Goochel je wel steeds hetzelfde geslacht? Of merken ze dat niet?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:35 schreef Leah het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hele avonden zit ik te googelen, om een beetje gelijkende kindjes te vinden![]()
Wij hebben één groene muur, een paarse bank en heel veel groene en paarse accessoires. Ik zal morgen wat foto's voor je maken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:43 schreef jessie het volgende:
Ja jij heb groene muren toch, of ook met paars? Doe is foto's
Ow werkelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:48 schreef jessie het volgende:
Oranje vind ik ook leuk. Maar heb ooit eens in mijn kleurenboekgelezen dat het een kleur is die uitnodigd tot eten (daarom in eetkamers en keukens het goed doet) Dus die wil ik uit mijn huis verbannen
Ja, ik bedoel maarquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:46 schreef easy-going het volgende:
http://images.google.com/images?q=leah%20kids&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-US&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi
Ik heb deze week drie uur staan strijken (goede huisvrouw, vandaar die enorme stapelquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:
en nu een grote mand strijkwasiemand die zin heb
?
Kun je je de kaboutertjes niet laten komenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:zo "kindertaartje" klaar slingers en balonnen opgehangen, alles gepoets geboent gezogen en gedweilt , spullies klaar gezet.
?
Ik heb voor de liefhebber ook nog een mand strijkwas staan....quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:zo "kindertaartje" klaar slingers en balonnen opgehangen, alles gepoets geboent gezogen en gedweilt , spullies klaar gezet.
?
taart en vlaai welquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb deze week drie uur staan strijken (goede huisvrouw, vandaar die enorme stapel), dus ik sla even over. Of bedoelde je of iemand zin heeft in een stukje taart?
Okquote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
de moeder van peppijn zit gezellig in het vliegtuig naar sharm eil sheik....
Marco is aan het gamen en zij zit daar met laptop....
sorry is niet gemeen bedoeld maar ik kan me levendig voorstellen hoe raar dat klinkt als je daar tussen zit, en deze piloot is niet zo vriendelijk over landen informatie, hij zegt amper wat, je hoort zo nu en dan de toren
In dat geval......quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n hekel aan niet gestreken kleding....
Ben je al gelandquote:
Leuk en lijkt me erg gezellig. Strijkgoed is prima, ik heb op zich geen hekel aan strijken en heb zo'n superdeluxe stoomgenerator. Gaat eigenlijk heel snel daarmee.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
In dat geval......
* Bar_en_Mar komt snel keer bakkie doen bij je en dan neemt ze gelijk het strijkgoed mee![]()
wat flauw zegquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:03 schreef jessie het volgende:
O dat klinkt zoals ik het ook zou doen Pluphy. Ik ben daar waarschijnlijk nietwat neurotischer in, dat dan weer wel
Ik zei al tegen Geer dat mijn haar beter uitkomt bij t olijfgroen dan bij t paars, maar dat was geen reden voor Geer om de meuren toch maar groen ipv paars te doen![]()
Als ik langskom neem ik in elk geval mijn strijk niet echt mee hoor, ik zou je het niet eens aan durven doen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk en lijkt me erg gezellig. Strijkgoed is prima, ik heb op zich geen hekel aan strijken en heb zo'n superdeluxe stoomgenerator. Gaat eigenlijk heel snel daarmee.
We zitten pas boven Duitsland. En als ik het vliegtuig uitstap kan ik niet eens mijn bikini aantrekken. Wat een desillusiequote:
He ik had me zo verheugd op het strijkgoedquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Als ik langskom neem ik in elk geval mijn strijk niet echt mee hoor, ik zou je het niet eens aan durven doen...
Maar zoiezo keertje langskomen of andersom is geen enkel probleem
Dat is het nadeel van henna jah!!! Dat mot eruit groeien. En dus blijf ik voorlopig nog wel even rood. Uitgroei is zo 2006quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:07 schreef easy-going het volgende:
[..]
wat flauw zeg![]()
Net alsof jij iemand bent die nogal vaak haar haar verft.
In dat geval EVENSTAR..... breng je strijk es naar hier als je wilt, neem ik het mee naar Diaan als ik langs gaquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
He ik had me zo verheugd op het strijkgoed![]()
Maar doen we een keer... deal!
* m@x noteert: verf kopenquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:12 schreef jessie het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van henna jah!!! Dat mot eruit groeien. En dus blijf ik voorlopig nog wel even rood. Uitgroei is zo 2006![]()
![]()
Evenstar had gewoon in Enschede moeten blijven wonen, dan had ik zo langs kunnen komen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
In dat geval EVENSTAR..... breng je strijk es naar hier als je wilt, neem ik het mee naar Diaan als ik langs ga![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |