theorie in 1 keer, praktijk hoop ik de 2e keer te halen, 1e keer eigenlijk vanwege het kijken gezakt, dat moet dus de 2e keer beter kunnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had zowel theorie als praktijk in twee keer.
Zakken vanwege het kijken = we moesten iemand laten zakken vandaag vanwege de winstmarge blablablablabla..quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
theorie in 1 keer, praktijk hoop ik de 2e keer te halen, 1e keer eigenlijk vanwege het kijken gezakt, dat moet dus de 2e keer beter kunnen.
Eh... 24?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:33 schreef Piovan het volgende:
Wat zijn vette tv series op dvd?
Prijs +- 30 ¤.
ja helaasquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zakken vanwege het kijken = we moesten iemand laten zakken vandaag vanwege de winstmarge blablablablabla...
Ga jij nou eerst maar je rijbewijs eens halenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:30 schreef pascalheister het volgende:
omg theorie in 3 keer, dan verdien je het gewoon om een jaar lang geen dvd's meer te kopen![]()
Nicholson ken ik wel?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Piovan het volgende:
Wedden dat Jack Nickelson met een dikke smile achter zijn pc zit.
oh okquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar je rijbewijs eens halen![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:50 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Hmmm. Dat wordt veeel kijkplezier voor mij
!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
@rijbewijs zut:
Mits het mogenlijk is zal ik er naar streven nooit mijn rijbewijs te halen. Maar voor mn 30e wil ik dat gekke papiertje echt niet hebben! Eerst maar eens een motor rijbewijs halen.
Auto's
Echt heyquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar je rijbewijs eens halen![]()
Autorijbewijs.. check!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:35 schreef slindenau het volgende:
Mits het mogenlijk is zal ik er naar streven nooit mijn rijbewijs te halen. Maar voor mn 30e wil ik dat gekke papiertje echt niet hebben! Eerst maar eens een motor rijbewijs halen.
En hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:51 schreef Durbin het volgende:
[..]
Autorijbewijs.. check!
Motorrijbewijs.. check!
![]()
moet je niet werkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:18 schreef Timo20 het volgende:
Mogge![]()
![]()
![]()
Zometeen maar eens beginnen met het bekijken van m`n Cassavetes box. en niet de box, maar de films die erin zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |