Inderdaad! Wat een machtige performance van bale in THe Machinst. Ik kon eerst niet geloven dat het echt Bale was, had een dag of 2 daarvoor namelijk Batman begins gezien waar Bale ook heel goed presteerde. En natuurlijk die laatste 2 niet vergeten. (Empire of the sun heb ik niet gezien denk ik)quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:09 schreef Shogo het volgende:
Ik kies ook voor Christian Bale. Zijn performance in 'The Machinist' is gewoon iets wat je altijd bij blijft als je die film hebt gezien en zeker als je de overgang naar de volgende film waarin hij speelde 'Batman Begins' kijkt is dat een top prestatie. Ook noemenswaardig in zijn repertoire zijn Empire of the Sun (met een stuk jongere Bale), American Psycho en Equilibrium.
Ik niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm. Method actors. Ik vind ze beiden wel goed, maar ben hoegenaamd geen fan. Norton dan maar. Dat hyper-intense gedoe van Bale spreekt me niet zo aan. Ik denk dan altijd aan die Laurence Olivier-uitspaak: "You should try acting, my boy. It's much easier."
Okay, dat schijnt een fake quote te zijn, maar ik vind 'm treffend.
Dat vind ik ook ja, al sinds the basketbal diaries vind ik hem een erg goed acteur.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:20 schreef Off-ShoRe het volgende:
Toch vind ik Leonardo di Caprio, wat betreft 'acteurs van de nieuwe generatie', echt schitterend in zowat elke rol die hij speelt - en hij wordt echt alleen maar beter lijkt het wel.
Ik ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:07 schreef Caesu het volgende:
The Illussionist vond ik ook beter.
Ben je nog steeds in die tijd blijven hangenquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:55 schreef AntiChrist het volgende:
al komen ze beiden niet in de buurt van Bruce "god" Campbell moge dat duidelijk wezen
Daar zal ie ook wel nooit uitkomenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ben je nog steeds in die tijd blijven hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |