat ik dat heb gehaald is echt een eeuwigheid geleden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |