20 euro bij de Fame.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:38 schreef sjeppert het volgende:
iemand OZ seizoen 1 nog voor een mooi prijsje ergens gezien
Je hebt gewoon je erotiserende mannelijke charmes gebruiktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
20 euro bij de Fame.
Ik heb hem overigens voor 16 euro gehaald daar, speciale korting.
Niet met allesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:14 schreef Professional het volgende:
Maastricht filiaal.
Die zijn zowiezo goedkoper als filiaal in Heerlen.
Ik heb seizoen 1 al uitgekekenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt gewoon je erotiserende mannelijke charmes gebruikt
OZ is trouwens geweldig, ik keek het vroeger altijd op RTL5
Die heb ik voor jequote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:19 schreef AbeSapien het volgende:
Morgen of donderdag maar eens Donnie Darko Director's Cut 2DVD halen.
Hmm, ik zag bij Vanleest de kartonnen versie liggen, met een holografische voorkant, voor een tientje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die heb ik voor je.
[TK] DVD Series & Films waarvan veel OOP!.
Dit is de tinbox, met de Engelse holografische versie erinquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:28 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Hmm, ik zag bij Vanleest de kartonnen versie liggen, met een holografische voorkant, voor een tientje.
Zeg, ga je nou mee of niet naar FTR meeting? Het is in Amsterdamquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:51 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag trouwens weer eens wat dvd`s binnen gekregen![]()
![]()
zo kom ik nooit door die kijkachterstand heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |