Vroom hoor, die Roomse paus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
We wisten natuurlijk allang dat de partijen hier vroomser dan de paus zijn, maar eigenlijk een stel onkundige amateurs zijn.
Dat komt er nou van als je niet goed poetst!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:03 schreef horned_reaper het volgende:
ik zit al sinds een tijdje met een probleem, ik heb 2 stalkers ... kijk meestal zijn het jongens die meiden stalken maar dit keer meiden die mij (jongen) stalken.
kijk op mijn mobiel vind ik dat niet zo erg, maar op de huis telefoon is dit uitermate irritand, vooral omdat ik nog bij mijn ouders woon :S ik weet echt niet wat ik hiertegen kan doen.
is er iemand die mischien weet hoe ik hun telefoonnummer kan laten blokkeren ??
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:15 schreef ymme het volgende:
Voor de verderrest is mijn goede voornemen, jullie een keer in levende lijven te gaan zien.
Zo zie je ze je niet vaakquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:08 schreef Allantois het volgende:
Ik heb het smsje oko gehad en ben wel lid. Misschien dat iemand anders een verkeerd telefoonnummer ingevuld heeft oid? Questie van even bellen als je het echt niet meer wilt. Kan me niet voorstellen dat dit veel kost.
Wat je toch allemaal niet kunt vervoegenquote:Op woensdag 3 januari 2007 09:13 schreef ymme het volgende:De vissen zitten nu in een 5 liter bak
Ze zwemmen volop rondt en eten goed.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat je toch allemaal niet kunt vervoegen
Ik kijk eigenlijk nooit bewust naar wie het post hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:12 schreef Levitation het volgende:
Je moet haar wel hebben, hè?
![]()
Altijd een bron van plezier, die posts.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:02 schreef tnimble het volgende:
Wat betreft de gouden kabel heb ik al gezegt dat ik daar niet in geloof, wel in vulgulden contacten ivm oxidatie.
quote:Op 03-01-2007 @ 21:33 schreef Gamer_V:
[...]
NEE
want dan moet ik een wii kopen. En wordt het bovendien gesimpiliceerd voor die wii-ertjes.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:56 schreef ymme het volgende:
Naja wat een kut reacties over vrouwen met kort haar
Ik heb een leuk kort model, zwart gevervt niets mis mee. En niet omdat ik onder de pannen ben en niet meer aan mijn uiterlijk wil doen, ben heel ijdel hoor....
En de mensen in mijn omgeving zeggen dat kort bij mij mooier is dan langb
quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:08 schreef bas_soldaat het volgende:
1000 voor aflossing gebruiken.. en met overige 500 je ballen laten vergrote...
bij drijging moet je naar politie stappen... of het nou afpersing of wat dan ook is... het zelf oplosse door ze geld te geve leid alleen maar naar meer drijgementen om meer te krijgen...
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:45 schreef Freeflyer het volgende:
fantastische kloon!
wort dit het begin van een nieuw tijdperk ?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat iedereen schijnt te missen is dat NL hiermee wel het hele huis open en blood legt.
Tot 3 keer toe in dat topic.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef boyv het volgende:
Dus omdat ze haar werk deed verdient ze een speltje?
Ik moet ook eens gaan werken!
Wie gaat ymme vertellen dat rond niet met dt is?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef ymme het volgende:
Hier precies het zelfde verhaal. En ook rondt de 5 kilo aangekomen![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef Gamer_V het volgende:
DAT BETEKDN NATUURLIJK NIET DAT IK HIER WEG GA!!!EINS
Ik niet, ik heb mijn leven gebeterd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Wie gaat ymme vertellen dat rond niet met dt is?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:48 schreef Remzz het volgende:
Ik ga ook voor schaatsen, de kijksport met uitstek dnek ik. Darts kan ik echt niet naar kijken... vind er helemaal niets aan
`
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/947quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef koffiegast het volgende:
ik zag net bij een vertaling in Star trek film: "zoudt u"
Leek me wel zon originele taalfout....
interessant, maar ja hoeveel mensen gebruiken tegenwoordig nog gij in het nederlands...in belgie doen ze dat nog met regelmaat...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/947
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |