Zodra je online komt val ik je lastig hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:57 schreef Anitra het volgende:
[..]
MMU heet het en ze hebben veel douchegels, scrubs, body -lotions,-creams, -butters, parfum, shampoo enz..
Het is even wennen hoe de site werkt en het is allemaal in het engels, maar als je in de scentmenubar kijkt dan zie je alle geuren die ze hebben.
als je meer wilt weten kan je me altijd alstigvallen op msn
~quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb bij ikea nieuwe pannen gekocht![]()
neuh, ik was op tweede kerstdag met nog 25.000 mensen in de ikea in haarlemquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
~
Was jij dat (o.a.)? Wij hebben vandaag een uur in de file gestaan op de Randweg Eindhoven, allemaal IKEA bezoekers.
Oh nee, jij woont in het westen des lands... Nu ja, het was wél irritant !!
Maar ik ben blij dat je blij bent met je pannen!
de mama van Pepijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:57 schreef phluphy het volgende:
Hi Bar! Wie heb je op visite als ik vragen mag?![]()
Zal ik doen zodra ze uit bad isquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:00 schreef phluphy het volgende:
Oh leuk Bar, doe haar heel veel groetjes! En voor jullie beide een fijne tijd samen gewenst.![]()
Het is staal... op de site waar ik het plaatje vandaan heb staat ie inderdaad als partnerringen/trouwringen..maar ik heb er gewoon eentjequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:57 schreef E.T. het volgende:
mooi SuzzieeIs het titanium? of geborsteld staal? (onze trouwringen zijn geborsteld staal met goud en dat is een hele mooie combi en dat plaatje lijkt wel op een ring uit diezelfde serie).
Gewoon vroeg heengaan! Ben vandaag ook bij Ikea (Haarlem) geweest en waren er om half 11. Nog niet zo druk en bij de kassa viel het ook alles mee. Gekocht: nieuwe lamp (8,95 maar!), paar borden, schaaltjes voor maar 20 cent per stuk, ochtendjas (met 5 euro korting), lekkere zachte witte handdoeken, geurkaars (vanille, heerlijik!) en glazen (ook maar 12 voor 2,95). Dus was voor 50 eurootjes klaar!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
~
Was jij dat (o.a.)? Wij hebben vandaag een uur in de file gestaan op de Randweg Eindhoven, allemaal IKEA bezoekers.
Oh nee, jij woont in het westen des lands... Nu ja, het was wél irritant !!
Maar ik ben blij dat je blij bent met je pannen!
Hier ook! Wordt er hebberig van!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb de catalogus ook gehadVanavond rustig doorbladeren
Bestellen zal nog wel ff duren, kheb net een húge bestelling gedaan
Zijn allemaal denkbeeldig, eerst giet ze iedereen vol met drank hier, en dan zo laat mogelijk foto's plaatsen zodat ze denken dat ze ze gezien hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:00 schreef m@x het volgende:
Ik heb de kinderen van Leah ook weer eens gemist. Volgens mij bestaan ze helemaal niet
Leah Morganaquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Word toch ook wel een FataMorgana genoemd....
Zijn toch gewoon andere kindertjes die ze via google vindt?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:23 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zijn allemaal denkbeeldig, eerst giet ze iedereen vol met drank hier, en dan zo laat mogelijk foto's plaatsen zodat ze denken dat ze ze gezien hebben![]()
Zou ze wel steeds dezelfde vinden?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zijn toch gewoon andere kindertjes die ze via google vindt?
Jaja, nog even en je gaat zeggen dat ze ook wel eens thee drinkt ipvquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:27 schreef jessie het volgende:
Ik heb ze gisteravond toch nog gezien Leah voor ik ging slapen. Ik moest gewoon nog ff kijken. En wat zijn ze mooi. Je oudste heb ik een enkele keer toen die kleiner was een gezien via mail. Maar die heeft echt een heel uitgesproken bekkiezeg, want die lijkt nog heel erg zoals ik me kan herinneren. En die foto van toen de kleinste
nog klein was samen met de oudste is geweldig lief!
Niks geen fatamorgana
Welnee... die van gisteren waren van achteren... Dat had van alles kunnen zijn. Heb je gezien hoe wazig enzo?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zou ze wel steeds dezelfde vinden?
Nee dat ga ik niet zeggen, dan word het echt ongeloofwaardig hequote:Op vrijdag 29 december 2006 21:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jaja, nog even en je gaat zeggen dat ze ook wel eens thee drinkt ipv![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |