Wat erg! En wedden dat een begrafenis bij hem een begravenis is?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij werkt er en weet niet hoe je uitvaart schrijft!![]()
![]()
Hij graavd de kuilen met een graavmachine en een sgep.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:04 schreef IBAZ het volgende:
het is wel zo dat zijn taak begraven is.
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:03 schreef The_S het volgende:
mijn buitenland verhaal is ten einde, kwam niet door de sollicitatie procedure, helaas pindakaas, dan maar ff wat zoeken in NL. Want het was niet dat ik percé naar het buitenland wilde/moest, ik ging meer voor het bedrijf
Het is tenhemelschreiend!quote:Op donderdag 21 december 2006 08:07 schreef Lienekien het volgende:
Kastantjebruinevlinders.
Kastanjebruinevlinders. In plaats van spaties waar ze niet horen, nu maar eens flink plakken waar het niet geoorloofd is.
Datiseenhelekleinekastanjequote:Op donderdag 21 december 2006 11:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Maarwatiseenkastantje?
Een soort terrarium, maar dan voor honden, vermoed ik. Best zielig, zo'n groot beest in een glazen bakje.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:04 schreef erodome het volgende:
In dit geval zou ik gewoon ruim baan maken als dat kan, als dat niet kan, je bent teveel binnen bereik, heel kalmpjes uit het terratorium bewegen, zeer zeker niet gaan rennen of panieken, heel rustig blijven, je rug niet toekeren, rustig praten, de hond niet in de ogen kijken(zeker niet strak), maar ook zeker niet nerveus doen.
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:20 schreef HMaster-II het volgende:
ik probeer geld te ontfutsellen
Dat ik jouw niet overtuich is nie aan mij
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[...]
Gaat die helemaal flippen.. gaat hij ruzzie zoeken![]()
[....]
-Weet je wie ik ben ? ik was die jongen die toen ruzzie had in die en die tent
Gewoon een spuitbusje anti-schimmel ertegenaan en het is weer in orde.quote:Op zondag 11 december 2005 21:46 schreef One_of_the_few het volgende: In de geschiedenis is vaker gebleken dat er schimmelingen in het klimaat waren en dat het wel weer herstelde.
Van de frontpagequote:Op vrijdag 22 december 2006 @ 18:09 schreef danko het volgende:
[..]
Dik struikgewas (moet natuurlijk wel een beetje hoog zijn), kan een val behoorlijk afremmen. Neemt niet weg dat de man ontsettend veel geluk heeft gehad!
nee, spuitbusje anti-schimmelingen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:16 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Gewoon een spuitbusje anti-schimmel ertegenaan en het is weer in orde.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:49 schreef Walrik het volgende:
heb het ook, goede tandhiegiene is onontbeerlijk, ga ieder jaar minstens 1 keer naar de tandards als dat kan! Voor de rest is t wel voor een deel erfelijk vrees ik
Soort van opperwezens, die rijken!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:10 schreef FuifDuif het volgende:
Het is een algemeen feit dat veel rijken kunnen worden getypeerd als niet-sociaal, oppertunistisch en egoïstisch. Het zou dus geen overbodige luxe zijn om onder de rijken enige mentaliteit te kweken in de vorm van solidariteit en medemenselijkheid. Op die manier zou het wellicht zelfs zo zijn, dat door de overheid opgelegde herverdeling niet meer nodig is, of in veel mindere mate, daar de rijken de armen uit zichzelf ondersteunen.
Nou, 1 voordeel, de kanker is dus niet toegenomen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:20 schreef sistah86 het volgende:
Dit jaar is er bij mijn pa kanker geconstanteerd
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat 'harde werken' is sws een cliché. Ik zie toch altijd heel wat lui vrolijk de kantjes er vanaf lopen. Harde werkers? Dat haal je de koekoek, ja.
......
Ah, ik dacht dat het een verbastering was van: "Dank je de koekoek", maar blijkbaar bestaat het echt. Weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
't Is een bestaande uitdrukking.
http://www.onzetaal.nl/advies/koekoek.php
Die variant kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:32 schreef DBBknown het volgende:
[...]
Ik snap die gast suwieso niet, hij is 22 en heeft een relatie, en toch bemoeit zij zich met de onze, en geeft 'raad' wat ze volgens hem moet doen, en zij neemt dat dan blijkbaar over.
Ik keek er ook raar tegenaan. Het ziet er ongrammaticaal uit, maar het klopt blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het een verbastering was van: "Dank je de koekoek", maar blijkbaar bestaat het echt. Weer wat geleerd!
Oudscher, dat moet van oudsher ouderwetsche spelling zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:45 schreef ExTec het volgende:
Ik denk het niet.
Ten eerste is zo'n organisationele verandering nogal wat, menig bedrijf gaat er bijna aan onderdoor, laat staan de overheid, die cruciale elementen zoals flexibiliteit etc mist.
Het realiseren van zo'n organisatie is al haast een illusie.
Daarnaast; de invulling met wat voor soort ministers of staatssecretarissen ofzo, blijft het prerogatief van de gekozen volksvertegenwoordigers, niet van de grijze muizen die al uit het raam starendde ministeries bevolken.
Van oudscher hebben we sowieso een ambtelijk apparaat wat verschrikkelijk machtig is, in vergelijking met andere democratien om ons heen. Overigens is dat niet altijd een nadeel. Maar 'nog meer' je oren laten hangen naar de 4de macht, door lekker de boel aan te gaan pakken zoals het hun goeddunkt, is principieel niet zo'n goed idee.
Goeie zaak dat Balk het afkeurt. Ministeries zijn het speeldgoed van Balkje, niet van die ambtenaren.
Ehm niet echt neequote:Op zaterdag 23 december 2006 12:03 schreef _-my-_ het volgende:
qoutes?
ik en er ook niets van he troel nou toch dat niet begrijp je?
Eikpunt, te herkennen aan de boom.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat heb je dan nog aan de overheid? Regels maken is hun enige eikpunt wat betreft productiviteit.
quote:Op zondag 24 december 2006 12:04 schreef Grimli het volgende:
gat opzoeken en pasta over heen smeren, dat houdt wel voor een paar dagen
alleen dan is de vroeg hoe je aan pasta komt
'Leuk' is hier niet het criterium.quote:Op zondag 24 december 2006 12:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
wat is daar nou leuk aan?
God, verdoeme mij en verhoede toch mijn boosheid jegens deze persoon!!!quote:Op zondag 24 december 2006 14:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Leuk' is hier niet het criterium.
'Origineel' wel...
Hee, Isa'beau', er zijn een aantal reacties verdwenen in deze topic. Kan jij er misschien voor zorgen dat ik ze weer kan zien? Ik had namelijk een heel sterk punt gemaakt!quote:Op zondag 24 december 2006 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Zo is het wel weer leuk geweest, POTSIedereen mag spel- en taalfouten aandragen. Kom dan zelf maar met originelere voorbeelden. Ik vond het wel een leuke 'denkfout' dat vroeg.
Huuu.quote:Op zondag 24 december 2006 15:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
maar ik kom nooit (en dat hou ik graag zo) in topics waar de vaste zogenaamde bezoekers spelfouten maken.
Het leven is hard...quote:Op zondag 24 december 2006 21:34 schreef Skinkie het volgende:
Straks zal een hard long machine vervangen kunnen worden door een bionisch hard van kunststof. En heeft iedereen er heen. Er is ook vooruitgang in de gezondheid zorg...
het wat?quote:Op maandag 18 december 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Elke game heeft muziek die het een bepaalde sfeer geeft.
De muziek Brothers in Arms is gedaan door het Filmharmonic Orchestra in Praag. Heerlijke sfeer geeft dat.
Iemand die een zelfstandig naamwoord vervoegt in de verleden tijd is weer 's wat anders dan de standaard d/t fout.quote:Op zondag 24 december 2006 14:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat is hier origineel aan?
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:55 schreef RickoKun het volgende:
(...)
Oblivion boeit mij ook niet voor al te lange tijd, het verhaal is niet interessant, en vele belovenissen van de makers zijn ze niet nagekomen.
(...)
Een lading slib wegvegen en dat er een deurmat tevoorschijn komt? Lijkt me gevalletje overstroming (en dat is wel érg nat).quote:Op donderdag 7 december 2006 23:24 schreef A_L_N_F het volgende:
mmmz, ik word afgeleid door die bende op je kamer
btw ik zie dat er nog steeds mannen zijn die hun zaakje niet scheren...
waarom scheer jij het niet? ik neem aan dat je ook niet blij wordt als er bij een dame een deurmat tevoorschijn komt als ze haar slibje uit doet?
quote:Op donderdag 28 december 2006 11:23 schreef ymme het volgende:
De huisarts denkt dat ik een virus heb, iets van fyfer ofzo.
Nog maar net om de hoek komen kijken, en dan nu al het hoekje om..quote:Op donderdag 28 december 2006 13:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Kom net om het hoekje kijken, maar iets centraals lijkt mij wel handig. Utrecht lijkt mij dan wel handig, maar ken de stad amper, dus weet niet of er handige lokaties zijn.
En hij/zij is driehandig. Komt niet vaak voor, en toch niet origineel.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:54 schreef sigme het volgende:
Nog maar net om de hoek komen kijken, en dan nu al het hoekje om..
Bordeel ?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Een gevangenisplaats kost per dag méér dan 1e klasse verpleging per dag in een ziekenhuis exclusief doktoren. Hoe ik dit weet? Een zwager van mij werkt in een penetraire inrichting en heb deze info uit eerste hand.
Ja, wat staat daar eigenlijk?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:20 schreef faberic het volgende:
Neem een kijkje in paupergezinnen met bondkraagmensen met piercings, en wat staat daar?
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:16 schreef jors het volgende:
jah die mensen die fietsen stelen :'(
godverdomme vandaag weerr me fiets gestolen
jemoet toch gewoon als je sleutel afbreekt je fiets voor een keertje open kunnen laten staanOfterwijl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu moet ik dus weer op me andere fiets gaan fietsen en een nieuw slot kopen
ofterwijl BEDANK!Ja, die met de ballen in de bek.
Wehehe, ik had dr toevallig ook al op gereageerdquote:Op donderdag 28 december 2006 23:38 schreef Biancavia het volgende:
Fietsen, dieven!
fietsen dieven
En met een bijbehorende OP.
[..]
Ofterwijl?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zie trouwens een link tussen joun avatar en mijn onderschrift![]()
![]()
en met mijn trui trouwens ook zie ik net
quote:Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
Je begrijpt dat dat een opzettelijke fout is?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
In het onderschrift van een user:
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:49 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[retteficatie]
De moeder van Pepijn las het speeltuin bankje las mijn reactie en zei ook met een knipoog dat ik een zeur ben
[/retteficatie]
Deze user heeft wel de klok horen luiden, maar geen idee waar de klepel hangt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef MoChe het volgende:
[..]
kampen? Gevangenisen waren het. Gevangenisen dienen nu eenmaal somber te zijn en niet net als in NL tv's en poolcentra's te hebben![]()
Het gaat erom dat hier de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet....
quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:58 schreef FiXeR999 het volgende:
Trouwens, wat zijk je, je klaagt nu zelf ook.
Voormalig wielrenner en ploegleider Peter Post zei ooit: 'ik ben geen medici'.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
In het onderschrift van een user:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 @ 16:50 schreef crazyleiden het volgende:
[..]
ja ik weet heel erg goed weat er dan gebeurt iemand die ik ken is erdoor aan 1 oog doof geraakt omdat haar trommelvlies gescheurt is en zwaar verminkt in d'r gezicht!
Maar wat peper bij je eten kan heel lekker zijn hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 @ 17:02 schreef ReLx7 het volgende:
Ik snap niet dat mensen geld weggooien voor een beetje kruid in een potje. Echt gewoon zonde van je geld.![]()
Zien de mensen niet dat het veel te duur is voor wat je er voor krijgt.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:18 schreef Pustasu het volgende:
[..]
ja dat vind jij, ik vind het voornamelijk geraaskalk.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar wat peper bij je eten kan heel lekker zijn hoor.
En kruiden zijn nu eenmaal duur.
Zou hij brood willen bakken?quote:Op zondag 31 december 2006 02:05 schreef Neuralnet het volgende:
Dat is wel erg goedkoop als je verder geen weerwoord meer hebt. Mijn standpunt is glashelder. Geen spelt tussen te krijgen. Zoals ik al zei: er is enkel een juridische rechtvaardiging voor hoge belastingen. Het staat in de wet. Meer niet. De rest is allemaal al eens ontkracht. Keer op keer. Leer het nu eens.
Dat 'wie'...quote:Op zondag 31 december 2006 13:54 schreef JackRabbitSlim het volgende:
Drank halen.. dat moet toch geen probleem zijn.!! Ken zat slijters wie los zijn.!!
Dat er bij mensen sprake is van roadrage veroorzaakt door drukte op de wegwist ik al, maar nu is het ook overgeslagen naar de dieren.quote:Op zondag 17 december 2006 21:27 schreef MissHobje het volgende:
De kipfile of insnijden.. of plat slaan..
Jeweets, daar waar je eten kunt krijgen.quote:Op zondag 31 december 2006 15:29 schreef -XX- het volgende:
Paar dagen later zie ik een man en een jongen een stel fietsen in een auto gooien, over het voedpad weg krossen..
Vroom hoor, die Roomse paus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
We wisten natuurlijk allang dat de partijen hier vroomser dan de paus zijn, maar eigenlijk een stel onkundige amateurs zijn.
Dat komt er nou van als je niet goed poetst!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:03 schreef horned_reaper het volgende:
ik zit al sinds een tijdje met een probleem, ik heb 2 stalkers ... kijk meestal zijn het jongens die meiden stalken maar dit keer meiden die mij (jongen) stalken.
kijk op mijn mobiel vind ik dat niet zo erg, maar op de huis telefoon is dit uitermate irritand, vooral omdat ik nog bij mijn ouders woon :S ik weet echt niet wat ik hiertegen kan doen.
is er iemand die mischien weet hoe ik hun telefoonnummer kan laten blokkeren ??
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:15 schreef ymme het volgende:
Voor de verderrest is mijn goede voornemen, jullie een keer in levende lijven te gaan zien.
Zo zie je ze je niet vaakquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:08 schreef Allantois het volgende:
Ik heb het smsje oko gehad en ben wel lid. Misschien dat iemand anders een verkeerd telefoonnummer ingevuld heeft oid? Questie van even bellen als je het echt niet meer wilt. Kan me niet voorstellen dat dit veel kost.
Wat je toch allemaal niet kunt vervoegenquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:13 schreef ymme het volgende:De vissen zitten nu in een 5 liter bak
Ze zwemmen volop rondt en eten goed.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat je toch allemaal niet kunt vervoegen
Ik kijk eigenlijk nooit bewust naar wie het post hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:12 schreef Levitation het volgende:
Je moet haar wel hebben, hè?
![]()
Altijd een bron van plezier, die posts.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:02 schreef tnimble het volgende:
Wat betreft de gouden kabel heb ik al gezegt dat ik daar niet in geloof, wel in vulgulden contacten ivm oxidatie.
quote:Op 03-01-2007 @ 21:33 schreef Gamer_V:
[...]
NEE
want dan moet ik een wii kopen. En wordt het bovendien gesimpiliceerd voor die wii-ertjes.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:56 schreef ymme het volgende:
Naja wat een kut reacties over vrouwen met kort haar
Ik heb een leuk kort model, zwart gevervt niets mis mee. En niet omdat ik onder de pannen ben en niet meer aan mijn uiterlijk wil doen, ben heel ijdel hoor....
En de mensen in mijn omgeving zeggen dat kort bij mij mooier is dan langb
quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:08 schreef bas_soldaat het volgende:
1000 voor aflossing gebruiken.. en met overige 500 je ballen laten vergrote...
bij drijging moet je naar politie stappen... of het nou afpersing of wat dan ook is... het zelf oplosse door ze geld te geve leid alleen maar naar meer drijgementen om meer te krijgen...
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:45 schreef Freeflyer het volgende:
fantastische kloon!
wort dit het begin van een nieuw tijdperk ?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat iedereen schijnt te missen is dat NL hiermee wel het hele huis open en blood legt.
Tot 3 keer toe in dat topic.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef boyv het volgende:
Dus omdat ze haar werk deed verdient ze een speltje?
Ik moet ook eens gaan werken!
Wie gaat ymme vertellen dat rond niet met dt is?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef ymme het volgende:
Hier precies het zelfde verhaal. En ook rondt de 5 kilo aangekomen![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef Gamer_V het volgende:
DAT BETEKDN NATUURLIJK NIET DAT IK HIER WEG GA!!!EINS
Ik niet, ik heb mijn leven gebeterd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Wie gaat ymme vertellen dat rond niet met dt is?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:48 schreef Remzz het volgende:
Ik ga ook voor schaatsen, de kijksport met uitstek dnek ik. Darts kan ik echt niet naar kijken... vind er helemaal niets aan
`
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/947quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef koffiegast het volgende:
ik zag net bij een vertaling in Star trek film: "zoudt u"
Leek me wel zon originele taalfout....
interessant, maar ja hoeveel mensen gebruiken tegenwoordig nog gij in het nederlands...in belgie doen ze dat nog met regelmaat...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/947
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |