Je kan wel zo'n mooi (lees: duur) slot hebben, maar als ik je wielen verrot trap, kan je alsnog een nieuwe fiets kopen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Klopt, dat is bij mij het geval. En waarom ook niet? Zo'n slot koop je 1 keer in je leven (ervan uitgaande dat je het sleuteltje niet verliest), en dat gaat nooit meer kapot.
Als ik om de maand een nieuw studentenwrak aan 5¤ moet kopen, zit ik op een jaar ook aan 50¤ (+ dan de taxikosten om naar huis te rijden als mijn fiets gepikt is. OV doe ik niet aan, zit stampvol en daar wordt je portefeuille enkel gepikt)
Zie niet in wat daar triest aan is, als ik een ander vervoermiddel prefereer is het toch mijn keuze? Ik ben vroeger 4 jaar met het OV naar school gegaan, en 6 keer portefeuille kwijt. Nu ga ik ondertussen al bijna 5 jaar met de fiets/auto, en nog nooit portefeuille kwijt.quote:
Met andere woorden, het boeit niet wat voor slot je hebt. Je bent toch wel de lul.quote:Op zondag 31 december 2006 09:43 schreef Athmozz het volgende:
@Giostyle, met een goedkoop slot kan jij even goed mijn wielen verrot stampen, daar kan je toch niets aan doen. Blijft dus hetzelfde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |