Bestaan wel degelijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:18 schreef Maastrix het volgende:
hmm even iets wat me gister opeens te binnen schoot.
Overal in Nederland zijn homo ontmoetingsplaatsen, meestal op parkeerplaatsen of ergens in bossen ofzo. Die gaan daar gewoon naar toe, hebben sex met elkaar en gaan weer weg.
Waarom is er voor hetro's nog niet zoiets, of tenminste daar hoor je nooit wat van. Het zou iig een stuk goedkoper zijn dan de hoeren lijkt me![]()
Als je dat nu al niet meer weet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:27 schreef Maastrix het volgende:
oow, uuhm ja vroeger was vast nog voor de 1e keer dat ik sex gehad had denk ik
begin er 1 zou ik zeggequote:Op donderdag 4 januari 2007 09:18 schreef Maastrix het volgende:
Overal in Nederland zijn homo ontmoetingsplaatsen, meestal op parkeerplaatsen of ergens in bossen ofzo. Die gaan daar gewoon naar toe, hebben sex met elkaar en gaan weer weg.
Waarom is er voor hetro's nog niet zoiets, of tenminste daar hoor je nooit wat van. Het zou iig een stuk goedkoper zijn dan de hoeren lijkt me![]()
De vorige van hem was waarschijnlijk ook geen suc6, de Bosberg langs de A27 is tenslotte geslotenquote:
ook gezien met een cirkel er omheen van toeschouwersquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Verkapt waar-kan-ik-geile-hetero-neuqsex-plekken-vinden topic.
Ik heb overigens ooit een aflevering gezien van 'Nederland Undercover' waar ook hetero's op vage parkeerplaatsen lagen te krikken.
Weet die collega soms meer? Of was ie onderdeel van die circel toen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:14 schreef Maastrix het volgende:
hahaha lol en nee ik vraag me niet af waar ik die plekken kan vinden, k heb er gewoon nog nooit van gehoord en dat viel me gister opeens op toen ik het er met een collega over had
Een orgie?quote:Waarom is er voor hetro's nog niet zoiets, of tenminste daar hoor je nooit wat van. Het zou iig een stuk goedkoper zijn dan de hoeren lijkt me![]()
dude, waar denk je aan smorgens om 09:18 uur.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:18 schreef Maastrix het volgende:
dan hou je toch elkaar warm?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:32 schreef Fabeltjeskrant2001 het volgende:
Daar is het nu toch veel te koud voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |