abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44952636
rewimo, wat is christan toch een leuk kind, lachebekje

bubseltje, wat is een dumping?
pi_44953375
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:25 schreef YPPY het volgende:
Dan wat leuke foto's van Christan. Ook goed.

Zouden jullie aan je bovenbuurman durven vragen of hij z'n bed wil smeren omdat het zo kraakt 's nachts? Over het gekreun en gegil durf ik helemaal niet te beginnen, maar het gekraak is misschien makkelijker ter sprake te brengen.
hmm mijn moeder had het wel gedaan. bij mijn buurman, die begon te klagen over het geblaf van de hond (wat maar 1 keer in de week voorkwam) en mijn moeder meteen: als jullie dat bed nou eens niet zo heftig gebruiken om 2 uur 's nachts en de ruzie's wat zachter doen kan mijn dochter ook nog slapen.

daarna nooit meer klachten over hem gehad.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_44953914
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:06 schreef YPPY het volgende:
Ik zat nog te denken, ben je niet ergens bang voor 'je andere ik' Isa? Dat je daarom veel te veel gaat eten als je afgevallen bent. Dat had ik heel erg. Het was zo raar om af te vallen en er anders uit te zien. Mensen gaan je anders behandelen en er verandert zo ontzettend veel. Ik vond het moeilijk daarmee om te gaan. Je bent niet meer 'die dikke', maar zo voel je je wel.
errug herkenbaar, volgens mij heb ik er vanmorgen ook nog iets over gepost, dat ik er niet echt goed mee om kan gaan.. Nu ik lenzen heb vind ik de complimentjes die ik daarover krijg ook lastig, ik weet niet hoe ik erop moet reageren.. Net zoals van die opmerkingen dat je er zo leuk uitziet... Ik kan er echt niet goed tegen, maar ben nu wel zover dat ik gewoon maar bedankt zeg...

Ik heb ook nog heel erg het idee dat je niet goed bent als je te zwaar bent...met dank aan mijn vader Daarom heb ik moeite met het afvallen, ik zou maar eens wat waard zijn.. (maar ik val geloof ik in herhaling, sorry..)

Isa ik denk dat ik er spijt van zou krijgen als ik niet zou gaan, ook al heb je ruzie.. Dat is altijd zo vervelend aan begrafenissen enzo, het laat niet altijd de beste kant van de familie zien jammergenoeg..
Ik hoop dat je daarna nog wel even kan genieten van je weekendje weg.. Is dat nou ook het weekend dat je naar Marveld zou gaan?

Bubseltje klinkt niet echt lekker, zo'n dumping, hopen dat het je niet weer overkomt joh...

Rewimo leuk zo'n foto, ik ben ook wel benieuwd hoe het vest jou nu staat

Yppy hoe goed ken je die buurman? Dat scheelt misschien ook of je het kan vragen of niet.. Het lijkt mij inderdaad wel erg vervelend..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44954114
teigan, dat is idd het weekendje dat we naar Marveld gaan. Ik ga even proefdraaien En ik begrijp wat je bedoelt wat dat afvallen en de gevoelens erbij. Misschien verandert dat ooit nog, ik hoop het wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44954188
moet ik trouwens nog iets doen voordat ik in het lijstje kom?
*is blond*
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:46:27 #206
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44954566
Dit is echt een stormloop topic man! je bent even een dagje weg en de boel is helemaal weer vol!

Maar isabeau gecondoleerd, en denk zeker dat die zoon spijt zou gaan krijgen. Ook al heb je ruzie, het blijft je vader...
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_44955247
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:46 schreef hierissiedan het volgende:
Dit is echt een stormloop topic man! je bent even een dagje weg en de boel is helemaal weer vol!

Maar isabeau gecondoleerd, en denk zeker dat die zoon spijt zou gaan krijgen. Ook al heb je ruzie, het blijft je vader...
Ja, zo voel ik er ook over...het is en blijft je vader en het was echt geen enorme klootzak of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44955903
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:34 schreef Isabeau het volgende:
teigan, dat is idd het weekendje dat we naar Marveld gaan. Ik ga even proefdraaien En ik begrijp wat je bedoelt wat dat afvallen en de gevoelens erbij. Misschien verandert dat ooit nog, ik hoop het wel
dat is wel de bedoeling ja, maar ik ben weer voorzichtig bezig met stappen om het weer even aan te gaan pakken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 januari 2007 @ 22:41:06 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44956920
Meer Christan-foto's

En meer andere Portugalfoto's vind je hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44957269
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:46 schreef hierissiedan het volgende:
Ach...over een maandje is het hier weer rustig als vanouds
pi_44957353
Als vanouds is ook redelijk vaak erg druk
pi_44957601
Stelletje kletskousen bij elkaar hier, dan gaan de topics soms heel hard
pi_44957651
Jah in periodes

Maar ik doelde meer op de nieuwjaarsaanmeldingen van users met goede voornemens.

en dit soort topicvulsel...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:32:53 #214
161756 hierissiedan
second first impression
pi_44959080
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:56 schreef octopussy het volgende:
Jah in periodes

Maar ik doelde meer op de nieuwjaarsaanmeldingen van users met goede voornemens.

en dit soort topicvulsel...
He he het is jullie taak mij te ondersteunen in de komende tijd van het afvallen. Maar goed de pan met soep staat al klaar ( heerlijk soepje van 1 knolselderij, kilo wortels, 6 uiten, en 7 tomaten en 4 liter water wat peper en 4 boulionblokjes en de staafmixer er doorheen) dus daar ga ik mij morgen mee bezig houden... En morgen ook maar eens gaan winkelen voor sportkleding en dan ook maar eens bellen naar de sportschool....
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 januari 2007 @ 07:55:09 #215
13151 crew  Rewimo
pi_44964534
Ik heb eindelijk passende sportschoenen gevonden Leve de Lidl Kan ik eindelijk weer op de roeitrainer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 3 januari 2007 @ 08:19:01 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_44964649
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:32 schreef hierissiedan het volgende:

[..]

He he het is jullie taak mij te ondersteunen in de komende tijd van het afvallen. Maar goed de pan met soep staat al klaar ( heerlijk soepje van 1 knolselderij, kilo wortels, 6 uiten, en 7 tomaten en 4 liter water wat peper en 4 boulionblokjes en de staafmixer er doorheen) dus daar ga ik mij morgen mee bezig houden... En morgen ook maar eens gaan winkelen voor sportkleding en dan ook maar eens bellen naar de sportschool....
je kan beter langsgaan op de sportschool, vaak mag je dan een gratis proefles doen enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44965027
De vissen zitten nu in een 5 liter bak
Ze zwemmen volop rondt en eten goed.

Dus toch nog een goede afloop op dit verhaal:D
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 januari 2007 @ 09:14:57 #218
13151 crew  Rewimo
pi_44965043
Wat een grote slakom heb jij
pi_44965398
5 liter slakom :p

heb gisteren een nieuwe bak gehaald in de stad
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:17:27 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_44965729
We willen uiteraard wel een fotootje van de visjes.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44965874
Natuurlijk foto'tje van de visjes. Kom eraan, zal meteen ff mijn digitale camera pakken.

-Zie hier, de visjes

[ Bericht 27% gewijzigd door ymme op 03-01-2007 10:32:37 ]
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:45:35 #222
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_44967461
Dumping

Hier is een omschrijving van een dumping. Dit is een redelijk veel voorkomend verschijnsel bij een Gastric Bypass.
pi_44968746
Hoi allemaal! Ik vergeet helemaal om jullie een goed 2007 te wensen! Bij deze dus alsnog!
Ik zat alleen wat te lurken...

Zeg Ymme, is die kom niet wat klein voor die vissies?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:40:13 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_44968951
Kom lijkt me inderdaad nogal wat klein en hebben ze wel plantjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44969522
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')