Dan moet de OP natuurlijk niet gewijzigd wordenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:11 schreef Xennia het volgende:
Gewoon terugheigen
Zo is het dan ook weer genoeg geweest.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:ja maar zo leren ze t wel af
misschien is dit iets té erg, maargoed. Het is dan ook al laat
Nee, twee weken lang bijhouden op welke tijdstippen je gebeld wordt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:22 schreef horned_reaper het volgende:
()_() moek dan 2 weken lang de stekker van mijn telefoon eruit trekken ? en 2 weken mijn mobiel uitzetten ??
2 weken bijhouden, en zoals c_c zegt, telefoon bij de TV leggen bijv.. of vraag bij de kpn + mobiel provider een ander nummer aan. is veelal gratis bij overlast.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:22 schreef horned_reaper het volgende:
()_() moek dan 2 weken lang de stekker van mijn telefoon eruit trekken ? en 2 weken mijn mobiel uitzetten ??
Die vind ik wel okéquote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:54 schreef Sakura het volgende:
Een vrouwelijke collega van me heeft dat eens gehad, we hebben zijn telefoonnummer toen op een hele berg gay site's neergeplempt, en er nog extra bij gezet dat hij het een opwindend spelletje vond om net te doen alsof hij nergens vanaf wist, en als hij in gesprek was of ze dan echt het wilden blijven proberen want hij vond het zo ontzettend opwindend om geil gebeld te worden
Nooit meer last gehad van die gast
Zou ik doen btw.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Pak een fluitje en blaas ermee keihard in de hoorn.
Die is goedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:54 schreef Sakura het volgende:
Een vrouwelijke collega van me heeft dat eens gehad, we hebben zijn telefoonnummer toen op een hele berg gay site's neergeplempt, en er nog extra bij gezet dat hij het een opwindend spelletje vond om net te doen alsof hij nergens vanaf wist, en als hij in gesprek was of ze dan echt het wilden blijven proberen want hij vond het zo ontzettend opwindend om geil gebeld te worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |