En gepre-orderdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef pascalheister het volgende:
echt wat voor dizer
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:04 schreef Mikkie het volgende:
Kheb trouwens m'n gewonnen dvd van Dizer ontvangen
Ik ook niet. Was het wat?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
'T is Apollo 13 geworden, had 'k nog nooit gezien
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef Geqxon het volgende:
Dit is denk ik eerder iets voor Dizer:
[afbeelding]
Hmm, die kan ik nergens vinden bij EzyDVD. Heeft iemand een rechtstreekse link voor me?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef pascalheister het volgende:
echt wat voor dizer
[afbeelding]
gewoon op de homepagequote:Op zondag 4 februari 2007 13:10 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hmm, die kan ik nergens vinden bij EzyDVD. Heeft iemand een rechtstreekse link voor me?
Aah crap, en ik maar zoeken op titel, new releases, coming soon e.d.quote:
Jawelquote:Op zondag 4 februari 2007 08:24 schreef Timo20 het volgende:Morgen
![]()
![]()
[..]Heb je `m nog niet besteld Dizer?
quote:Op zondag 4 februari 2007 09:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg Timo, dan zit je altijd te juichen dat je weekend hebt, maar vervolgens ben je wel al op zondag om half negen je nest uit
Zoals ik al zei: zal het zometeen ff controleren en dan zeg ik `t morgen wel, deal?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:39 schreef pascalheister het volgende:
Timo jij hebt toch ook de James Cagney box van HMV, ook problemen met de dvd van Angels with Dirty Faces?
Ja was bij mij ook al een tijd geledenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff... de laatste keer dat ik dat heb gehaald is echt een eeuwigheid geleden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |