Inderdaad! Wat een machtige performance van bale in THe Machinst. Ik kon eerst niet geloven dat het echt Bale was, had een dag of 2 daarvoor namelijk Batman begins gezien waar Bale ook heel goed presteerde. En natuurlijk die laatste 2 niet vergeten. (Empire of the sun heb ik niet gezien denk ik)quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:09 schreef Shogo het volgende:
Ik kies ook voor Christian Bale. Zijn performance in 'The Machinist' is gewoon iets wat je altijd bij blijft als je die film hebt gezien en zeker als je de overgang naar de volgende film waarin hij speelde 'Batman Begins' kijkt is dat een top prestatie. Ook noemenswaardig in zijn repertoire zijn Empire of the Sun (met een stuk jongere Bale), American Psycho en Equilibrium.
Ik niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm. Method actors. Ik vind ze beiden wel goed, maar ben hoegenaamd geen fan. Norton dan maar. Dat hyper-intense gedoe van Bale spreekt me niet zo aan. Ik denk dan altijd aan die Laurence Olivier-uitspaak: "You should try acting, my boy. It's much easier."
Okay, dat schijnt een fake quote te zijn, maar ik vind 'm treffend.
Dat vind ik ook ja, al sinds the basketbal diaries vind ik hem een erg goed acteur.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:20 schreef Off-ShoRe het volgende:
Toch vind ik Leonardo di Caprio, wat betreft 'acteurs van de nieuwe generatie', echt schitterend in zowat elke rol die hij speelt - en hij wordt echt alleen maar beter lijkt het wel.
Ik ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:07 schreef Caesu het volgende:
The Illussionist vond ik ook beter.
Ben je nog steeds in die tijd blijven hangenquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:55 schreef AntiChrist het volgende:
al komen ze beiden niet in de buurt van Bruce "god" Campbell moge dat duidelijk wezen
Daar zal ie ook wel nooit uitkomenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ben je nog steeds in die tijd blijven hangen.
Mjah voor mij geldt precies datzelfde. Edje Nortonquote:Op zondag 28 januari 2007 01:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ben je nog steeds in die tijd blijven hangen.
OT: Ken niet zo veel films van Bale (Batman en American Psycho wel), dus ik neig persoonlijk al meer naar Edward Norton.
Sympathiek.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:17 schreef Lamon het volgende:
Ik vind overigens DiCaprio ook geweldig, maar ik krijg bij DiCaprio altijd een beetje een James Dean gevoel, alsof ik hem nooit zal zien groeien als acteur, maar meer als legende ooit over hem zal horen vertellen.
Ik zie hem gewoon geen heel leven als acteur volmaken (wat wat mij betreft niet hoeft te betekenen dat hij doodgaat op jonge leeftijd overigens)
Heb je American History X ook gezien?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:46 schreef japzooi het volgende:
Bale all the way...
Hoewel ik Norton FANTASTISCH vond in Fightclub (veruit z'n beste prestatie, en beter als Primal Fear)
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben ondertussen van mening veranderd en ben iets meer liefhebber van Bale geworden dan van Norton. Desalniettemin vind ik de eerder genoemde DiCaprio beter dan beiden, maar daar ging het topic dan weer niet echt over.
Da's een invalshoek die je niet vaak hoort.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:05 schreef minilotje het volgende:
Ik vind Bale wel zó enorm onaantrekkelijk...
Ik krijg ook jeuk als ik Penelope Cruz, Angelina Jolie of Salma Hayek zie. Maar blijkbaar niet op dezelfde plek als jij....quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's een invalshoek die je niet vaak hoort.
Kan er op zich nog wel in meevoelen, ik krijg als man jeuk als ik Penelope Cruz, Angelina Jolie of Salma Hayek zie, en die schijnen door vele mannen ook echt knap gevonden te worden..
Erg balen idd.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef -Mo- het volgende:
Bale.
Terugkoppelend naar deze post, las ik vandaag de inlay van the Machinist.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm. Method actors. Ik vind ze beiden wel goed, maar ben hoegenaamd geen fan. Norton dan maar. Dat hyper-intense gedoe van Bale spreekt me niet zo aan. Ik denk dan altijd aan die Laurence Olivier-uitspaak: "You should try acting, my boy. It's much easier."
Okay, dat schijnt een fake quote te zijn, maar ik vind 'm treffend.
American History X en Primal fearquote:Op zondag 25 maart 2007 03:56 schreef cerror het volgende:
Ik ga ook voor Bale. Alhoewel Norton het goed deed in FightClub kan ik verder geen pakkend moment bedenken.
Bale was gewoonweg briljant in The Machinist, American Psycho, Batman begins en Equilibrium.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |