SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu moet ik dus weer op me andere fiets gaan fietsen en een nieuw slot kopen
ofterwijl BEDANK!off the wall
Open er een topic overquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:13 schreef Palomar het volgende:
Mensen die onnodig spaties in een woord zetten.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:13 schreef Palomar het volgende:
Mensen die onnodig spaties in een woord zetten.
Af en toe een fiets stelen, waarom niet. Als ik ergens ben en moet anders een uur lopen, dan pak ik wel de eerste beste junk-fiets die ik mee kan nemen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:23 schreef draaijer het volgende:
Check is voor de grap dit TOPIC : Wat is het duurste wat jij ooit hebt gestolen?
Er schijnen nog steeds mensen te bestaan die stelen de normaalste zaak van de wereld vinden..Zieke sukkels
Dan ga je maar óf lopen, óf een taxi bellen, óf je zorgt dat je er met je eigen fiets/auto komt. Omdat jij een uur moet lopen, moet iemand anders dat ook maar doen én geld uitgeven voor een nieuwe fiets? Asoquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:26 schreef honderd het volgende:
[..]
Af en toe een fiets stelen, waarom niet. Als ik ergens ben en moet anders een uur lopen, dan pak ik wel de eerste beste junk-fiets die ik mee kan nemen.
Dat ze geld gaan uitgeven aan een nieuwe fiets is nog altijd hun keuze. Ik steel heus niet de nieuwste beste fiets, maar de fiets die slecht is en open staat. Moet jij je fiets maar niet open laten staan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan ga je maar óf lopen, óf een taxi bellen, óf je zorgt dat je er met je eigen fiets/auto komt. Omdat jij een uur moet lopen, moet iemand anders dat ook maar doen én geld uitgeven voor een nieuwe fiets? Aso
Luie flikker.. Goed voorbeeld ben jij!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:26 schreef honderd het volgende:
[..]
Af en toe een fiets stelen, waarom niet. Als ik ergens ben en moet anders een uur lopen, dan pak ik wel de eerste beste junk-fiets die ik mee kan nemen.
Dus alles op straat dat niet vastgeketend is of op slot staat wordt eigendom van de eerste de beste persoon die het maar meeneemt? Lekkere gedachtengang heb je, jij komt er wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:34 schreef honderd het volgende:
[..]
Dat ze geld gaan uitgeven aan een nieuwe fiets is nog altijd hun keuze. Ik steel heus niet de nieuwste beste fiets, maar de fiets die slecht is en open staat. Moet jij je fiets maar niet open laten staan.
Ik waardeer je bezorgdheid.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus alles op straat dat niet vastgeketend is of op slot staat wordt eigendom van de eerste de beste persoon die het maar meeneemt? Lekkere gedachtengang heb je, jij komt er wel.
Dat kan je niet maken manquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:26 schreef honderd het volgende:
[..]
Nee TS bedoelt:quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:19 schreef deTovenaar het volgende:
Is het niet fietsendieven?
Wat ben jij een buitengewoon goedkoop ventje. Zeker heel erg last van compensatie drangquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:13 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik zag jouw hoofd in fotoboek, jij bent een neger des heils vriend.
Ja, mijn pik is 5cm en sta al 5 jaar droog.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wat ben jij een buitengewoon goedkoop ventje. Zeker heel erg last van compensatie drang
Die ook nog onze blonde breezersletjes inpikt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:13 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik zag jouw hoofd in fotoboek, jij bent een neger des heils vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
Je nuanceert het weer....quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:24 schreef honderd het volgende:
[..]
Ja, mijn pik is 5cm en sta al 5 jaar droog.
ja dat soort mensen ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:59 schreef thedude0 het volgende:
persoonlijk vind ik niet alleen dieven kut, maar ook mensen die zonder reden je fiets kapot willen maken. mijn voorlamp is er bijvoorbeeld afgesloopt
Ies geil, slopen, als het je zelf niets kost.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef jors het volgende:
[..]
ja dat soort mensen ook
ik ging lekker ete bij de macdonald kreeg ik van die leuke kerstballen
dus ik hang ze aan me fiets kom ik de eerste de beste keer terug van skaten ligt er een kapote kerstball op de grond![]()
waarom mensen?
Ja. Allemaal goudeerlijk gekocht bij de betere fietsenhandelsquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:21 schreef jors het volgende:
[..]
waar je alle vier rechtmatig eigenaar van bent?
Ooit weleens in je hoofd doorgedrongen dat het me echt niks kan schelen wat jij van mij vinden? Of heb je het echt zo hoog in je bol dat jij denkt een verschil te kunnen maken?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:31 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je nuanceert het weer....
Je bent zielig en onderontwikkeld..
Gast, zowel ik als de maatschappij kotst op gasten zoals jij.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:25 schreef honderd het volgende:
[..]
Ooit weleens in je hoofd doorgedrongen dat het me echt niks kan schelen wat jij van mij vinden? Of heb je het echt zo hoog in je bol dat jij denkt een verschil te kunnen maken?
Wat lul jij nou, ik ben een troetelkind van de maatschappij. Iedereen houdt van mij.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:40 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gast, zowel ik als de maatschappij kotst op gasten zoals jij.![]()
Als ik jou aan mijn spullen zie, dan zie je dat ik een verschil zal maken..![]()
Slot is nog duurder dan je fiets.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:31 schreef Athmozz het volgende:
een goed slot kopen en je fiets wordt niet meer gestolen, zo simpel is het.
Koop je een Abus Granit X-Plus 54, dat ding krijg je niet door (tenzij met een full-size diamantschijf, zelfs een dremel kan dat niet aan). Als je zo eentje hangen hebt pakken ze gewoon de volgende fiets en proberen ze dat slot (zeker als je zoiets aan een studentenfiets hangt).
Slot kost natuurlijk pakje meer (heb er bijna 80¤ aan gegeven) dan de doorsnee studentenfiets.
Klopt, dat is bij mij het geval. En waarom ook niet? Zo'n slot koop je 1 keer in je leven (ervan uitgaande dat je het sleuteltje niet verliest), en dat gaat nooit meer kapot.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef Athmozz het volgende:
[..]
OV doe ik niet aan, zit stampvol en daar wordt je portefeuille enkel gepikt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |