abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44933690
ik zit al sinds een tijdje met een probleem, ik heb 2 stalkers ... kijk meestal zijn het jongens die meiden stalken maar dit keer meiden die mij (jongen) stalken.
kijk op mijn mobiel vind ik dat niet zo erg, maar op de huis telefoon is dit uitermate irritand, vooral omdat ik nog bij mijn ouders woon :S ik weet echt niet wat ik hiertegen kan doen.

is er iemand die mischien weet hoe ik hun telefoonnummer kan laten blokkeren ??

[ Bericht 0% gewijzigd door horned_reaper op 02-01-2007 03:21:38 ]
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 januari 2007 @ 03:05:43 #2
22592 crew  Ole
pi_44933701
KPN bellen is de enige manier volgens mij. Mits je wel KPN aansluiting hebt natuurlijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:06:53 #3
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44933707
Enig idee wie het kan zijn? Misschien een paar chicks die gek op je zijn? Kan je ze er op aanspreken en verzoeken ermee op te houden.
pi_44933723
neeh ik ken ze totaal niet, ze hebben echt een accent dat hier ook niet uit de buurt is =/

alleen eerst leek het gewoon een leuke grap en heb ik wel met ze gekletst enzow ... maar nu blijven ze bellen en na een tijdje heb ik een aantal keer gevraagd of ze niet meer wouden bellen maar zoals jullie zien blijven ze bellen ... zelfs op deze tijdstippen
ik wil gewoon naarm ijn bed zonder dat die telefoon af blijft gaan
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:10:34 #5
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44933733
Pak een fluitje en blaas ermee keihard in de hoorn.
pi_44933743
Gewoon terugheigen
pi_44933749
echt veel aan jullie heb ik niet
ik wil gewoon zo mijn bed in, alleen dat gaat nu facking moeilijk.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:17:08 #8
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_44933772
Ik ben vroeger ook wel eens gestalkt (hoe oud ben je en hoe oud zijn zij? ) en ik moet toegeven, ik heb het ook wel eens gedaan maar toen was ik 16 ofzo?
Beetje kinderachtig om daar je tijd aan te verdoen, als je weet wie het zijn, pak ze gewoon keihard terug
En ik hoop dat je geest ziek genoeg is om dingen te bedenken
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:18:21 #9
85919 Likkende_Lassie
pi_44933780
Leuke, als ze niet thuis zijn, bel je op naar hun mobiel toe, en verdraait je stem of laat iemand anders t doen, en zeg dat haar ouders zijn omgekomen in een verkeersongeluk, en dat ze zo snel als mogelijk naar huis moet komen

Heel ziek.... ik weet het. Maar wie weet leren ze het zo af?
pi_44933784
mijn geest is daar wel ziek genoeg voor alleen ik heb nu geen zin om mijn tijd aan die kinderen te verdoen, ik wil gewoon slapen
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:19:19 #11
85919 Likkende_Lassie
pi_44933789
ja maar zo leren ze t wel af misschien is dit iets té erg, maargoed. Het is dan ook al laat
pi_44933795
Laten we maar serieus blijven, ondanks de (pijnlijke) spelfouten.

Noteer de tijdstippen waarop je gebeld wordt en geef het door aan KPN. Hang niet op en leg de telefoon naast je tv. Zo moeilijk zijn de oplossingen echt niet.
pi_44933797
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:11 schreef Xennia het volgende:
Gewoon terugheigen
Dan moet de OP natuurlijk niet gewijzigd worden
pi_44933800
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ja maar zo leren ze t wel af misschien is dit iets té erg, maargoed. Het is dan ook al laat
Zo is het dan ook weer genoeg geweest.
pi_44933812
noteren hoelaat je gebeld werd en wat er gebeurde, dan tijdens openingstijden bij kpn een formulier voor telefonische overlast aanvragen. dan houd je bij hoe laat je gebeld wordt, en als het formulier vol is, of na 2 weken stuur je het terug, dan zoeken zij het uit.

Ook kun je melding doen bij de politie ( = geen aangifte, maar zijn ze wel op de hoogte, mocht je later wel aangifte doen, dan weten ze ervan + sta je sterker)
bye
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:21:40 #16
85919 Likkende_Lassie
pi_44933815
Ok
Maar KPN doet weinig hoor, die zullen eerst zeggen dat je aangifte zal moeten doen.
pi_44933821
()_() moek dan 2 weken lang de stekker van mijn telefoon eruit trekken ? en 2 weken mijn mobiel uitzetten ??
pi_44933843
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:22 schreef horned_reaper het volgende:
()_() moek dan 2 weken lang de stekker van mijn telefoon eruit trekken ? en 2 weken mijn mobiel uitzetten ??
Nee, twee weken lang bijhouden op welke tijdstippen je gebeld wordt.
pi_44933846
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:22 schreef horned_reaper het volgende:
2 weken bijhouden, en zoals c_c zegt, telefoon bij de TV leggen bijv.. of vraag bij de kpn + mobiel provider een ander nummer aan. is veelal gratis bij overlast.
Of je moet idd naar de politie stappen..
bye
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:25:51 #20
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_44933849
Je hebt je email-adres al in je sig gezet zodat ze je daar kunnen stalken. Slim.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:26:26 #21
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_44933859
Nummers blokkeren kan heel simpel door een telefoontje met je telco . Vereiste waar ik destijds tegenaan liep was wel dat je het nummer moest weten, of dat het herkenbaar was. Onherkenbare nummers waren toen lastig. Of dit nog zo is weet ik niet.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_44933870
njah politie stappen lijkt me een beetje veel, alleen ik snap niet dat je niet gewoon naar kpn kunt bellen en dat ze dan gewoon direct het nummer voor je blokkeren dat je doorgeeft.

maar ok bedankt ik trek vanacht nog even de stekker eruit en vanaf morgen zal ik dan wel bijhouden ... ik wil nu gaan slapen.

trusten ^_^
pi_44934383
Een vrouwelijke collega van me heeft dat eens gehad, we hebben zijn telefoonnummer toen op een hele berg gay site's neergeplempt, en er nog extra bij gezet dat hij het een opwindend spelletje vond om net te doen alsof hij nergens vanaf wist, en als hij in gesprek was of ze dan echt het wilden blijven proberen want hij vond het zo ontzettend opwindend om geil gebeld te worden

Nooit meer last gehad van die gast
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_44935159
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 06:54 schreef Sakura het volgende:
Een vrouwelijke collega van me heeft dat eens gehad, we hebben zijn telefoonnummer toen op een hele berg gay site's neergeplempt, en er nog extra bij gezet dat hij het een opwindend spelletje vond om net te doen alsof hij nergens vanaf wist, en als hij in gesprek was of ze dan echt het wilden blijven proberen want hij vond het zo ontzettend opwindend om geil gebeld te worden

Nooit meer last gehad van die gast
Die vind ik wel oké

Maar de provider van je mobiel die doet er wel wat mee als je doorgeeft dat je gestalkt word.
Maar ts ,je zegt ze niet te kennen,maar hoe komen ze dan aan je huistelefoon nr?

Moeten ze toch je adres/naam etc weten (mits dat je genoteerd sta in telefoongids)
Of het zijn bekende of hebben jou nummer via bekende .
Salsa Española
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:52:00 #25
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44935956
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Pak een fluitje en blaas ermee keihard in de hoorn.
Zou ik doen btw.
Serieus.
Mijn lastig vallen en niet kappen, dan maar 't risico van een gehoorbeschadiging oplopen. Aju.
(Un)masking for the greater good.
  Forum Admin dinsdag 2 januari 2007 @ 10:53:43 #26
58651 crew  murp
murp
pi_44935989
eel makkelijk, schrijf de tijden op wanneer je gebeld wordt en bel dan kpn, anonieme nummer mag kpn niet geven maar z lossen het wel op!
pi_44936416
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 06:54 schreef Sakura het volgende:
Die is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')