Oooow die! Deze is mooier:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=442276&navid=3
Out of printquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:59 schreef AbeSapien het volgende:
Wat wordt eigenlijk bedoeld met OOP?
Dat zie ik wel vaker hier.
Geldt dat niet alleen voor de R1 versie? Dat is de enige snapper waarvan ik weet dat ie meer waard is dan de keep.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:31 schreef Dizer het volgende:
Een vraagje..
Ik heb gister dus Blade Runner DC voor 7.50 gekocht bij de FRS.
Maar dat is een leuke keepcase en zo. Is het nu zo dat de Snapper versie, de OOP versie nog steeds een hogere waarde heeft?.
Dat zou dan misschien de eerste Criterion zijn die ik wel wil kopenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:14 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Geldt dat niet alleen voor de R1 versie? Dat is de enige snapper waarvan ik weet dat ie meer waard is dan de keep.
Vet trouwens, als er echt een Criterion van TM zou komen!!!
Twelve Monkeys...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:36 schreef pascalheister het volgende:
TM?
Briljante SF, met een sterke sfeer en film-noir elementen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:46 schreef AbeSapien het volgende:
Wat is er zo speciaal aan BladeRunner. Ik hoor daar veel mensen over.
Oh. He wat jammer... had best wel een bedrag of 30 euro uit willen geven aan een DVD dat niet veel anders is als de 5 euro versiequote:
Hmm.. de schok van The Matrix van begin jaren 90quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:46 schreef AbeSapien het volgende:
Wat is er zo speciaal aan BladeRunner. Ik hoor daar veel mensen over.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm.. de schok van The Matrix van begin jaren 90 80.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |