Dan zal ik toch eens gaan zoekenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:03 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hij is wel de moeite waard.
* Shogo heeft weer wat cdwow koopjes in het aanbiedingen topic geknalt.
Naar mijn mening is V for Vendetta ook wel de moeite waard ja, en deze zal tegenwoordig ook wel redelijk geprijsd zijn jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:03 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hij is wel de moeite waard.
* Shogo heeft weer wat cdwow koopjes in het aanbiedingen topic geknalt.
dank je, helemaal zelf gemaaktquote:Op maandag 15 januari 2007 22:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Een van de mooiste die ik tot nu toe heb gezien
dat dacht ik al ja. Heb je nog geen mailtje naar Criterion gestuurd? zo van: "hey gasten, breng Chinatown eens uit met deze cover."quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dank je, helemaal zelf gemaakt![]()
heb vandaag weer een vracht ontvangenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat dacht ik al ja. Heb je nog geen mailtje naar Criterion gestuurd? zo van: "hey gasten, breng Chinatown eens uit met deze cover."![]()
Wat was het trouwens een uber k*t dag op `t werk![]()
zometeen maar wat dvdtjes bestellen om me wat op te vrolijken![]()
potretrecht?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb vandaag weer een vracht ontvangen![]()
en dan wel potretrecht natuurlijk
binnenkort nog eens wat meer varianten maken
quote:
Timo, je avatarquote:
Ik 5 dagen geledenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben laatst maar weer eens begonnen aan FriendsWas weer te lang geleden.
Ik ben net klaar met seizoen 4quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik 5 dagen geleden. En ik ben net klaar met seizoen 2
.
die aflevering waar m`n avatar uit komt is echt vetquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Timo, je avatar!
Alleen die van min is toffer.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:31 schreef Dizer het volgende:
Een vraagje..
Ik heb gister dus Blade Runner DC voor 7.50 gekocht bij de FRS.
Maar dat is een leuke keepcase en zo. Is het nu zo dat de Snapper versie, de OOP versie nog steeds een hogere waarde heeft?.
Vetquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
heeft een hogere waarde maar ook slechter beeld
quote:
Voelequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:41 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, ik ga er weer vandoor. Friends kijken en daarna weer slapen.
voele= Limburgs voor luie hondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |