Was ook wel nodig na 2 keer zakkenquote:
tv.comquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Weet er iemand of er een site is waar je kan terugvinden welke muziek er in bepaalde afleveringen van series gebruikt wordt?
ik mag 21 feb voor de 2e keerquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben ook blij. Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs
Nu alleen nog wachten tot hij klaar is.
Heb m`n rijbewijs ook pas de 3e keer gehaaldquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:31 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Was ook wel nodig na 2 keer zakken
Sommige mensen moeten ook werkenquote:
Nee dat is zeker niet de bedoeling. Al is het bij onze groep niet echt traditie. We hebben gewoon 1 maloot die al meerdere keren ongelukjes heeft gehad. Gelukkig niet meer dan blikschade.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:30 schreef Mikkie het volgende:
En geen brokken maken in het begin hè!
dat is een traditie ofzo, althans, bij onze groep wel
Dat zit er voorlopig nog niet echt in. Maar met een OV kaart kom ik ook overal nog goed dus dat maakt niet zo veel. En de auto thuis is ook redelijk veel beschikbaar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nu sparen voor een eigen auto?
Vast veel succes!quote:
Mijn theorie had ik gelukkig wel in 1 keer. Met maar 2 foutjes dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Heb m`n rijbewijs ook pas de 3e keer gehaald
M`n theorie ook
Dan vraag ik me alleen nog af welke ongelukje van jou wasquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, je bent jong en onervaren hè
De score bij ons (leer ervan), één ongelukje per persoon:
- Een paaltje bij een boom
- Een boom toen het spekglad was
- Een te wijde bocht op een andere auto
- Een auto achteruit aanduwen terwijl 'ie in de 4 staat
- Bijna de greppel in
Allemaal relatief onschuldig, het is overal bij blikschade en gedeukte ego's gebleven
Das niet helemaal waar. Zit ook een groot deel inzicht bij. En gewoon strik vragenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's niet zo slim, want je theorie halen is gewoon puur leerwerk. Heeft niks met inzicht of wat dan ook te maken
Theorie had ik ook in 1×, nul fout
Ik had zowel theorie als praktijk in twee keerquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:30 schreef pascalheister het volgende:
omg theorie in 3 keer, dan verdien je het gewoon om een jaar lang geen dvd's meer te kopen![]()
theorie in 1 keer, praktijk hoop ik de 2e keer te halen, 1e keer eigenlijk vanwege het kijken gezakt, dat moet dus de 2e keer beter kunnen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had zowel theorie als praktijk in twee keer.
Zakken vanwege het kijken = we moesten iemand laten zakken vandaag vanwege de winstmarge blablablablabla..quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
theorie in 1 keer, praktijk hoop ik de 2e keer te halen, 1e keer eigenlijk vanwege het kijken gezakt, dat moet dus de 2e keer beter kunnen.
Eh... 24?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:33 schreef Piovan het volgende:
Wat zijn vette tv series op dvd?
Prijs +- 30 ¤.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |