Wow... klinkt goedquote:Op maandag 15 januari 2007 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
Een serie over de Amerikaanse president en zijn staf. Vrij reeel, als hebben ze wel een democraat als president. En dan alles wat erbij komt, van smerige politiek, chantage, machtsstrijd, oorlogen, rampen, etc. Voor mij de beste drama serie die er is, zonder enige concurrentie in de buurt.
Yep, het zoiets gezien bij bol.comquote:Op maandag 15 januari 2007 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow... klinkt goed.
Er is toch een complete box-set van?
Is het ook. Acteerprestaties. Damn. Overigens heb ik Capote maar een stukje van gezien, maar imo had Jaquin Phoenix de oscar moeten winnenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef Piovan het volgende:
Heb gisteren Walk The Line eindelijk eens gezien. Prachtige film zeg !!
Jaaaahquote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef Timo20 het volgende:
Dat gedoe dat m`n avatar niet in de OP te zien is begint me best te irriteren
en ja: ik heb `t aangepast op de wiki pagina
Zeker wetenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is het ook. Acteerprestaties. Damn. Overigens heb ik Capote maar een stukje van gezien, maar imo had Jaquin Phoenix de oscar moeten winnen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef Dizer het volgende:
Overigens, je staat nog steeds op de "misschien" lijstje van FTR meet... hoe en wat nou?
DVD aanbiedingen deel 23 - Koopjes voor de feestdagenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:26 schreef Piovan het volgende:
Is er trouwens ook een nieuw aanbiedingen topic?
Ik kan het nergens vinden.
Mensen die zeuren over hype iconenquote:
Ligt er nog steeds aan waar en wanneerquote:
Dat is al bekendquote:Op maandag 15 januari 2007 23:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Mensen die zeuren over hype iconen
[..]
Ligt er nog steeds aan waar en wanneer
Wist ik niet, kom nooit in dat topicquote:
FTR meeting 2007!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wist ik niet, kom nooit in dat topic
zeg ff wanneer
Hij is wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Is V for Vendetta een beetje goed? Ik hoor wisselende verhalen er over.
10 Eu bij VanLeest.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens ergens voor een mooi prijsje vandaan halen.
Dan zal ik toch eens gaan zoekenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:03 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hij is wel de moeite waard.
* Shogo heeft weer wat cdwow koopjes in het aanbiedingen topic geknalt.
Naar mijn mening is V for Vendetta ook wel de moeite waard ja, en deze zal tegenwoordig ook wel redelijk geprijsd zijn jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:03 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hij is wel de moeite waard.
* Shogo heeft weer wat cdwow koopjes in het aanbiedingen topic geknalt.
dank je, helemaal zelf gemaaktquote:Op maandag 15 januari 2007 22:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Een van de mooiste die ik tot nu toe heb gezien
dat dacht ik al ja. Heb je nog geen mailtje naar Criterion gestuurd? zo van: "hey gasten, breng Chinatown eens uit met deze cover."quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dank je, helemaal zelf gemaakt![]()
heb vandaag weer een vracht ontvangenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat dacht ik al ja. Heb je nog geen mailtje naar Criterion gestuurd? zo van: "hey gasten, breng Chinatown eens uit met deze cover."![]()
Wat was het trouwens een uber k*t dag op `t werk![]()
zometeen maar wat dvdtjes bestellen om me wat op te vrolijken![]()
potretrecht?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb vandaag weer een vracht ontvangen![]()
en dan wel potretrecht natuurlijk
binnenkort nog eens wat meer varianten maken
quote:
Timo, je avatarquote:
Ik 5 dagen geledenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben laatst maar weer eens begonnen aan FriendsWas weer te lang geleden.
Ik ben net klaar met seizoen 4quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik 5 dagen geleden. En ik ben net klaar met seizoen 2
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |